| Poster | | Topic: Post van het jaar 2008 |  |
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 158 Reg.: 18 december 2007 | Eerst lees ik deze over wat wij zouden willen verbeteren aan de Arena;
quote: Berven schreef:
DrDanchaz, ik woon wel in NL, maar het is zo dat in NL grotere stadion kunnen komen. Wellicht kom ik wel heel dichtbij wat de voorspellingne zijn t.b.v. zitplaatsen in de stadions. Ik woon al vanaf mijn geboorte al in Nederland. Dus ik ben ook paar keren in Arena geweest, dit is echt een mooie stadion, wat Ajax had vroeger ook kunnen dromen. In ieder geval is het een goede zaak om Arena misschien toch uit te breiden naar 75.000 zitplaatsen.
En enkele posts later lees ik de volgende reactie van een oplettende lezer, nav het verhaal van 'Berven';
quote: rickjuhh schreef:
Kun je geen onderwerp openen over slecht typende mensen het gaat over Arena. niet over mensen die niet kunnen type on-topic please
Het mooiste vind ik nog dat die 'rickjuhh' die 'Berven'(wat een namen!) verwijt off-topic te zijn geweest..
BRON: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/968-40.php
[Dit bericht is veranderd door PauloNunes (op 8 mei 2008 12:28:21).]
|
|
|
Jack Army Administrator
Uit: Ouderkerk Vak: - Posts: 2093 Reg.: 14 augustus 2003 | Gezien op FN.
Niet zo zeer één bepaalde post, maar de hele topic is hilarisch 
klik.
|
|
|
jellie Internationale topspeler
Posts: 1789 Reg.: 13 september 2002 | Eerlijk is eerlijk een geweldig topic. In tijden niet meer zo hardop gelachen om een topic als die! klasse
quote: Jack Army schreef:
Gezien op FN.
klik.
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Basisspeler
Uit: Domburg Vak: 428 Posts: 933 Reg.: 17 november 2005 |
quote: marx schreef:
(...)
Waarom dat vraagteken? Lens is drie klasses beter dan de rest van AZ. Sterker nog, Lens is de Nederlandse Robinho.
Sorry jongens , maar ik moest hier hard om lachen
dus daarom nomineer ik Marx 
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2122 Reg.: 6 augustus 2006 |
Gezien op FN.
klik.
HAHAHA! Die topic opener, ik heb zelden iemand gezien die zo dom is. Hoe oud zou die zijn, 8 ofzo?
quote: Ik heb het topic titel veranderd El Jefecito dus geen henk vos meer zeggen he. !!!!!!

Haha, ik heb me echt stuk gelachen op dat topic. Waar is de tijd dat dat soort idioten naar ons forum kwamen (ik herinner me nog het topic na Slavia Praag - Ajax of Ajax - Zagreb ofzo dat er toen zo´n PSV-slet alleen maar begon te lullen dat ze haar vriend ging pijpen ofzo ). Mooie tijden.
[Dit bericht is veranderd door Joaquin Sanchez (op 11 mei 2008 02:53:18).]
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5734 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Joaquin Sanchez schreef:
(...)

Haha, ik heb me echt stuk gelachen op dat topic. Waar is de tijd dat dat soort idioten naar ons forum kwamen (ik herinner me nog het topic na Slavia Praag - Ajax of Ajax - Zagreb ofzo dat er toen zo´n PSV-slet alleen maar begon te lullen dat ze haar vriend ging pijpen ofzo ). Mooie tijden.
Mooie tijden??? Als je dat soort topics kunt waarderen zit je toch op het verkeerde forum , probeer http://www.fok.nl eens , daar kun je volop over pijpen en beffen praten, houden we het hier wel bij voetbal.
|
|
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4365 Reg.: 2 januari 2006 |
HAHAHA! Die topic opener, ik heb zelden iemand gezien die zo dom is. Hoe oud zou die zijn, 8 ofzo?
Hij is 13. Dus dat verklaart het wel, lijkt mij.
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2122 Reg.: 6 augustus 2006 |
quote: Brasil schreef:
(...)
Mooie tijden??? Als je dat soort topics kunt waarderen zit je toch op het verkeerde forum , probeer http://www.fok.nl eens , daar kun je volop over pijpen en beffen praten, houden we het hier wel bij voetbal.
Het topic waardeer ik zeker. Anders had ik er niet gepost. De wedstrijd daarentegen waardeerde ik wat minder. Maar als jij daar toen bij was in dat topic en wist hoe dat ging had je er wel de grap van ingezien en mij niet naar een br33z4h forum verwezen.
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3863 Reg.: 3 september 2002 |
(...)
Het topic waardeer ik zeker. Anders had ik er niet gepost. De wedstrijd daarentegen waardeerde ik wat minder. Maar als jij daar toen bij was in dat topic en wist hoe dat ging had je er wel de grap van ingezien en mij niet naar een br33z4h forum verwezen.
Hm ik vind ook dat je beter naar fok kunt gaan, als jij dit soort dingen leuk vindt hoor je niet thuis op een voetbal forum, wat doe je hier nog?
Ach af en toe een topic als die is best lollig.
Hij pakt het nu overigens anders aan http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum15/238.php
[Dit bericht is veranderd door Sluk (op 11 mei 2008 12:45:18).]
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5734 Reg.: 21 december 2000 | Let wel, ik zeg niet dat alle grappig bedoelde topics niet leuk zijn he, deze is wederom uniek vanwege de 'henk vos 'grappen 
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | |
|
retuow Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 11 oktober 2004 | Uit dat topic over logo's raden:
"aleen ik mag een logo plaatsen of iemand die het al 3x goed heb de 6 en fr-kevv die het meest goed hebben zitten in de volgende ronde die begint een maand na dat er 8 spelers zich hebben aangemeld. de andre 2 die mee hebben gedaan moeten wachten tot de finale is geweest . bij de laaste 4 doe ik niet meer mee uitijdelijk blijven er 2 over de spelen finale wie het eerste goed heeft wint en moet pas in seizoen 2 van dit spel in de 2de ronde mee doen"
en
"aleen ik mag een logo plaatsen of iemand die het al 3x goed hebt maar wie hem plaats mag zelf niet raden ik blijf in de lijst tot de laaste vier wand daarna mag aleen ik weer logo's plaatsen"
Omigosh. Zullen ze nou nooit leren punten, komma's en andere leestekens te gebruiken???
Edit: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum15/238.php
[Dit bericht is veranderd door retuow (op 11 mei 2008 16:04:05).]
|
|
|
Sheik Yerbouti Talent
Gezien op FN.
klik.
Tjeezus, hoe verzin je het!!! De tranen liepen me over de wangen. Henk Vos, wat een held!
|
|
|
Der Kaiser  International
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1499 Reg.: 22 september 2005 |
(...)
Maar dan noem je ook spitsen van nul komma nul. Gommans, Nelisse, Oper, Van Beukering, Berg zijn allen minimaal een klasse beter dan de huidige AZ-voorwaartsen.
(...)
Van Beukering sla ik hoger aan dan Huntelaar en Nelisse sleurt en trekt dat het een lieve lust is zonder dat zijn Torinstinkt eronder lijdt.
marx is de koning!
[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 13 mei 2008 18:07:40).]
|
|
|
3r1k Jeugdspeler
Uit: Oostwoud Vak: - Posts: 83 Reg.: 8 oktober 2003 |
(...)

haha wat een toptopic. Ik heb me kapot gelachen.
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  International
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Ik lees dat topic nu voor de 3e keer door en hij blijft echt geweldig
Henk Vos, was een held 
|
|
|
Ajaxforlife21 Regelmatige invaller
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 665 Uploads: 1 Reg.: 1 september 2004 | Het mag al geen verrassing meer zijn maar het Play-offs 2008 Topic wordt uiteraard weer gedomineerd door onze held marx:
quote: 0-6 zou wellicht te pessimistisch zijn, maar ik twijfel er niet aan dat Ajax verloren had. De makke bij Ajax is het middenveld, terwijl bij NEC daar de kracht ligt. Dat betekent dus 90 minuten lang een stormloop op het doel van Stekelenburg. Die met spitsen als Van Beukering en Lens toch minimaal een aantal keren zou moeten vissen.
quote: Pff... heb je het voetbal van NEC weleens gezien? Het valt te vergelijken met Brazilie 1982, Dinamo Kiev 1986, Ajax 1995.
Al zijn klassiekers zouden toch een keer ingelijst moeten worden 
|
|
|
rbuitv Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 10 december 2006 |
quote: Sheik Yerbouti schreef:
(...)
Tjeezus, hoe verzin je het!!! De tranen liepen me over de wangen. Henk Vos, wat een held!
Ik vindt hem opzich ook wel moo bedacht!
Alles wat die knup-lul begint, gaan ze henk-vos brallen! HEERLIJK 
|
|
|
Derk Johanssen Vedette
Uit: Enschede Vak: - Posts: 1957 Reg.: 3 mei 2004 | Als vandaag niet Ajax - Twente zou zijn zou ik zeggen dat mijn dag niet meer stuk gaan, maar ik heb wel zojuist mijn lenzen uit m'n ogen gehuild van het lachen. Wat een heersend topic daar op FN.
[Dit bericht is veranderd door Derk Johanssen (op 18 mei 2008 13:30:10).]
|
|
|
afca mokum Vedette
Uit: Gorinchem Vak: - Posts: 2393 Reg.: 15 augustus 2003 | In die topic Muziek voor aanvang van de wedstrijd:
Oderint Dum Metuant
Icoon
Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002 Gepost op 28 mei 2008 om 13:04:17.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Der Kaiser schreef:
Hardstyle voor boeren? Je bedoelt hardcore is voor boeren, en ja trance ook.
Maar lekkere DJ Pila of The Prophet mogen ze echt wel afspelen.
Neen. Hardcore is voor gajes. Trance is voor 40-jarigen die denken sexy te zijn in te weinig kleding. Hardstyle is voor boeren.
Schitterend joh. Weet ik meteen dat ik bij het gajes hoor 
[Dit bericht is veranderd door afca mokum (op 28 mei 2008 22:07:54).]
|
|
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 158 Reg.: 18 december 2007 |
quote: Botjes schreef:
Morgen: DVS'33 - AFC Ajax
In het topic over de voorbereiding op het nieuwe seizoen willen gaan praten over de afsluitende wedstrijd van het vorige seizoen...
|
|
|
Betelgeuze Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 329 Reg.: 18 april 2006 |
quote: rbuitv schreef:
(...)
Ik vindt hem opzich ook wel moo bedacht!
Alles wat die knup-lul begint, gaan ze henk-vos brallen! HEERLIJK 
Er waart een spook rond op het FN: het spook van het Henk Vos-virus. Iemand die het heeft, zegt op alle vragen "Henk Vos". Mocht u iemand zien die het heeft, blijf dan rechts rijden, haal niet in en probeer voetbalfans met lichtsignalen te waarschuwen.
Ene "fr-kevv" heft echter last van Vossofobie; hij wordt elke nacht schreeuwend wakker als hij weer de naam Henk Vos heeft gehoord of gelezen. Door de epidemie die op het FN heerst, heeft hij het nu hééél zwaar. Arme fr-kevv....
[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 1 juni 2008 00:23:36).]
|
|
|
Red Vedette
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 2944 Reg.: 20 juni 2002 |
quote: Betelgeuze schreef:
(...)
Er waart een spook rond op het FN: het spook van het Henk Vos-virus. Iemand die het heeft, zegt op alle vragen "Henk Vos". Mocht u iemand zien die het heeft, blijf dan rechts rijden, haal niet in en probeer voetbalfans met lichtsignalen te waarschuwen.
Ene "fr-kevv" heft echter last van Vossofobie; hij wordt elke nacht schreeuwend wakker als hij weer de naam Henk Vos heeft gehoord of gelezen. Door de epidemie die op het FN heerst, heeft hij het nu hééél zwaar. Arme fr-kevv....
Hoop niet dat dat ooit gaat gebeuren met Urzaiz ofsow...

|
|
|
SuperSeven Veelbelovend talent
Uit: A'dam Vak: 407 Posts: 202 Reg.: 20 september 2005 | Ik kreeg spontaan een lachstuip toen ik deze bijdrage van Fier Koen zag in het topic [Centraal] Favoriete opstelling van oranje.
Voor wie de uitleg ervan ook nog wil lezen http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum22/816-5.php#post48569
quote: Ik zou dit eens proberen:
---------------------------Van der sar (1) ----------------------
----------------------------Engelaar (8)------------------------
----------Melchiot (12)------------------Bronckhorst (5)------
Van Persie (7)---Kuijt (18)---v.d. Vaart (23)--- Sneijder (10)
-----------Afellay (20)------------------Robben (11)----------
--------------------------V.Nistelrooy (9)------------------------
[Dit bericht is veranderd door SuperSeven (op 3 juni 2008 00:39:47).]
|
|
|
Betelgeuze Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 329 Reg.: 18 april 2006 |
quote: SuperSeven schreef:
Ik kreeg spontaan een lachstuip toen ik deze bijdrage van Fier Koen zag in het topic [Centraal] Favoriete opstelling van oranje.
Voor wie de uitleg ervan ook nog wil lezen http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum22/816-5.php#post48569
(...)
Moest er ook om lachen.... Eigenlijk hoort de reactie van marx op deze 'tactische vonst' er ook nog bij:
Donadoni zal het ongetwijfeld ook een fijn idee vinden. Ik voorspel een 0-6-nederlaag tegen Italië. Van Persie en Sneijder die bijv. de flanken afdekken is natuurlijk gekkenwerk. En tel daarbij op dat je Kuijt spelverdeler maakt en Gio in de verdediging zet, is al helemaal hilarisch.
Als je opzien wilt baren, grijp dan terug naar het stopperspilsysteem van de jaren vijftig:
----------- Sar
Melchiot----------------De Cler
----------Heitinga-------------
----- De Zeeuw ---Bouma-------
----- Sneijder --- vd Vaart---
v Persie --------------- Robben
---------- v Nistelrooy-------
Het magische vierkant van Oranje is magistraal naar mijn bescheiden mening.
Uitgeluld worden door marx, erger bestaat toch niet? 
[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 3 juni 2008 11:09:53).]
|
|
|
|