Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
pas10
Veelbelovend talent
Uit: TB
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 3 februari 2009
quote:Hoe werkt dat precies custom tactic met fut 13? Ik kan het nergens vinden?
Iceman schreef:
Inmiddels weer het team versterkt met Coentrao. Song is vervangen door Khedira, Kameni door Courtois en nu dus Cissokho door Coentrao.
Nu nog een leuke rechtsback want die Supunaru is helemaal kut. Iemand tips?
Iemand trouwens een idee voor een custom tactic? Op een of andere manier laat het middenveld enorme gaten vallen tussen het middenveld en de verdediging waardoor ik niet meer onder druk uit kom en niet aan voetballen toe kom. Misschien hebben ze een update doorgevoerd ofzo? Of misschien zijn Kaka en Fabegas wel teveel van het aanvallende goede
David Villa Falcao Sanchez
Kaka Fabregas
Khedira
Coentrao Pepe Miranda Sapunaru
Courtois
robinajax
Basisspeler
Uit: Hilversum
Droomaankoop: -
Reg.: 15 september 2006
quote:Joao Pereira!! Verder wordt je middenveld overlopen omdat fabregas en kaka beiden een high attacking workrate hebben. Vooral kaka is te aanvallend ingesteld.
Iceman schreef:
Inmiddels weer het team versterkt met Coentrao. Song is vervangen door Khedira, Kameni door Courtois en nu dus Cissokho door Coentrao.
Nu nog een leuke rechtsback want die Supunaru is helemaal kut. Iemand tips?
Iemand trouwens een idee voor een custom tactic? Op een of andere manier laat het middenveld enorme gaten vallen tussen het middenveld en de verdediging waardoor ik niet meer onder druk uit kom en niet aan voetballen toe kom. Misschien hebben ze een update doorgevoerd ofzo? Of misschien zijn Kaka en Fabegas wel teveel van het aanvallende goede
David Villa Falcao Sanchez
Kaka Fabregas
Khedira
Coentrao Pepe Miranda Sapunaru
Courtois
Denman
Vedette
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
quote:Op een haar na promotie gemist naar div 1, stond lange tijd 1-0 achter tegen een Spaans superteam, zo'n beetje alle sterren zaten erin, kom op 1-1 en 90ste minuut nog zo'n dikke kans.. vol op de paal, eigenlijk was het gelijkspel wel terecht, maar moest winnen..
Denman schreef:
(...)
Sorry, heb geen idee hoe dat op de Xbox zit, heb zelf een playstation.
@robinajax, je hoeft niet te vertellen met wie of welke spelers, maar ben wel benieuwd naar je marge. Waarmee ik handel pak ik 1000 tot 1500 per keer, maar verkoopt momenteel ietsje minder..
@ alle fanatieken, ik heb gister een gold packje gekocht en had eindelijk eens iets van een beetje waarde, Boateng, CAM, 4-2-3-1 van Milan. Lijkt me een heerlijk spelertje kan hem alleen zelf niet echt gebruiken. Heb een Premier League team en een Serie A team zie ik niet echt zitten. Hoe kan ik er zoveel mogelijk uitslepen? Iemand tips of wil iemand hem zelf?
serserbek
Ballenjongen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 28 juli 2011
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
quote:Kun je vervanging aanraden? Wil er qua creativiteit ook weer niet teveel op achteruit gaan
robinajax schreef:
(...)
Joao Pereira!! Verder wordt je middenveld overlopen omdat fabregas en kaka beiden een high attacking workrate hebben. Vooral kaka is te aanvallend ingesteld.
robinajax
Basisspeler
Uit: Hilversum
Reg.: 15 september 2006
quote:Dat middenveld is zeker prima ja. Verder vind ik song en xavi wel goede workrates hebben, vooral song blijft lekker achterin.
Iceman schreef:
(...)
Kun je vervanging aanraden? Wil er qua creativiteit ook weer niet teveel op achteruit gaan
EDIT: Laat maar, heb Xabi Alonso gehaald. Zo ff kijken of het middenveld Alonso---Khedira---Fabregas beter in balans is dan Kaka---Song---Fabregas.
Moet haast wel.
serserbek
Ballenjongen
pas10
Veelbelovend talent
quote:M'bia of Kaboul vind ik persoonlijk het fijnst.
serserbek schreef:
ik heb nu premier league elftal maar alleen een spits van CSKA, Doumbia. Die gast is echt snel, haalt elke steekbal![]()
weet iemand nog een goede centrale verdediger uit premier league, die qua coins niet meer dan 25,000 kost...
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
serserbek
Ballenjongen
quote:Ik heb nu Kaboul gekocht, heb alleen nog ff een 4-3-3 kaartje nodig...
pas10 schreef:
(...)
M'bia of Kaboul vind ik persoonlijk het fijnst.
Iceman
Vedette

AFCA3STERREN
Idool
Bazza
Icoon
Vak: -
Reg.: 20 januari 2002
quote:Nee stelt niks voor.Ik heb een elftal dat misschien maar half zo goed is en draai makkelijk mee in de 1e divisie.Maar wordt tijd dat ik maar eens een fatsoenlijk elftal ga maken.Ik zal dat elftal binnenkort hier plaatsen.
AFCA3STERREN schreef:
Ziet er goed uit dat elftal Iceman!! Hopelijk zet je de lijn door, ben alleen wel benieuwd of je in div 2 en vooral 1 ook zo dominant kan en goed kan voetballen, want daar zijn je tegenstanders logischerwijs ook een stuk sterker...
Denman
Vedette
pas10
Veelbelovend talent
Denman
Vedette
pas10
Veelbelovend talent
quote:Heb je ook geen ervaring met Mata of Nasri, zoja wie zou jij liever hebben?
Denman schreef:
Maya? Cazorla schijnt ook wel leuk te zijn
Heb zelf geen ervaring met hem, maar was wel even geïnteresseerd (alleen te aanvallend voor mij om als CM te gebruiken)
Denman
Vedette
quote:Geen ervaring met hun, ik ben begonnen vanaf niets. Mijn gebruikte middenvelders zijn nu: Gerrard, Fellaini, Allen, Cabaye, Arteta en Milner. Dat was allemaal als CM en van een ander niveau.
pas10 schreef:
(...)
Heb je ook geen ervaring met Mata of Nasri, zoja wie zou jij liever hebben?
AFCA3STERREN
Idool
Iceman
Vedette
Denridderkerk
Jeugdspeler
Uit: Delfgauw
Reg.: 9 mei 2003
Iceman
Vedette
quote:Ik scoor juist vaak uit corners en krijg echt bijna nooit een goal tegen uit een corner, gaat er om dat je echt precies goed timed. Pas op de knop drukken zodra je ziet dat de bal begint te dalen
Denridderkerk schreef:
Speel nu weer in divisie 2. Heb toch vaak problemen met die afstandschoten en krijg veel corners tegen van mensen. Mijn favoriete opstelling is 4-1-2-1-2. Speel met een Premierleague team. Ook heb ik wat goede spelers uit de russische league gekocht.
Mijn spelers hebben ook nooit minder als 85% conditie, dus de bank moet ook sterk zijn.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bEolxdz8nIk88:ps3
Aanraders van mijn team die je niet zo veel ziet zijn Traore en Matri. Nu heb ik Torres en Suarez voorin staan, eerst was het duo (Hernandez(Traore) en Matri(Traore)
Denridderkerk
Jeugdspeler
Uit: Delfgauw
Reg.: 9 mei 2003
quote:Ik beweeg meestal de camera naar links of rechts en geef dan een boogbal naar mijn rb of lb. Ik zal eens gaan kijken of het werkt om pas op koppen te drukken als de bal gaat dalen.
Iceman schreef:
(...)
Ik scoor juist vaak uit corners en krijg echt bijna nooit een goal tegen uit een corner, gaat er om dat je echt precies goed timed. Pas op de knop drukken zodra je ziet dat de bal begint te dalen![]()
Waar ik dan weer moeite mee heb is dat ik elke uittrap van mijn eigen keeper en die van de tegenstander altijd verlies. Win geen enkel kopduel na een uittrap van de keeper, wat ik ook doe. Aangezien ik redelijk veel voorzetten in het doel kop, en elke corner tegen weg weet te koppen zou je denken dat het niet aan mijn timing ligt.... Nu heb ik dat wel opgelost door gewoon nooit uit te trappen maar altijd een verdediger over de grond aan te spelen, toch is het vervelend als je na een aanval van de tegenstander snel kan counteren door de keeper de bal naar voren te laten trappen, dat het mislukt omdat je nooit een bal kan doorkoppen.
Iceman
Vedette
quote:Die gasten die dat doen zijn makkelijk te verdedigen. Ik laat de speler die ik bestuur altijd met A en LT op gepaste afstand verdedigen en tegelijkertijd met RB een andere speler druk op hem zetten
Denridderkerk schreef:
(...)
Ik beweeg meestal de camera naar links of rechts en geef dan een boogbal naar mijn rb of lb. Ik zal eens gaan kijken of het werkt om pas op koppen te drukken als de bal gaat dalen.
Het verdedigen vind ik nog altijd erg lastig. Vooral van die gasten die constant dribbelen en dan een afstandschot gaan uitvoeren die altijd zit. Ben trouwens 1 keer kampioen geworden in divisie 1 en dan krijg je een gold pakket.
Denman
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Fifa 2013 Ultimate Team (FUT)

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.