Ajax Netwerk
donderdag 27 november 2014 - 17:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » Pro Evolution Soccer 2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Vak: -
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000

Het spel is al te koop in sommige winkels, gelieve niet over downloadlinks e.d. te hebben.

forumillustratie
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

@AFCA428 ik heb het spel bij FRS gekocht.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Ik laat hem straks ophalen bij Nedgame in Almere. Heb nog een waardebon van 40 euro liggen. Dus kost hij me nog maar 5 euro...
HR
HR

Bruckner
Basisspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 23 oktober 2008

Weer super alleen wel wat trager en dat vind ik minder. Nog iets te weinig gespeeld om echt te kunnen oordelen, maar de ' items' vind erg leuk!
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Geen ArenA in het spel en de eerste DLC die vrijdag uit schijnt te komen bevat geen zomertransfers. Nee, de tweede DLC incluis zomertransfers komt pas midden oktober :denk

Speelt speelt heerlijk, maar Konami man man, wat verpest je het toch voor jezelf. Eventjes met Ajax gespeeld, geen Sana, geen Moisander, wel Anita, geen Babel, geen Poulsen, wel van der Wiel.

Als dit nou verholpen was met de eerste DLC tijdens release had ik er geen problemen mee, maar nu kun je dus een maand lang met achterhaalde teams spelen.

Kut Konami!
HR
HR

ajaxforever428
Ballenjongen

Uit: almere
Vak: 428
Reg.: 18 juli 2002

AFCA 428 via de link http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=361 kan je gelijk al een edit data downloaden dan staat gelijk alles goed.
Het is en blijft een groot minpunt van Konami maar alles is op te lossen :)
Bepaalde transfers zul je altijd handmatig moeten blijven doen maar het voordeel daarvan is dat het je kennis voor de voetbalquiz vergroot!!!

Ik heb het spel helaas nog niet omdat ik te laat was maar iemand enig idee welke Bles code er achter op het boekje van PES 2013 staat.
Dit is erg belangrijk voor de edit data. Als dat niet overeen komt pakt ie hem niet.
HR
HR

geDaante
Basisspeler

Reg.: 17 november 2005

quote:HR
ajaxforever428 schreef:

AFCA 428 via de link http://www.pesgaming.com/forumdisplay.php?f=361 kan je gelijk al een edit data downloaden dan staat gelijk alles goed.
Het is en blijft een groot minpunt van Konami maar alles is op te lossen :)
Bepaalde transfers zul je altijd handmatig moeten blijven doen maar het voordeel daarvan is dat het je kennis voor de voetbalquiz vergroot!!!

Ik heb het spel helaas nog niet omdat ik te laat was maar iemand enig idee welke Bles code er achter op het boekje van PES 2013 staat.
Dit is erg belangrijk voor de edit data. Als dat niet overeen komt pakt ie hem niet.
HR
01709 is de BLES code. Het downloaden van edit data is inderdaad een optie, alleen werkt dat online niet, dan speel je alsnog met de oude selecties.

Het lijkt er verder op dat de 'Community Mode' eruit is, de modus die je offline kan gebruiken om tegen vrienden te spelen en de stats bij te houden.

Konami heeft veel verbeterd en vind de gameplay heerlijk, maar die keuzes van die gasten soms. Kan nu steeds een papiertje erbij pakken en handmatig op gaan schrijven wie gewonnnen heeft. En dan mis je nog al die andere wedstrijdstats, die je natuurlijk niet allemaal kan overnemen. Echt triest.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Veel Ajax-faces :B
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

geDaante schreef:

(...)

Het lijkt er verder op dat de 'Community Mode' eruit is, de modus die je offline kan gebruiken om tegen vrienden te spelen en de stats bij te houden.

Konami heeft veel verbeterd en vind de gameplay heerlijk, maar die keuzes van die gasten soms. Kan nu steeds een papiertje erbij pakken en handmatig op gaan schrijven wie gewonnnen heeft. En dan mis je nog al die andere wedstrijdstats, die je natuurlijk niet allemaal kan overnemen. Echt triest.
HR
Community mode wordt een dlc in oktober. EN het schijnt dat je geen leagues meer kunt spelen? Dat deed ik voorheen altijd nl.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

league kun je inderdaad niet meer spelen . verder is het qua gameplay echt een topper, kan niet anders zeggen.
HR
HR

rvdv
Lid 2de elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 12 juli 2002

Geen Arena?! Wat is KONAMI vaag bezig. Het is alleen een kwestie van oude data van de Arena kopieren in deze nieuwe PES... Valt me tegen van ze
HR
HR

D-Tagz
Vedette

rvdv schreef:

Geen Arena?! Wat is KONAMI vaag bezig. Het is alleen een kwestie van oude data van de Arena kopieren in deze nieuwe PES... Valt me tegen van ze
HR
Dat viel me inderdaad ook tegen. Zeker omdat de EL finale in de ArenA is.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Even wat faces van Ajax (thanks to D-Tagz). Kwaliteit minder vanwege foto's via telefoon. ;)

Vermeer
forumillustratie

Cillessen
forumillustratie

Van Rhijn
forumillustratie

Alderweireld
forumillustratie

Boilesen
forumillustratie

Koppers
forumillustratie

Denswil
forumillustratie

Enoh
forumillustratie

Eriksen
forumillustratie

De Jong
forumillustratie

Sulejmani
forumillustratie

Sigthorsson
forumillustratie

Boerrigter
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Mijn Mokums Paradijs (op 20 september 2012 10:32:47).]
HRHR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Ebecilio
forumillustratie

Serero
forumillustratie

Ozbiliz
forumillustratie

En tot slot de officiële bedrukking:
forumillustratie
HR
HR

Sjaakjwt
Bankzitter

Vak: 425
Reg.: 27 augustus 2006

Ziet er aardig uit! Maar wat een grote neuzen hebben ze allemaal, het lijken wel joden :D ;)
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Het is op de foto trouwens niet te zien, maar op de rugnummers staat ook het Ajaxlogo, net echt :P

Mocht iemand trouwens benieuwd zijn naar andere faces, let me know. Schiet ik ff een fototje.

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 20 september 2012 13:14:57).]
HR
HR

geDaante
Basisspeler

Reg.: 17 november 2005

can-o schreef:

(...)
Community mode wordt een dlc in oktober. EN het schijnt dat je geen leagues meer kunt spelen? Dat deed ik voorheen altijd nl.
HR
Ja, ik las het inderdaad, maar hoop dat dit ook offline is. Men richt zich namelijk wel erg op online nu, met blijkbaar ook als gevolg dat er geen offline leagues meer zijn. Deze speelde ik ook altijd, zou echt een hele rare actie zijn om dit eruit te laten.
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

Ik speel heden ten dage nog altijd PES 2011, heb 2012 overgeslagen. Ben wel erg benieuwd naar 2013, ga em binnenkort zeker kopen!
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Sigmund Freud schreef:

Ik speel heden ten dage nog altijd PES 2011, heb 2012 overgeslagen. Ben wel erg benieuwd naar 2013, ga em binnenkort zeker kopen!
HR
Er is een bepaalde webwinkel waar hij maar 35 euro kost. Dus daar kun je het risico wel weer voor nemen!
HR
HR

Sigmund Freud
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2009

D-Tagz schreef:

(...)

Er is een bepaalde webwinkel waar hij maar 35 euro kost. Dus daar kun je het risico wel weer voor nemen!
HR
Welke webwinkel is dat?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Sigmund Freud schreef:

(...)

Welke webwinkel is dat?
HR
http://www.12game.com

Hij schijnt nu echter tijdelijk offline te zijn wegens migratie naar een andere server ofzo.

Op http://www.4gaming.nl kun je hem voor een totaalprijs van 37,49 kopen trouwens.

http://www.4gaming.nl/shop/10616/playstation-3/n-v-t/pro-evolution-soccer-2013 voor de PS3 versie.

http://www.4gaming.nl/shop/10617/xbox-360/n-v-t/pro-evolution-soccer-2013 voor de 360 versie.
HR
HR

eRJee97
Ballenjongen

Reg.: 22 september 2012

Kun je ook de Faces van Poulsen, Moisander,Schöne Sana en Babel doen? Thanks!
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 1 mei 2005

Ik krijg steeds communicatiefout als ik online wil, iemand suggesties? heb het draad en draadloos al geprobeerd maar krijg steeds de foutmelding: communicatiefout
HR
HR

D-Tagz
Vedette

eRJee97 schreef:

Kun je ook de Faces van Poulsen, Moisander,Schöne Sana en Babel doen? Thanks!
HR
Van dit rijtje zitten alleen Schöne, Moisander en Poulsen in het spel. Ik zal foto's maken voor je.
HR
HR

pas10
Veelbelovend talent

Uit: terborg
Vak: 120
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 3 februari 2009

Iemand enig idee wanneer het volgende gegevenspakket uitkomt? Zijn bij jullie de keepers ook zo slecht?

[Dit bericht is veranderd door pas10 (op 23 september 2012 19:10:06).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Pro Evolution Soccer 2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,1% dat Feyenoord wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!