Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 03:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » [Centraal] Online Wed Topic deel VIII

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 101 »

HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

Vak: -
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 12 augustus 2010

Ik speel vanavond:

Bayern Munchen - Freiburg 1 + FC Zwolle - Almere 1 5/10
Genoa - Inter 2 10/10
Bursaspor - Fenerbahce 2DNB (@2.05!!!) 5/10
FC Eindhoven - GAE 1 @2.15 5/10

[Dit bericht is veranderd door RasAjacied (op 29 oktober 2010 19:25:00).]
HR
HR

Snipes
International

Uit: Zwolle
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 19 juli 2001

Op basis waarvan speel je Eindhoven? Ik speel vanavond alleen Zwolle -1 en Inter.

Er is trouwens ook een quiz gaande bij Unibet waarbij je 10 euro kunt verdienen en die gaat over Maradona, die morgen 50 wordt.

Klik hier om de spoiler te bekijken

Hier staan de vragen en, volgens mij, alle correcte antwoorden. Mocht het niet zo zijn, verbeter mij dan even.
HR
HR

Druss
Vedette

Uit: Dreumel
Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 15 september 2003

speel niets meer bij unibet. Vrienden van me hadden 50 euro gestort voor de eerste keer, zouden dus ook de bonus krijgen. Vervolgens krijgt ze die niet, stelt daar terecht vragen over en dan moet ze ineens ID en bankrekening nummer laten zien, anders krijgt ze de bonus niet.

Na heen en weer gemail vraagt ze om dan maar die door haar gestorte 50 euro terug te betalen. Doen ze óók niet! sorry, maar dat is echt te belachelijk voor woorden. Bij storten hoor je ze niet. Maar je eigen geld terugkrijgen kan dus ook niet.

Zoek nu dus wel een andere goede bet site. Uiteraard 1 die niet van unibet is (als ze er al meerdere hebben). Zag Bwin, maar eerste indruk was chaotisch en lagere quotes.
HR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

quote:HR
Druss schreef:

speel niets meer bij unibet. Vrienden van me hadden 50 euro gestort voor de eerste keer, zouden dus ook de bonus krijgen. Vervolgens krijgt ze die niet, stelt daar terecht vragen over en dan moet ze ineens ID en bankrekening nummer laten zien, anders krijgt ze de bonus niet.

Na heen en weer gemail vraagt ze om dan maar die door haar gestorte 50 euro terug te betalen. Doen ze óók niet! sorry, maar dat is echt te belachelijk voor woorden. Bij storten hoor je ze niet. Maar je eigen geld terugkrijgen kan dus ook niet.

Zoek nu dus wel een andere goede bet site. Uiteraard 1 die niet van unibet is (als ze er al meerdere hebben). Zag Bwin, maar eerste indruk was chaotisch en lagere quotes.
HR
Lagere quotes klopt wel. Maar bij uitbetalen en dergelijke hoef je geen kopie van je ID en bankafschrift op te sturen dat vind ik al een stuk klantvriendelijker. Verder ziet het er gaotisch uit maar na een dagje uitpluizen ben je snel gewend hoor.

@Snipes, ik speelde Eindhoven omdat ik er een goed gevoel bij had en omdat de notering me wel aan stond, dat heb ik wel vaker. Alleen jammer dat GAE de gelijkmaker gescoord heeft. Gelukkig hebben Bayern, Zwolle en Inter gewonnen dat heeft me weer wat winst opgeleverd. :)
HR
HR

Druss
Vedette

maar bij bwin heb je tenminste wel de "nederlandse" quotes en niet dat 5/2 verhaal bij bijvoorbeeld betfair :S

denk dat het bwin ook wordt overigens.
HR
HR

Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000

Bij Bwin moet je wel een ID kopie leveren, mijn account is al eens geblokkeerd omdat ik een ander geboortedatum had neergezet en mijn ID moest inscannen voor uitbetaling. Omdat dit anders was blokkeren ze je account.

Ik was blij dat ik daar geen geld meer op had staan, dat ben je namelijk allemaal kwijt
HR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

Christiaan schreef:

Bij Bwin moet je wel een ID kopie leveren, mijn account is al eens geblokkeerd omdat ik een ander geboortedatum had neergezet en mijn ID moest inscannen voor uitbetaling. Omdat dit anders was blokkeren ze je account.

Ik was blij dat ik daar geen geld meer op had staan, dat ben je namelijk allemaal kwijt
HR
Nou je ID kopie vind ik al minder erg dan een bankafschrift. Ik wist dit niet sorrie. Ik dacht dat je gewoon het antwoord moest invullen dat je bij je persoonlijke vraag hebt ingevuld bij registratie. Verder ben ik zeer tevreden over Bwin. Alleen een stuk minder bets dan bij Unibet. Zo kan je bij de NL eredivisie niet inzetten op bijvoorbeeld Suarez to score.

Voor morgen:

5/10 Fortuna Sittard - BV Veendam 2 @2.20
10/10 Halmstads BK - Helsingborgs IF 2 @1.75
10/10 1. FC Köln - Hamburger SV 2 @2.10
10/10 VVV - FC Groningen 2 @1.85
5/10 Hercules - Real 2
Blackburn - Chelsea 2 @1.82

-Fortuna verliest de een na de andere wedstrijd dit seizoen en ook tegen Veendam, dat het wel goed doet de laatste 6 wedstrijden, verwacht ik dat ze geen punten zullen pakken.
-Helsingborgs MOET winnen wil het nog kans maken op het kampioenschap. Met nog 2 speelronden te gaan staat het gedeeld eerste met Malmo maar hebben een doelsaldo van -9. Dit is zo'n wedstrijd waarvan je weet dat het in ieder geval niet aan de mentaliteit zal liggen.
-Koln staat laatste in de competitie en HSV begint eindelijk zijn draai te vinden in de competitie. Tegen een notering van 2.10 zeker een gokje waard.
-VVV - Groningen heeft denk ik geen uitleg nodig. Groningen is dit seizoen zeer sterk en VVV verliest er op los dit seizoen. Een makkie voor Groningen zou je toch denken.

Edit: Helsingborgs speelt pas zondag.

Nog tips?

[Dit bericht is veranderd door RasAjacied (op 30 oktober 2010 09:50:17).]
HR
HR

Bruggink
Lid 2de elftal

Reg.: 26 juni 2001

Druss schreef:

speel niets meer bij unibet. Vrienden van me hadden 50 euro gestort voor de eerste keer, zouden dus ook de bonus krijgen. Vervolgens krijgt ze die niet, stelt daar terecht vragen over en dan moet ze ineens ID en bankrekening nummer laten zien, anders krijgt ze de bonus niet.HR
Verplaats je eens even in de andere positie. Stel jij bent bookmaker, en je krijgt een mail binnen van iemand die geld wil. Dat ga je toch eerst nachecken lijkt me, en dan heb je die gegevens dus nodig. Wel raar dat ze de bonus niet meteen bij de storting geven overigens.

Druss schreef:

maar bij bwin heb je tenminste wel de "nederlandse" quotes en niet dat 5/2 verhaal bij bijvoorbeeld betfair :S

denk dat het bwin ook wordt overigens.
HR
Als je je aanmeld bij Betfair kan je ook gewoon europese odds instellen hoor. Die optie is er voor zover ik weet bij elke bookmaker.
HR
HR

Druss
Vedette

Bruggink schreef:

(...)Als je je aanmeld bij Betfair kan je ook gewoon europese odds instellen hoor. Die optie is er voor zover ik weet bij elke bookmaker.
HR
laatste heb ik inderdaad gisteren ook gezien. Was even te vroeg met mijn oordeel daarover :)
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001

Bayern München - Freiburg Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,32 4-2 '
Genoa - Inter Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 2,00 0-1 '
Je weddenschap: tweevoudig € 42,00 2,64 2 / 2 € 110,88 HR

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
FC Utrecht - Excelsior Rotterdam Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,30 2-0 '
Feyenoord - VVV Venlo Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,45 3-0 '
Je weddenschap: tweevoudig € 195,89 1,89 2 / 2 € 369,25 HR

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
FC Volendam - RBC Roosendaal Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,90 3-1 '
Napoli - AC Milan Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 2,80 1-2 '
Je weddenschap: tweevoudig € 30,00 5,32 2 / 2 € 159,60 HR
B) B)
HR
HR

Lijn9
Lid 2de elftal

Reg.: 5 juli 2003

Lekker Jopiler !

Speel nu Schalke @ 2,55 , dramatische eerste helft van ze.

Gek genoeg verwacht ik vanavond een scherp Ajax. Ajax scoort in beide helften @ 2,05.

Nog een gokje op Nac @ 2,05. Nac moet de punten thuis pakken. Nu Penders, de belangrijkste man van Nac weer terug is verwacht ik een overwinning van de thuis ploeg.
HR
HR

SoccerStare
Bankzitter

Uit: Tegelen
Reg.: 2 september 2004

De quote van Lazio Roma valt me erg op, 3.15! Uit tegen Palermo die 7e staan. Iemand verklaring?
Ik ben namelijk aan het denken om Lazio in combi met Roda handicap te spelen.
HR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

SoccerStare schreef:

De quote van Lazio Roma valt me erg op, 3.15! Uit tegen Palermo die 7e staan. Iemand verklaring?
Ik ben namelijk aan het denken om Lazio in combi met Roda handicap te spelen.
HR
Ik heb Lazio ook nog meegepakt... 5 euro er op. In Italië zijn de clubs nogal snel blij met een gelijkspelletje in uitwedstrijden dus ik denk dat dat de verklaring is. Palermo is ook helemaal geen slechte ploeg. Verder heb ik ook nog een tientje op een combi van Zenit, Roda en Malmo en nog 2 tientjes op Helsingborgs vanmiddag.

Edit: Het was zelfs 7.60 die ik op Lazio had en ze hebben nog gewonnen ook! :B 7.60 x 3.15 = 23.94 B)

[Dit bericht is veranderd door RasAjacied (op 31 oktober 2010 14:29:56).]
HRHR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

Waar gaan we naartoe als Roda al niet eens meer kan winnen van Willem II... Ik rekende me al rijk tot in de blessuretijd de gelijkmaker binnenviel... Nu hopen op Helsingborgs.
HR
HR

SoccerStare
Bankzitter

Uit: Tegelen
Reg.: 2 september 2004

Ik rekende me ook al rijk. Pff, Lazio goed; denk je Roda wint met gemak van Willem II maar nee hoor.
HR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

SoccerStare schreef:

Ik rekende me ook al rijk. Pff, Lazio goed; denk je Roda wint met gemak van Willem II maar nee hoor.
HR
Ongelofelijk he. Juist de bet met een notering van boven de 3 heb je goed. Ik had Roda ook een een combo met Novara gisteren en die had ik ook al goed. Jammer.. Gelukkig staat Helsingborgs met 0-2 voor... Kan ik vanavond als het allemaal goed gaat toch nog 35 euro bijschrijven. :)
HR
HR

Paixao
Basisspeler

Vak: 430
Reg.: 6 mei 2009

Paixao schreef:

AZ - Feyenoord 1
NAC - Graafschap 1
VVV - Groningen 2 €10 = €49
HR
Jeuj :)
HR
HR

zlatan-online.nl
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 augustus 2003

Iemand CL tips ??
HR
HR

Bazza
Idool

Reg.: 20 januari 2002

Unibet doet het opvragen van gegevens willekeurig.Maar per klant hoef je het maar 1 keer op te sturen.Heb ik ook gehad, was pas de 3e opvraging, en niet de 1e.
HR
HR

RasAjacied
Veelbelovend talent

Voor vanavond heb ik:

Malmö en Trabzonspor 5/10
Trabzonspor 5/10
AC Siena 5/10
Duisburg 5/10
W.B.A 5/10

En een euro op een combinatie van alle bovenstaande @24.83

Jammer dat Siena geen stand kon houden. In de blessuretijd werd het 3-3. Nu vind ik het wel heerlijk dat ze ook nog diep in de blessuretijd nog de 4-3 om de oren krijgen. :B Nu hopen op Duisburg en W.B.A. Sta tot nu toe al op 1,20 winst. B)

[Dit bericht is veranderd door RasAjacied (op 1 november 2010 21:05:51).]
HR
HR

etienne29
Jeugdspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 25 mei 2007

Ik ben er t over uit, op wie ik ga wedden vanavond, maar het wordt deze

Benfica (draw no bet)
Werder Bremen
Valencia
Chelsea met handicap (0-1 achterstand)

Deze pak ik in combinatie, notering 6.16 , inzet 30 euro.
Kan ongeveer 180 winnen.

Iemand tips en of aanmerkingen?

[Dit bericht is veranderd door etienne29 (op 2 november 2010 16:28:46).]
HR
HR

mattiekan
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 107
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 december 2008

ik had nog maar 8 euro over :D . heb het dus maar allemaal op arsenal gezet @2.5. :denk
HR
HR
Misschien Schalke uit bij Hapoel tel Aviv? Is 2.05. Ik kan helaas niks storten bij Unibet, vanwege 'technische fout'..
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Totale inzet € 40,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 211,68

Tottenham - Inter X2 (1,50)
Werder Bremen - FC Twente 1 (1,80)
FC Kopenhagen - Barcelona 2 (1,40)
Valencia - Glasgow Rangers 1 (1,40)
Inzet: 40,00
Totale notering: 5,29
Potentiële uitbetaling: 211,68

Totale inzet € 40,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 211,68
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Mooie bet Jopiler, alleen die van Tottenham - Inter vind ik erg riskant..
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Online Wed Topic deel VIII

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,2% dat FC Groningen wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!