Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
SuperJooD
Basisspeler
Uit: Purmerend
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 8 oktober 2004
abctje
Vedette
Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 februari 2002
Maduroman
Vedette
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001
Sultan
Icoon
Uit: Geldrop
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001
SuperJooD
Basisspeler
Sultan
Icoon
quote:
SuperJooD schreef:
Dan mag jij het bovenste wel eens goed gaan lezen.
Want heel veel punten wat jij wil zijn juist in FM 2013.
Dus ik zou zeggen... lees het eerst ff.. en kom dan nog maar eens terug!
SuperJooD
Basisspeler
quote:Jij herhaald alleen maar wat dus in de tekst staat.. Dus is het geen nieuwe informatie wat jij leuk vind.. maar wat bijna iedereen wil.
Sultan schreef:
(...)
![]()
Heb je zelf gelezen wat je hebt gekopieerd en geplakt? En met name de laatste alinea? Lees die even door en kom dan zelf even terug
Sultan
Icoon
quote:Nounou... we zijn op een forum. Als iemand dus Lucas Andersen een talent vindt, mag niemand anders hetzelfde zeggen want het wordt al een keer gemeld. Lekker simpel he vriend? Daarnaast schitterend dat je een stukje tekst van een site kopieert en plakt, maar ik zie niets staan over een carrière die je zou willen beginnen voordat je het spel begint, ik lees ook niets over badges of doelstellingen die je zou moeten behalen om verder te kunnen groeien in het spel, of dat je scouts zelf opdrachten moet geven voor bepaalde eigenschappen van spelers waar jij als trainer naar zoekt, of dat spelers te lang bij clubs blijven zitten wat in het echt niet gebeurd. En dan zijn er nog enkele punten die ik niet terugzie uit jouw overgenomen tekst.
SuperJooD schreef:
(...)
Jij herhaaldt alleen maar wat dus in de tekst staat.. Dus is het geen nieuwe informatie wat jij leuk vind.. maar wat bijna iedereen wil.
Dusjaa... als je de tekst leest.. was jouw deel overbodig
Flurry
Lid 2de elftal
Reg.: 25 oktober 2007
MarcoV.Basten
Jeugdspeler
Reg.: 29 juli 2012

klassikl
Talent
Reg.: 19 oktober 2011
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Sultan
Icoon
quote:Ah, je hebt de pre-order?
Marcelo Bielsa schreef:
Vanavond maar even testen hoe FM 13 is met die beta code.
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Ik lees op het officiële forum van SIgames dat die beta niet echt lekker is. Bijna alle voorzetten resulteren in een doelpunt, geen enkele pass wordt onderschept et cetera. De match-engine is nog niet goed.
Marcelo Bielsa schreef:
Vanavond maar even testen hoe FM 13 is met die beta code.
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
quote:Dit zit er volgens mij in.
Maduroman schreef:
Zou het ook leuk vinden als je bij verhuurde talenten een clausule op kunt nemen dat ze moeten spelen. Nu verhuur ik soms gasten die bij hun andere club nooit spelen.
klassikl
Talent
Denman
Vedette
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
quote:Heb je hier ook een overzicht bij zitten, tegen wie je speelt? Dat je het bijvoorbeeld ook voor 3 weken kan opbouwen naar een topper ofzo
klassikl schreef:
De eerste 15 wedstrijden van het seizoen gespeeld inmiddels. Het is weer even inkomen omdat alles er toch wat anders uitziet. Wat me het eerste opvalt is dat deze fm een veel sterkere pc vraagt dan de voorgaande versies. Hij voelt wat logger aan en is wat trager naar mijn idee.
Bij de wedstrijden nog niet te veel gekke dingen tegengekomen. Trainingen zijn op deze manier, vind ik, goed ingedeeld. Je kan nu per week aangeven hoe zwaar je traint en waar het accent op moet liggen. Je moet er wat vaker naar kijken, maar we zijn wel eindelijk van die schuifbalkjes af. Transfers en scouten nog niet genoeg ervaring mee om echt te kunnen zeggen of het zoveel verbeterd is t.o.v. de vorige versies.
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Dat zit er inderdaad in. Dat maakte ze bekend in één van die videoblogs. Moet zeggen dat het, buiten de wedstrijden, voorlopig heel erg goed uitziet. Allemaal een stukje completer en logischer.
Luis S. schreef:
(...)
Dit zit er volgens mij in.
klassikl
Talent
quote:Ja. Je ziet een kalender en je kan het voor deze week en de 2 opvolgende weken instellen. Je kan dan ook direct aangeven hoeveel tijd je aan wedstrijdvoorbereiding wilt besteden. En aangeven of je voor en na de wedstrijden rust periodes wilt inlassen. Met een druk programma kan je dus meer rust nemen voor die week.
Denman schreef:
(...)
Heb je hier ook een overzicht bij zitten, tegen wie je speelt? Dat je het bijvoorbeeld ook voor 3 weken kan opbouwen naar een topper ofzo
de man van glas
Lid 2de elftal
Reg.: 4 februari 2012
Denman
Vedette
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
quote:Oke, bedankt ben benieuwd. Het is bij mij niet zo fanatiek meer als vroeger (heb er ook niet zoveel tijd meer voor), maar speelt altijd wel lekker
klassikl schreef:
(...)
Ja. Je ziet een kalender en je kan het voor deze week en de 2 opvolgende weken instellen. Je kan dan ook direct aangeven hoeveel tijd je aan wedstrijdvoorbereiding wilt besteden. En aangeven of je voor en na de wedstrijden rust periodes wilt inlassen. Met een druk programma kan je dus meer rust nemen voor die week.
quote:Klinkt niet herkenbaar, je moet ze wel laten spelen hé?
de man van glas schreef:
Vind het altijd heel irritant dat je jeugdspelers zich niet of nauwelijks ontwikkelen. Zo word je gedwongen de buidel te trekken. Minpuntje. Hoop dat dat eens verbeterd wordt.
de man van glas
Lid 2de elftal
Reg.: 4 februari 2012
klassikl
Talent
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Dat probleem heb of had ik niet in FM12 om heel eerlijk te zijn. Zoveel mogelijk sterren in de training, veel spelen (ook in het eerste als het kan) en een goed trainingsschema (kan je downloaden). Ik heb een spits bij Ajax gehad die uitgroeide tot de beste speler ter wereld en toen ik naar Barcelona vertrok nam ik hem mee en scoorde hij 50 doelpunten in de competitie voor mij. Ik zal straks wat pics plaatsen om zijn groei te laten zien.
de man van glas schreef:
Vind het altijd heel irritant dat je jeugdspelers zich niet of nauwelijks ontwikkelen. Zo word je gedwongen de buidel te trekken. Minpuntje. Hoop dat dat eens verbeterd wordt.
Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Football Manager 2013

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.