| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
altijd3-4-3 Lid 2de elftal
Uit: Grootebroek Vak: 411 Posts: 423 Reg.: 30 maart 2006 | Jezus, en die Van Praag die dan zeg dat hij allemaal positieve reacties krijgt op dat geblaas van hem op de veels te grote trompet, van wie dan? Ja, van dat vak met spnsors die om 14.30 uur aangeschoten vanuit de sponsorbar gaan zitten voor een potje voetbal. In welk shirt speelt Ajax eigenlijk?
Volgens loopt 80% van de Arena zich groen en geel te ergeren aan die Unox houseband. Oprotten ermee!
|
|
|
MichaelAjaxFan Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 275 Reg.: 17 september 2004 |
quote: Stijn schreef:
Inderdaad ja, 'eehm hoeveel was het ook alweer, 5-1 ofzo?' terwijl elke derderangs regiojournalist dit nog weet. Op deze manier objectiviteit proberen te veinzen raakt echt kant noch wal en irriteert mateloos.
Bovendien bereikt hij er juist het tegenovergestelde mee. Hij wil overdreven objectiviteit insinueren, maar confronteert mensen nu juist méér met de heerlijke uitslag in de uitwedstrijd van vorig jaar.
|
|
|
navigator  International
Uit: Diemen Vak: - Posts: 1382 Reg.: 20 maart 2005 | Jack is een smeerlap en mot van de buis.
Tot zover mijn gefundeerde mening.
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2068 Reg.: 31 mei 2003 | Niks mis mee met die mening.
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1995 Reg.: 2 mei 2004 | Het probleem van Jack is dat hij bang is voor verwijten.
Hugo Borst steekt hem vaak met cryptische opmerkingen over Ajax. En Jack wil daarom zoveel mogelijk de schijn opwekken dat hij geen Ajacied is. Het is ook een speleltje geworden. Jack is bang voor verwijten van anti-Ajacieden, dat zij hem betichten van Ajax voortrekkerij. Daarom roept ie maar dat alle clubs geweldig zijn, maar Ajax het nakijken heeft. Waar het hart van vol is, stroomt de mond van over. Jack is dus gewoon een Ajacied, maar durft dat niet van de daken te schreeuwen. Bang voor loze opmerkingen van Hugo Borst en consorten.
En afgezien van dat Ajax gebeuren bij Jack, vind ik het ook een hele slechte interviewer, presentator en verslaggever. Dat ie samen met Cruijff, 1 dag na DE binnenkomst van Cruijff bij Ajax, het CL programma mocht toelichten en presenteren, en dat hij slechts amateuristische vragen stelde, dat gaf meteen aan wat voor een nitwit hij is.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2883 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Mulder ging net ook weer los. Die man moeten ze echt zo snel mogelijk er uit werken want hier heb je niks aan. Z'n ondoordachte reacties en dingen roepen zonder dat hij er ook maar iets vanaf weet irriteert me mateloos en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben. Hopeloos geval, die Youri.
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2068 Reg.: 31 mei 2003 | Hugo Borst moeten ze ook afschieten...
|
|
|
Swampman Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 286 Reg.: 29 augustus 2003 | Het zou leuk zijn als dit programma weer eens over voetbal zou gaan.....
|
|
|
Rocky85 Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 93 Reg.: 2 januari 2006 | Borst maakt zichzelf idd helemaal belachelijk. Zegt hij tegen Mulder 'nee, maar jij windt je op', maar ondertussen vliegt hij zelf door het plafond.
Ook de quote van 10 woordjes van Van Gaal is journalistiek gezien natuurlijk beneden peil. Als dit de manier is waarop Hugo al zijn journalistiek bedrijft...
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2071 Reg.: 23 december 2001 | Wat laat die Borst zich kennen zeg.
De van Gaal Don Quichote !
Waarom heeft Hugo zo'n hekel aan alles wat Amsterdams is.
"Ik heb weer eens emails gehad"
hahaha
Nou en .... ik durf bijna wel te wedden dat al die emails uit Rotterdam e.o. komen.
Alles wat er fout gaat in Rotterdam en bij Feyenoord ligt aan KNJB en Ajax.
Tegenwoordig nog grotere calimero's dan de P$V/H&M mannetjes.
Maar goed.
Zit daar gewoon te vloeken op TV.
Gaat hij nu ook zijn excuses maken aan de gelovige kijkers.
Wat een enorme verspilling van mijn tijd en publieke gelden.
|
|
|
Da Krukas Ballenjongen
Uit: schoonhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9 Reg.: 7 januari 2008 | wat een mafkees die Borst, gaat helemaal uit z'n dak terwijl die niet eens gelijk heeft, en vervolgens ook nog is effe kei hard op de publieke omroep ''Laat mij nou godverdomme eens uit praten'' roepen. Belachelijk.
Die verdient een onstlagbrief op de vroege maandagochtend
eikel dat ie is
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2068 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Meerkoet schreef:
Wat laat die Borst zich kennen zeg.
De van Gaal Don Quichote !
Waarom heeft Hugo zo'n hekel aan alles wat Amsterdams is.
"Ik heb weer eens emails gehad"
hahaha
Nou en .... ik durf bijna wel te wedden dat al die emails uit Rotterdam e.o. komen.
Alles wat er fout gaat in Rotterdam en bij Feyenoord ligt aan KNJB en Ajax.
Tegenwoordig nog grotere calimero's dan de P$V/H&M mannetjes.
Maar goed.
Zit daar gewoon te vloeken op TV.
Gaat hij nu ook zijn excuses maken aan de gelovige kijkers.
Wat een enorme verspilling van mijn tijd en publieke gelden.
Moet je voor de grap eens op het feyenoord.netwerk kijken, daar sturen ze iedere week mailtjes naar Hugo als een Ajax speler z'n armpje te wild zwaait
Stakkers onder mekaar zullen we maar zeggen.
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2071 Reg.: 23 december 2001 | Mag ik Hugo bij deze dan nomineren voor de toekomstige door Ajax netwerk in het leven te roepen Calimero trofee.
Maar even zonder gekheid, het grove taalgebruik en zijn onbeschofte houding (niet voor de eerste keer) op een publiek net bij nota bene een sportprogramma, moet toch op zijn minst aanleiding zijn om eens goed te kijken naar de rol die Hugo heeft in dit programma.
Het lijkt of hij met verloop van tijd (khad al weer enkele maanden niet gekeken) steeds harder en grover gaat schreeuwen en vloeken omdat men het niet eens is met hem of als men hem interrumpeert, iets waar hij zelf overigens helemaal niet vies van is.
Zoals hierboven vermeld, ik had al enkele maanden niet gekeken en ik moet helaas constateren dat het nog steeds over van Gaal en niet belangrijke bijzaken gaat.
Er wordt alleen gesproken over bestuurders en, journalisten en helemaal niet meer over voetbal.
Ik heb dus blijkbaar helemaal niets gemist al die maanden.
Afgezien van het feit dat Borst nu denkt dat hij gelijk heeft door nog onbeschofter en harder te schreeuwen en te vloeken.
Je zag overigens dat de overige studio gasten zich een beetje schaamden voor de situatie.
[Dit bericht is veranderd door Meerkoet (op 31 maart 2008 00:08:38).]
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1995 Reg.: 2 mei 2004 | De Calimero Trofee, niet eens zo'n slecht idee.
Ik ga Studio Voetbal persoonlijk een e-mail sturen dat ik geschokt ben. Dat hij God beledigt, ik voel me diep gekwetst als Christen.
Verder een kontlikkerij show van heb ik jou daar.
|
|
|
een schaap - 2 jaar later Basisspeler
Vak: - Posts: 919 Reg.: 3 november 2002 |
Mag ik Hugo bij deze dan nomineren voor de toekomstige door Ajax netwerk in het leven te roepen Calimero trofee.
Maar even zonder gekheid, het grove taalgebruik en zijn onbeschofte houding (niet voor de eerste keer) op een publiek net bij nota bene een sportprogramma, moet toch op zijn minst aanleiding zijn om eens goed te kijken naar de rol die Hugo heeft in dit programma.
Het lijkt of hij met verloop van tijd (khad al weer enkele maanden niet gekeken) steeds harder en grover gaat schreeuwen en vloeken omdat men het niet eens is met hem of als men hem interrumpeert, iets waar hij zelf overigens helemaal niet vies van is.
Zoals hierboven vermeld, ik had al enkele maanden niet gekeken en ik moet helaas constateren dat het nog steeds over van Gaal en niet belangrijke bijzaken gaat.
Er wordt alleen gesproken over bestuurders en, journalisten en helemaal niet meer over voetbal.
Afgezien van het feit dat Borst nu denkt dat hij gelijk heeft door nog onbeschofter en harder te schreeuwen en te vloeken.
Je zag overigens dat de overige studio gasten zich een beetje schaamden voor de situatie.
Omdat de meeste mensen zijn (deels gespeelde) woede niet begrepen en ook de studiogasten niet. Hugo voelde zich wat overdreven gekrenkt door de opmerking van Van Gaal over LTS-ers (domme opmerking maar niet echt zo bedoeld door v gaal) omdat dat hoogstwaarschijnlijk gelijkenissen opriep wat betreft Hugo zijn kind, die aan het syndroom van down lijdt (vooroordeel <> domme kinderen). Hugo kan nogal kwaad worden als men te snel domme kinderen afschrijft. I kan dat wel begrijpen als je een ziek kind hebt. De pot verwijt de ketel echter dat ie zwart ziet, want door z'n woede beledigt hij en passant ook nog gelovigen(niet de eerste keer).
|
|
|
JesperOlsenFan  Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 366 Reg.: 30 augustus 2004 | Eerste gedeelte van de uitzending was gewoon verspilling van tijd met dat geleuter over Van Gaal.
Borst heeft weer mails gekregen, die schoft moeten ze in de haven 'ns ff met z'n kop onder water houden.
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1995 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: JesperOlsenFan schreef:
Eerste gedeelte van de uitzending was gewoon verspilling van tijd met dat geleuter over Van Gaal.
Borst heeft weer mails gekregen, die schoft moeten ze in de haven 'ns ff met z'n kop onder water houden.
Ik heb liever dat ze hem 'per ongeluk' in een zeecontainer richting Siberie varen.
|
|
|
Tikkie Terug Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4189 Reg.: 19 september 2003 | Haha, wat was die Borst op z'n teentjes getrapt door de uitspraak van Van Gaal over LTS leerlingen. Ongelofelijk. Zat bijna te janken zo boos was hij. Jack en youri konden niets meer zeggen tegen Borst.
Ps. wanneer wordt Jack met pensioen gestuurd? Die aangebrande walrus begint me echt de strot uit te komen. 
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5552 Reg.: 21 december 2000 |
Mag ik Hugo bij deze dan nomineren voor de toekomstige door Ajax netwerk in het leven te roepen Calimero trofee.
Hulde, Hugo heeft zich gisteren (en al eerder) uitgelaten als de zwerver waar hij op lijkt. Onbeschoft zitten schreeuwen en schelden ; BAH!
Doe wat aan je uiterlijk en gedrag want gadver wat een zwerver is het zoals hij gisteren bezig was.
|
|
|
maduroman Regelmatige invaller
Vak: 430 Posts: 627 Reg.: 30 september 2005 | Iets anders: in de krant bij Studio Voetbal stond de kop: 'Buitenvrouwen dringen AZ binnen'. Ik heb het toen nog niet gezien, maar waar sloeg die kop op?
|
|
|
Huis Lid 2de elftal
Uit: Dronten Vak: 415 Posts: 346 Reg.: 6 maart 2003 | Oh, die kop sloeg op het "gerucht" dat spelers van az er buitenechtelijke vriendinnetjes op na houden. 
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 953 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Mulder ging net ook weer los. Die man moeten ze echt zo snel mogelijk er uit werken want hier heb je niks aan. Z'n ondoordachte reacties en dingen roepen zonder dat hij er ook maar iets vanaf weet irriteert me mateloos en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben. Hopeloos geval, die Youri.
Mulder? Hoe durf je! Hebje Borst niet gezien dan? Noem je dat niet los dan?
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2883 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Amsterdammer schreef:
(...)
Mulder? Hoe durf je! Hebje Borst niet gezien dan? Noem je dat niet los dan?
Ja, dat was dan ook voordat Hugo helemaal los ging 
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2814 Reg.: 31 januari 2002 | Youri zei ook eindelijk eens iets nuttigs.
"Ja maar Hugo... De LTS Ãs toch ook niet het hoogste niveau?" 
|
|
|
M11 Veelbelovend talent
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 289 Reg.: 31 december 2002 |
quote: Furibond schreef:
Youri zei ook eindelijk eens iets nuttigs.
"Ja maar Hugo... De LTS Ãs toch ook niet het hoogste niveau?" 
Had Youri inderdaad eindelijk eens gelijk. Ik snap die ophef echt niet. Van Gaal bedoelt daar toch niets negatiefs mee. Het lijkt mij gewoon een feit dat het LTS niet het hoogste opleidingsniveau is. Niets mis mee, maar Borst moet er niet zo moeilijk over doen. Beetje sneu
|
|
|