| Poster | | Topic: Post van het jaar 2008 |  |
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 |
quote: Betelgeuze schreef:
Der Kaiser solliciteert kennelijk ook openlijk naar een nominatie. Bij deze:
(...)
Als je echt denkt dat Duitsland het beste voetbal van het toernooi gespeeld heeft, moet je toch echt even langs Hans Anders.
Nee, langs Spanje!
|
|
|
Sar Internationale topspeler
Vak: 426 Posts: 1680 Reg.: 16 juli 2002 | Ik vond deze van Sheik Yerbouti uit het nieuwe shirt topic wel scherp ;
|
|
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4597 Reg.: 2 januari 2006 | Ik vond onderstaande reactie van de Beer van Weleer wel erg grappig:
quote:
Als ik drie zonen krijg hoef ik daarom ook niet lang over de namen na te denken.
quote:
De Beer van Weleer schreef:
Ik ook niet, maar dat komt omdat ik al 14 jaar geabonneerd ben op de Donald Duck.

|
|
|
JesperOlsenFan Bankzitter
Vak: - Posts: 566 Reg.: 30 augustus 2004 |
Der Kaiser solliciteert kennelijk ook openlijk naar een nominatie. Bij deze:
(...)
Als je echt denkt dat Duitsland het beste voetbal van het toernooi gespeeld heeft, moet je toch echt even langs Hans Anders.
Is dat niet gewoon cynisch bedoeld door Kaisertje ?
Hij vormt immers een komisch duo met die Ulf Kirsten !
|
|
|
Cvitanich_op_10 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 38 Reg.: 3 juni 2008 | Op FN schrijft ene Sjonnie uit Meppel:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ché Cliché schreef:
(...)
Indien ze Huntelaar verliezen blijft het allemaal kiele kiele natuurlijk. Moet zeggen dat een aanval van Sulejmani - Huntelaar - Suarez wel een ijzersterke aanval is.
--------------------------------------------------------------------------------
Leuk zo'n aanval !! maar dan weet je ook direct weer waar je ze pijn kunt doen, denk dat Makaay en Tomasson wel raad weten met de verdediging van ajax. Van Basten maakt weer dezelfde fout sterke aanval en aanvallend middenveld en een klotuh verdediging. En tja 18 miljoen eurie voor een speler dat vind ik voor iedere nederlandse club een groot risico en reken maar niet dat ze hem in heerenveen voor minder verkopen. Als ik zie wat er bij ons is bijgekomen en dat de "beste" verdediger bij 020 is vertrokken dan kan ik tot nu toe nie anders zeggen dat wij er op dit moment beter voor staan dan 020 ook al komt suleymani nog naar hun toe. Wij zijn ook nog niet uitgewinkeld.
Hahahaha, lekker bezig Sjonnie!
|
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 | Door de komst van Thomasson is feynoort wel beter dan Ajax op dit moment hoor, wacht maar af wat er nog meer uit de helikopter komt.
|
|
|
BuZa Lid 2de elftal
Uit: Lelystad Vak: 403 Posts: 371 Reg.: 30 november 2005 | Zeker een kanshebber:
"Rokers zijn trouwens vaak veel leukere mensen, alleen al daarom moet er gerookt blijven worden. Niet-rokers zijn saai, boekhouders, bibliothecarissen, dat soort mensen, hebben nooit iets leuks te melden. Ik heb nog nooit geboeid naar een niet-roker staan luisteren."
|
|
|
JesperOlsenFan Bankzitter
Vak: - Posts: 566 Reg.: 30 augustus 2004 | Fun hoe men zich op PN na de definitieve transfer van Sulejmani al indekt.
PsVeindhoven schrijft:
quote:MiKaZa schreef:
Ben benieuwd wat voor topspelers Uri Coronel mee aan komt zetten. Of zou hij ook in dit geval na een tijdje zijn mening bijstellen omdat het hem beter uitkomt
Nou, ik neem aan dat het wel duidelijk is dat die man zijn woord heeft gehouden. Veel, heel veel geld maar idd, het is geen Luque of die gozer die van Ado kwam. Nu maar hopen dat ze geen goede verdediger aantrekken.
|
|
|
Michel International
Uit: Zaanstad Vak: 115 Posts: 1257 Reg.: 14 augustus 2003 |
quote: 0634 schreef:
Ik vond onderstaande reactie van de Beer van Weleer wel erg grappig:
(...)

Geniaal 
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1020 Reg.: 17 november 2005 | Een leuke discussie over de eerste traning van het seizoen en Vak 414 elite. 
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Geselecteerd voor Oranje
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1020 Reg.: 17 november 2005 | Deze verdient echt een nominatie van het PN
quote:
Ik heb een PSV shirt gekocht vorig jaar met Aisatti erop... Ik wil mijn geld alsnog terug!! Krijg de Ty#$@ Reker!!
santheman 20 juli 2008 om 01:09:40 help mods
Link

|
|
|
Zoon van God Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3053 Reg.: 31 januari 2002 | Als dit al een post van het jaar moet worden kunnen we dit topic net zo goed dichtgooien.
|
|
|
Betelgeuze Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 367 Reg.: 18 april 2006 | Dit krijg je als mensen teveel De Da Vinci Code lezen. Dames en heren, hooggeeerd publiek, hier Zlajans namentheorie:
quote:
Zlajan schreef:
Maar die namentheorie van mij klopt anders wel aardig. Ik heb bijvoorbeeld ooit over Mauro Rosales gezegd dat hij te licht is voor de echte top aan de hand van zijn naam. Destijds stelde ik dat hij na Ajax niet naar een Europese grootmacht zou gaan, maar hooguit naar een club als Osasuna. Grappig is ook dat sinds ik die theorie postte ik ook literatuur heb gevonden die hetzelfde stelt. Weliswaar ging dat niet over voetballers, maar toch. Aan de hand van de namen zal ik eens een voorspelling doen over elke speler uit Jong Ajax:
Toby Alderweireld - Geen Barcelona-materiaal deze naam. Met een beetje geluk zou hij nog bij een club als Celta de Vigo kunnen passen, maar hij zal de echte top nooit halen. Middenmoters (geen Groningen, Heerenveen of Twente want die reken ik boven de middenmoot) in Eredivisie moet nog wel kunnen. Indicatie: ADO Den Haag.
Deniz Aslan - Dat wordt niks. Jupiler League of met enig geluk club onderin de Eredivisie. Indicatie: Manisaspor
Daley Blind - Natuurlijk een naam met een bepaalde lading. Dus eigenlijk is het niet fair hier wat over te zeggen. Ik denk echter dat hij in aanmerking komt voor de top. Zo'n naam kan naast een nadeel ook een voordeel zijn die deuren opent. Indicatie: Arsenal
Darko Bodul - Krachtige naam. Die kracht daarvan zie je meteen terug in zijn persoonlijkheid. Maar in die kracht ligt meteen het gevaar. Zelfoverschatting kan funest zijn voor dit soort jongens. Toch zie ik in zijn naam grote mogelijkheden. Indicatie: Bayern München
Daylon Claassen - Een naam met potentie, zeker. Te licht voor grootmachten als Real Madrid, Milan of Barcelona, maar hij kan zeker in de Europese subtop terecht komen. Het eerste bij ons zie ik hem wel halen gezien zijn naam. Indicatie: Aston Villa
John Goossens - Zie je het voor je? Dat ze in Camp Nou 'Goossens' omroepen in de opstelling van Barcelona, ik niet. Met deze naam is de top te hoog gegrepen. Het is te soft, te aardig. Dat zal ongetwijfeld ook in zijn karakter liggen opgesloten. Zijn top ligt bij Vitesse, maar daar mag hij dan nog erg blij mee zijn. Indicatie: Vitesse
Marvin Hasselbaink - Je zou zeggen, een Hasselbaink moet wel goed zitten. Niet dus. Bij zijn naamgenoot was het de voornaam die hem sterk maakte. Deze jongen zal de top niet halen. Ik zie hem ooit wel spelen bij Haarlem ofzo. Indicatie: HFC Haarlem
Renaldo Jongebloet - Dit wordt niks. Over paar jaar zien we hem terug in Jupiler League om uiteindelijk in de anonimiteit van het amateurvoetbal te belanden. Indicatie: Omniworld
Vlatko Lazic - Ondanks mijn voorliefde voor Servische, krachtige namen gaat hier toch geen grote toekomst uitkomen. Het is een naam om in de anonimiteit van het profvoetbal te belanden. Mag blij zijn als hij in de middenmoot belandt, ik denk dat dat nog te hoog gegrepen is. Indicatie: AFC
Stanton Lewis - Helaas, dit gaat hem ook niet worden. Al zie ik voor hem nog wel een aardige carrière bij een middenmoter in België weggelegd. Indicatie: Germinal Beerschot
Calvin Mac Intosh - Dit wordt dus ook helemaal niks. Hooguit RKC Waalwijk of FC Den Bosch, maar dat is dan meteen zijn max. Indicatie: FC Den Bosch
Danilo Maciel Sousa Campos - Ook weer een naam met een lading natuurlijk, gezien zijn vader. Deze jongen mag alleen blij zijn dat hij geen Wamberto in zijn naam heeft staan, want die naam was natuurlijk niet alles. Daarom denk ik dat hij een grotere carrière tegemoet zal gaan dan zijn vader. Kan hier wel het eerste halen, om vervolgens uit te waaien naar de subtop in Europa. Indicatie: Borussia Dortmund
Roy Ouwerkerk - Ook dit wordt niks. Vermoedelijk zelfs niet geschikt voor betaald voetbal gezien zijn naam. Indicatie: Quick Boys
Sergio Padt - Niks voor de top, hoewel Sergio er wel voor zorgt dat hij in het profvoetbal blijft. Indicatie: De Graafschap
Jordi Schell - Dit wordt ook niks in de top. Te summier deze naam. Indicatie: FC Volendam
Christian Supusepa - Geen materiaal voor de Europese top. Zou wel bij een club als Twente of Groningen kunnen belanden denk ik. Indicatie: FC Twente
Nathaniel Will - Dit gaat hem niet worden. Zowel zijn voornaam als zijn achternaam mist kracht en muziek. Zal ook niet verder komen dan een middenmoter. Indicatie: RKC Waalwijk
Vito Wormgoor - Sterke naam, krachtig ook. Ik zie in deze naam wel mogelijkheden. Niet voor de echte top denk ik, maar daaronder liggen mogelijkheden. Indicatie: Vitesse
Bron: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1050-2.php
Wat zou Zjalan afleiden uit de naam van Feyenoorder Kermit Erasmus? 
[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 23 juli 2008 10:34:23).]
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5139 Reg.: 6 september 2005 | Indicatie: the Muppet Show 
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 580 Reg.: 8 augustus 2003 | tja feyenoord netwerk:
quote:
dirkkuijt007 9 juli 2008 om 19:46:23 help mods!
Zou jammer zijn... Probeer wat meer zorg aan je posting te besteden. Dit is te kort voor een fatsoenlijke bijdrage.
quote:
Cruzerio 9 juli 2008 om 20:48:16 help mods!
@dirkkuijt007 Waarom loop je te zeuren over te kort voor een fatsoenlijke bijdrage? Er is op dit moment weinig meer bekend over Hofs. En ik neem aan dat jij net als mij als echte supporters graag veel ins en outs over onze club willen weten, met name over de selectie. Ik zie het vaker staan, over dat te kort voor een fatsoenlijke bijdrage, maar als iemand iets post dan probeert diegene alle informatie die hij heeft erin te verwerken. Dus waarschijnlijk is er geen extra informatie om aan jou eisen te voldoen. Verder vind ik Hofs wel een aardige speler, is altijd handig om bij de selctie te hebben.
|
|
|
Zlajan Idool Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3606 Reg.: 8 mei 2001 |
Dit krijg je als mensen teveel De Da Vinci Code lezen. Dames en heren, hooggeeerd publiek, hier Zlajans namentheorie:
(...)
Wat zou Zjalan afleiden uit de naam van Feyenoorder Kermit Erasmus? 
Fijn dat je erom hebt kunnen lachen, al ben ik wel bloedserieus. Kermit Erasmus, ja ik snap natuurlijk wel waar je heen wilt want het is vrij komische naam. Als ik echter om dat komische aspect heenkijk dan zie ik geen naam die ooit bij een echte topclub zal schitteren. Ik denk echter wel dat hij bij een club als Blackburn Rovers terecht zou kunnen komen.
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 4006 Reg.: 3 september 2002 | |
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5902 Reg.: 21 december 2000 | |
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2357 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Jack Army schreef:
Gezien op FN.
Niet zo zeer één bepaalde post, maar de hele topic is hilarisch 
klik.
Dit is echt niet normaal meer, haha
Wat een stelletje kleuters met zijn slotjes allemaal
'Doe nou eens normaal want anders ga ik een mod vragen of hij er alsjeblieft een slotje op doet, lekker puh!'
quote: Joaquin Sanchez schreef:
HAHAHA! Die topic opener, ik heb zelden iemand gezien die zo dom is. Hoe oud zou die zijn, 8 ofzo?
Hij schijnt 13 te zijn volgens zijn profiel 
[Dit bericht is veranderd door Woot (op 24 juli 2008 13:01:08).]
|
|
|
Zlajan Idool Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3606 Reg.: 8 mei 2001 | Hahaha prachtige topic. Zo kan je nog best lachen met onze Rotterdamse vrienden. Beetje van het Verkerk-gehalte op het FOK Forum. Die topics over Martin Verkerk zijn daar ook echt hilarisch.
|
|
|
Michel International
Uit: Zaanstad Vak: 115 Posts: 1257 Reg.: 14 augustus 2003 | Mooie uitspraak van Wijsneus in het Feyenoord Topic:
quote: Feyenoorders hebben een goed hart. Alleen jammer dat het tikt.
Toch wel een mooie uitspraak, vooral voor op een tegeltje die we niet mogen vergeten 
[Dit bericht is veranderd door Michel (op 31 juli 2008 13:05:08).]
|
|
|
Kalderon Basisspeler
Uit: v.o.w. Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 871 Reg.: 22 september 2006 | Ik hou van tragikomedie...:
quote: keeskoi schreef:
Machlas is in mijn ogen een verkeerd voorbeeld. Scoorde bij vitesse een hoop keren. Moest bij Ajax zich aanpassen aan de Ajax ziekte, namelijk meevoetballen. Ook Huntelaar heeft hier onde rgeleden. Scoorde stukken minder toen. Ooit Van Basten zien meevoetballen???
|
|
|
Shevhenco International
Uit: Opheusden Vak: - Posts: 1345 Reg.: 22 juli 2002 | Ik heb er eentje die in mijn ogen zeker een nominatie verdient in de categorie "Rekenkundig extreem blond"
In het Topic: Sokratis Papastathopoulos
Deze verdediger is geboren op 9 juni 1988.
Op 24 mei 2008 wordt er gesproken over de leeftijd van deze speler. In de nieuwsberichten wordt namelijk gesproken over 22 jaar. Maar Furibond heeft de geboortedatum bekeken en ziet dat dit niet klopt. Hij is namelijk 19 jaar.
En dan volgt op 2 augustus (vandaag) de magistrale opmerking:
quote:
GreyHornet schreef:
20. Niet goed leren tellen ofzo ?

|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 4006 Reg.: 3 september 2002 | |
|
Sevic Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 52 Reg.: 16 augustus 2007 | Marx is weer eens ouderwets fijn bezig in het PSV-topic. Eerst dit schone betoogje:
quote: PSV speelt met zijn niet-balvaste en niet-koelbloedige spitsen en zijn stabiele maar creativiteitsloze middenveld en uitermate zwakke verdediging geen enkele rol van betekenis in de competitie. Als ik Stevens was, zou ik komend jaar een overgangsjaar noemen, waarin het puin geruimd moet worden van 3 seizoenen wanbeleid.
En na een afkeurende reactie de volgende, mijns inziens hilarische, aanvulling:
quote: Eh... een periode waarin een Lemic de macht grijpt, waarin Zonneveld, Lazovic met veel tamtam gehaald worden, waarin men een Luque begeert, waarin besnorde trainers met een voetbalfilosofie van de verschroeide aarde de club moeten redden, dat noem ik een periode van wanbeleid.
|
|
|