| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
Wout Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 472 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: ArenA schreef:
(...)
Dan kan hij net zoals hij bij PSV deed spelers halen wanneer hij in het vliegtuig zit naar Rusland?
Prima!
Liever vandaag dan morgen.
|
|
|
Gran Via Basisspeler
Vak: 112 Posts: 1148 Reg.: 3 oktober 2006 |
Dan kan hij net zoals hij bij PSV deed spelers halen wanneer hij in het vliegtuig zit naar Rusland?
quote:
Misschien zijn ze erachter gekomen dat Fontein niet 1 maar 2 koekjes neemt bij zijn koffie! Het onderzoek heeft effect.
Ach stof..stof kan opwaaien maar gaat altijd weer liggen na een tijdje
Volgens mij ben jij een zeer tevreden Ajax supporter, of heb ik het mis.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9599 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Gran Via schreef:
(...)
Volgens mij ben jij een zeer tevreden Ajax supporter, of heb ik het mis.
Niet tevreden, maar kijk liever naar waar de problemen echt liggen en niet zoals enkele doen blindelings op alles schieten.
De commissie is een grote onzin waar geen enkele negatief resultaat uit zal komen over dingen die niet al lang bekend zijn en er zullen dus ook geen gevolgen uit komen.
Verder kun je je TD wel vervangen, maar een TD is niet verantwoordelijk voor de prestaties op het veld. Of je moet van mening zijn dat de spelersgroep van Ajax qua kwaliteit minder is dan die van Excelsior, VVV, NAC en Twente waar we o.a. punten aan hebben verloren. Dat is natuurlijk niet zo, dus de problemen liggen niet op bestuurlijk niveau.
Je kan wel altijd kritiek hebben als supporter op het bestuur, maar sommige slaan door en hebben alleen kritiek op het bestuur omdat het bestuur het bestuur is.
|
|
|
Gran Via Basisspeler
Vak: 112 Posts: 1148 Reg.: 3 oktober 2006 |
Niet tevreden, maar kijk liever naar waar de problemen echt liggen
Waar liggen volgens jou die problemen dan?
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9599 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Gran Via schreef:
(...)
Waar liggen volgens jou die problemen dan?
Niet echt de juiste topic, maar een korte post dan.
De voornaamste problemen liggen gewoon op het veld al jaren.
Je kan veel zeggen over de aankopen die gedaan zijn en veel over eventuele aankopen die niet gedaan zijn, maar het is een feit dat de huidige selectie gewoon moet winnen van clubs als NAC, Twente, VVV, Excelsior en zo zijn er nog clubs te noemen die we eerder hebben langs zien komen maar laten we het even houden bij de laatste weken.
Sterker nog VVV en Excelsior o.a. moet Ajax gewoon van de mat spelen, de werkelijkheid is echter anders. Waar heeft dit mee te maken? Aan de TD, aan het bestuur?
Gaat Ajax (lees de spelers) beter voetballen met een andere voorzitter of een andere directeur? Tuurlijk niet..maar het is oh zo makkelijk om te wijzen naar het bestuur. Het bestuur immers geeft volgens sommige alleen maar om de financiele cijfers en niet of Ajax kampioen gaat worden, wat een onzin natuurlijk. Het financiele aspect staat altijd in directe verbinding met het sportieve dat vergeten mensen soms even.
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2741 Reg.: 31 januari 2002 |
Het financiele aspect staat altijd in directe verbinding met het sportieve dat vergeten mensen soms even.
Dat vergeet de directie ook. Geld uitgeven ho maar, we redden het met deze selectie best wel, toch?
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2047 Reg.: 23 december 2001 | Hoezo bestuur niet verantwoordelijk.
Die stellen toch de trainer en TD aan.
Die zijn als hoofdbestuur toch verantwoordelijk voor het aankoop- en vooral verkoop beleid.
DAAR falen zij.
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 302 Reg.: 27 april 2002 | He, weer een PSV'er bij Studio Voetbal! Hebben ze Ajax geboycot ofzo? Iedereen die Stdui Voetbal nog Studio Ajax noemt, mag voor gek worden verklaard.
|
|
|
Oderint Dum Metuant Icoon
Vak: 111 Posts: 5503 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: Japie Mol schreef:
He, weer een PSV'er bij Studio Voetbal! Hebben ze Ajax geboycot ofzo? Iedereen die Stdui Voetbal nog Studio Ajax noemt, mag voor gek worden verklaard.
Stichting Korrelatie
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 302 Reg.: 27 april 2002 |
quote: Oderint Dum Metuant schreef:
(...)
Stichting Korrelatie
Ja heel grappig. Ik heb toch gewoon gelijk. Ik wil als Ajacied ook wel eens een ajax-speler te gast. Is toch niks mis mee?
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2458 Reg.: 28 oktober 2003 | Volgens mij komen Geert den Ouden (in belangstelling Ajax ) en Gerald Sibon (ex-Ajax) te gast. Valt toch wel mee met het Psv-gehalte of heb ik het mis? 
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
quote: Stefano Ruiz schreef:
Volgens mij komen Geert den Ouden (in belangstelling Ajax ) en Gerald Sibon (ex-Ajax) te gast. Valt toch wel mee met het Psv-gehalte of heb ik het mis? 
John de Jong (PSV) en Gerald Sibon (vorig jaar PSV) zijn te gast vandaag.
|
|
|
Leonie Regelmatige invaller
Uit: Haarlem Vak: 428 Posts: 761 Reg.: 27 juli 2003 |
quote: Japie Mol schreef:
(...)
John de Jong (PSV) en Gerald Sibon (vorig jaar PSV) zijn te gast vandaag.
Op teletekst en onder in beeld bij het schaatsen staat dat sibon en den ouden komen hoor.
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
quote: Leonie schreef:
(...)
Op teletekst en onder in beeld bij het schaatsen staat dat sibon en den ouden komen hoor.
Dan hebben ze dat veranderd dus.
[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 10 februari 2008 17:11:28).]
|
|
|
El SalvadoR Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1679 Uploads: 6 Reg.: 20 december 2003 | Ik moet wel zeggen dat er de laatste weken/maanden echt alleen maar waardeloze en nietszeggende gasten aan tafel komen zitten. Zit naar mijn mening niks interessants tussen. Net als Voetbal Insite overigens waar Andries Jonker vanavond te gast is. Andries Jonker... 
|
|
|
alwaysajax Talent
Uit: Westervoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 123 Reg.: 4 augustus 2002 | Den ouden zal Hugo Borst wel geregeld hebben, die heeft ook al de hele collumn aan hem besteedt !!
|
|
|
Dimitar Berbatov  Jeugdspeler
Uit: gaat je geen flikker aan Vak: 104 Posts: 52 Reg.: 10 oktober 2006 | Vanavond is de Commisie leider Uri Coronel te gast bij Studio Voetbal. waar zullen ze het over hebben 
[Dit bericht is veranderd door Dimitar Berbatov (op 17 februari 2008 13:04:22).]
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1938 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: Dimitar Berbatov schreef:
Vanavond is de Commisie leider Uri Coronel te gast bij Studio Voetbal. waar zullen ze het over hebben 
Ik denk PSV, hoe mooi en doch effectief zij spelen.
|
|
|
Dr Drake Ramoray Regelmatige invaller
Vak: 412 Posts: 728 Reg.: 11 juni 2003 | Coronel kwam eerlijk en oprecht over op mij en het was zowaar boeiend om naar te kijken.
|
|
|
Amsterhammer International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1491 Reg.: 31 juli 2005 |
quote: Dr Drake Ramoray schreef:
Coronel kwam eerlijk en oprecht over op mij en het was zowaar boeiend om naar te kijken.
Wou ik net zeggen. Wat een onvoorstelbaar groot verschil in uitstraling tussen Coronel en Jokke!
Dus, op beide netten door mensen die wel een klein beetje verstand von voetbal hebben volledig afgeslacht. 
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20131 Reg.: 5 juni 2001 |
quote: Dr Drake Ramoray schreef:
Coronel kwam eerlijk en oprecht over op mij en het was zowaar boeiend om naar te kijken.
Voorzitterwaardig, inderdaad. Jammer dat hij er niet aan wil.
|
|
|
Starring Vedette
Uit: Amstelveen Vak: - Posts: 2031 Reg.: 11 november 2001 | Mwah, als ie gevraagd wordt denkt hij wel 2x na hoor. Helemaal uitsluiten deed Coronel overigens niet. En zoveel tijd vraagt het voorzitterschap niet eens. Helemaal nu de commissie Ajax heeft geadviseerd om de voorzitter meer op de achtergrond te laten fungeren.
|
|
|
Abu Geselecteerd voor Oranje
Vak: 404 Posts: 1177 Reg.: 6 december 2005 |
quote: Mwah, als ie gevraagd wordt denkt hij wel 2x na hoor. Helemaal uitsluiten deed Coronel overigens niet. En zoveel tijd vraagt het voorzitterschap niet eens. Helemaal nu de commissie Ajax heeft geadviseerd om de voorzitter meer op de achtergrond te laten fungeren.
Ondanks dat zijn rapport (een samenvatting van dit forum ) de omerta heeft doen openen, zou ik het niet kies vinden als Corenel voorzitter zou worden.
Hij heeft zijn rol in het proces nu gehad, het is aan anderen om het uit te voeren. Als hij het zou doen is het teveel lijkenpikkerij en heeft hij met het minste of geringste ook de schijn tegen.
|
|
|
SJON_AFCA Vedette
Uit: Boekel Vak: 409 Posts: 2831 Reg.: 17 januari 2003 | Youri Mulder is of heel dom of had dat rapport vantevoren niet gelezen.
Wat een onzin bralde hij zeg.
|
|
|
navigator International
Uit: Diemen Vak: - Posts: 1349 Reg.: 20 maart 2005 |
quote: SJON_AFCA schreef:
Youri Mulder is of heel dom of had dat rapport vantevoren niet gelezen.
Wat een onzin bralde hij zeg.
Niks nieuws toch. Ik heb hem zelden op een nuttige opmerking betrapt.
Ik word trouwens ook kotsmisselijk van de walgelijke van Gelder met zijn dikke plofkop.
|
|
|
|