| Poster | | Topic: 21 maart groot Netwerk.to Pokertoernooi |  |
|
Bas Administrator
Vak: - Posts: 475 Reg.: 25 oktober 1999 | In samenwerking met Holland Poker wordt vrijdag 21 maart een groot Netwerk.to Pokertoernooi georganiseerd. Aanvang van het toernooi is 20.00 uur. In dit topic kun je eventuele vragen omtrent dit toernooi stellen.
Het netwerktoernooi zal een $500 freeroll toernooi zijn waaraan alleen spelers kunnen meedoen die zich hebben aangemeld met de bonuscode NETWERK. Alle spelers die zich op die manier hebben geregistreerd zullen op de dag van het freeroll toernooi een Token ontvangen waarmee ze zich kunnen inschrijven voor het toernooi. In het gratis toernooi zal 500 dollar te verdelen zijn onder de winnaars.
Gebruik als username jouw gebruikersnaam van het netwerk zodat anderen jou herkennen en jij anderen kunt herkennen.
Meer informatie over het toernooi en tips om alvast voor het toernooi te oefenen:
http://ajax.netwerk.to/community/poker.php
Aanmelden doe je door de gratis Poker player te downloaden. Je krijgt dan automatisch een aanmeldformulier. Vergeet op het onderste veld bij de bonuscode NETWERK niet in te vullen:
http://www.hollandpoker.nl/
Vragen over het toernooi van aanstaande vrijdag?
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 19 maart 2008 10:47:51).]
|
|
|
afca- Talent
Uit: alphen Vak: - Posts: 117 Reg.: 18 maart 2005 | Als vaste speler van Holland Poker is er geen kans om mee te doen met dit toernooi??
|
|
|
Alexbeun Ballenjongen
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 10 Reg.: 11 augustus 2007 | ja inderdaad, als je al een account hebt daar, dan heb je niet de bonuscode netwerk aangegeven en kan je dan niet inschrijven?
nieuwe account aanmaken dan?
|
|
|
afca- Talent
Uit: alphen Vak: - Posts: 117 Reg.: 18 maart 2005 | Nieuw account aanmaken heeft geen zin, omdat heb geld op dit account staan. En je mag volgens mij maar 1 account per persoon.
|
|
|
GOD Jeugdspeler
Uit: amstelveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 19 januari 2007 | Inschrijving staat inmiddels open wie doet er mee?
|
|
|
Tel-Aviv/Amsterdam Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 71 Reg.: 11 januari 2007 | Kan je ook met een andere username spelen dan die op het ajax netwerk?!
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2799 Reg.: 31 januari 2002 | Ik heb me zojuist aangemeld met de netwerk-code, maar wat houdt die token nou precies in?
|
|
|
Ronald Moderator
Vak: - Posts: 158 Reg.: 6 juni 1999 | Op jouw account wordt een kenmerk gezet dat je van Netwerk, alleen die mensen mogen meedoen aan het toernooi.
Als het goed is kun je nu bij Specials het Netwerk.to toernooi vinden en je daarvoor aanmelden.
Tel-Aviv/Amsterdam, natuurlijk kan dat. Anderen herkennen je dan echter niet zo snel.
[Dit bericht is veranderd door Ronald (op 21 maart 2008 13:24:18).]
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2799 Reg.: 31 januari 2002 | Bij mij kan ik bij de Netwerkfreeroll niet op 'register' klikken. Er staat wel bij dat er om 3 uur (dat is het nu dus) een Token ontvangt. Hoe zit dat nou?
|
|
|
Jodenzoon Ballenjongen
Vak: 428 Posts: 5 Reg.: 21 februari 2008 | Je hebt je aangemeld met "NETWERK" als bonusscode?
Dan moet je gewoon naar de lobby van het toernooi gaan. En daar kan je als het goed is op "register" klikken.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 71 Reg.: 11 januari 2007 | Voor mij is het ook niet mogelijk om op register te klikken ik heb wel 'NETWERK' ingevuld bij bonus...iemand enig idee???
|
|
|
kwartfinalechampionsleagu Veelbelovend talent
Uit: Werkendam Vak: - Posts: 274 Reg.: 23 februari 2003 | Mij is het nog steeds niet gelukt. Ben ik hier te dom voor of zo?!?

|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 71 Reg.: 11 januari 2007 | Het is mij inmiddels wel gelukt...hier was wel een mailtje naar de helpdesk voor nodig. Succes!
|
|
|
Uit: Werkendam Vak: - Posts: 274 Reg.: 23 februari 2003 | yep mij ook gelukt via de chathelpdesk. 
|
|
|
daveen Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 72 Reg.: 15 augustus 2007 | die token wordt automatisch gegeven als je bonuscode Netwerk had ingevuld. echter als je dit vandaag pas doet moet je even mail sturen naar support dan is het zo gepiept. Vervolgens ga je in de lobby naar scheduled en onder special vindt je de freeroll.
|
|
|
n1traM Bankzitter
Uit: of thuis ajax is the best Vak: 407 Posts: 506 Reg.: 4 februari 2004 | Ik heb me vandaag geregistreerd en 3 kwartier geleden een mailtje gekregen dat er een token aan me is toegekend, maar ik kan me nog steeds niet registreren. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Edit: is al opgelost, waarschijnlijk was de token toegekend aan een verkeerde username.
[Dit bericht is veranderd door n1traM (op 21 maart 2008 18:06:22).]
|
|
|
Sonny-for-president Jeugdspeler
Uit: tilburg,holland Posts: 84 Reg.: 11 april 2000 | Nou dan, laten we de eer van Ajax proberen hoog te houden ! 
mijn naam aldaar is : sonnycrow
succes !
mijn voetbal/poker blog
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9717 Reg.: 18 april 2002 | Ik vraag me af wat precies de bedoeling is, we gaan gewoon met 8 (?) aan een tafel zitten en mensen vallen weg waardoor tafels worden samengevoegd tot er 1 tafel over blijft?
Ben benieuwd, idee is leuk.
|
|
|
Machielovic Veelbelovend talent
Uit: Arnhem Posts: 238 Reg.: 23 juli 1999 | Ok ik doe ook mee, zat al te denken waar blijft die token nou en toen las ik op de site dat ik een mailtje moest sturen dat heb ik dus nou gedaan maar kon dus toch al gewoon registreren Speel mee als Machielovic1979 al post ik eigenlijk nooit maarja poker wel fanatiek dus kon ik het natuurlijk niet laten mee te doen! Ga dus voor de finale tafel
Iedereen suc66!
|
|
|
Stijn Lid 2de elftal
Uit: Hoenderloo Posts: 313 Reg.: 7 maart 2002 | Uiteraard ArenA zo werken pokertoernooien . Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, GG GL EVERYONE!!!!
|
|
|
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9717 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Stijn schreef:
Uiteraard ArenA zo werken pokertoernooien .
Afgezien van een enkel testspelletje op internet poker ik nooit, dat doet echter niets af aan het feit dat ik jullie chips zometeen op mijn stapeltje ga leggen. 
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2799 Reg.: 31 januari 2002 | Pas 85 mensen ingeschreven.. Dat is wel niet veel voor een prijs van 250 dollar.
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2799 Reg.: 31 januari 2002 | 60ste van de 93... Het geluk was niet met mij Pocket-Q in de hand, de ander had K9 met een 9 op de flop en ging toen allin. Ik call natuurlijk, komt er een K op de river.
Next time beter
|
|
|
Uit: Werkendam Vak: - Posts: 274 Reg.: 23 februari 2003 | Ik kreeg alleen maar dramahanden. 1x een fullhouse met 4 2 op de bigblind.
Moest toen wel iets gaan doen met Q 10 harten.
2 harten in de flop. Hij called mijn allin met K A zonder pair. Dan geen harten, q of 10.
Het was weer eens echt pokerpech
|
|
|
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9717 Reg.: 18 april 2002 | Jammer lig eruit.
Maar, voor een echte amateur ben ik wel 12e geworden.
Erg knap van mijzelf en heb aardig de eer van het netwerk hoog gehouden. 
Beste Ajacied?
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 21 maart 2008 21:50:31).]
|
|
|
|