| Poster | | Topic: Grand Theft Auto IV (GTA) |  |
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4939 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 | Mede forummers.
Vele hier zijn in bezit van een 360 of ps 3.
Deze game zou eigenlijk al in oktober uit zijn gekomen. Helaas een kleine vertraging hehe.
Verwacht veel van deze game. GTA is toch voor mij de beste game die er is.
Een game waar ik echt naar uit kijk en als die er eenmaal is uren achter mekaar kan spelen.
Nieuwe trailer:
http://www.gametrailers.com/player/28633.html
Meer mensen die me smart wachtten op deze game?
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4010 Reg.: 14 maart 2003 | Het is een game die ik wel gaat halen, maar geen game waar ik iedere dag op wacht of er iets nieuws te zien is.
De trailer gister gezien en had nog niets niet de "Wow" factor maar misschien kan dat nog komen.
|
|
|
Reem-i Internationale topspeler
Vak: 127 Posts: 1613 Reg.: 15 mei 2003 | Kan niet wachten om hem te spelen. Ga mezelf een week lang opsluiten en non-stop gamen, zoals met elke GTA editie 
|
|
|
smolen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 72 Reg.: 4 november 2004 | Ik loop nog een beetje achter, heb pas sinds 2 weken een PS2 en heb gisteren GTA San Andreas aangeschaft. Het is me gewoon te duur om XBOX 360 of PS3 aan te schaffen, de spelcomputer is duur, maar ook de spellen zijn ongelofelijk duur. Toch ziet de trailer er goed uit, ik ben wel gecharmeerd van engels met een russisch accent (sinds o.a. Red Alert). Ben benieuwd naar hoe de gameplay eruit ziet, want dat is nog niet goed te zien in de trailer.
|
|
|
Joodje Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Posts: 606 Reg.: 5 mei 2000 |
quote: Fossa Dei Leoni schreef:
Het is een game die ik wel gaat halen, maar geen game waar ik iedere dag op wacht of er iets nieuws te zien is.
De trailer gister gezien en had nog niets niet de "Wow" factor maar misschien kan dat nog komen.
Heb jij een andere trailer gezien?
Wat een vet sfeertje hangt erin zeg! Check die trailer nog maar eens op HD kwaliteit.
|
|
|
Kaveman Basisspeler
Uit: Hoorn Vak: 410 Posts: 912 Reg.: 17 april 2003 |
quote: smolen schreef:
Ben benieuwd naar hoe de gameplay eruit ziet, want dat is nog niet goed te zien in de trailer.
Ja, inderdaad, ik ook. Ongetwijfeld is ie weer super vet en verslavend, zoals we gewend zijn van Rockstar. Ik heb nu nog een PS2, maar als deze game uitkomt, moet ik écht een PS3 hebben! 
|
|
|
Boze Geselecteerd voor Oranje
Uit: Uithoorn Vak: 406 Posts: 1097 Reg.: 26 januari 2004 | Er is nu een site online met een plattegrond van de stad. Ziet er echt zo strak uit! Wordt weer aftellen...
klik
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4010 Reg.: 14 maart 2003 | Zoals ik eerder zei, lijkt het me een absoluut een leuke game ik heb ook een pre-order gehaald voor de PS3.
Maar zelf heb ik nog steeds geen "WoW" effect.
[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 14 februari 2008 15:58:19).]
|
|
|
Grip Inc. Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 610 Reg.: 20 september 2002 | Ik heb hem ook al gepreord. Als die binnen komt heb ik net mn laatste tentamen gehad, dus dat komt mooi uit. Alleen met k-dag laat ik hem nog een dagje liggen.
|
|
|
Jari_20 Bankzitter
Uit: Deurne Vak: 410 Posts: 490 Uploads: 1 Reg.: 16 juli 2002 | Ik ben op dit moment GTA vice city aan 't spelen, maar na de level G-spotlight kom ik niet meer verder.. ik word niet gebeld en heb ook nergens meer een opdracht, weet iemand wat ik moet doen zodat ik gebeld word?
|
|
|
Milano Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 17 Reg.: 15 maart 2005 |
quote: Jari_20 schreef:
Ik ben op dit moment GTA vice city aan 't spelen, maar na de level G-spotlight kom ik niet meer verder.. ik word niet gebeld en heb ook nergens meer een opdracht, weet iemand wat ik moet doen zodat ik gebeld word?
Alle bedrijven al opgekocht en daarvan alle opdrachten gedaan? Zodra je die allemaal hebt gedaan kan je volgens mij de slotopdrachten gaan doen, als ik het me goed herinner
|
|
|
Wateringen Ballenjongen
Vak: 409 Posts: 39 Reg.: 27 augustus 2006 | Vorige keer speciaal PS2 gekocht voor San Andreas.
Weet niet of ik deze keer zo gek ben 
|
|
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4939 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 | Haha hier precies hetzelfde.
PS2 gekocht voor san andreas.
Heb nu al me 360.
Inmiddels heb ik hem ook al besteld en kan niet wachten hehe
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2922 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Me broertje heeft een 360, speel er eigenlijk niks op, maar deze ga ik op zeker weer spelen. Heb trouwens ook al begrepen dat er in de zomer al een update komt voor de 360 met vele extra´s (??)...
|
|
|
Maikel__ Talent
Vak: 425 Posts: 122 Reg.: 10 december 2006 | 29 april gaat mij 360 het lekker warm krijgen
Hopenlijk krijgt hij dan geen Ring of Death 
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4010 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: Maikel__ schreef:
29 april gaat mij 360 het lekker warm krijgen
Hopenlijk krijgt hij dan geen Ring of Death 
Grote kans dat hij dat wel geeft maar hoop het niet voor je.
Nieuwe GTA 4 feitjes opgedoken
Nieuws | 02 maart 2008 - Naarmate de release van GTA 4 dichterbij komt, regent het nieuwe feitjes en weetjes over het spel waar menigeen gamer reikhalzend naar uitkijkt. Hierbij ook weer een aantal nieuwigheden op een rijtje gezet, uit de april editie van EGM:
* De Sixaxis zal worden gebruikt in GTA 4, maar op een juiste wijze.
* Er komt mogelijk een MMPOG GTA in de toekomst. Kan via abonnement lopen.
* Auto's die aan puin gereden zijn, noodzaken je om verder per voet te vluchten.
* Autobanden zullen in stukjes uitelkaar barsten, wanneer ze aan flarden geschoten zijn.
* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.
* De D-pad aanraken zorgt ervoor dat je je mobel pakt. Druk de toets nog een keer en je kan een nummer kiezen.
* Je kunt verschillende mobieltjes door het spel vergaren. Zo heeft de basis versie een organizer, camera en multiplayer mode. Later kun je ook MP3 beluisteren.
* Je kunt iedereen vermoorden, zelfs je contacten.
* Er zal een conservatieve radio station zijn, genaamd WKTT (We know the truth). Hierin maken ze ene Rush Limbaugh belachlijk, terwijl je echte GTA fans hoort, die ooit opgenomen zijn toen ze R* een warm hart toedraagden in de moeilijkere tijden.
* DJ Lazlow keert terug.
* Bloggers spelen in een bepaalde mate een rol tijdens het spel.
* De oude GTA cheat codes blijken teruggekeerd te zijn.
* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.
* R* blijkt werkelijk in episodische downloads te gaan, waarbij we wellicht voor de PS3 ook iets mogen verwachten
|
|
|
Jerry Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2596 Reg.: 13 november 2002 |
(...)
* R* blijkt werkelijk in episodische downloads te gaan, waarbij we wellicht voor de PS3 ook iets mogen verwachten
GTA IV: Episode One - Coming August
Posted by adamcs at 20:17. Category: General
Microsoft have confirmed that the first part of Xbox 360's exclusive episodic content will arrive this August. From CVG:
"In its GDC keynote extravaganza, Microsoft confirmed that the first downloadable "episode" for GTA IV will be coming this August, exclusively to Xbox 360.
Grand Theft Auto IV: Episode One, as it's being called, is presumably the first in the previously announced two downloadable episodes for Rockstar's sequel. They've been rumoured to have cost Microsoft a fair few pennies
geen kans.
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4010 Reg.: 14 maart 2003 | Zoals gezegd zullen we zien wat er gaat gebeuren.
Rockstar is nog lang niet klaar met de PS3, zonnige tijden voor Rockstar en PS3 
|
|
|
Jerry Vedette
Zoals gezegd zullen we zien wat er gaat gebeuren.
Rockstar is nog lang niet klaar met de PS3, zonnige tijden voor Rockstar en PS3 
Nee de ps3 versie loopt idd achter op de 360 versie, waarom lijkt elke ps3-er op een SONY-PR persoon..
I just dont get it..
GTA is lead platform op de 360.
GTA heeft geld gekregen om 3 exclusive episodes te maken voor
de 360 versie daar bij kun je denken aan een nieuw eiland.
Sony had al aangekondigd dat rockstar Een orgineel franchise gaat beginnen voor de ps3 wat NIET Grand theft auto zal zijn, om een voorbeeld te geven BULLY was toendertijd exclusief voor de playstation..
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
quote: Jerry schreef:
(...)
Nee de ps3 versie loopt idd achter op de 360 versie, waarom lijkt elke ps3-er op een SONY-PR persoon..
I just dont get it..
GTA is lead platform op de 360.
GTA heeft geld gekregen om 3 exclusive episodes te maken voor
de 360 versie daar bij kun je denken aan een nieuw eiland.
Sony had al aangekondigd dat rockstar Een orgineel franchise gaat beginnen voor de ps3 wat NIET Grand theft auto zal zijn, om een voorbeeld te geven BULLY was toendertijd exclusief voor de playstation..
Zoals ik in me vorige post zei zullen we zien wat er gaat gebeuren.
Nogmaals ik zie mooie tijden met Playstation en Rockstar.
|
|
|
Vak: 424 Posts: 2922 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Ik heb 'm inmiddels binnen (vraag niet hoe, op wat voor manier dan ook, anders heb ik straks weer een rode prent te pakken). Kan 'm alleen pas morgenavond spelen aangezien m'n 360 in het ouderlijke huis staat en ik daar dan dus pas ben. Nog meer redenen om naar het weekeinde en de vakantie uit te kijken 
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 23 april 2008 16:51:26).]
|
|
|
Jerry Vedette
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Ik heb 'm inmiddels binnen (vraag niet hoe, op wat voor manier dan ook, anders heb ik straks weer een rode prent te pakken). Kan 'm alleen pas morgenavond spelen aangezien m'n 360 in het ouderlijke huis staat en ik daar dan dus pas ben. Nog meer redenen om naar het weekeinde en de vakantie uit te kijken 
Heb em ook binnen voor de 360 ! 
|
|
|
Vak: 424 Posts: 2922 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Jerry schreef:
(...)
Heb em ook binnen voor de 360 ! 
Ik hoor straks graag al wat je bevindingen zijn, kan zelf al niet wachten tot morgen Dus maak me maar vast lekker!
|
|
|
R-K Internationale topspeler
Vak: 127 Posts: 1613 Reg.: 15 mei 2003 | GTA verdiend het om gekocht te worden. Suckers
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
quote: R-K schreef:
GTA verdiend het om gekocht te worden. Suckers
Tja sommige mensen hebben daar eenmaal het geld en geduld er niet voor.
[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 23 april 2008 18:32:34).]
|
|
|