Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 00:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » Fifa 2013 Ultimate Team (FUT)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

pas10
Veelbelovend talent

Uit: TB
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 3 februari 2009

quote:HR
Iceman schreef:

Inmiddels weer het team versterkt met Coentrao. Song is vervangen door Khedira, Kameni door Courtois en nu dus Cissokho door Coentrao.

Nu nog een leuke rechtsback want die Supunaru is helemaal kut. Iemand tips?

Iemand trouwens een idee voor een custom tactic? Op een of andere manier laat het middenveld enorme gaten vallen tussen het middenveld en de verdediging waardoor ik niet meer onder druk uit kom en niet aan voetballen toe kom. Misschien hebben ze een update doorgevoerd ofzo? Of misschien zijn Kaka en Fabegas wel teveel van het aanvallende goede

David Villa
Falcao
Sanchez

Kaka
Fabregas

Khedira

Coentrao
Pepe
Miranda
Sapunaru

Courtois

HR
Hoe werkt dat precies custom tactic met fut 13? Ik kan het nergens vinden?
HR
HR

robinajax
Basisspeler

Uit: Hilversum
Droomaankoop: -
Reg.: 15 september 2006

Iceman schreef:

Inmiddels weer het team versterkt met Coentrao. Song is vervangen door Khedira, Kameni door Courtois en nu dus Cissokho door Coentrao.

Nu nog een leuke rechtsback want die Supunaru is helemaal kut. Iemand tips?

Iemand trouwens een idee voor een custom tactic? Op een of andere manier laat het middenveld enorme gaten vallen tussen het middenveld en de verdediging waardoor ik niet meer onder druk uit kom en niet aan voetballen toe kom. Misschien hebben ze een update doorgevoerd ofzo? Of misschien zijn Kaka en Fabegas wel teveel van het aanvallende goede

David Villa
Falcao
Sanchez

Kaka
Fabregas

Khedira

Coentrao
Pepe
Miranda
Sapunaru

Courtois

HR
Joao Pereira!! Verder wordt je middenveld overlopen omdat fabregas en kaka beiden een high attacking workrate hebben. Vooral kaka is te aanvallend ingesteld.

[Dit bericht is veranderd door robinajax (op 24 november 2012 17:29:01).]
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Denman schreef:

(...)

Sorry, heb geen idee hoe dat op de Xbox zit, heb zelf een playstation.

@robinajax, je hoeft niet te vertellen met wie of welke spelers, maar ben wel benieuwd naar je marge. Waarmee ik handel pak ik 1000 tot 1500 per keer, maar verkoopt momenteel ietsje minder..

@ alle fanatieken, ik heb gister een gold packje gekocht en had eindelijk eens iets van een beetje waarde, Boateng, CAM, 4-2-3-1 van Milan. Lijkt me een heerlijk spelertje kan hem alleen zelf niet echt gebruiken. Heb een Premier League team en een Serie A team zie ik niet echt zitten. Hoe kan ik er zoveel mogelijk uitslepen? Iemand tips of wil iemand hem zelf?
HR
Op een haar na promotie gemist naar div 1, stond lange tijd 1-0 achter tegen een Spaans superteam, zo'n beetje alle sterren zaten erin, kom op 1-1 en 90ste minuut nog zo'n dikke kans.. vol op de paal, eigenlijk was het gelijkspel wel terecht, maar moest winnen..

Wat mijn punt is, ik wil mijn team wat verder aansterken, ik heb alles ff doorgenomen en ben tot onderstaande gekomen. Vet gedrukt is in mijn bezit, tussen haakjes is backup en scheef zijn spelers die ik overweeg. Heb ong 60.000 te besteden + opbrengst Boateng

(4-3-3)
Hazard ----------- Suarez -------- Ben Arfa
(Assaidi) ----- (Hernandez) ------ (Moses)
-----------------------------------------------------
Gerrard -------- Yaya Toure -------- Cabaye
(Arteta) -------- (Fellaini) -------- (Milner)
Cole ------- Luiz ------- Heitinga ------ Walker
(Baines) - (Kaboul) - (Figuerora) - (Johnson)
---------------------- Hart -----------------------
-------------------- (Vorm) ---------------------

Tips/opmerkingen hoor ik graag :)

[Dit bericht is veranderd door Denman (op 24 november 2012 20:43:36).]
HR
HR

serserbek
Ballenjongen

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 28 juli 2011

Even een vraagje, hoe kan je microsoft points omwisselen naar fifa points op de web app?

[Dit bericht is veranderd door serserbek (op 24 november 2012 21:18:54).]
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

robinajax schreef:

(...)

Joao Pereira!! Verder wordt je middenveld overlopen omdat fabregas en kaka beiden een high attacking workrate hebben. Vooral kaka is te aanvallend ingesteld.
HR
Kun je vervanging aanraden? Wil er qua creativiteit ook weer niet teveel op achteruit gaan

EDIT: Laat maar, heb Xabi Alonso gehaald. Zo ff kijken of het middenveld Alonso---Khedira---Fabregas beter in balans is dan Kaka---Song---Fabregas.

Moet haast wel.

[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 25 november 2012 16:46:08).]
HR
HR

robinajax
Basisspeler

Uit: Hilversum
Reg.: 15 september 2006

Iceman schreef:

(...)

Kun je vervanging aanraden? Wil er qua creativiteit ook weer niet teveel op achteruit gaan

EDIT: Laat maar, heb Xabi Alonso gehaald. Zo ff kijken of het middenveld Alonso---Khedira---Fabregas beter in balans is dan Kaka---Song---Fabregas.

Moet haast wel.
HR
Dat middenveld is zeker prima ja. Verder vind ik song en xavi wel goede workrates hebben, vooral song blijft lekker achterin.
HR
HR

serserbek
Ballenjongen

ik heb nu premier league elftal maar alleen een spits van CSKA, Doumbia. Die gast is echt snel, haalt elke steekbal :)
weet iemand nog een goede centrale verdediger uit premier league, die qua coins niet meer dan 25,000 kost...
HR
HR

pas10
Veelbelovend talent

serserbek schreef:

ik heb nu premier league elftal maar alleen een spits van CSKA, Doumbia. Die gast is echt snel, haalt elke steekbal :)
weet iemand nog een goede centrale verdediger uit premier league, die qua coins niet meer dan 25,000 kost...
HR
M'bia of Kaboul vind ik persoonlijk het fijnst.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Inmiddels bijna alle Duitsers van het vorige team weer verkocht en nu weer druk aan het bouwen aan een nieuw team dat zo goed als klaar is.... Heb nog enkele Duitsers te koop staan als Reus, Badstuber, Podolski en nog een paar en met nog een 3000 punten hoop ik dat ik ze vandaag verkoop en straks Chiellini kan kopen. Die zal dan op de plaats van Samuel komen. En dan zien we wel weer verder heeft iemand nog Chiellini (of Buffon, Di Natale) nog voor een vriendenprijsje te koop staan? :B

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#g5ppXxGznIhnO:ps3

[Dit bericht is veranderd door AFCA3STERREN (op 29 november 2012 09:04:44).]
HR
HR

serserbek
Ballenjongen

pas10 schreef:

(...)

M'bia of Kaboul vind ik persoonlijk het fijnst.
HR
Ik heb nu Kaboul gekocht, heb alleen nog ff een 4-3-3 kaartje nodig...
HR
HR

Iceman
Vedette

Man man man wat een heerlijk team heb ik. Heb nog nooit zo'n fenomenaal team gehad als nu.

Er staat werkelijk geen maat op. Tegenstanders worden overhoop gespeeld en komen letterlijk niet aan voetballen toe. Dit team is zo in balans dat ze de bal gelijk kwijt zijn zodra ze hem krijgen.

Heb Arbeloa vervangen voor Pereira en Courtois door Diego Lopez, ben begonnen aan een nieuw seizoen en heb alles gewonnen. Niet dat dat me boeit, maar meer dat ik ook echt eindelijk speel zoals ik de afgelopen 10 FIFA jaren altijd voor ogen heb gehad.

Heb de custom tactic van Barca gepakt en alleen de breedte van het team en het tempo van spelen op 100 gezet en echt nogmaals er staat gewoon geen maat op. Probeer het ook eens, als je 4-3-3 speelt, om die barcelona tactic aan te passen zoals ik beschrijf, ben wel benieuwd of het daar aan ligt.

Hier mijn huidige team

David Villa-----Falcao-----Alexis Sanchez
-----------------------------------------
Xabi Alonso----------------------Fabregas
----------------Khedira------------------
Coentrao----Pepe--------Miranda---Pereira
--------------Diego Lopez----------------

Dat middenveld is zo ongelooflijk in balans dat het lijkt alsof ik met 22 spelers speel ipv 11.

forumillustratie

Sorry dat ik zo lyrisch ben, maar na al die teams, al die spelers en al die custom tactics die ik geprobeerd heb is het heerlijk om eindelijk alles zo voor elkaar te hebben als je altijd voor ogen had. Mijn doel is niet winnen van wedstrijden maar domineren dmv perfect positiespel en technische hoogstandjes, de tegenstander alle hoeken van het veld te laten zien en te vernederen... en dan ook nog in de naam van Ajax, heerlijk!!
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Ziet er goed uit dat elftal Iceman!! Hopelijk zet je de lijn door, ben alleen wel benieuwd of je in div 2 en vooral 1 ook zo dominant kan en goed kan voetballen, want daar zijn je tegenstanders logischerwijs ook een stuk sterker...
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

AFCA3STERREN schreef:

Ziet er goed uit dat elftal Iceman!! Hopelijk zet je de lijn door, ben alleen wel benieuwd of je in div 2 en vooral 1 ook zo dominant kan en goed kan voetballen, want daar zijn je tegenstanders logischerwijs ook een stuk sterker...
HR
Nee stelt niks voor.Ik heb een elftal dat misschien maar half zo goed is en draai makkelijk mee in de 1e divisie.Maar wordt tijd dat ik maar eens een fatsoenlijk elftal ga maken.Ik zal dat elftal binnenkort hier plaatsen.
HRHR
HR

Denman
Vedette

Van div 5 naar 2 ben ik in één avond gegaan. Nu zit ik echter nog steeds in twee. Speel s'avonds laat vaak een paar potjes en wordt er aardig uitgecounterd met een Engelse verdediging (Cole - Luiz - Heitinga - Walker). Snel opzoek naar wat beters voorin, dan wat meer inzakken, promoveren en de achterhoede dicht timmeren..
HR
HR

pas10
Veelbelovend talent

Een nieuwe update van mijn team: bpl 3-5-2.
Hart
Richards Kompany Clichy
Yaya toure ramires
Valencia. Nani
Torres
Balotelli Hernandez

Alleen ben niet tevreden over torres als cam, wie zouden jullie halen nasri of mata?

[Dit bericht is veranderd door pas10 (op 30 november 2012 17:26:10).]
HR
HR

Denman
Vedette

Maya? Cazorla schijnt ook wel leuk te zijn

Heb zelf geen ervaring met hem, maar was wel even geïnteresseerd (alleen te aanvallend voor mij om als CM te gebruiken)
HR
HR

pas10
Veelbelovend talent

Denman schreef:

Maya? Cazorla schijnt ook wel leuk te zijn

Heb zelf geen ervaring met hem, maar was wel even geïnteresseerd (alleen te aanvallend voor mij om als CM te gebruiken)
HR
Heb je ook geen ervaring met Mata of Nasri, zoja wie zou jij liever hebben?
HR
HR

Denman
Vedette

pas10 schreef:

(...)

Heb je ook geen ervaring met Mata of Nasri, zoja wie zou jij liever hebben?
HR
Geen ervaring met hun, ik ben begonnen vanaf niets. Mijn gebruikte middenvelders zijn nu: Gerrard, Fellaini, Allen, Cabaye, Arteta en Milner. Dat was allemaal als CM en van een ander niveau.

Kan je niet echt helpen verder, al weet ik niet of je bekend bent met futhead? check om stats te vergelijken en wat meningen te peilen :)
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Ik zou Bslotelli als AM neerzetten (van afstand een beest) en als aanvaller een andere spits, Aguero is wsl te duur maar is wel een toppertje volgens mij :B
HR
HR

Iceman
Vedette

Wat te denken van Suarez? Die heb ik ook gehad, stelde me zeker niet teleur. Levert ook een hoop wedstrijden op waarin je met een man meer speelt. Om de een of andere reden hebben vooral engelse spelers er graag een rode kaart voor over om de virtuele Suarez een doodschop te kunnen geven. :D

Even over Falcao... ik ben helemaal niet gecharmeerd van hem, kijk ik naar zijn statistieken, heeft hij in de 30 wedstrijden die ik met hem gespeeld heb, 36 keer gescoord!!

Toch maar niet verkopen denk ik :B En ach, eigenlijk is de beste kopper in 't spel is ook wel handig als je 4-3-3 speelt ;) Hij schiet gewoon vaak over of naast, toch raar als je naar zijn finishing, shots en longshots kijkt

[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 4 december 2012 18:24:21).]
HR
HR

Denridderkerk
Jeugdspeler

Uit: Delfgauw
Reg.: 9 mei 2003

Speel nu weer in divisie 2. Heb toch vaak problemen met die afstandschoten en krijg veel corners tegen van mensen. Mijn favoriete opstelling is 4-1-2-1-2. Speel met een Premierleague team. Ook heb ik wat goede spelers uit de russische league gekocht.
Mijn spelers hebben ook nooit minder als 85% conditie, dus de bank moet ook sterk zijn.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bEolxdz8nIk88:ps3

Aanraders van mijn team die je niet zo veel ziet zijn Traore en Matri. Nu heb ik Torres en Suarez voorin staan, eerst was het duo (Hernandez(Traore) en Matri(Traore)
HR
HR

Iceman
Vedette

Denridderkerk schreef:

Speel nu weer in divisie 2. Heb toch vaak problemen met die afstandschoten en krijg veel corners tegen van mensen. Mijn favoriete opstelling is 4-1-2-1-2. Speel met een Premierleague team. Ook heb ik wat goede spelers uit de russische league gekocht.
Mijn spelers hebben ook nooit minder als 85% conditie, dus de bank moet ook sterk zijn.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bEolxdz8nIk88:ps3

Aanraders van mijn team die je niet zo veel ziet zijn Traore en Matri. Nu heb ik Torres en Suarez voorin staan, eerst was het duo (Hernandez(Traore) en Matri(Traore)
HR
Ik scoor juist vaak uit corners en krijg echt bijna nooit een goal tegen uit een corner, gaat er om dat je echt precies goed timed. Pas op de knop drukken zodra je ziet dat de bal begint te dalen ;)

Waar ik dan weer moeite mee heb is dat ik elke uittrap van mijn eigen keeper en die van de tegenstander altijd verlies. Win geen enkel kopduel na een uittrap van de keeper, wat ik ook doe. Aangezien ik redelijk veel voorzetten in het doel kop, en elke corner tegen weg weet te koppen zou je denken dat het niet aan mijn timing ligt.... Nu heb ik dat wel opgelost door gewoon nooit uit te trappen maar altijd een verdediger over de grond aan te spelen, toch is het vervelend als je na een aanval van de tegenstander snel kan counteren door de keeper de bal naar voren te laten trappen, dat het mislukt omdat je nooit een bal kan doorkoppen.
HR
HR

Denridderkerk
Jeugdspeler

Uit: Delfgauw
Reg.: 9 mei 2003

Iceman schreef:

(...)

Ik scoor juist vaak uit corners en krijg echt bijna nooit een goal tegen uit een corner, gaat er om dat je echt precies goed timed. Pas op de knop drukken zodra je ziet dat de bal begint te dalen ;)

Waar ik dan weer moeite mee heb is dat ik elke uittrap van mijn eigen keeper en die van de tegenstander altijd verlies. Win geen enkel kopduel na een uittrap van de keeper, wat ik ook doe. Aangezien ik redelijk veel voorzetten in het doel kop, en elke corner tegen weg weet te koppen zou je denken dat het niet aan mijn timing ligt.... Nu heb ik dat wel opgelost door gewoon nooit uit te trappen maar altijd een verdediger over de grond aan te spelen, toch is het vervelend als je na een aanval van de tegenstander snel kan counteren door de keeper de bal naar voren te laten trappen, dat het mislukt omdat je nooit een bal kan doorkoppen.
HR
Ik beweeg meestal de camera naar links of rechts en geef dan een boogbal naar mijn rb of lb. Ik zal eens gaan kijken of het werkt om pas op koppen te drukken als de bal gaat dalen.

Het verdedigen vind ik nog altijd erg lastig. Vooral van die gasten die constant dribbelen en dan een afstandschot gaan uitvoeren die altijd zit. Ben trouwens 1 keer kampioen geworden in divisie 1 en dan krijg je een gold pakket.
HR
HR

Iceman
Vedette

Denridderkerk schreef:

(...)

Ik beweeg meestal de camera naar links of rechts en geef dan een boogbal naar mijn rb of lb. Ik zal eens gaan kijken of het werkt om pas op koppen te drukken als de bal gaat dalen.

Het verdedigen vind ik nog altijd erg lastig. Vooral van die gasten die constant dribbelen en dan een afstandschot gaan uitvoeren die altijd zit. Ben trouwens 1 keer kampioen geworden in divisie 1 en dan krijg je een gold pakket.
HR
Die gasten die dat doen zijn makkelijk te verdedigen. Ik laat de speler die ik bestuur altijd met A en LT op gepaste afstand verdedigen en tegelijkertijd met RB een andere speler druk op hem zetten
HR
HR

Denman
Vedette

Krijg nu toch best de pest in, het systeem ligt er wederom al even uit.. Heb ik eindelijk eens tijd om weer wat te spelen.. erg slecht en jammer :I
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Fifa 2013 Ultimate Team (FUT)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,1% dat BVB Dortmund wint van Galatasaray. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!