| Poster | | Topic: Post van het jaar 2008 |  |
|
Michel Geselecteerd voor Oranje Opper-Chat Operator
Uit: Zaanstad Vak: 414 Posts: 1060 Reg.: 14 augustus 2003 | Nu we een winnaar gekozen hebben voor het jaar 2007 is het tijd dat we posts kunnen insturen voor het jaar 2008. Dit jaar veel eerder geopend dan vorig jaar zodat we hopelijk meer leuke posts binnenkrijgen.
De belangrijkste regel voor plaatsen is:
- Je moet de hele post plaatsen en erbij vermelden van wie de post is en op welk forum/topic hij gedaan is.
Alvast bedankt en ik ben benieuwd hoeveel leuke posts er binnenkomen dit jaar.
|
|
|
afca1900 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 692 Reg.: 26 februari 2005 | Deze springt er op dit moment voor mij uit, van het feyenoordnetwerk :
Gepost op 13 januari 2008 om 19:17:41.
--------------------------------------------------------------------------------
Ach het begon allemaal al eerder, bal is op rechts maar Luinge ziet overtreding in het centrum (ja als Chivu staat te hoeken in de kuip dan zien ze op 3 meter afstand nog niks) en is er als de kippen bij daarvoor te fluiten, vrije trap op de rand van de zestien, ook al meerdere situaties waarbij AZ een vrije trap verdiende en niet kreeg. Was de scheids voor AZ geweest dan had AZ vandaag met grote cijfers gewonnen....zo simpel is het. Droevig!
Wat ik bedoel is simpel. AZ begon sterk...ook de scheids ziet dat, en door Ajax dan net even te bevoordelen help je hen in de wedstrijd....het is zo vals en achterbaks.
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 13 januari 2008 19:19:27).]
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2419 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Wauw!, gelijk een topper 
|
|
|
Vak: - Posts: 692 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Wauw!, gelijk een topper 
We moeten toch een keer beginnen he , maar op het psvnetwerk kunnen ze er onderhand ook wat van .
|
|
|
Joaquin Sanchez Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2034 Reg.: 6 augustus 2006 | Oh mijn god. Die post wordt nog beter:
quote: Rolex schreef:
(...)
Het is idd niet eerlijk!
quote:
Nefertete ofzo schreef:
Dat jij niet objectief naar een wedstrijd kan kijken is niet mijn schuld.
Oftewel, Rolex reageerde op die eerste post en dit is de reactei van de poster zelf.
[Dit bericht is veranderd door Joaquin Sanchez (op 14 januari 2008 00:37:37).]
|
|
|
Madness International
Vak: 125 Posts: 1457 Reg.: 19 maart 2003 | stomme knjb altijd... 
|
|
|
Michel Geselecteerd voor Oranje Opper-Chat Operator
Uit: Zaanstad Vak: 414 Posts: 1060 Reg.: 14 augustus 2003 |
quote: afca1900 schreef:
Deze springt er op dit moment voor mij uit, van het feyenoordnetwerk :
Gepost op 13 januari 2008 om 19:17:41.
--------------------------------------------------------------------------------
Ach het begon allemaal al eerder, bal is op rechts maar Luinge ziet overtreding in het centrum (ja als Chivu staat te hoeken in de kuip dan zien ze op 3 meter afstand nog niks) en is er als de kippen bij daarvoor te fluiten, vrije trap op de rand van de zestien, ook al meerdere situaties waarbij AZ een vrije trap verdiende en niet kreeg. Was de scheids voor AZ geweest dan had AZ vandaag met grote cijfers gewonnen....zo simpel is het. Droevig!
Wat ik bedoel is simpel. AZ begon sterk...ook de scheids ziet dat, en door Ajax dan net even te bevoordelen help je hen in de wedstrijd....het is zo vals en achterbaks.
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 13 januari 2008 19:19:27).]
Is dit bericht ook van nefertete?
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5163 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Joaquin Sanchez schreef:
Oh mijn god. Die post wordt nog beter:
(...)
Oftewel, Rolex reageerde op die eerste post en dit is de reactei van de poster zelf.
@ Ja wat wil die knakker nou van me?? Even serieus zeg! 
Mijn inzending:
quote: Grandmaster T zegt:
Barrygoal schreef:
Die goal van AZ had natuurlijk ook nooit geteld mogen worden.
Dat is toch het geilste wat er is tegen die ******joden?
rudeboyaz schreef:
Natuurlijk worden we benadeeld door Luinge, maar hierdoor hebben we echt niet verloren.
Schei toch uit joh! Die penalty en rode kaart mogen nooit gegeven worden!
Dit is gevonden op AZFanpage, de poster is Grandmaster T.
Toch heerlijk om de verontwaardiging te zien; TEGEN de 'joden' mag alles maar VOOR de 'joden' ja dat kan natuurlijk niet .
|
|
|
quote: Michel schreef:
(...)
Is dit bericht ook van nefertete?
He He, nee ik had expres het gedeelte laten staan dat hij het verandert had, dus heeft hij er ook nog eens 2 keer over nagedacht.
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5163 Reg.: 21 december 2000 | Komt ik er toch weer één tegen:
quote: Tetsuo schreef:
Ik vond Heitinga weer heel erg irritant. Die vent moet gewoon rood krijgen wanneer hij al aanstalte maakt om het veld op te komen!!! Ook de trainer die hem op stelt moet geschorst worden!!
Stond ie gisteren bij een vrije trap van ajax voor de neus van waterman toen hij het muurtje wilde zetten zodat hij geen goed zicht had. Hoe zielig kun je wezen
Aldus Tetsuo op het PN.
Hoe haalt John het in zijn hoofd voor de keeper te gaan staan , bah, foute John!
|
|
|
ForzaGrandeIbracadabra Vedette
Uit: Haarlem Vak: 428 Posts: 2538 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Brasil schreef:
Komt ik er toch weer één tegen:
(...)
Aldus Tetsuo op het PN.
Hoe haalt John het in zijn hoofd voor de keeper te gaan staan , bah, foute John!
Tsja, ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, vond het net niet lach-opwekkend genoeg maar nu je er toch mee komt: wat dacht je dan van de reactie van MiKaZa hierop?
Die beweert doodleuk dat Mark van Bommel ook geintjes uithaalt, maar hij vangt bijvoorbeeld nooit tegenstanders op als er geen bal in de buurt is (Rafael van der Vaart tijdens PSV - Ajax, seizoen 2003/2004). En het verschil met Heitinga is dat John altijd ruzie zoekt. Ja, want daar zie je Mark nooit vooraan staan. Maar jongens toch, zoveel dommigheid... 
|
|
|
nr23 Icoon
Uit: Utrecht Vak: 414 Posts: 7915 Reg.: 12 juli 2002 |
quote: Brasil schreef:
Komt ik er toch weer één tegen:
(...)
Aldus Tetsuo op het PN.
Was gewoon een briljante actie van John, lag helemaal dubbel
PSV'ers hebben gewoon géén humor 
|
|
|
Brasil Icoon
quote: ForzaGrandeIbracadabra schreef:
(...)
Tsja, ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, vond het net niet lach-opwekkend genoeg maar nu je er toch mee komt: wat dacht je dan van de reactie van MiKaZa hierop?
Die beweert doodleuk dat Mark van Bommel ook geintjes uithaalt, maar hij vangt bijvoorbeeld nooit tegenstanders op als er geen bal in de buurt is (Rafael van der Vaart tijdens PSV - Ajax, seizoen 2003/2004). En het verschil met Heitinga is dat John altijd ruzie zoekt. Ja, want daar zie je Mark nooit vooraan staan. Maar jongens toch, zoveel dommigheid... 
Ach Mikaza,. ... die knoop dat erg zijn best nog dommere reacties te posten als de Berrie's , Oisterwijkjes en Galliorossies bij elkaar , zou eigenlijk een postverbod moeten krijgen.
|
|
|
0634 International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3330 Reg.: 2 januari 2006 | Nee hoor. Zou ik jammer vinden want ik blijf het amusant vinden.
|
|
|
Japie Veelbelovend talent
Uit: Houten Vak: 408 Posts: 211 Reg.: 19 augustus 2006 | Om toch het topic iets omhoog te werpen, en ik het toch wel humor vind hebben:
quote: Waar is die tijd gebleven dat de toptalenten gratis hun diensten aanboden aan ons aller Feyenoord?

Turbo-Tinus72, http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum21/116-3.php
[Dit bericht is veranderd door Japie (op 18 januari 2008 17:13:55).]
|
|
|
Meersche Helden Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1748 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: Ik hoop dat het een shirt sponsor is die nog boven Aegon uitkomst qua bijdrage. Dan steken we die club pas echt de loef af.
Deze moet gewoon even ge-quote worden, komt van het AZfanpage forum.
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5163 Reg.: 21 december 2000 | Dit is ook een hele mooie:
quote: Willie M. schreef:
Ik bied vijf euro voor Lee. Zet hem wel in de tuin ofzo, zolang hij maar niet in het veld staat.
Uit het nabeschouwingstopic van Excelsior - Feyenoord.
EDIT:
quote: DjFeyenoord schreef:
WAT EEN TERING FEYENOORD, IK WORD ZO WOEST VAN DIT GEDRAG VAN DIE TERING MONGOLEN OP DAT VELD. IK SCHAAM ME ZO DIEP, IK KAN AL DIE LUIE TERINGLIJERS WEL TIKKEN VERKOPEN OM ZE IS WAKKER TE LATEN WORDEN.
FUCK YOU
Wellicht nog mooier, uit hetzelfde topic 
[Dit bericht is veranderd door Brasil (op 18 januari 2008 22:50:40).]
|
|
|
Uit: Houten Vak: 408 Posts: 211 Reg.: 19 augustus 2006 | Soms twijfel ik of het niet alleen van het AN moet komen, want dit is oneerlijk 
|
|
|
Afc_Ajax Talent
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 188 Reg.: 1 april 2007 | Van het FN in het Lee topic:
quote: ALS zijn piemel hard wordt komt er sambal uit zijn anus.
|
|
|
quote: Meersche Helden schreef:
(...)
Deze moet gewoon even ge-quote worden, komt van het AZfanpage forum.
Ze kunnen wel ff informeren bij de ABN-AMRO 
[Dit bericht is veranderd door afca1900 (op 19 januari 2008 01:05:30).]
|
|
|
elro Ballenjongen
Uit: heemstede Vak: - Posts: 5 Reg.: 26 februari 2006 | Nou Michel ik doe dit voor jouw he :
Een PSV'er die tegen het dragen van de sterren is.
Rot toch op met die klote sterren. 1. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde, iedereen weet wat de topclubs zijn in Nederland en ook het buitenland. 2. Het is gejat van Italie en minder mate van de landenteams. 3. Het is shirtvervuiling. 4. 11 Titels is 1 ster en 18 titels is ook 1 ster. 5. AZ heeft 1 titel, die moeten 9 titels halen willen ze een ster erbij hebben. 6. Wij hebben 20 titels (goh wellicht een reden om dat verzoek in te dienen?) en Ajax 29 titels, allebei 2 sterren. 7. Historie? Zullen we dan ook de namen van de grootste voetballers uit onze clubhistorie in onze shirts weven? Goed plan toch? 8. Kut KNVB houdt ervan om traditie op te bouwen, aan originaliteit onbreekt het echter. *
Stop die ster maar in je **** (dat zijn er welgeteld 4, maar staan ze voor 40 of 49 titels?).
'Nicole PSV_Hooligan'
wat is je bron en wie zijn Peppie en kokkie?
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5163 Reg.: 21 december 2000 | Een post van het PN die niet uit een nabeschouwingstopic komt, om het toch wat eerlijker te houden :
quote: knuckledragger schreef:
(...)
Inderdaad, Hofland was voor zijn blessure fantastisch, en als hij niet geblesseerd was geraakt waren we zes jaar geleden al van De Boer afgeweest in het Nederlands elftal. Daarnaast heeft hij ook hart voor PSV, dus geen kwaad woord over Kevin.
Na aanleiding van wederom een slechte wedstrijd die hij voor Feyenoord speelde.
|
|
|
Cosmo II Jeugdspeler
Uit: feyandelijk gebied Vak: 429 Posts: 58 Reg.: 14 augustus 2006 | Leuk initiatief deze topic, maar zal denk ik snel een stille dood sterven als iedereen alleen maar domme posts van andere fora neerkwakt.
Daarom een leuke post in plaats van een domme en wel van het AN, uit de voorbeschouwing op NEC - Ajax:
quote: Klasbakken schreef:
Ik ga voor een kolderiek, zwakke 2-3. Want de nul gaan we natuurlijk niet houden met van die koekenbakkers achterin.
quote: superdiz2 schreef:
de 0 wat is dat???? kun je dat eten??? 
|
|
|
Uit: Houten Vak: 408 Posts: 211 Reg.: 19 augustus 2006 |
quote: Cosmo II schreef:
Leuk initiatief deze topic, maar zal denk ik snel een stille dood sterven als iedereen alleen maar domme posts van andere fora neerkwakt.
Daarom een leuke post in plaats van een domme en wel van het AN, uit de voorbeschouwing op NEC - Ajax:
(...)
Ik stem ook voor alleen AN.. Dus regels veranderen?
quote: Timmm schreef:
Ik zou in deze opstelling starten.
Stekelenburg
Ogararu - wormgoor - davids - vertonghen
Gabri - van der heijden
Perez
Suarez - Huntelaar - Luque
quote: Quattroporte schreef:
Timm, ben jij soms Wormgoor ?
|
|
|
Brasil Icoon
quote: Japie schreef:
(...)
Dat zei ik aan het begin al, anders kun je op het PN heel veel posts vinden .
Vanaf heden dus derhalve alleen posts van het AN, Michel?.
|
|
|