| Poster | | Topic: Niveau Satirisch forum |  |
|
Rabbit Internationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1542 Reg.: 24 april 2001 | Dit topic loopt nu...goed dat erover gepraat wordt. Ik zie nu ook meteen weer twee echte pogingen tot satire verschijnen. Hardstikke goed natuurlijk...
Ik vrees alleen dat dit weer een tijdelijke opleving is :C
|
|
|
contract of the century Idool Chat Operator
Uit: Amsterdam Vak: 411 Posts: 4178 Reg.: 17 maart 2003 | Ik was er twee jaar geleden nog niet, maar ik weet wel dat er momenteel niet echt van "niveau" kan worden gesproken.
Dit is meer een forum waar mensen een paar extra posts kunnen vergaren door te reageren met "vet cool!" --- "geinig" --- "lache man!".
Af en toe vind ik nog wel iets waardoor mijn mondhoeken enigzins omhoog krullen, maar om dan bij de volgende topic linea recta omlaag te zakken.
|
|
|
Warner Moderator
Uit: Den Haag Vak: 127 Posts: 3930 Reg.: 25 juli 2002 | Nu heb ik een post gedaan in 't wereldje met een grap van HOOG niveau en dan snappen ze hem weer niet...
Misschien toch de hoogte (of laagte) van het niveau, maar laten zoals het is!
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12219 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: contract of the century schreef:
Dit is meer een forum waar mensen een paar extra posts kunnen vergaren door te reageren met "vet cool!" --- "geinig" --- "lache man!".
Dat hou je zowiezo op dit forum, maar ik heb liever dat die reacties komen in een topic waar echt goed over nagedacht is, dan in een topic met een linkje. De schrijver van een satirisch stuk heeft ook graag wat positieve reacties natuurlijk, dus die posts hebben ook wel hun nut 
|
|
|
Warner Moderator
Uit: Den Haag Vak: 127 Posts: 3930 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: Dijkstra Ajacied Forever schreef:
(...)Dat hou je zowiezo op dit forum, maar ik heb liever dat die reacties komen in een topic waar echt goed over nagedacht is, dan in een topic met een linkje. De schrijver van een satirisch stuk heeft ook graag wat positieve reacties natuurlijk, dus die posts hebben ook wel hun nut 
sowieso
:cool
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12219 Reg.: 29 mei 2001 | true...
Vind het té Duits eruit zien 
|
|
|
Champions League Winnerz Basisspeler
Uit: Beuningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 827 Reg.: 23 maart 2003 |
quote: Non_Flying_Dutchman schreef:
(...)
Dat is het dus niet: humor is iets waarom mensen lachen. Satire is iets wat op een bepaalde manier gebracht wordt, en mensen daardoor laat lachen.
hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
sa·ti·re (de ~, ~n/~s)
1 voorstelling van zaken waarin op spottende wijze iets aan de kaak wordt gesteld => hekeldicht
Een groot verschil dus.
:slaap :slaap Van Dale :slaap :slaap
|
|
|
T.A.F.K.A.S. Vedette Winnaar AN-Filmquiz 2002 en 2003
Uit: Venlo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2746 Reg.: 13 augustus 2000 | Alvast mijn dank voor de mensen die tot nu toe zijn ingesprongen op de boodschap van deze topic. Heb de afgelopen dagen al een paar keer ouderwets kunnen genieten. Ga zo door! :ja
|
|
|
wesleysonck Bankzitter
Uit: Nijmegen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 530 Reg.: 5 juli 2003 | Het niveau word langzamerhand weer beter met als tooper het gedeelte met de politiek en kezman haha geweldig
|
|
|
Ramonnie Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 206 Reg.: 12 juli 2003 | Ik vind het hier toch weer prachtig door bijvoorbeeld het klasje van koeman en de politiek van kezman, tafkas, je oproep heeft oged gedaan :ja
|
|
|
alleszalgoedkomen Talent
Vak: 411 Posts: 179 Reg.: 15 augustus 2000 | Het nieuwe Thuis en Uit shirt van Feyenoord
http://www.mijnrollator.nl/
sorry maar ik weet niet hoe een plaatje rechtstreeks te plaatsen
Help mods!
======================================================
Deze werd gisteren af gewezen omdat hij niet satirisch zou zijn .
Wat vinden jullie daarvan ??
|
|
|
Gappa Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 359 Reg.: 24 november 2002 | Naar mijn mening is dit precies één van de redenen waarom destijds dit topic is geopend.
|
|
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 168 Reg.: 18 december 2007 |
quote: Gappa schreef:
Naar mijn mening is dit precies één van de redenen waarom destijds dit topic is geopend.
Ja, echt te triest voor woorden!
|
|
|
Sultan Idool
Uit: Geldrop Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4745 Uploads: 16 Reg.: 16 maart 2001 | Het is gewoon niet grappig. In kijn ogen moet je ook wat moeite doen voor satire. Als je enkel een link plaatst en erbij zegt dat dat het nieuwe Feyenoord shirt is (wat is de humor eraan, want ik vind het niet eens grappig..), kun je net zo goed een kameel posten en zeggen dat dat de nieuwe verdediger is van PSV. Het is gewoon slecht bedacht en totaal niet grappig, dus zeer begrijpelijk dat zulke topics worden gesloten.
[Dit bericht is veranderd door Sultan (op 27 mei 2008 19:03:04).]
|
|
|
|