Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »
SuperJooD
Regelmatige invaller
Uit: Purmerend
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 8 oktober 2004
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 3 augustus 2002
Bramsterdam
Bankzitter
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004
Maduroman
Internationale topspeler
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
L!tmanen!
Regelmatige invaller
Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 1 september 2006
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
Widink
Internationale topspeler
Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006
quote:Ben ook wel weer benieuwd en zoals elk jaar ga ik hem toch weer spelen. Zou ook eigenlijk niet weten wat voor veranderingen er nog moeten komen. Het onderhandelen mag inderdaad wel wat beter, en de teksten voor en tijdens een wedstrijden werden ook aangepast volgens mij, dat is goed nieuws.
Derk Johanssen schreef:
Hmmm. Als ze zeggen dat er 800 veranderingen zijn doorgevoerd exclusief de kleintjes, dan ben ik toch wel benieuwd. Ik lees vooralsnog geen schokkende dingen. Het competities toevoegen vind ik wel handig en ook onderhandelingsopties extra vind ik wel cool, maar echt shocking? Nee, dat niet.
Uiteraard wel weer halen. Blijft toch altijd weer leuk om te doen en met het vernieuwde Ajax te spelen.
Mijn grootste ergernis van FM11.0.3 was dat je Suarez kwijtraakte aan Liverpool, maar je geen 26 miljoen kreeg te besteden. Dan is Ajax een stuk minder leuk.
abctje
Vedette
Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 februari 2002
quote:Wat dacht je van veranderingen in de persconferentie's... ze stellen regelmatig erg domme vragen. En na een tijd kun je ze ook wel allemaal dromen.
Widink schreef:
(...)
Ben ook wel weer benieuwd en zoals elk jaar ga ik hem toch weer spelen. Zou ook eigenlijk niet weten wat voor veranderingen er nog moeten komen. Het onderhandelen mag inderdaad wel wat beter, en de teksten voor en tijdens een wedstrijden werden ook aangepast volgens mij, dat is goed nieuws.
Maduroman
Internationale topspeler
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
Albatros
Lid 2de elftal
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
quote:Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je ook daadwerkelijk iets hebt aan een hoger salaris. Misschien een journalist betalen om een artikel over je te schrijven, waardoor je reputatie stijgt. Of een buitenlandse scout betalen, waardoor je een aantal talenten weet te vinden.
Maduroman schreef:
Ik zou het mooi vinden als je als manager zelf kunt bijbetalen aan een transfer. Nu verdien ik een mooi salaris bij Chelsea, maar wat kan ik ermee?
Ik wil dat geld best gebruiken om bijv. Messi een krankzinnig goed aanbod te doen..
En misschien een optie instellen dat je verhuurde spelers opgesteld moeten worden. Nu verhuur ik soms prima talenten maar komen ze niet aan spelen toe.
Jerry
Idool
Uit: Amsterdam
Reg.: 13 november 2002
quote:Ik zou me verdiende salaris wel willen besteden om een eigen club op te richten met volledige bestuurlijke mogelijkheden.
Albatros schreef:
(...)
Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je ook daadwerkelijk iets hebt aan een hoger salaris. Misschien een journalist betalen om een artikel over je te schrijven, waardoor je reputatie stijgt. Of een buitenlandse scout betalen, waardoor je een aantal talenten weet te vinden.
Verder zie ik ook graag de persconferenties verbeterd worden, die hangen me inmiddels echt de keel uit. Verder zou ik graag zien dat je kan scouten op rollen, bijvoorbeeld op Anchor Man of Inside Forward. En tot slot, iets meer realisme in het transferbeleid. Bij mij staat Ajax na 2/3 seizoenen regelmatig met een elftal vol Zuid-Amerikanen en Oostblokkers op het veld. We zijn Sjakthar niet.
Es Muss Eskalieren
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
Villas-Boas
Icoon
quote:Lol, volgens mij had jij vroeger gewoon een retetrage PC.
Es Muss Eskalieren schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ze de spelsnelheid omlaag halen. Vroeger kon ik weken spelen voor er een seizoen voorbij was en leek het een uur te duren voordat de volgende wedstrijd eraankwam, speel je nu twee dagen en je halve seizoen is alweer om...
SuperJooD
Regelmatige invaller
Uit: Purmerend
Vak: 428
Reg.: 8 oktober 2004
Villas-Boas
Icoon
doctor van Gaal
Bankzitter
Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010
quote:Dat komt omdat jij niet weet dat Ajax in 2013 overgenomen wordt door Bill Gates.
Albatros schreef:
(...)
Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je ook daadwerkelijk iets hebt aan een hoger salaris. Misschien een journalist betalen om een artikel over je te schrijven, waardoor je reputatie stijgt. Of een buitenlandse scout betalen, waardoor je een aantal talenten weet te vinden.
Verder zie ik ook graag de persconferenties verbeterd worden, die hangen me inmiddels echt de keel uit. Verder zou ik graag zien dat je kan scouten op rollen, bijvoorbeeld op Anchor Man of Inside Forward. En tot slot, iets meer realisme in het transferbeleid. Bij mij staat Ajax na 2/3 seizoenen regelmatig met een elftal vol Zuid-Amerikanen en Oostblokkers op het veld. We zijn Sjakthar niet.
ibramovic
Vedette
Uit: Shanghai
Reg.: 20 augustus 2003
quote:Inderdaad. Stukken beter dan de datum die de rondte ging (rond kerst). Verwacht toch dat de demo ook een dezer dagen een keer uitkomt. Ben benieuwd!
Villas-Boas schreef:
20 Oktober release date! heerlijk nog een maandje!
Snipes
International
Uit: Zwolle
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 19 juli 2001
quote:gisteren? afgelopen donderdag al hoor..
Jari_20 schreef:
De demo is sinds gisteren te downloaden via Steam... En natuurlijk gekozen voor Ajax..
Sultan
Icoon
Uit: Geldrop
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001
Jopiler
Moderator
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
Villas-Boas
Icoon
Ajaxiante
Vedette
Uit: Oosterland
Reg.: 16 juni 2002
Ajaxiante
Vedette
Uit: Oosterland
Reg.: 16 juni 2002

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Football Manager 2012: De aankondiging

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uittenue?
Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.