| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
mijnclub Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1067 Reg.: 7 november 2003 | Ik vond Molenaar weer erg sterk over komen, geen gelul gewoon zeggen waar het opstaat, niet er omheen draaien,Swart daarin tegen was veel minder duidelijk, niet zo duidelijk als hij buiten de camera's zou zijn. Ik zie het steeds meer zitten in molenaar, om iemand op tevolgen in het bestuur, hij heeft een voetbal visie een AJAX visie is erg duidelijk en dat is iets wat wij goed kunnen gebruiken. Hij zal de poppentjes op de goede plaatsen zetten, waar door AJAX rust krijgt, en de mensen goed hun werk kunnen doen,en dan volgen de resultaten van zelf.. En heel belangrijk, geen gezeik van buiten toe laten,iets wat nu duidelijk wel gebeurt.
|
|
|
Ulf_Kirsten  Idool
Vak: - Posts: 3849 Reg.: 2 december 2002 |
quote: een schaap - 2 jaar later schreef:
Nou en? Daar kunnen een paar miskopen bij zitten. Dat is nog geen reden om hem na anderhalf jaar eruit te schoppen, zoals de vorige vier technisch directeuren.
Hij zit er alweer ruim twee jaar. En mag ik je eraan herinneren dat Beenhakker (die voortreffelijk werk leverde) en Van Gaal zelf zijn opgestapt?
Maar laten we die 'paar' miskleunen er eens bij pakken:
Roger, Juanfran, Krohn-Dehli, Ogararu, Rommedahl, Bakircioglu, Delorge, Colin, Urzaiz, Perez, Luque. Dat zijn er dus elf, zo uit de losse pols. Daar staan hoogstens zes goede aankopen tegenover. Een pover gemiddelde, vind je niet?
quote: Zeker, Ten Cate heeft zijn best gedaan wat betreft deze spelers. Daar gaat de discussie ook niet over.
Daar gaat het kennelijk wel over, want je meent Ten Cate ook de schuld te moeten geven van het 'wegjagen' van Perez en het doordrukken van enige miskopen. Ik zeg niet dat het niet zo gegaan is, maar uiteindelijk wegen die zaken aardig tegen elkaar op.
quote: Dat kan wel zo in de boekjes staan, maar in de praktijk werkt dat blijkbaar anders.
Waar baseer je dat op? Keizer is een zeer kritische man, dat heeft Van Geel al zo vaak gezegd. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat hij deze zomer een rol heeft gespeeld bij het transferspel.
quote: Dat kan dus blijkbaar wel en dat is in de praktijk gebeurt. We leven niet enkel in een wereld van notules, statuten en voorschriften.
Tja, maar ik zag Van Geel toch echt champagne drinken met Colin en Delorge. Ik kan er eigenlijk niets anders van maken dan dat hij akkoord was. Verder heeft Van Geel natuurlijk wel degelijk de bevoegdheden om een transfer tegen te houden. Helaas is dat niet gebeurd, en dat mag je hem aanrekenen.
quote: Nee, het is allemaal niet zo simpel. Van Geel heeft te maken met verschillende belangengroepjes. Cruijff backt Keizer, delen van de ledenraad backen Keizen, Ten Cate ook.
Cruijff backt Keizer, goed, dat is nog tot daar aan toe, al geloof ik er niet veel van. Maar Ten Cate ook? Die twee zijn als water en vuur.
quote: Nogmaals, het is allemaal leuk om in je hoofd een ideaalbeeld te hebben van wie wel of wie geen zeggenschap heeft, maar zo werkt het bij Ajax en veel andere voetbalclubs blijkbaar niet. Piet de Visser bij PSV heeft bijvoorbeeld grote zeggenschap over de aankopen, Piet Keizer zal dat met zijn status ook zeker hebben.
Piet de Visser heeft een goede naam opgebouwd als scout. Dat maakt dat er veel naar hem geluisterd wordt, maar dat maakt niet dat hij ook zeggenschap heeft. Je moet die zaken niet met elkaar verwarren.
Als Van Geel beslist Rommedahl te verkiezen boven die Bulgaarse rechtsbuiten, kun je de scout-Bulgarije daar moeilijk verantwoordelijk voor houden.
[Dit bericht is veranderd door Ulf_Kirsten (op 23 oktober 2007 12:04:30).]
|
|
|
Moussa Dembele  Geselecteerd voor Oranje
Uit: In de Achterhoek Vak: 112 Posts: 3732 Reg.: 13 januari 2006 |
quote: Ulf_Kirsten schreef:
(...)
Piet de Visser heeft een goede naam opgebouwd als scout. Dat maakt dat er veel naar hem geluisterd wordt, maar dat maakt niet dat hij ook zeggenschap heeft. Je moet die zaken niet met elkaar verwarren.
Als Van Geel beslist Rommedahl te verkiezen boven die Bulgaarse rechtsbuiten, kun je de scout-Bulgarije daar moeilijk verantwoordelijk voor houden.
Hoe kun je Bakircioglu, Perez, Ogararu en Luque nou miskopen noemen? De 1e is nog nauwelijks in actie geweest, de 2e was voornamelijk als invaller erg effectief, de 3e is soms wel onzeker maar normaal gesproken ook een zekerheidje en Luque heeft in 2 jaar amper gespeelt. Daarbij betwijfel ik of je Delorge en ROmmedahl ook echte miskopen kunt noemen. Ze hebben het vooralsnog niet slecht gedaan. Aan het eind van het seizoen kun je pas oordelen of ze een toegevoegde waarde hebben gehad of niet, en niet naar 8 wedstrijdjes. Roger, Juanfran, Krohn Dehli(aankoop Blind), Colin en Urzais kwamen duidelijk te kort.
|
|
|
Johnny Heitinga International
Vak: 424 Posts: 2179 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Altijd maar Ajax
Studio Voetbal is het wekelijkse praatprogramma van de NOS waarin presentator Jack van Gelder en de analytici Youri Mulder en Hugo Borst met gasten spreken over trends, ontwikkelingen en het laatste nieuws uit de (inter) nationale voetbalwereld.
De klacht
“Als voetballiefhebber volg ik het voetbal op de voet en zo kijk ik ook wekelijks naar Studio Voetbal. Hoewel ik me realiseer dat er de afgelopen periode een hoop gebeurd is bij Ajax, is er tegenwoordig een 'overkill' Ajax bij de NOS. Met name in Studio Voetbal wordt bijna niets anders besproken dan Ajax. Dat is voor de neutrale kijker al ergerlijk, maar wanneer je een andere club een warm hart toedraagt is dat ronduit irritant te noemen.
“Van een publieke omroep zou je eigenlijk verwachten dat men zich op een breder publiek zou richten en derhalve ook andere clubs zou behandelen in de uitzendingen. Zelfs wanneer men Ronald Koeman -de trainer van PSV- uit heeft genodigd, weet men het gesprek een wending te geven, zodat Ajax weer ter sprake kan komen. Tot zichtbare ergernis van Ronald Koeman zelf.â€
De reactie van de eindredacteur
“Studio Voetbal gaat over de voetbalactualiteit. De actualiteit van 7 oktober was: Ajax is na de voorronde van de Champions League ook uitgeschakeld in de eerste ronde van de UEFA Cup. Dat was tientallen jaren niet gebeurd. De actualiteit was ook het aanstaande vertrek van Henk ten Cate, zijn verwachte opvolging en de druk op de Ajax-leiding.
“De actualiteit van 14 oktober was het Nederlands elftal (verlies tegen Roemenië). Maar ook het vertrek van Henk ten Cate, die tot op dat moment alles had ontkend en had gesproken over 'indianenverhalen'. De actualiteit was ook de manier waarop Ajax en Ten Cate over het vertrek en de bekendmaking daarvan met elkaar in conflict raakten.
“De actualiteit van 21 oktober was de ontknoping van het hele verhaal. De voorlopige opvolging van Ten Cate is bekend, Ajax laat nu in de nationale competitie opnieuw punten liggen en supporters komen in opstand. Het is de eerste uitzending waarin (bijna-) direct betrokkenen aanwezig zijn, waardoor er dieper op de problemen kan worden ingegaan. Ons gevoel is dat we ons journalistieke werk hebben gedaan, zoals we ook vorig jaar veel hebben stil gestaan bij de sportieve en bestuurlijke problemen bij Feyenoord.â€
De kanttekeningen
Ajax behoort samen met Feyenoord en PSV tot de grote drie van het Nederlandse voetbal. De laatste jaren was er zelfs sprake van de grote vier, omdat AZ in de top meedraaide, maar dat lijkt nu weer voorbij. Van die vier topclubs is Ajax het meest beeldbepalend: het is de enige voetbalvereniging die na de oorlog 22 keer landskampioen werd en het is de enige beursgenoteerde club van Nederland.
Ajax was traditioneel niet alleen hofleverancier van spelers, maar ook van trainers voor het Nederlandse elftal en vele buitenlandse clubs. Dat zegt veel over het sportieve belang van de club, maar ook over de neergang, want Ajax versleet in tien jaar tijd zes trainers.
De conclusie
De aandacht voor de grote clubs is vergelijkbaar met de aandacht voor de Verenigde Staten en het Midden-Oosten in het NOS Journaal of die voor Bach, Mozart en Beethoven in het Concertgebouw. De groten der aarde trekken de meeste journalistieke aandacht.
In het geval van Ajax gaat het om twee dingen: het belang van de club voor het Nederlandse voetbal en de actualiteit. Zo bezien is het niet gek dat er de afgelopen weken veel aandacht is geweest. Ik heb de laatste zeven uitzendingen teruggekeken. In totaal maakte Studio Voetbal 315 minuten televisie, waarvan 104 minuten over Ajax, zeg maar een derde van de zendtijd.
In twee uitzendingen ging het niet over Ajax en in één aflevering 3 minuten. Dat betekent dat het er in de andere afleveringen lang over ging, een keer 26 minuten en twee keer 30 minuten. Het was in die zin afgelopen zondag voor vriend en vijand een verademing dat Ajax afwezig was in Studio Voetbal.
Er was geen Ajax- nieuws (hoewel: ze wonnen) en er was tijd om weer eens over het voetbalambacht te spreken met twee gepassioneerde spelers: een komende en een gaande keeper. De actualiteit van vandaag dicteert dat het vertrek van Ronald Koeman, de terugval van AZ en de opkomst van Vitesse, FC Twente en Roda JC aan de orde komen. Als de redactie van Studio Voetbal die onderwerpen laat liggen, dan pas is er iets mis.
Ton van Brussel
NOS Ombudsman
De zin dat het altijd over Ajax gaat en nooit over kleinere clubs geeft mij al voldoening, er wordt maar weer eens aangegeven dat wij de enige echte grote club in NL zijn 
Verder is dat natuurlijk totale onzin. Ok, de feiten liggen er, maar ik ga toch ook geen klacht indienen dat er te weinig nieuws over mijn dorp wordt gebracht op het NOS journaal?
Daarnaast is het argument dat het om actualiteit gaat en Ajax in het midden staat vrij terecht. Daarom is het mij een raadsel waarom deze klacht niet eerder is gekomen over het onderwerp Het Nederlands Elftal, elke uitzending weer dezelfde discussie, dat moet veel erger zijn geweest.
|
|
|
EdgarDavids Vedette
Uit: het altijd mooie en gezellige Raalte Vak: - Posts: 2771 Reg.: 4 augustus 2001 | ach ja, volgens mij kijken heel veel van die mensen die zitten te klagen van 'het gaat altijd over ajax.' heel erg selectief. Natuurlijk zijn er dit jaar veel uitzendingen geweest die een groot deel over Ajax gingen, maar zoals in het stuk hiervoor al genoemd staat, is er ook nog al wat gebeurd. Afgelopen woensdag ging bijvoorbeeld het volledige sportjournaal 's avonds om half 11 over 1 onderwerp: het vertrek van Ronald Koeman. Boeit mij verder niet dat ze daar een hele uitzending aan wijden, want was toch wel belangrijk nieuws die dag. Vorig seizoen ging bijna elke uitzending van Voetbal Insite / Studio Voetbal over de crisis bij Feyenoord. Het seizoen daarvoor waren er ook 2 onderwerpen die de voetbalprogramma's beheersten: Kalou en Van Bommel.
Mensen horen het niet als het over hun club gaat, maar als het over Ajax gaat zijn meteen de oren gespitst van: zie je wel, ze moeten het altijd over Ajax hebben.
Zelfde geld voor beslissingen van scheidsrechters. Soms heb je ze mee, soms heb je ze tegen. Krijgt Ajax 1x een dubieuze beslissing in het voordeel, is het meteen weer van KNJB en zo. Terwijl ik denk als je al die dubieuze beslissingen bij elkaar optelt dat er een redelijke balans is tussen beslissingen in het voordeel en beslissingen in het nadeel.
|
|
|
The holiday Armadillo Bankzitter
Vak: 412 Posts: 485 Reg.: 11 juni 2003 | Vanavond Jan Reker....erg saai. Veel slap gelul over de totaal niet boeiende provincie club psv. Dat terwijl volgende week de wedstrijd van het jaar is!
|
|
|
0634 Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3040 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: The holiday Armadillo schreef:
Vanavond Jan Reker....erg saai.
Bedankt voor de tip. Kan ik lekker bijtijds naar bed vanavond 
|
|
|
Joaquin Sanchez Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1898 Reg.: 6 augustus 2006 |
quote: The holiday Armadillo schreef:
Vanavond Jan Reker....erg saai. Veel slap gelul over de totaal niet boeiende provincie club psv. Dat terwijl volgende week de wedstrijd van het jaar is!
Die was er een paar weken geleden ook al toch? Of was dat veel langer geleden?
|
|
|
Edgar Steven Davids International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1980 Reg.: 25 september 2005 |
quote: Joaquin Sanchez schreef:
(...)
Die was er een paar weken geleden ook al toch? Of was dat veel langer geleden?
Ja volgens mij wel. Die was een paar weken geleden volgens mij ook al te gast.
|
|
|
AFC Ajax is the Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 10 mei 2003 | Jaakke heeft afgelopen week in het 'diepste geheim' gepraat met Guus Hiddink op het hoofdkantoor van ABN Amro. Volgens Jack van Gelder ging dit gesprek waarschijnlijk over de structuur van Ajax en de nog te benoemen commissie.
[Dit bericht is veranderd door AFC Ajax is the Best (op 5 november 2007 00:09:40).]
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: - Posts: 4141 Reg.: 1 september 2004 | Is er ook iets belangrijks gezegd? Bijvoorbeeld iets over Aissati?
|
|
|
Patrick Starfish Jeugdspeler
Uit: Amstelveen Vak: - Posts: 90 Reg.: 2 april 2004 |
quote: fluwelen linker schreef:
Is er ook iets belangrijks gezegd? Bijvoorbeeld iets over Aissati?
Nee niks gemist. Alleen dus het nieuwtje over Hiddink, en een paar korte prognoses over de klassieker. Alleen Jack durfde concreet een voorspelling te doen, en hij dacht dat Feyenoord ging winnen. De rest alleen maar slap gezever van Reker.
"Ik hoop dat Feyenoord-Ajax een gelijkspel wordt, en dat wij winnen"
"Ja dat hoop je, logisch. Maar denk je dat ook?"
"Ja!"
Lekker zinloos gelul dus de hele tijd.
|
|
|
Meersche Helden Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1649 Reg.: 2 mei 2004 | Jack was weer lekker aan het slijmen bij de Feyenoord supporters. "Ik denk toch dat Feyenoord en AZ volgend weekend als winnaars uit de bus komen". Die gast heeft echt een serieus probleem, diep van binnen een Amsterdammer maar elk gelegenheidje aanpakken om zijn angst te verbergen om maar niet als Ajax supporter bestempeld te worden. Het is te triest voor woorden, zeg dan waar het op staat. En ik weet zeker dat Ajax met dikke cijfers van Feyenoord wint, zet Makaay en De Guzman vast laat de Cler stevig dekken en je wint met 0-4.
|
|
|
Frederique Vedette
Vak: - Posts: 1885 Reg.: 7 november 2004 |
quote: fluwelen linker schreef:
Is er ook iets belangrijks gezegd? Bijvoorbeeld iets over Aissati?
Nee, maar dat heeft Reker eerder al in het ED. " We verkopen onze beste spelers niet aan de concurrent" 
|
|
|
LeTiss International
Vak: - Posts: 3524 Reg.: 29 augustus 2005 | Die Borst moet echt een paar jaar in een heropvoedingskamp, in Siberië. Wat een onbeschofte ********* **** ******* met ***** ******* is dat. Waar haalt die het gore lef vandaan om als een trainer die net zijn been gebroken heeft bij een lullig ongelukje gebrek aan professionalisme te verwijten omdat er een paar maand geleden een interne disciplinekwestie was met een speler.
Nou weet ik dat niet iedereen mijn respect voor één van meest succesvolle Ajax-trainers ooit deelt, maar zo ga je toch gewoon niet om met mensen die zich laten interviewen, notabene door een publieke omroep uit publieke middelen betaald? Wat voor ontzettend kleingeestige rancuneus figuur moet je zijn om te denken dat je televisiekijkend Nederland met je meest vergezochte verwijtjes lastig te vallen omdat je zonodig altijd iets te zeiken moet hebben op iemand en dan maar aangrijpt dat hij zijn been heeft gebroken? Ik zal dan wel een fatsoensrakker zijn, of niet berustend genoeg in dat 'het nou eenmaal zo gaat', maar dat soort dingen schieten mij echt helemaal in het verkeerde keelgat.
|
|
|
Excellentie Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: 424 Posts: 36 Reg.: 20 april 2005 |
quote: LeTiss schreef:
Die Borst moet echt een paar jaar in een heropvoedingskamp, in Siberië. Wat een onbeschofte ********* **** ******* met ***** ******* is dat. Waar haalt die het gore lef vandaan om als een trainer die net zijn been gebroken heeft bij een lullig ongelukje gebrek aan professionalisme te verwijten omdat er een paar maand geleden een interne disciplinekwestie was met een speler.
Nou weet ik dat niet iedereen mijn respect voor één van meest succesvolle Ajax-trainers ooit deelt, maar zo ga je toch gewoon niet om met mensen die zich laten interviewen, notabene door een publieke omroep uit publieke middelen betaald? Wat voor ontzettend kleingeestige rancuneus figuur moet je zijn om te denken dat je televisiekijkend Nederland met je meest vergezochte verwijtjes lastig te vallen omdat je zonodig altijd iets te zeiken moet hebben op iemand en dan maar aangrijpt dat hij zijn been heeft gebroken? Ik zal dan wel een fatsoensrakker zijn, of niet berustend genoeg in dat 'het nou eenmaal zo gaat', maar dat soort dingen schieten mij echt helemaal in het verkeerde keelgat.
Ik deelde je ongenoegen, maar ik had niet het idee dat het ook maar enigszins met rancune te maken had.
Journalisten lijken er de laatste jaren een soort satanisch genoegen in te scheppen om van Gaal een gepikeerde reactie te ontlokken, en er vervolgens met zijn allen om te lachen: 'Die gekke Louis toch, het is een moeilijke man, maar het levert schitterende tv op' Ze willen er, even los van het Donk-incident, echter zelden aan om te kijken of hij wellicht wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Gewoon ordinair stoken dus. Iedereen met een klein of groot broertje kent het gegeven wel. En dat niveau ontstijgt het ook nooit.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: - Posts: 4141 Reg.: 1 september 2004 |
Die Borst moet echt een paar jaar in een heropvoedingskamp, in Siberië. Wat een onbeschofte ********* **** ******* met ***** ******* is dat. Waar haalt die het gore lef vandaan om als een trainer die net zijn been gebroken heeft bij een lullig ongelukje gebrek aan professionalisme te verwijten omdat er een paar maand geleden een interne disciplinekwestie was met een speler.
Ik heb het helaas niet gezien, maar dit kan je niet menen.
Heeft Borst écht gezegd dat hij het van Van Gaal onprofessioneel vond dat hij ging polstokspringen op een initiatie (of wat het ook was)?
Wat een zielig mannetje ben je dan. Ik denk dat Borst wel degelijk rancuneus is omdat Van Gaal één van de weinige is die Borst maar niet kan kraken. Van Gaal is gewoon een niveautje te hoog voor Borst (zowel op voetbal-technisch gebied als op menselijk-psychologisch gebied).
|
|
|
BassieAdam Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 848 Reg.: 8 juli 2003 | Heb het niet gezien, maar was het niet gewoon cynisch? Zie Borst wel vaker opmerkingen maken waarvan ik denk dat ie ze helemaal niet zo serieus meent maar ze meer maakt om even te provoceren.
Ik zie zoiets meer als het belachelijk maken van de opmerking dat Donk niet professioneel was dan dat ie Van Gaal echt een gebrek aan professionalisme verwijt vanwege die enkel.
Maar ik zal het eens gaan bekijken...
|
|
|
LeTiss International
Vak: - Posts: 3524 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: BassieAdam schreef:
Heb het niet gezien, maar was het niet gewoon cynisch? Zie Borst wel vaker opmerkingen maken waarvan ik denk dat ie ze helemaal niet zo serieus meent maar ze meer maakt om even te provoceren.
Cynisch in zijn oorspronkelijke betekenis misschien. Ik ben helemaal niet tegen provocerende opmerkingen, maar een naar de studio bellende trainer een lul noemen is ook een provocatie, en dat kan ook niet.
quote: Ik zie zoiets meer als het belachelijk maken van de opmerking dat Donk niet professioneel was dan dat ie Van Gaal echt een gebrek aan professionalisme verwijt vanwege die enkel.
Dat is wel wat ie zegt, en dan nog. Ik vind sowieso dat journalisten en wat daar voor door moet gaan niet op de stoel van de trainer moeten gaan zitten, en interne disciplinekwestie van een afstand moeten beschouwen, omdat ze immers op afstand staan. Borst heeft daar twee maand geleden zijn zegje over kunnen doen, daar kun je ook al je vraagtekens bij hebben. Dan hoeft hij geen fruitmand te sturen als Van Gaal zijn been breekt, maar om heel gekunsteld er een heel ander situatie van een tijd geleden aan de haren bij te slepen om hem toch maar een verwijt te kunnen maken terwijl hij even komt uitleggen wat er gebeurd is, is heel erg onbeschoft. Je kunt het typeren zoals je wilt, het blijft hufterig, zowel richting Van Gaal als richting de kijker.
Ik hoorde Koster al reppen over de negatieve benadering door dit soort programma's, Cruijff viel gisteren terecht een NOS-interviewer aan. Het zou me niks verbazen als de trainers en clubs binnenkort besluiten dat er niet meer aan dit soort programma's meegewerkt wordt. Eens kijken hoeveel mensen dan nog geinteresseerd zijn in een vol uur Borst en Derksen met alleen hun verdachtmakingen.
|
|
|
0634 Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3040 Reg.: 2 januari 2006 |
.
, Cruijff viel gisteren terecht een NOS-interviewer aan.
Je moet ook wel een gigantische infantile stumper zijn als je aan een zojuist gewisselde Perez, na een kansloze nederlaag, gaat vragen of het onder Koeman niet gebeurt zou zijn.
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12061 Reg.: 1 oktober 2002 | Zondag komt Ton bij Cheque en Hugo! Ben benieuwd!
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Regelmatige invaller
Uit: Domburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 17 november 2005 |
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
Zondag komt Ton bij Cheque en Hugo! Ben benieuwd!
Ton is toch ajacied ?
|
|
|
Jan The Man Regelmatige invaller
Uit: Stellendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 747 Reg.: 20 februari 2003 |
quote: Luis Alberto Suarez schreef:
(...)
Ton is toch ajacied ?
Ja dat is hij ja, Cor van der Gijp fey komt ook.
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Regelmatige invaller
Uit: Domburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 17 november 2005 |
quote: Jan The Man schreef:
(...)
Ja dat is hij ja, Cor van der Gijp fey komt ook.
Goh dan gaan ze het waarschijnlijk weer over ajax hebben zal de Onbudsman niet ingrijpen ?
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6809 Reg.: 10 juli 2002 |
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
Zondag komt Ton bij Cheque en Hugo! Ben benieuwd!
Ton Ojers??! Haha, nou dat gaat wat worden dan. Jammer dat ze geen grotere gast kunnen binnenhalen. Vind Studio Voetbal qua gasten steeds minder worden. Twee keer Jan Reker in nog geen maand tijd. Molenaar en Swart. Nu Ton Ojers (?). Tijdje geleden Theo Maassen.
Allemaal wel leuk, maar ik heb liever een coach van een van de topclubs als gast. Koster zit vanavond bij VI.
|
|
|