Ajax Netwerk
donderdag 17 mei 2012 - 23:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » Football Manager 2012: De aankondiging

HR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »

HR

SuperJooD
Regelmatige invaller

Uit: Purmerend
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 8 oktober 2004

De oplettende en doorgewinterde fans hadden vast al door dat de aankondiging niet lang meer uit kon blijven. Het is dan eindelijk zover, Football Manager 2012 is aangekondigd. Lees verder als je alles over Football Manager 2012 wilt weten.

En zo werd ik attent gemaakt op de komst van Football Manager 2012. De oplettende en doorgewinterde fans hadden vast al door dat de aankondiging niet lang meer uit kon blijven. Het is dan eindelijk zover, Football Manager 2012 is aangekondigd!

De successerie Football Manager heeft wereldwijd zeven miljoen exemplaren verkocht en stond de afgelopen zeven jaar in de top van Europese game ranglijsten en stond zelfs in totaal voor 108 weken op de nummer één positie in de game ranglijst van het Verenigd Koninkrijk. Sports Interactive en Sega Europe maakten bekend dat Football Manager 2012 in de winkels ligt rond de kerstdagen. ‘’We zijn verheugd dat we eindelijk kunnen praten over Football Manager 2012’’ zegt Miles Jacobson, Studio Director van Sports Interactive. ‘’Het is een jaar van evolutie met een snufje revolutie voor de balans. We zijn er vrij zeker van dat de doorgewinterde fans maar ook nieuwelingen dit spel geweldig gaan vinden’’.

De belangrijkste veranderingen en nieuwe features van Football Manager 2012:
Met een toevoeging van maar liefst 800 nieuwe features, exclusief de kleinere veranderingen, belooft Football Manager 2012 de meest realistische, diepgaande en best speelbare voetbal management simulatie te worden waar elke fan van droomt.

Er zijn grote veranderingen gedaan aan de transfer- en contract systemen. Zo is er nu de mogelijkheid om loyalteitsbonussen aan contracten toe te voegen en worden concepten als amateur- en jeugd contracten beter geïmplementeerd. Daarnaast is er een verbeterd transfercentrum. Herinner jij je de optie ‘’niet onderhandelbaar’’ bij de contract onderhandeling? Die optie is er nog steeds, maar nu voor elk contractdetail waarin je niet wenst nog verder toe te geven aan de contract eisen. Dit geeft je net weer dat beetje extra flexibiliteit dat voor een wereld van verschil kan zorgen.

Met behulp van real life analyses is er een nieuw rapport systeem voor Football Manager 2012 samengesteld. Dit keer worden er factoren als team analyses, tactiek informatie en informatie over doelpunten en tegendoelpunten aan toegevoegd.

Natuurlijk kan ook het 3D systeem niet achter blijven. Ook dit keer zijn er weer verbeteringen aangebracht. Denk hierbij aan nieuwe animaties, beter ogende supporters, een verbeterd weersysteem en de toevoeging van nog meer stadions aan de database. Ook zijn er weer twee nieuwe camera’s toegevoegd. De ‘’Behind Goal’’ camera zal je de mogelijkheid geven om achter het doel naar de wedstrijd te kunnen kijken. De andere camera, de ‘’Director Cam’’ genaamd vind ik moeilijker te beschrijven.

Een vraag die heel vaak bij ons in de Helpdesk binnen kwam, was de vraag of je gedurende je spel nieuwe competities toe kon voegen. Kort gezegd was dit antwoord ‘’nee’’. Maar met de komst van Football Manager 2012 zal dit antwoord veranderen in een nog kortere ‘’ja’’. Je krijgt de mogelijkheid om nieuwe landen toe te voegen aan je spel en het maakt daarbij niet uit of je met MVV in 2100 zit of dat je na een minuut speeltijd erachter komt dat je vergeten bent om die ene leuke competitie toe te voegen aan je spel.

Er is een nieuwe dimensie toegevoegd aan de team talks en de interactie tussen jou en je spelers. In het Engels heet dit systeem het ''tone system’’ wat vrij vertaald ‘houding’ of ‘emotie’ betekend. En dat is precies wat je nu kan. Met de komst van de nieuwe Football Manager kan je nu specifieker zijn over de manier waarop je dingen wilt zeggen. Ben je zo kalm als een zalm of heb je de neiging om op zijn Grieks een paar borden tegen de muur te gooien? Je kunt kiezen uit zes verschillende emotie’s waarmee jij je kunt uiten.

Ook zal je vanaf de kerst gebruik kunnen maken van de verbeterde interface. Dit betekend onder andere een hogere scherm revolutie, nieuwe filters en aanpasbare kolommen, een nieuw tactieken scherm en veel nieuwe overzichten.

Voor de doorgewinterde FM speler is dit niet al te belangrijk, maar voor de newbie des te meer: een verbeterde tutorial. Deze mode helpt de speler wegwijs te worden in de jungle van schermen, opties en mogelijke problemen en geeft ook tips over hoe je het meeste uit het spel haalt.

Naast deze belangrijkste innovaties zijn er veel verbeteringen gedaan op meerdere vlakken. Onder andere het media systeem, persconferenties, jeugd opleidingen, de regens, de Twitter en YouTube opties, vriendschappelijke wedstrijden, internationaal management en nog veel meer dingen zijn voorzien van een nieuw jasje. Voor meer informatie hierover zullen we helaas moeten wachten op de blogs die in de komende maanden zullen verschijnen.

------------------------------------------------------------------------------
Ik zou zeggen, brand los en geef je mening!

[Dit bericht is veranderd door SuperJooD (op 19 augustus 2011 09:38:57).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 3 augustus 2002

Goeie openingspost.

Ik ben wel benieuwd. Uiteindelijk doe ik toch altijd hetzelfde. Eerst de data update van Managers United. Dan eerste game Ajax, dan Real Madrid, dan Barcelona, dan Benfica en vervolgens ga ik met AFC of DWS kijken of ik er nog iets van kan maken en meestal zijn we dan alweer bij een nieuwe FM. :P

Ik vind de vernieuwingen opzich niet eens zo heel spectaculair, maar aan de andere kant kan ik ook niet zo één, twee, drie op iets komen wat ze echt kunnen verbeteren. De graphics tijdens de wedstrijd, maar daar houdt het ook wel bij op.
HR
HR

Bramsterdam
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004

Dacht dat ie meestal rond oktober uit komt? Nu moeten we nog wel erg lang wachten.
HR
HR

Maduroman
Internationale topspeler
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008

Vak: 430
Reg.: 30 september 2005

Zeker laat. Nu koop je hem rond de kerstdagen en op 1 januari gaat de transfermarkt weer open.... Kun je weer een patch downloaden!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

De optie dat je later competities kan toevoegen vind ik echt super! soms heb ik bij een game van na een paar jaar zo van had ik maar die en die competitie erbij gedaan.

Nu is dat gelukkig mogelijk, ik vind dat echt goed gedaan!
HR
HR

L!tmanen!
Regelmatige invaller

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 1 september 2006

Ik speel dit spel al zeker tien jaar. En elk jaar weer verbaas ik me over het tijdstip waarop het uitkomt. Het moet toch mogelijk zijn om dit rond de start van het seizoen uit te brengen? Ik bedoel: half september, begin oktober, maar later lijkt me toch niet noodzakelijk? Altijd weer jammer, op 2011 was ik vrij snel uitgekeken...
HR
HR

Derk Johanssen
Icoon

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Hmmm. Als ze zeggen dat er 800 veranderingen zijn doorgevoerd exclusief de kleintjes, dan ben ik toch wel benieuwd. Ik lees vooralsnog geen schokkende dingen. Het competities toevoegen vind ik wel handig en ook onderhandelingsopties extra vind ik wel cool, maar echt shocking? Nee, dat niet.

Uiteraard wel weer halen. Blijft toch altijd weer leuk om te doen en met het vernieuwde Ajax te spelen.

Mijn grootste ergernis van FM11.0.3 was dat je Suarez kwijtraakte aan Liverpool, maar je geen 26 miljoen kreeg te besteden. Dan is Ajax een stuk minder leuk :).
HR
HR

Widink
Internationale topspeler

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006

quote:HR
Derk Johanssen schreef:

Hmmm. Als ze zeggen dat er 800 veranderingen zijn doorgevoerd exclusief de kleintjes, dan ben ik toch wel benieuwd. Ik lees vooralsnog geen schokkende dingen. Het competities toevoegen vind ik wel handig en ook onderhandelingsopties extra vind ik wel cool, maar echt shocking? Nee, dat niet.

Uiteraard wel weer halen. Blijft toch altijd weer leuk om te doen en met het vernieuwde Ajax te spelen.

Mijn grootste ergernis van FM11.0.3 was dat je Suarez kwijtraakte aan Liverpool, maar je geen 26 miljoen kreeg te besteden. Dan is Ajax een stuk minder leuk :).
HR
Ben ook wel weer benieuwd en zoals elk jaar ga ik hem toch weer spelen. Zou ook eigenlijk niet weten wat voor veranderingen er nog moeten komen. Het onderhandelen mag inderdaad wel wat beter, en de teksten voor en tijdens een wedstrijden werden ook aangepast volgens mij, dat is goed nieuws.
HR
HR

abctje
Vedette

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 februari 2002

Widink schreef:

(...)

Ben ook wel weer benieuwd en zoals elk jaar ga ik hem toch weer spelen. Zou ook eigenlijk niet weten wat voor veranderingen er nog moeten komen. Het onderhandelen mag inderdaad wel wat beter, en de teksten voor en tijdens een wedstrijden werden ook aangepast volgens mij, dat is goed nieuws.
HR
Wat dacht je van veranderingen in de persconferentie's... ze stellen regelmatig erg domme vragen. En na een tijd kun je ze ook wel allemaal dromen.

Of extra optie's bij contract onderhandelingen/ biedingen op spelers. Zoals bonus bij het behalen van europees voetbal ofzo.

Individuele trainers die je zou kunnen aanstellen zoals nu veel bij ajax gebeurd met: Stam, Overmars etc.

Je trainers bijvoorbeeld naar cursusen sturen zodat die ook hun vaardigheden kunnen ontwikkelen?

Of dat je je nog meer met het beleid van een club kunt bemoeien lijkt me ook wel wat.

Kortom mijn inziens nog genoeg optie's die ze zouden kunnen toevoegen;)

Kan niet wachten tot de nieuwe versie weer uitkomt:)
HR
HR

Maduroman
Internationale topspeler
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008

Vak: 430
Reg.: 30 september 2005

Ik zou het mooi vinden als je als manager zelf kunt bijbetalen aan een transfer. Nu verdien ik een mooi salaris bij Chelsea, maar wat kan ik ermee?
Ik wil dat geld best gebruiken om bijv. Messi een krankzinnig goed aanbod te doen..
En misschien een optie instellen dat je verhuurde spelers opgesteld moeten worden. Nu verhuur ik soms prima talenten maar komen ze niet aan spelen toe.
HR
HR

Albatros
Lid 2de elftal

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Maduroman schreef:

Ik zou het mooi vinden als je als manager zelf kunt bijbetalen aan een transfer. Nu verdien ik een mooi salaris bij Chelsea, maar wat kan ik ermee?
Ik wil dat geld best gebruiken om bijv. Messi een krankzinnig goed aanbod te doen..
En misschien een optie instellen dat je verhuurde spelers opgesteld moeten worden. Nu verhuur ik soms prima talenten maar komen ze niet aan spelen toe.
HR
Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je ook daadwerkelijk iets hebt aan een hoger salaris. Misschien een journalist betalen om een artikel over je te schrijven, waardoor je reputatie stijgt. Of een buitenlandse scout betalen, waardoor je een aantal talenten weet te vinden.

Verder zie ik ook graag de persconferenties verbeterd worden, die hangen me inmiddels echt de keel uit. Verder zou ik graag zien dat je kan scouten op rollen, bijvoorbeeld op Anchor Man of Inside Forward. En tot slot, iets meer realisme in het transferbeleid. Bij mij staat Ajax na 2/3 seizoenen regelmatig met een elftal vol Zuid-Amerikanen en Oostblokkers op het veld. We zijn Sjakthar niet.
HR
HR

Jerry
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 13 november 2002

Albatros schreef:

(...)
Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je ook daadwerkelijk iets hebt aan een hoger salaris. Misschien een journalist betalen om een artikel over je te schrijven, waardoor je reputatie stijgt. Of een buitenlandse scout betalen, waardoor je een aantal talenten weet te vinden.

Verder zie ik ook graag de persconferenties verbeterd worden, die hangen me inmiddels echt de keel uit. Verder zou ik graag zien dat je kan scouten op rollen, bijvoorbeeld op Anchor Man of Inside Forward. En tot slot, iets meer realisme in het transferbeleid. Bij mij staat Ajax na 2/3 seizoenen regelmatig met een elftal vol Zuid-Amerikanen en Oostblokkers op het veld. We zijn Sjakthar niet.
HR
Ik zou me verdiende salaris wel willen besteden om een eigen club op te richten met volledige bestuurlijke mogelijkheden.
HR
HR

Es Muss Eskalieren
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Ik hoop eigenlijk dat ze de spelsnelheid omlaag halen. Vroeger kon ik weken spelen voor er een seizoen voorbij was en leek het een uur te duren voordat de volgende wedstrijd eraankwam, speel je nu twee dagen en je halve seizoen is alweer om...
HRHR
HR

Villas-Boas
Icoon

Es Muss Eskalieren schreef:

Ik hoop eigenlijk dat ze de spelsnelheid omlaag halen. Vroeger kon ik weken spelen voor er een seizoen voorbij was en leek het een uur te duren voordat de volgende wedstrijd eraankwam, speel je nu twee dagen en je halve seizoen is alweer om...
HR
Lol, volgens mij had jij vroeger gewoon een retetrage PC.

Spelsnelheid is in mijn ogen erg goed en mocht je die omlaag willen halen, dan moet je er ff 10 competities bij selecteren, dan gaat het vanzelf trager.
HR
HR

SuperJooD
Regelmatige invaller

Uit: Purmerend
Reg.: 8 oktober 2004

Waarom zou je je een enorm salaris willen verdienen in het spel?
Dat brengt alleen maar je salarisbudget omlaag.

Ik heb heel vaak gedaan dat ik vet weinig wil verdienen want het kost je alleen maar geld, en wat jullie al zeggen, wat win je ermee?

Maar goed, de persconferentie's mogen ze idd wel even goed aanpakken.
Ook qua training kan het nog stukken beter.

Ik ben in ieder geval toe aan FM 2012!!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

20 Oktober release date! heerlijk nog een maandje!
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Albatros schreef:

(...)

HR
Dat komt omdat jij niet weet dat Ajax in 2013 overgenomen wordt door Bill Gates.
HR
HR

ibramovic
Vedette

Uit: Shanghai
Reg.: 20 augustus 2003

Villas-Boas schreef:

20 Oktober release date! heerlijk nog een maandje!
HR
Inderdaad. Stukken beter dan de datum die de rondte ging (rond kerst). Verwacht toch dat de demo ook een dezer dagen een keer uitkomt. Ben benieuwd!
HR
HR

Jari_20
Bankzitter

Uit: Deurne
Uploads: 1
Reg.: 16 juli 2002

De demo is sinds gisteren te downloaden via Steam... En natuurlijk gekozen voor Ajax.. :D
HR
HR

Snipes
International

Uit: Zwolle
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 19 juli 2001

Jari_20 schreef:

De demo is sinds gisteren te downloaden via Steam... En natuurlijk gekozen voor Ajax.. :D
HR
gisteren? afgelopen donderdag al hoor..
HR
HR

Sultan
Icoon

Uit: Geldrop
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001

Eerste wedstrijd had ik inderdaad al vorige week gespeeld. Ziet er gewoon weer goed uit.

Moet wel een beetje wennen aan die enorm dikke en lelijke knop waarmee je naar het 2e elftal gaat en de u19's. En ook de wedstrijdbespreking was weer iets anders opgebouwd. Maar goed, dat is gewoon een kwestie van wennen.

Eerste pot in ieder geval gewonnen met Ajax met 1-3 van een Oostenrijks clubje. Mounir scoorde 2 keer, haha. Maar ga er niet teveel mee spelen, ik wacht altijd af tot het volledige spel. Dan kan ik tenminste ook direct met meerdere competities beginnen.
HR
HR

Jopiler
Moderator

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Morgen valt FM eindelijk in de bus!
Voor de liefhebbers, een mooie lijst met talenten is te vinden op:
http://www.truefootballmanager.com/2011/10/wonderkids-and-young-talents-in-fm-2012.html
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Heb er zin in! weer een nieuwe FM! en daar gaan weer vele uren in zitten.

Aantal clubs waar ik aan twijfel:

Wolfsburg
Ajax
Twente
Villarreal
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Oosterland
Reg.: 16 juni 2002

toch deed het pijn om mijn 2036 save te moeten verlaten nu, net geinstalled, weekend vrij.

de deur gaat op slot en ik kom hier niet meer weg :B
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Oosterland
Reg.: 16 juni 2002

eerste verassing van het seizoen is een feit.

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Ajaxiante (op 22 oktober 2011 11:41:03).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » Football Manager 2012: De aankondiging

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat vind jij van het nieuwe uittenue?

Mooi
Teleurstellend
Nog geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.