| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4132 Reg.: 6 september 2005 | Ja dat snap ik zelfs nog wel Ik zeg ook, ik kon het een beetje volgen, maar ik wil juist details horen. Hoe meer details hoe harder ik lach Namen als Ostlund en gibbs hadden voorbij moeten komen. Of ze hadden het nogmaals over het wanbeleid van Gullit moeten hebben. Niet de hele tijd over dat financiele gebeuren.
|
|
|
Nathan Muir Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 564 Reg.: 20 september 2004 | Hugo Borst & Tom Egberts, dé perfecte combinatie 
|
|
|
siemen Bankzitter
Uit: Schipluiden Vak: 411 Posts: 531 Reg.: 3 november 2001 | Wel grappig, dat gapen van Borst op het einde toen Bruins Slot weer een heel verhaal afstak. Wat is die man lang van stof zeg... 
|
|
|
Lederen Knikker  International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 5460 Reg.: 28 juni 2005 | Was gisteren weer helemaal toppie. Een heel vervelende, nietszeggende, cliché uitbrakende TBS. En als toetje nog ff die babbelzieke Joego bellend vanuit Portugal.
Studio Voetbal is aan het afgleiden naar niveau Talpa/VI. Jammer want vorig seizoen waren ze nog de beste van de 3.
Ik verwacht eigenlijk binnenkort een topuitzending met Lucius en Buys. Dat wordt smullen voor de liefhebbers. 
|
|
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Studio voetbal met Van Gelder of met Egbers vind ik een groot verschil. Met Van Gelder vind ik het over het algemeen nog een heel behoorlijk niveau hebben met Egbers is het echt beduidend minder.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11727 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: sanderNR14 schreef:
Studio voetbal met Van Gelder of met Egbers vind ik een groot verschil. Met Van Gelder vind ik het over het algemeen nog een heel behoorlijk niveau hebben met Egbers is het echt beduidend minder.
Komt ook omdat van Gelder zijn bronnen heeft en nog eens wat kan vertellen. Iets dat Egberts ontbeert. Egberts kan het gesprek ook niet leiden. Het is meer lijden met hem...
|
|
|
Zlatan Ivarovic International
Uit: Weert Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1450 Reg.: 30 juni 2002 | Van Gelder i.p.v. Egberts scheelt inderdaad een slok op een borrel. Egberts is vaak erg hakkelig ('uuhh, uuuh') en gaat dan steun zoeken bij anderen (is toch zo Youri?), heel irritant.
Maar TBS was nou ook niet een geweldige gast om naar te kijken. Het enige wat mij interesseerde was het verhaal over het verdedigen van Liverpool. Ze liepen naar achteren enz.
Voor de rest een vervelende uitzending om naar te kijken.
|
|
|
can-o Idool
Uit: amsterdam Vak: - Posts: 3893 Reg.: 22 juli 2002 |
quote: siemen schreef:
Wel grappig, dat gapen van Borst op het einde toen Bruins Slot weer een heel verhaal afstak. Wat is die man lang van stof zeg... 
Ik vond dat eigenlijk nogal ombeschoft. Je weet dat Tonnoe praat, vervolgens ga je het uitlokken door hem de spelopvatting van Liverpool te laten vertellen en dan ga je in de camera, terwijl Tonnie dat niet door heeft een beetje gekke bekken trekken. Ik heb die kop van birst niet nodig om te horen dat hij lang van stof is. Bovendien vind ik het wél leuk om naar hem te luisteren. Hij is nog erger dan Cruyff.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 7513 Reg.: 6 december 2000 | Gisteren de saaiste SV ooit? Met Joop Alberda. Wat een slap gelul. Hugo was weer zijn onbeschofte zelf, maar had wel gelijk dat het belachelijk was dat de laatste 7 minuten pas over het voetbal van dit weekend gingen.
Ben nooit zo dichtbij geweest dat ik bijna ging zappen. Bleh.
(En Jack, niet zo hard lachen om grappen die niet zo gek leuk zijn, dat staat een beetje dom)
|
|
|
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Het was gisteravond, net als vorige week weer een hele saaie uitzending.
Ongelovelijk dat er nog geen tien minuten over voetbal werd gesproken. Helemaal als je bedankt dat er die middag een topper (noujah...topper is groot woord, met zo'n matig feyenoord ) op het programma stond waar toch wel wat discutabele beslissingen zijn genomen door de scheidsrechter.
Laten we hopen dat er volgende week eindelijk weer eens een echt interssante gast is.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: Sven schreef:
Gisteren de saaiste SV ooit?
Het ging echt helemaal nergens over gister/vanmiddag. Het enige wat mij is bijgebleven van de uitzending is dat Jack zijn moeder iets moet uitleggen.
Verder wat gelul over Rusland en nog een nietszeggende reportage over Gerbrandts.
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 18 september 2006 18:46:57).]
|
|
|
Record Bankzitter
Uit: Amstelveen Vak: - Posts: 581 Reg.: 27 november 2005 | Saaie aflevering inderdaad. Dit soort onderwerpen/gasten horen in mijn ogen ook niet thuis in dit programma. Op zondagavond, moet je gewoon lekker de wedstrijden analyseren die er in eht weekend zijn gespeeld en misschien nog wat dingen daaromheen, zoals Europese wedstrijden. Maar onderwerpen, als de Russische voetbalschool, moeten ze gewoon een reportage ofzo doen.
|
|
|
Nathan Muir Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 564 Reg.: 20 september 2004 | Ik vond het een zeer interessante uitzending. Ben het wel eens met de kritiek dat er pas laat gesproken werd over het weekend, maar vond de visie en het verhaal waar Hiddink en Gerbrands mee bezig zijn niet vervelend om naar te luisteren.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 7513 Reg.: 6 december 2000 | Niet mee eens. "De wereld volgens Hiddink" door zijn vrind Alberda. Ze doen net alsof ze het wiel opnieuw gaan uitvinden terwijl ze alleen maar een paar jaar Russisch oliegeld komen graaien, dat is alles. Maak het niet zo interessant.
(Gerbrands is die van AZ die niet wist wat een ruit op het middenveld was... )
|
|
|
Stanley Purl Menzo Idool
quote: Sven schreef:
Niet mee eens. "De wereld volgens Hiddink" door zijn vrind Alberda. Ze doen net alsof ze het wiel opnieuw gaan uitvinden terwijl ze alleen maar een paar jaar Russisch oliegeld komen graaien, dat is alles. Maak het niet zo interessant.
We gaan 80 scholen opzetten en dat is heel erg moeilijk
Met het geld van Abramovics kan ik het ookwel opzetten. Een tolk, die oude viezerik en wat trainers en je bent al op de helft.
En Alberda denkt dat hij voorzitter van PSV wordt ondanks dat hij het ontkende.
|
|
|
TAS Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 278 Reg.: 26 juni 2004 | Pfff, vanavond Adil Ramzi te gast. Onvoorstelbaar hoe het niveau van Studio Voetbal is gedaald de laatste tijd, zouden ze niet in staat zijn om betere gasten te krijgen?
Denk dat ik vanavond maar de voorkeur geef aan Zembla 1 van de weinige goede tv-programma's in NL
|
|
|
Klasbakken Idool
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6540 Reg.: 10 juli 2002 | Adil Ramzi? Wordt een beetje niveau Voetbal Insite. Jemig. Nou ja, kan ik lekker op tijd m'n kribbe in. Ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen!
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 902 Reg.: 12 januari 2005 | Ramzi? Meenje niet........... 
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 |
quote: TAS schreef:
Pfff, vanavond Adil Ramzi te gast. Onvoorstelbaar hoe het niveau van Studio Voetbal is gedaald de laatste tijd, zouden ze niet in staat zijn om betere gasten te krijgen?
Denk dat ik vanavond maar de voorkeur geef aan Zembla 1 van de weinige goede tv-programma's in NL
Over het Radbout-ziekenhuis gaat dat volgens mij lol, ach wie er ook zit, het niveau is sowieso wel matig.
|
|
|
Madness International
Vak: 125 Posts: 1442 Reg.: 19 maart 2003 |
quote: TAS schreef:
Pfff, vanavond Adil Ramzi te gast. Onvoorstelbaar hoe het niveau van Studio Voetbal is gedaald de laatste tijd, zouden ze niet in staat zijn om betere gasten te krijgen?
Ach ja erger dan Hans Kraaij en van der Gijp kan haast niet...
|
|
|
Topscorer Ballenjongen
Vak: - Posts: 43 Reg.: 24 december 2004 | Shrek van Gelder 
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 | Weer heerlijk veel over feyenoord, het wordt zo langzamerhand de opvolger van feyenoord tv 
|
|
|
CSI_MIAMI Regelmatige invaller
Uit: Nijmegen Vak: 413 Posts: 726 Reg.: 11 juli 2003 |
quote: Topscorer schreef:
Shrek van Gelder 
geweldig gevonden 
quote: MaassluisGekkenhuis schreef:
Weer heerlijk veel over feyenoord, het wordt zo langzamerhand de opvolger van feyenoord tv 
Boeit niet toch, het is allemaal negatief nieuws.. heerlijk 
[Dit bericht is veranderd door CSI_MIAMI (op 25 september 2006 10:33:19).]
|
|
|
AFC Ajax is the Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1012 Reg.: 10 mei 2003 |
quote: Amsterdammer schreef:
Ramzi? Meenje niet........... 
En na bijna tien jaar voetballen in NL
- 3 jaar Willem II
- 3 jaar PSV
- 1 jaar Twente
- 1 jaar AZ
- 1 jaar FC Utrecht
en nu bij Roda JC
kan hij nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands praten.
Ondertiteling was geen overbodige luxe geweest.
[Dit bericht is veranderd door AFC Ajax is the Best (op 25 september 2006 10:46:09).]
|
|
|
Vak: 409 Posts: 2094 Reg.: 15 februari 2005 | Heb me er ook over verbaasd hoe slecht hij Nederlands spreekt. Toen die iets over de ramadam aan het uitleggen was had ik werkelijk geen idee wat hij bedoelde.
Vond het programma verder een stuk beter als de afgelopen twee weken. Met als hoogtepunt de eerlijkheid van Meeuwis over z'n elleboogstoot 
|
|
|