Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 08:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » Pro Evolution Soccer 2014

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

De tijd vliegt voorbij, nog slechts een paar maandjes voordat de nieuwe PES uitkomt.

quote:HR
The Fox Engine is a cross-platform game engine built by Kojima Productions for use in future titles developed by the team. It is believed that this engine is designed for the next generation of video games. The engine was revealed by Konami on June 3, 2011. The engine's development began after the completion of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots with the goal of making the "best engine in the world."

The engine will make it possible for Kojima Productions to develop multiplatform games with a significantly shortened development time and has been described as the first step for the developer to move away from development for a single platform. The engine is named after FOXHOUND, a fictional military unit from the Metal Gear series, wherein is also a reflection of Kojima Productions itself, which based its company logo on FOX's fox emblem.

However, Konami are using the modified version of the fox engine to suit football games.The engine will give Konami a last shot in beating arch rival EA Sports.The engine will bring the following features in the game:

1.Barycenter Physics & Ball control This feature will improve animations when making first touches and will give full control of your player.The Barycenter physics will give you three times the control of a player than in Pro Evolution Soccer 2013.A player with a lower center of gravity will have control and hard to push off the ball.Strength will not be a huge weakness as in Pro Evolution Soccer 2013.

2.Better physicality This means players will fight for the ball and along this comes a new tackling system.Defenders will be able to tug and pull shirts because shorts will be separate from the player model.

Alongside these main features there will be many improvements in game modes to be confirmed.The engine will be a great innovation.Players will look more realistic and the official PlayStation magazine states the gameplay is more fluid than FIFA 13.The engine promises editable camera and realistic player models. Squad emulator will allow a team to adapt to any of your custom tacticsHR
Het mankement aan PES, de licenties, wordt beetje bij beetje beter.

KONAMI voegt AFC Champions League toe aan de Pro Evolution Soccer serie

Geschreven op 23 april 2013 door PESHOLLAND in PES 2014 Nieuws
Konami heeft een overeenkomst gesloten met de Asian Football Confederation (AFC), zodat de AFC Champions League – het toernooi met de grootste clubs van Azië - wordt toegevoegd aan de komende versies van Pro Evolution Soccer. HR
Verder, weet niet of deze al bevestigd zijn, maar hoop zo dat het op waarheid berust.

Uefa Champions League
Uefa Europa League
Uefa Supercup
Copa Libertadores
AFC Champions League
Copa Bridgestone Sudamericana

Premier League. Alleen Liverpool en Manchester United gelicenseerd.
Serie A. Volledig gelicenseerd
Bundesliga. Alleen Bayern Munchen, HSV en Bayer Leverkusen gelicenseerd.
Eredivisie. Volledig gelicenseerd
Liga ZON Sagres (portugal). Alleen Benfica, Braga, Porto en Sporting gelicenseerd.
Primera Division. Volledig gelicenseerd
Spaanse Segunda Division. Volledig gelicenseerd B)
Argentijnse competitie. Alleen Boca Juniors, River Plate, Velez Sarsfield, Newell's old boys, Lanus gelicenseerd.
Braziliaanse competitie. Volledig gelicenseerd.
Chileense competitie: volledig gelicenseerd.
Japanse competitie. Volledig gelicenseerd.

Stadions:

Een hele rits.

Spanje:

Alle stadions uit de primera Division
Acht stadions uit de Spaanse 1e divisie

Nederland:

Arena
kuip
Philipsstadion

Duitsland:

Allianz, Bay Arena en nog 2

Voor de rest nog veel uit Italie, Portugal, enkele uit Belgie, Oekrainie, Rusland, Engeland en veel uit Brazilie, Argentinië. Plus nog enkele uit Quatar, Arabie en China.

Samen met GTA bovenaan de lijst voor dit jaar B)
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Denk dat dit niet gelijk een instant buy is, PES is eigenlijk al jaren ruk, Fifa is de grote voetbalgame in mijn ogen.

PES moet zich heel hard bewijzen dit keer.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Marcelo Bielsa schreef:

Denk dat dit niet gelijk een instant buy is, PES is eigenlijk al jaren ruk, Fifa is de grote voetbalgame in mijn ogen.

HR
Zo lang Seabass dicht bij die game zit, zal het niet meer verbeteren.
En uiteindelijk verdwijnen, want ze verkopen ieder jaar minder.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

DarkChild schreef:

(...)

Zo lang Seabass dicht bij die game zit, zal het niet meer verbeteren.
En uiteindelijk verdwijnen, want ze verkopen ieder jaar minder.
HR
Absoluut waar, Seabass heeft leuke dingen gedaan voor PES eerlijk is eerlijk, maar zijn tijd is voorbij.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Absoluut waar, Seabass heeft leuke dingen gedaan voor PES eerlijk is eerlijk, maar zijn tijd is voorbij.
HR
Vanaf ongeveer 2006 wordt het ieder jaar minder.
Next gen is volledig aan de beste man voorbij gegaan.
De enige game die waarlijk evolution heeft ondergaan is Fifa
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002

Fifa en PES zijn beiden ruk. Zou echt super zijn als 2KSports een voetbalgame zou maken. Mensen die NBA2K13 spelen weten waarom.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 22 juli 2002

Marcelo Bielsa schreef:

HR
PES heeft afgelopen jaar juist laten zien op de goede weg te zijn.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Fifa en PES zijn beiden ruk. Zou echt super zijn als 2KSports een voetbalgame zou maken. Mensen die NBA2K13 spelen weten waarom.
HR
De verkoopcijfers van Fifa spreken dat toch echt tegen, Fifa is een prima game, en Fifakan je qua gamen ook niet vergelijken met NBA

can-o schreef:

(...)

HR
Waarin als ik vragen mag, aangezien ik dat gemist heb.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 1 juni 2013 21:37:01).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

can-o schreef:

(...)

HR
Vind ik totaal niet, ze lopen nu op alle vlakken achter op FIFA. Minder animatieframes per speler wat je terugziet in controle, minder onvoorspelbaarheid (het gevoel dat je 'on rails' footy speelt), rare cheatende CPU.

Vroeger was de gameplay het sterke, alles overtreffende punt van PES en boeide het niet dat FIFA de licenties en de graphics had.
Nu missen ze alles wat de serie ooit groot maakte en spelen op ieder vlak tweede viool.
HR
HR

Totalfootball
Talent

Uit: Tilburg
Reg.: 2 januari 2009

AFCA 428 schreef:

Chileense competitie: volledig gelicenseerd.
HR
Wie zit er in godsnaam op de Chileense competitie te wachten? Ik ben trouwens van mening dat Konami met PES 2013 de goede weg is ingeslagen. Ik hoop dat PES 2014 weer iets beter is.
HR
HR

can-o
Icoon

Ik vond de gameplay behoorlijk tof en grafisch vond ik het niet veel minder dan Fifa. Maar ik zei ook Op de goede weg, want Fifa 13 is de betere game, zeker als je naar het totale plaatje kijkt. En je kunt je afvragen of PES met een kwart van het budget (of zoiets) nog moet streven om Fifa naar de kroon te steken.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

can-o schreef:

Ik vond de gameplay behoorlijk tof en grafisch vond ik het niet veel minder dan Fifa. Maar ik zei ook Op de goede weg, want Fifa 13 is de betere game, zeker als je naar het totale plaatje kijkt. En je kunt je afvragen of PES met een kwart van het budget (of zoiets) nog moet streven om Fifa naar de kroon te steken.
HR
Het stukje van Darkchild vind ik wel treffend.
Daar waar Fifa waanzinnig veranderd is de afgelopen jaren, is PES gewoon stil blijven staan en je voelt je als PES gamer toch wel beetje in de maling genomen maar goed er is ieder jaar weer een nieuwe kans uiteraard.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Het stukje van Darkchild vind ik wel treffend.
Daar waar Fifa waanzinnig veranderd is de afgelopen jaren, is PES gewoon stil blijven staan en je voelt je als PES gamer toch wel beetje in de maling genomen maar goed er is ieder jaar weer een nieuwe kans uiteraard.
HR
De niet nagekomen beloftes van Seabass lijken onlosmakelijk verbonden met ieder nieuw deel.
Alleen de groep mensen die denkt 'dit jaar wordt het wél goed' wordt steeds kleiner.

Sla de verschillende fora als Evo-web.co.uk en pesfan.com er maar op na. De gemene deler is dat ze zich elk jaar inderdaad opnieuw in de maling genomen voelen. En ik durf dat te zeggen, want ik behoorde lange tijd ook tot die groep ;)

Doordat EA nu de leiding op zowel gameplay als licenties heeft genomen denk ik dat de strijd al lang beslist is (wat me best pijn doet als fervent Pro Evo speler van weleer), maar dat is grotendeels Konami's schuld in plaats van EA's verdienste.

Konami had al veel eerder een ander team erop moeten zetten en niet blijven inzetten op die trouwe schare fans die de game toch wel zouden kopen tot in de lengte van jaren.

Van zo veel onverbrekelijke loyaliteit kan je niet blijven uitgaan.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 1 juni 2013 22:13:48).]
HRHR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Als je echt zo'n trouwe speler bent, net als ik overigens, speelde ISS op de PS1 nog, weet je ook dat EA het Konami team heeft leeggeplukt, iets wat ook te zien is in de huidige FIFA games. Alle elementen die als geweldig worden ervaren in het FIFA spellen, implementeerde Konami tien jaar geleden al. Qua gameplay staat FIFA gewoon gelijk aan pak em beet, PES 4.

Dat hele schiet- en pass systeem van FIFA komt rechtstreeks van PES af.
HR
HR

geDaante
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 november 2005

Ik vind FIFA helemaal niet beter dan PES, veel te arcade en oppervlakkige gameplay, met te weinig controle en detail. Toegegeven, ik vond PES ook achteruit gaan, en heb daarom geregeld FIFA geprobeerd, maar na twee potjes is de lol er bij mij steeds af. Geen diepgang. Zelfs een slechte PES vind ik dus beter dan welke FIFA editie dan ook.

En PES is inderdaad met name met het laatste deel weer terug aan het komen. De controle die je over individuele spelers hebt is heerlijk. Zo heb je een goede aanname en effectief wegdraaien zelf in de hand door een juiste timing en knoppencombinatie. Je moet je echt verdiepen in het spel om alles uit je eigen spel te halen. Mijn broer en ik spelen circulatievoetbal met Barca tegen elkaar, en dan gaat het echt om details. Het is dan zo realistisch. Een vriend van me speelt met Real en reactievoetbal, en de potten lijken gewoon echt op Barca - Real in het echt. Minpunt is de onlineverbinding nagenoeg nooit perfect is, waardoor het online vaak stroever loopt. Dit zal bij FIFA anders zijn denk ik. Een ander punt is dat in dit deel online veel spelers (het merendeel) te vinden zijn die de bal gewoon steeds naar voren poffen richting Ronaldo. Heeft weinig met voetbal te maken, maar het blijkt effectief. Hopelijk doen ze bij Konami hier wat aan in het volgende deel, want het verpest deels de online-ervaring.

Ik kijk dan ook heel erg uit naar PES 2014, zeker daar het naast Uncharted eigenlijk het enige spel is dat ik speel.

[Dit bericht is veranderd door geDaante (op 1 juni 2013 22:29:14).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

De verkoopcijfers van Fifa spreken dat toch echt tegen, Fifa is een prima game, en Fifakan je qua gamen ook niet vergelijken met NBAHR
De verkoopcijfers zeggen dat FIFA beter is dan PES. Niet dat FIFA een goed spel is. Ik heb FIFA 13 ook gekocht, dus ik ben medeverantwoordelijk voor die verkoopcijfers, maar ben niet echt tevreden over het spel. Waar ik je wel gelijk in moet geven is het feit dat FIFA vooruit is gegaan.

En hoezo zou je FIFA en NBA niet kunnen vergelijken? Het zijn beiden sportgames, waar NBA qua sfeer echt keihard heerst. Een spannende wedstrijd voelt ook echt spannend aan, een finale heeft een andere sfeer dan een normale wedstrijd. Dat heb je bij FIFA niet. Als je in de competitie tegen NEC speelt heb je hetzelfde gevoel als dat je tegen Real Madrid in de CL speelt.
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFCA 428 schreef:

Als je echt zo'n trouwe speler bent, net als ik overigens, speelde ISS op de PS1 nog, weet je ook dat EA het Konami team heeft leeggeplukt, iets wat ook te zien is in de huidige FIFA games. Alle elementen die als geweldig worden ervaren in het FIFA spellen, implementeerde Konami tien jaar geleden al. Qua gameplay staat FIFA gewoon gelijk aan pak em beet, PES 4.

Dat hele schiet- en pass systeem van FIFA komt rechtstreeks van PES af.
HR
Klopt, EA heeft veel afgekeken en domweg gepikt van PES.
Alleen Konami is zélf stil blijven staan. Ik weet nog dat ik de eerste Pro Evo voor de Xbox360 in mijn console stopte, mijn controller pakte en niet wist wat me overkwam. Het leek wel alsof al het goede werk dat men voor de PS2 had gedaan, compleet was vergeten op next gen.
Ik switchte snel weer terug naar de PS2 versies, maar ik wil ook wel eens een inmiddels current gen footy spelen zonder dat het stappen terug is.
FIFA 13 geeft me dat meer dan PES 2013.
Al is het dan een soort 'PES 4', het is meer Pro Evo dan de eigen titel.

geDaante schreef:

Ik vind FIFA helemaal niet beter dan PES, veel te arcade en oppervlakkige gameplay, met te weinig controle en detail. Toegegeven, ik vond PES ook achteruit gaan, en heb daarom geregeld FIFA geprobeerd, maar na twee potjes is de lol er bij mij steeds af. Geen diepgang. Zelfs een slechte PES vind ik dus beter dan welke FIFA editie dan ook.

En PES is inderdaad met name met het laatste deel weer terug aan het komen. De controle die je over individuele spelers hebt is heerlijk. Zo heb je een goede aanname en effectief wegdraaien zelf in de hand door een juiste timing en knoppencombinatie. Je moet je echt verdiepen in het spel om alles uit je eigen spel te halen. Mijn broer en ik spelen circulatievoetbal met Barca tegen elkaar, en dan gaat het echt om details. Het is dan zo realistisch. Een vriend van me speelt met Real en reactievoetbal, en de potten lijken gewoon echt op Barca - Real in het echt. Minpunt is de onlineverbinding nagenoeg nooit perfect is, waardoor het online vaak stroever loopt. Dit zal bij FIFA anders zijn denk ik. Een ander punt is dat in dit deel online veel spelers (het merendeel) te vinden zijn die de bal gewoon steeds naar voren poffen richting Ronaldo. Heeft weinig met voetbal te maken, maar het blijkt effectief. Hopelijk doen ze bij Konami hier wat aan in het volgende deel, want het verpest deels de online-ervaring.

Ik kijk dan ook heel erg uit naar PES 2014, zeker daar het naast Uncharted eigenlijk het enige spel is dat ik speel.
HR
Dat oppervlakkige valt mee en is eigenlijk niet meer van toepassing op de huidige FIFA. Zeker als je hem langer speelt ervaar je die kleine voetbaldingetjes die ik vroeger zo in PES kon waarderen: ging laatst alleen op de keeper af en tikte de bal net langs hem, hij haalde me neer, rode kaart en strafschop. Of wilde met een middenvelder mijn spits alleen voor de keeper zetten en precies op het moment dat ik wil passen wordt ik aan mijn shirt vastgehouden. Gele kaart, maar vooral de vastgehouden speler die vol frustratie op zijn knieën ineen zeeg vond ik mooi
Dat zijn dingen die je normaal nooit zag in FIFA, wat gewoon recht toe recht aan arcade was met identieke doelpunten.

Alleen het schieten vind ik minder, maar ze schijnen dat aan te voor natuurlijker en onvoorspelbaarder balbewegingen en een systeem te introduceren waarbij 'first touch' nog belangrijker wordt.

Overigens is snelheid van de aanvaller ook bij FIFA belangrijk, dus online zie je hetzelfde patroon als bij PES.
(spelen met Real Madrid, inzakken, Ronaldo in de spits of op 10 en hopen op die omschakeling.)

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 1 juni 2013 23:41:31).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

(...)

De verkoopcijfers zeggen dat FIFA beter is dan PES. Niet dat FIFA een goed spel is. Ik heb FIFA 13 ook gekocht, dus ik ben medeverantwoordelijk voor die verkoopcijfers, maar ben niet echt tevreden over het spel. Waar ik je wel gelijk in moet geven is het feit dat FIFA vooruit is gegaan.

En hoezo zou je FIFA en NBA niet kunnen vergelijken? Het zijn beiden sportgames, waar NBA qua sfeer echt keihard heerst. Een spannende wedstrijd voelt ook echt spannend aan, een finale heeft een andere sfeer dan een normale wedstrijd. Dat heb je bij FIFA niet. Als je in de competitie tegen NEC speelt heb je hetzelfde gevoel als dat je tegen Real Madrid in de CL speelt.
HR
NBA is een klein speelveld met mindere spelers dan kun je de focus meer doen op de details.
Op een next gen console kunnen ze meer doen dus ook meer met bepaalde spelers/clubs.

Daarbij heeft NBA relatief weinig clubs ten opzichte van Fifa.
Nogmaals niet echt met elkaar te vergelijken behalve dat het sportspellen zijn.

DarkChild schreef:

(...)

De niet nagekomen beloftes van Seabass lijken onlosmakelijk verbonden met ieder nieuw deel.
Alleen de groep mensen die denkt 'dit jaar wordt het wél goed' wordt steeds kleiner.

Sla de verschillende fora als Evo-web.co.uk en pesfan.com er maar op na. De gemene deler is dat ze zich elk jaar inderdaad opnieuw in de maling genomen voelen. En ik durf dat te zeggen, want ik behoorde lange tijd ook tot die groep ;)

Doordat EA nu de leiding op zowel gameplay als licenties heeft genomen denk ik dat de strijd al lang beslist is (wat me best pijn doet als fervent Pro Evo speler van weleer), maar dat is grotendeels Konami's schuld in plaats van EA's verdienste.

Konami had al veel eerder een ander team erop moeten zetten en niet blijven inzetten op die trouwe schare fans die de game toch wel zouden kopen tot in de lengte van jaren.

Van zo veel onverbrekelijke loyaliteit kan je niet blijven uitgaan.
HR
Mensen blijven nog in het oude sprookje "PES " geloven, dat mag ook gewoon geen probleem.
Vroeger was ik ook die hard PES fan, en al mijn maten ook maar zijn allemaal overgegaan naar Fifa, ken maar weinig mensen nog die PES spelen.

Fifa heeft het spelletje op de console perfect gemaakt en er alles uitgehaald, als ik PES speel (jaja ik heb hem liggen) dan voelt het aan als een goedkoop, simpel spel met heeeeel veel fouten.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 1 juni 2013 22:55:52).]
HR
HR

can-o
Icoon

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Fifa heeft het spelletje op de console perfect gemaakt en er alles uitgehaald, als ik PES speel (jaja ik heb hem liggen) dan voelt het aan als een goedkoop, simpel spel met heeeeel veel fouten.
HR
Perfect? Zeker niet. Ze benaderen nu ergens de feel van de oude PES, maar ik mis toch wat.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

can-o schreef:

(...)

Perfect? Zeker niet. Ze benaderen nu ergens de feel van de oude PES, maar ik mis toch wat.
HR
Dat zou kunnen dat jij dat vind.

Zelf vind ik het oude "PES" gevoel een gevalletje groter maken dan het was, Fifa 13 is voor mij HET voetbal spel waar geen andere football game aan kan tippen.

Ik hoop en verwacht dan ook dat Fifa 14 hier over heen gaat en PES tja wordt weer aanpoten.
HR
HR

Blaugrana1899
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 oktober 2003

Ik ben en blijf het eens met geDaante, ik ben PES player in hart en nieren. Heb FIFA 13 ook gekocht voor de PS3, maar na een paar potjes ging die er toch weer snel uit en PES13 er in. Ik hou gewoon meer van PES, al weet ik dat ze niet beter zijn geworden dan PES 4 & 5, want die gameplay was bijna perfect! PES14 zal ik ook gewoon weer kopen.

Dat de verkoopcijfers van FIFA beter zijn zegt me niets over de kwaliteit van de game trouwens, alleen dat EA de grootste franchise heeft. En 2KSports mag van mij ook wel een footy game maken, want Topspin tennis is qua gameplay ook goed, dus laat ze het eens proberen zou ik zeggen...
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Blaugrana1899 schreef:

En 2KSports mag van mij ook wel een footy game maken, want Topspin tennis is qua gameplay ook goed, dus laat ze het eens proberen zou ik zeggen...HR
Dat mag niet van Marcelo Bielsa, want games als tennis en NBA zijn niet te vergelijken met footies, dus 2KSports gaat er niets van bakken. ;)

Ik blijf erbij dat ik zowel PES als FIFA geen geweldige games vind. Vooral omdat ik denk dat er veel meer uit te halen valt. Voor mij zijn graphics niet heel belangrijk, zolang de gameplay maar goed is en er een goede sfeer in het spel heerst.

Dat er minder teams in NBA zitten en het veld kleiner is hoeft voor de sfeer echt niet uit te maken. Bovendien gaat het spel veel sneller en speel je constant op een volledig veld. Nogmaals: er kan imo veel meer uitgehaald worden.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

(...)
Dat er minder teams in NBA zitten en het veld kleiner is hoe
Dat mag niet van Marcelo Bielsa, want games als tennis en NBA zijn niet te vergelijken met footies, dus 2KSports gaat er niets van bakken. ;)

Ik blijf erbij dat ik zowel PES als FIFA geen geweldige games vind. Vooral omdat ik denk dat er veel meer uit te halen valt. Voor mij zijn graphics niet heel belangrijk, zolang de gameplay maar goed is en er een goede sfeer in het spel heerst.
ft voor de sfeer echt niet uit te maken. Bovendien gaat het spel veel sneller en speel je constant op een volledig veld. Nogmaals: er kan imo veel meer uitgehaald worden.
HR
Je moet wel goed kijken wat ik schrijf en niet zomaar dingen verzinnen, ik heb gezegd dat Basketbal en voetbal games niet met elkaar te vergelijken zijn.(ook tennis games niet)

Van mij mag 2k absoluut een voetbal game maken, alleen denk ik niet dat het zo een game gaat worden als wat jij hoopt dat het gaat worden.

Maybe wel met next gen..meer mogelijkheden.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 2 juni 2013 09:20:05).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Je moet wel goed kijken wat ik schrijf en niet zomaar dingen verzinnen, ik heb gezegd dat Basketbal en voetbal games niet met elkaar te vergelijken zijn.(ook tennis games niet)

Van mij mag 2k absoluut een voetbal game maken, alleen denk ik niet dat het zo een game gaat worden als wat jij hoopt dat het gaat worden.

Maybe wel met next gen..meer mogelijkheden.
HR
Nogmaals: ik denk dat er qua sfeer en gameplay gewoon veel meer te halen valt uit FIFA, zoals 2KSports doet bij NBA. Heb ook andere basketball games gespeeld en die waren ook sfeerloos en ruk. Of 2K of EA het nou doet is niet zo relevant, maar ik denk dat het echt wel mogelijk is om een footie te maken die wat meer uitstraalt.

Maar goed, dit is niet relevant want ik zie het helaas niet gebeuren. Dus alle hoop gevestigd op FIFA en PES. Misschien dat FIFA 15 next-gen een hele hoop verbeteringen kan doorvoeren en laten we hopen dat FIFA 14 niet zo buggy is als FIFA 13, want dat is een ramp.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

(...)

Nogmaals: ik denk dat er qua sfeer en gameplay gewoon veel meer te halen valt uit FIFA, zoals 2KSports doet bij NBA. Heb ook andere basketball games gespeeld en die waren ook sfeerloos en ruk. Of 2K of EA het nou doet is niet zo relevant, maar ik denk dat het echt wel mogelijk is om een footie te maken die wat meer uitstraalt.

Maar goed, dit is niet relevant want ik zie het helaas niet gebeuren. Dus alle hoop gevestigd op FIFA en PES. Misschien dat FIFA 15 next-gen een hele hoop verbeteringen kan doorvoeren en laten we hopen dat FIFA 14 niet zo buggy is als FIFA 13, want dat is een ramp.
HR
Niet dat het in dit topic hoort, maar zelf heb ik hier geen last van.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Pro Evolution Soccer 2014

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat FC Dordrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!