| Poster | | Topic: Studio Voetbal seizoen 2007/2008 |  |
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: - Posts: 3559 Reg.: 1 september 2004 |
quote: Abu schreef:
(...)
HTC loopt na dit seizoen meen ik nog 2 jaar door. Van basten gaat na het Ek weer een jaartje golfen, om vervolgens hoofdtrainer te worden. 
Ten Cate gaat nog 1 jaar door dus het kan mooi samenvallen met het einde van het EK.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 8721 Reg.: 18 april 2002 | Zouden we blij moeten zijn met Van Basten als coach dan?
Een selectiebeleid wat slecht is en het spel is dramatisch om te zien.
Maar die discussie is meer voor een andere topic.
|
|
|
Meersche Helden Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: ArenA schreef:
Zouden we blij moeten zijn met Van Basten als coach dan?
Een selectiebeleid wat slecht is en het spel is dramatisch om te zien.
Maar die discussie is meer voor een andere topic.
Nou het verschil met Oranje en Ajax is simpel.
Bij Oranje krijgt ie kneusjes zoals Jaliens, Opdam, Landzaat, v.Bronckhorst, Robben, Bouma, etcetera.
Bij Ajax, krijgt ie elk jaar een transferbudget om spelers te kopen, en hoeft hij niet meer te werken met die kneuzen die bovenin staan te werken.
Maargoed, ik kan me de periode van v.Basten nog herinneren bij Jong Ajax. Ik heb liever dat Adriaanse terug komt. Jezus christus, wat had die man allemaal kunnen bereiken. Was net een paar maanden aan het opbouwen aan een nieuw Ajax en Koeman brak het net zo hard weer af. Jammer. Of v.Gaal terug, maar die is gehersenspoeld door Dirk Scheringa en zijn leen adviezen.
Laat Ten Cate nou maar lekker zitten, het komt goed met hem. Ik heb alle vertrouwen in hem.
[Dit bericht is veranderd door Meersche Helden (op 10 april 2007 14:18:23).]
|
|
|
real mcklostie Lid 2de elftal
Uit: raalte Vak: - Posts: 351 Reg.: 16 november 2003 |
quote: Meersche Helden schreef:
(...)
Nou het verschil met Oranje en Ajax is simpel.
Bij Oranje krijgt ie kneusjes zoals Jaliens, Opdam, Landzaat, v.Bronckhorst, Robben, Bouma, etcetera.
Die selecteert hij toch zeker zelf?
|
|
|
quote: real mcklostie schreef:
(...)
Die selecteert hij toch zeker zelf?
Hij zal wel moeten, er is niet veel beters.
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 1919 Reg.: 23 december 2001 | Moest wel lachen om dat stukje wat de israelische TV had gemaakt.
Je zag dus beelden van PSV supporters uit de thuiswedstrijd tegen Arsenal tijdens carnaval.
Nou zien die Brabo's er al niet al te intelligent uit, maar nu zie je die gasten met allemaal pruiken op e.d.
Denken nu vast dat PSV supporters er altijd zo bijlopen.
|
|
|
Frederique Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1693 Reg.: 7 november 2004 |
quote: Meerkoet schreef:
Moest wel lachen om dat stukje wat de israelische TV had gemaakt.
Je zag dus beelden van PSV supporters uit de thuiswedstrijd tegen Arsenal tijdens carnaval.
Nou zien die Brabo's er al niet al te intelligent uit, maar nu zie je die gasten met allemaal pruiken op e.d.
Denken nu vast dat PSV supporters er altijd zo bijlopen.
Nou zien die Brabo's er niet al te intelligent uit.
Misschien kunnen we een keer een line-up doen van 10 personen mag je er de Brabanders uithalen. Moet een eitje voor je zijn Vond overigens dat stukje ook erg amusant
[Dit bericht is veranderd door Frederique (op 16 april 2007 15:22:46).]
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 1919 Reg.: 23 december 2001 |
quote: Frederique schreef:
(...)
Nou zien die Brabo's er niet al te intelligent uit.
Misschien kunnen we een keer een line-up doen van 10 personen mag je er de Brabanders uithalen. Moet een eitje voor je zijn Vond overigens dat stukje ook erg amusant
Leuk gevonden, maar heb ik geen boodschap aan.
Kan niet zo goed tegen calimero gedrag.
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 806 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Volgens teletekst geen Jaap Stam, maar cabaratier Theo Maassen.
|
|
|
quote: Hunter_9 schreef:
Volgens teletekst geen Jaap Stam, maar cabaratier Theo Maassen.
Dat meen je niet.
Voor eht portie humor. Wordt gewoon een verkapte PSV propaganda.
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 806 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
(...)
Dat meen je niet.
Voor eht portie humor. Wordt gewoon een verkapte PSV propaganda.
En om het nog erger te maken.
Ook Hans van Breukelen schuift aan.
|
|
|
0634 Geselecteerd voor Oranje
Uit: koog aan de zaan Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2580 Reg.: 2 januari 2006 | Dan gaan we dus mooi niet kijken.
|
|
|
quote: 0634 schreef:
Dan gaan we dus mooi niet kijken.
Ik pas ook, heb nog een leuke film liggen over Johan Cruijff. Ga die maar eens bekijken vanavond. 
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 11061 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: Hunter_9 schreef:
Volgens teletekst geen Jaap Stam, maar cabaratier Theo Maassen.
Misschien komt hij Jack de kampioensschaal van PSv wel brengen... 
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2025 Reg.: 6 februari 2004 | Wordt weer een laffe uitzending dus! Opperkneus van Breukelen die alleen maar onzin kan lullen en een of andere komiek die niets met voetbal te maken heeft... Denk dat ik pas!
|
|
|
quote: RO1007 schreef:
Wordt weer een laffe uitzending dus! Opperkneus van Breukelen die alleen maar onzin kan lullen en een of andere komiek die niets met voetbal te maken heeft... Denk dat ik pas!
Ja die v.Breukelen is echt lieve zoete gerritje. 
|
|
|
Administrator Idool
Vak: - Posts: 16777183 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Swampman Talent
Vak: - Posts: 193 Reg.: 29 augustus 2003 | Geen Stam, maar die dorpspastoor van Breukelen en de zielige calimero Theo Maassen, twee kneusjes bij elkaar. Wat een slap gelul met gladjanus Van Gelder ie zijn neus weer diep in de reet van Eindhoven kan steken. Trieste bedoeling.
|
|
|
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 | Ik heb toch gekeken.
Wat ik zag was echt verschrikkelijk, alles was pro PSV.
Alsof PSV de beste van de wereld was, ik heb me eigenlijk kapot geergerd.
Toen aan het eind werd gekeken naar AZ en Ajax, vroeg Sjek van Gelder eerst wat ze van Az vonden. Iedereen vondt het zielig, en had echt te doen met AZ. O en Scheringa moest Alves halen.
Toen werd gevraagd dat Ajax ook met 1 doelpunt verschil dicht bij was werd het stil. Hans van Breukelen vond Ajax een arrogante club die het neit verdiende. Ook Maassen was het daarmee eens, zo ook Borst.
Ik ga er niet eens meer op in.
Ik boycot nu ook Studio Voetbal, als mijn club niet serieus wordt genomen zoeken ze maar een stelletje boeren.
|
|
|
Kalusha the King Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 120 Reg.: 29 september 2005 |
Ik heb toch gekeken.
Wat ik zag was echt verschrikkelijk, alles was pro PSV.
Alsof PSV de beste van de wereld was, ik heb me eigenlijk kapot geergerd.
Toen aan het eind werd gekeken naar AZ en Ajax, vroeg Sjek van Gelder eerst wat ze van Az vonden. Iedereen vondt het zielig, en had echt te doen met AZ. O en Scheringa moest Alves halen.
Toen werd gevraagd dat Ajax ook met 1 doelpunt verschil dicht bij was werd het stil. Hans van Breukelen vond Ajax een arrogante club die het neit verdiende. Ook Maassen was het daarmee eens, zo ook Borst.
Ik ga er niet eens meer op in.
Ik boycot nu ook Studio Voetbal, als mijn club niet serieus wordt genomen zoeken ze maar een stelletje boeren.
hiep hiep hoi......
|
|
|
beekske Icoon
Uit: Belgie Vak: 404 Posts: 5077 Reg.: 26 december 1999 | Ach, als Ajax kampioen was geworden was alles pro Ajax. Als AZ kampioen was geworden was alles pro AZ. Ze kunnen het niet maken om de kampioen te bekritiseren.
Wel een leuk interview met Koeman
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2025 Reg.: 6 februari 2004 | Mijn voorspelling kwam volledig uit! De niets toevoegende van Breukelen die wel een enorme eierschaal op zijn hoofd had met die laaste opmerking over Ajax.
Om over die B-komiek van een Theo Maassen nog maar niet te spreken. Ik durf te wedden dat ze die alleen hebben uitgenodigd, omdat hij nog wat ere-metaal van psv had gejat. Als ik psv was zou ik die vent meteen achter slot en grendel laten zetten! Het was overigens best genant op het einde nog even kampioenen schreeuwen... viel me nog mee dat hij niet tijdens de uitzending het altijd hoogstaande BOERUH BOERUH losliet. 
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: - Posts: 3559 Reg.: 1 september 2004 |
Ik heb toch gekeken.
Jongen toch. Moest de kelk tot op de bodem leeg of heb je sadomasochistische trekjes? 
|
|
|
w86 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 956 Reg.: 29 juni 2006 | Weet iemand of Stam heeft afgezegd of dan de NOS zelf heeft besloten om 2 psv'ers uit te nodigen.
Stam heeft jaren bij PSV gespeeld en nu bij Ajax. Wie was een betere gast geweest dan Stam? IIg niet die 2 die er gister zaten.
Van breukelen blijft de uberprovinciaal. op zo'n minachtend toontje dat het knap was van Ajax.. En wat heeft hij toch gelachen om Ten Cate hoe harder ze huilen hoe mooier het is..
Theo Maassen haalt opzich wel een puntje aan. AJax kan niet met succes omgaan en niet met tegenslag. Maar heeft elke club dat niet. Gister in het overzicht van het seizoen hoor ik cocu zeggen dat AZ zn speelstijl aan moet passen omdat ze van PSV hebben verloren. En dan Ajax arrogantie verwijten..
|
|
|
343 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1172 Reg.: 9 augustus 2001 |
quote: w86 schreef:
Weet iemand of Stam heeft afgezegd of dan de NOS zelf heeft besloten om 2 psv'ers uit te nodigen.
Stam heeft afgezegd natuurlijk. Die heeft ook de titel verloren, hoor. Die zal wel flink balen.
Tsja, Psv is kampioen, dus de komende tijd zullen we weer kunnen genieten van de vele specials op tv en in de bladen. Zou ook bij AJAX gebeuren.
|
|
|