| Poster | | Topic: Post van het jaar 2008 |  |
|
Red Hot Chili Peppers  Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | |
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 168 Reg.: 18 december 2007 |
quote: Red Hot Chili Peppers schreef:
Kwam dit eerder tegen. Ze hebben daar wel humor in Rotterdam
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum21/143.php
Kheb m helemaal gelezen maar heb geen een keer moeten lachen. Het is natuurlijk wel een treurig onderwerp henk vos maar ja dat past wel bij dat sombere ratterdam. Of mis ik de clue?
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3939 Reg.: 3 september 2002 | Ik denk dat je ook even de spelletjes topic moet lezen, daar begon het henk vos grapje een beetje.
|
|
|
Betelgeuze Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 367 Reg.: 18 april 2006 | Ik kan het niet laten. Hier weer de onverbeterlijke marx, het is gewoon mogelijk dat hij op plaats 1 t/m 5 gaat eindigen voor post van het jaar:
marx schreef:
quote: Het enige wat Lens nu nog mist ten opzichte van Ronaldo is kopkracht en een goeie vrije trap. Afgezien daarvan sla ik Lens even hoog aan als Ronaldo. ALs Bassie enige kennis van voetbal heeft, roept ie Lens vanmiddag nog op als vervanger voor Robben. Doet ie dat niet, dan heb ik weinig fiducie in hem als toekomstig coach van Ajax.
[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 10 juni 2008 16:23:49).]
|
|
|
SuperSeven Veelbelovend talent
Uit: A'dam Vak: 407 Posts: 202 Reg.: 20 september 2005 |
quote: Betelgeuze schreef:
Ik kan het niet laten. Hier weer de onverbeterlijke marx, het is gewoon mogelijk dat hij op plaats 1 t/m 5 gaat eindigen voor post van het jaar:
marx schreef:
(...)
Ja of we benoemen Marx gewoon tot leek van het jaar en bepalen dat de leek van het jaar automatisch uitgesloten is van deelname aan post van het jaar
Hij moet niet Alle prijzen proberen op te eisen he 
|
|
|
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3939 Reg.: 3 september 2002 |
quote: SuperSeven schreef:
(...)
Ja of we benoemen Marx gewoon tot leek van het jaar en bepalen dat de leek van het jaar automatisch uitgesloten is van deelname aan post van het jaar
Hij moet niet Alle prijzen proberen op te eisen he 
Ik vind ook dat zn naam verandert moet worden in ForumClown. Voor Marx was Een Schaap altijd degene met de aparte meningen, maar Marx overtreft hem in werkelijk iedere post.
|
|
|
SuperSeven Veelbelovend talent
Uit: A'dam Vak: 407 Posts: 202 Reg.: 20 september 2005 | Heeft die gast eigelijk in de gaten dat er zo veel met m gespot wordt?
Ik bedoel als ik zat ben en ik merk dat iedereen me uitlacht vanwege mn gedrag dan besluit ik dat het tijd is om naar huis te gaan... 
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Vond deze ook wel geinig:
Luis Albert Suarez:
quote: Sommige zullen het niet geloven, voor me SE stondt ik een 7.7 en voor me CE had ik een 6.7 gescoord = een 7
n1traM:
--------------------------------------------------------------------------------
Luis Alberto Suarez schreef:
(...)
Sommige zullen het niet geloven, voor me SE stondt ik een 7.7 en voor me CE had ik een 6.7 gescoord = een 7
--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad niet te geloven
[Dit bericht is veranderd door Red Hot Chili Peppers (op 12 juni 2008 14:33:50).]
|
|
|
Oderint Dum Metuant Icoon
Vak: 111 Posts: 5763 Reg.: 30 juni 2002 | Beetje hypocriet RHCP, je eigen posts staan ook bol van de taal- en d/t-fouten.
Een greep uit je posts van vandaag:
quote: Net als bij Lindgren, ben ik ook met Silva enorm blij. Eindelijk een back die met een winnaarsmentaliteit het veld op komt, verdedigent z'n mannetje staat, rushes maakt langs de zijlijn en een voorzet kan afleveren. Uitstekende speler!!
quote: Bovenenste gedeelte bij Ajaxshowtime
quote: Ik ben nog steeds enorm blij dat we Lindgren hebben gehaald. Over 2 jaar is hij hier aanvoerder. Hij is overal te vinden in het veld en kan op meerdere posities uit de voetban. Hierbij heeft v.Geel toch wel goed werk laten zien.
quote: Onbegrijpelijk dat ze Molhoek hebben laten gaan. Dit is nou een speler die erg onder gewaardeerd is. Het is een speler die zich een slag in de ronte werkt, fel in de duels, groot loopvermogen en aanvallend heeft hij ook veel rendement. Het is dat hij al weer 28 is, anders had ik hem graag bij Ajax gezien. Goede versterking voor Vitesse, net als Jenner. Het mag dan wel een clown zijn, voor Vitesse is het zonder meer een aanwinst.
Dit zijn enkele fouten die jij in een kleine veertien uur hebt gemaakt, stijlfouten laat ik notabene nog buiten beschouwing. Luis Alberto Suarez heeft tenminste nog het excuus dat hij dyslectisch is...
[Dit bericht is veranderd door Oderint Dum Metuant (op 13 juni 2008 13:52:11).]
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5824 Reg.: 21 december 2000 | Zullen we het hier weer over leuke posts hebben ipv taalfouten?
|
|
|
Madness International
Vak: - Posts: 1493 Reg.: 19 maart 2003 |
quote: Ik vergelijk Italië eerder met NEC. Een gemankeerd NEC overigens. Immers, de Italianen missen een spits zo goed als Lens en daarmee als Ronaldo. Maar voor het overige hebben ze een Luca Toni die gelijkwaardig is aan Van Beukering, een Pirlo die praktisch even goed is als Vadocz en een De Rossi die zich kan meten met Sibum. Panucci is weliswaar minder dan Wisgerhof, maar een Buffon is weer net een fractie beter dan Babos.
Van Marx... 
|
|
|
Tikkie Terug Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4268 Reg.: 19 september 2003 | Voeg daaraan toe de post van Der Kaiser. Der Kaiser die, nu het goed gaat met Duitsland, dit forum helemaal plat-post.
quote: Waarom die smile erachteraan?
NEC rolt elk elftal op dit EK op hoor, Lens vergelijk ik met Pele, alleen is Lens wat sneller.
Sibum is de van Hanegem van NEC, en Wisgerhof speelt a la Beckenbauer.
Rutger Worm heeft de potentie om net zo goed als Cruijff te worden, misschien nog wel beter.
|
|
|
Madness International
Vak: - Posts: 1493 Reg.: 19 maart 2003 | Het verschil is alleen dat Marx het bloedserieus meent en der Keizer niet 
|
|
|
Tikkie Terug Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4268 Reg.: 19 september 2003 |
quote: Madness schreef:
Het verschil is alleen dat Marx het bloedserieus meent en der Keizer niet 
Ach, Der Kaiser is ook supporter van het Duitse elftal, dat kan je eigenlijk ook niet serieus nemen... 
[Dit bericht is veranderd door Tikkie Terug (op 23 juni 2008 10:34:02).]
|
|
|
Timm. Lid 2de elftal
Uit: Amstelveen Vak: 409 Posts: 356 Reg.: 22 oktober 2006 | Hebben jullie wel allemaal in de gaten dat Marx jullie allemaal in de maling neemt? 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.495,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5824 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Timm. schreef:
Hebben jullie wel allemaal in de gaten dat Marx jullie allemaal in de maling neemt? 
Uh, nee.
|
|
|
Tikkie Terug Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4268 Reg.: 19 september 2003 |
quote: Timm. schreef:
Hebben jullie wel allemaal in de gaten dat Marx jullie allemaal in de maling neemt? 
Bij deze wil ik bovenstaande post ook nomineren 
|
|
|
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3939 Reg.: 3 september 2002 |
quote: Tikkie Terug schreef:
(...)
Bij deze wil ik bovenstaande post ook nomineren 
En dit nominatie steun ik dan weer!
|
|
|
Der Kaiser Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1741 Reg.: 22 september 2005 |
quote: Tikkie Terug schreef:
(...)
Ach, Der Kaiser is ook supporter van het Duitse elftal, dat kan je eigenlijk ook niet serieus nemen... 
Serieus nemen voor de titel of voor de fair play prijs?

|
|
|
Timm. Lid 2de elftal
Uit: Amstelveen Vak: 409 Posts: 356 Reg.: 22 oktober 2006 | Hahaha ik dacht het alleen nog even uit te leggen voor sommige mensen die hem sirieus nemen! 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.495,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Cosmo II Jeugdspeler
Uit: feyandelijk gebied Vak: 429 Posts: 83 Reg.: 14 augustus 2006 |
quote: Brasil schreef:
(...)
Uh, nee.
Uh, ja. Marx neemt een loopje met de goedgelovigen onder ons en daarom geen kandidaat voor post van het jaar m.i.
|
|
|
Sjiggy Talent
Uit: Vught Vak: - Posts: 108 Reg.: 2 januari 2008 | Dit schreef iemand in het topic over Sulejmani:
Reg.: 23 maart 2008 Gepost op 26 juni 2008 om 12:53:32.
Haha nee zeker niet, maar Ajax heeft dan kwalitatief het beste team staan van de eredivisie. De verdediging schat ik in als sterkste van de eredivisie. Al kan het middenveld versterking gebruiken, kwalitatief ligt het ongeveer gelijk aan het middenveld van Psv en Feyenoord. Aanvallend hebben wij met afstand de beste aanval van de Eredivisie. Als het dan ook nog eens gaat lopen, en een echt team is, dan moet de huidige selectie plus de twee eerdergenoemde versterkingen genoeg zijn.
Je kan alles over Ajax zeggen, maar dat ze de beste verdediging van de eredivisie hebben is toch een stap te ver. 45 tegendoelpunten in een seizoen 
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5824 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Cosmo II schreef:
(...)
Uh, ja. Marx neemt een loopje met de goedgelovigen onder ons en daarom geen kandidaat voor post van het jaar m.i.
Mmm zit ik er dus naast, ik dacht altijd dat hij serieus was.

|
|
|
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 367 Reg.: 18 april 2006 |
quote: Sjiggy schreef:
Dit schreef iemand in het topic over Sulejmani:
Reg.: 23 maart 2008 Gepost op 26 juni 2008 om 12:53:32.
Haha nee zeker niet, maar Ajax heeft dan kwalitatief het beste team staan van de eredivisie. De verdediging schat ik in als sterkste van de eredivisie. Al kan het middenveld versterking gebruiken, kwalitatief ligt het ongeveer gelijk aan het middenveld van Psv en Feyenoord. Aanvallend hebben wij met afstand de beste aanval van de Eredivisie. Als het dan ook nog eens gaat lopen, en een echt team is, dan moet de huidige selectie plus de twee eerdergenoemde versterkingen genoeg zijn.
Dat fernandoredondo dit in maart nog durft te zeggen, maakt hem inderdaad tot een sterke kandidaat. (Als Marx uitgesloten wordt, natuurlijk).
|
|
|
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 367 Reg.: 18 april 2006 | Der Kaiser solliciteert kennelijk ook openlijk naar een nominatie. Bij deze:
quote: een schaap - 2 jaar later schreef:
Duitsland - Spanje. Een waardige finale voor een schitterend toernooi. Het mooiste voetbal moet en mag van mij winnen. spanje natuurlijk.
Der Kaiser schreef:
Het beste voetbal gaat winnen: Duitsland!
Als je echt denkt dat Duitsland het beste voetbal van het toernooi gespeeld heeft, moet je toch echt even langs Hans Anders.
[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 27 juni 2008 14:31:44).]
|
|
|