Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Satirisch Ajax forum
Niveau Satirisch forum
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3

Poster
Topic: Niveau Satirisch forum 
Rabbit
Internationale topspeler

Uit: Tilburg
Vak: -
Reg.: 24 april 2001
Gepost op 6 oktober 2003 om 11:50:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit topic loopt nu...goed dat erover gepraat wordt. Ik zie nu ook meteen weer twee echte pogingen tot satire verschijnen. Hardstikke goed natuurlijk...

Ik vrees alleen dat dit weer een tijdelijke opleving is :C
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
contract of the century
Idool
Chat Operator

Uit: Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 6 oktober 2003 om 14:44:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was er twee jaar geleden nog niet, maar ik weet wel dat er momenteel niet echt van "niveau" kan worden gesproken.

Dit is meer een forum waar mensen een paar extra posts kunnen vergaren door te reageren met "vet cool!" --- "geinig" --- "lache man!".

Af en toe vind ik nog wel iets waardoor mijn mondhoeken enigzins omhoog krullen, maar om dan bij de volgende topic linea recta omlaag te zakken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Warner
Moderator

Uit: Den Haag
Vak: 127
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 6 oktober 2003 om 16:21:44.     MSN: ja, dat heb ik wel...      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu heb ik een post gedaan in 't wereldje met een grap van HOOG niveau en dan snappen ze hem weer niet...

Misschien toch de hoogte (of laagte) van het niveau, maar laten zoals het is!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
Gepost op 6 oktober 2003 om 17:18:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
contract of the century schreef:

Dit is meer een forum waar mensen een paar extra posts kunnen vergaren door te reageren met "vet cool!" --- "geinig" --- "lache man!".
Dat hou je zowiezo op dit forum, maar ik heb liever dat die reacties komen in een topic waar echt goed over nagedacht is, dan in een topic met een linkje. De schrijver van een satirisch stuk heeft ook graag wat positieve reacties natuurlijk, dus die posts hebben ook wel hun nut
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Warner
Moderator

Vak: 127
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 6 oktober 2003 om 17:53:30.     MSN: ja, dat heb ik wel...      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijkstra Ajacied Forever schreef:

(...)Dat hou je zowiezo op dit forum, maar ik heb liever dat die reacties komen in een topic waar echt goed over nagedacht is, dan in een topic met een linkje. De schrijver van een satirisch stuk heeft ook graag wat positieve reacties natuurlijk, dus die posts hebben ook wel hun nut
sowieso

:cool
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
Gepost op 6 oktober 2003 om 18:00:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

true...
Vind het té Duits eruit zien
 Help mods!
Champions League Winnerz
Basisspeler

Uit: Beuningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 maart 2003
Gepost op 6 oktober 2003 om 19:17:18.       MSN: misterniek@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Non_Flying_Dutchman schreef:

(...)

Dat is het dus niet: humor is iets waarom mensen lachen. Satire is iets wat op een bepaalde manier gebracht wordt, en mensen daardoor laat lachen.

hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt

sa·ti·re (de ~, ~n/~s)
1 voorstelling van zaken waarin op spottende wijze iets aan de kaak wordt gesteld => hekeldicht

Een groot verschil dus.
:slaap :slaap Van Dale :slaap :slaap
 Help mods!
T.A.F.K.A.S.
Vedette
Winnaar AN-Filmquiz 2002 en 2003

Uit: Venlo
Reg.: 13 augustus 2000
Gepost op 7 oktober 2003 om 13:20:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alvast mijn dank voor de mensen die tot nu toe zijn ingesprongen op de boodschap van deze topic. Heb de afgelopen dagen al een paar keer ouderwets kunnen genieten. Ga zo door! :ja
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wesleysonck
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 7 oktober 2003 om 15:10:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het niveau word langzamerhand weer beter met als tooper het gedeelte met de politiek en kezman haha geweldig
 Help mods!
Ramonnie
Veelbelovend talent

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 7 oktober 2003 om 20:01:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het hier toch weer prachtig door bijvoorbeeld het klasje van koeman en de politiek van kezman, tafkas, je oproep heeft oged gedaan :ja
 Help mods!
alleszalgoedkomen
Talent

Vak: 411
Reg.: 15 augustus 2000
Gepost op 22 mei 2008 om 09:51:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het nieuwe Thuis en Uit shirt van Feyenoord

http://www.mijnrollator.nl/

sorry maar ik weet niet hoe een plaatje rechtstreeks te plaatsen
Help mods!
======================================================

Deze werd gisteren af gewezen omdat hij niet satirisch zou zijn .

Wat vinden jullie daarvan ??
 Help mods!
Gappa
Lid 2de elftal

Reg.: 24 november 2002
Gepost op 22 mei 2008 om 10:36:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naar mijn mening is dit precies één van de redenen waarom destijds dit topic is geopend.
 Help mods!
PauloNunes
Talent

Vak: 126
Reg.: 18 december 2007
Gepost op 27 mei 2008 om 13:45:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gappa schreef:

Naar mijn mening is dit precies één van de redenen waarom destijds dit topic is geopend.

Ja, echt te triest voor woorden!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.497,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Sultan
Idool

Uit: Geldrop
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001
Gepost op 27 mei 2008 om 19:02:22.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is gewoon niet grappig. In kijn ogen moet je ook wat moeite doen voor satire. Als je enkel een link plaatst en erbij zegt dat dat het nieuwe Feyenoord shirt is (wat is de humor eraan, want ik vind het niet eens grappig..), kun je net zo goed een kameel posten en zeggen dat dat de nieuwe verdediger is van PSV. Het is gewoon slecht bedacht en totaal niet grappig, dus zeer begrijpelijk dat zulke topics worden gesloten.

[Dit bericht is veranderd door Sultan (op 27 mei 2008 19:03:04).]
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk