Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Computers en internet
Grand Theft Auto IV (GTA)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »

Poster
Topic: Grand Theft Auto IV (GTA) 
Iceman
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 3 mei 2008 om 01:39:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MITEARULEZzZ schreef:

Hier heb ik er vandaag nog zat zien liggen o.a bij De Dixons, FreeRecord en Bart Smit..

Helaas ben ik niet in het bezit van een PS3/Xbox , moet dus wachten op een pc versie En die komt ergens september/oktober dacht ik

September Oktober? You wish... hij is zelfs nog helemaal niet aangekondigd voor PC.
Rockstar wil hem niet maken voor de pc vanwege downloaders, en mocht hij toch onverwachts wel voor de pc komen dan is volgens Rockstar het niet eerder als volgend jaar Maart ongeveer.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
JohnnyRio
Talent

Uit: Nieuw Vennep
Vak: 427
Reg.: 8 februari 2005
Gepost op 3 mei 2008 om 01:59:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boze schreef:

(...)

Ik heb m ook nog niet . Naar mijn weten komt ie bij de meeste winkels maandag weer. Iemand nog adresjes of is ie gewoon overal al weg?

Je kan videoland Nieuw Vennep nog proberen.
Is niet al te ver weg van Uithoorn.
Ik heb vandaag opgehaald, oke had hem wel ge preorderd maar hij had er nog een paar liggen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MITEARULEZzZ
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 september 2004
Gepost op 3 mei 2008 om 12:54:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boze schreef:

(...)

Waar is bij jou 'hier'? Omgeving Amsterdam hoop ik.

Nope, helaas nog niet. Omgeving Flevoland is het tot op heden

quote:
Iceman schreef:

(...)

September Oktober? You wish... hij is zelfs nog helemaal niet aangekondigd voor PC.
Rockstar wil hem niet maken voor de pc vanwege downloaders, en mocht hij toch onverwachts wel voor de pc komen dan is volgens Rockstar het niet eerder als volgend jaar Maart ongeveer.

Damn zeg, heb direct wat gezocht via google maar niks gevonden om jouw verhaal te ontkrachtten.. Dus zal idd nogwel aardig tijdje kunnen wachten
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ajaxxxkampioen
Ballenjongen

Reg.: 19 september 2004
Gepost op 3 mei 2008 om 17:00:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldig spel!, alleen loopt hij de laatste tijd geregeld vast bij mij, meerdere mensen hebben hier last van en rockstar zal binnekort een patch uitbrengen om de problemen te verhelpen. Dit probleem is vooral op de PS3, dus voor mensen die hem nog willen aanschaffen ljikt dit mij ook wel belangrijke informatie. Rockstar heeft aangegeven dat het verstandig is om zonder autosave te spelen zolang de patch er nog niet is..
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 3 mei 2008 om 17:26:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajaxxxkampioen schreef:

Geweldig spel!, alleen loopt hij de laatste tijd geregeld vast bij mij, meerdere mensen hebben hier last van en rockstar zal binnekort een patch uitbrengen om de problemen te verhelpen. Dit probleem is vooral op de PS3, dus voor mensen die hem nog willen aanschaffen ljikt dit mij ook wel belangrijke informatie. Rockstar heeft aangegeven dat het verstandig is om zonder autosave te spelen zolang de patch er nog niet is..

Het probleem is op beide consoles...
Ik heb er helaas ook last van gehad.
Kon vanochtend opeens mijn save game niet meer openen...
Gelukkig niet ver in het spel, dus het was overkomenlijk.
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat zo'n belangrijke release zulke bugs heeft. Zowel pro evo als gta hebben me echt teleur gesteld hiermee.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 3 mei 2008 om 17:47:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb er nog geen last van gehad.. (afkloppen) en ik nader toch wel het einde van het spel.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Boze
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 406
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 3 mei 2008 om 18:28:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb m vanmiddag bij Videoland gehaald. Maar al meteen vastgelopen op mijn ps3 (60gb).

Nu las ik dit artikel op internet;

Consoles lopen vast door GTA 4
De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

"Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop.

Dit vind ik nogal wat. Enig idee of het hier trouwens om de dvd laser of de blue ray laser gaat?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.482,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jerry Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 4 mei 2008 om 01:15:30.       MSN: afcjerry@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boze schreef:

Ik heb m vanmiddag bij Videoland gehaald. Maar al meteen vastgelopen op mijn ps3 (60gb).

Nu las ik dit artikel op internet;

Consoles lopen vast door GTA 4
De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

"Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop.

Dit vind ik nogal wat. Enig idee of het hier trouwens om de dvd laser of de blue ray laser gaat?

Meer ps3 hebben het vastloop probleem ik heb op m'n 360 nooit last van gehad. Er is een 12 stappen programma waarbij je je cache moet cleanen en rockstar komt misschien met een patch voor de ps3 versie want dat schijnt een zooi te zijn:

http://www.joystiq.com/2008/05/02/take-twos-gta-iv-freezing-fix-for-ps3/
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.484,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
M.Rosales
Jeugdspeler

Uit: Leerdam
Reg.: 9 november 2004
Gepost op 4 mei 2008 om 09:14:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb even een vraagje. Weet iemand of je bij GTA 4 op de PS3 je eigen MP3 kan aansluiten? En als het kan, weet iemand hoe? Alvast bedankt!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JSA_428
Regelmatige invaller

Uit: Mokum
Vak: 428
Reg.: 17 juni 1999
Gepost op 4 mei 2008 om 11:54:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt me een geweldig spel, ondanks dat ik heb begrepen dat hij een stuk minder geweldadig is geworden. Zoals ook hier wordt getoond.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JohnnyRio
Talent

Gepost op 4 mei 2008 om 20:30:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jerry schreef:

(...)

Meer ps3 hebben het vastloop probleem ik heb op m'n 360 nooit last van gehad. Er is een 12 stappen programma waarbij je je cache moet cleanen en rockstar komt misschien met een patch voor de ps3 versie want dat schijnt een zooi te zijn:

Ik ben hem al vanaf vorige week aan het spelen op mijn ps3 maar bij werkt hij prima, ook online geen enkel probleem.
Mijn Ps3 is in december gekocht.
 Help mods!
Boze
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 406
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 4 mei 2008 om 23:28:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De kortste tip die op internet te lezen was om de netwerkverbinding uit te schakelen. Na dit gedaan te hebben werkt GTA 'gewoon' en heb ik geen vastloper meer gehad. Om problemen te voorkomen wacht ik nog maar even met online gaan op de patch.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.482,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JohnnyRio
Talent

Gepost op 5 mei 2008 om 22:34:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boze schreef:

De kortste tip die op internet te lezen was om de netwerkverbinding uit te schakelen. Na dit gedaan te hebben werkt GTA 'gewoon' en heb ik geen vastloper meer gehad. Om problemen te voorkomen wacht ik nog maar even met online gaan op de patch.

Dat is jammer want online spellen is geweldig, tenminste als je net als ik geen problemen hebt.
 Help mods!
Edinho
Bankzitter

Uit: Amersfoort
Reg.: 5 augustus 2002
Gepost op 6 mei 2008 om 14:38:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb GTA 4 sinds de release- date en moet zeggen dat het mij bevalt. Een typische GTA game met meerdere mogelijkheden en ik kan ontzettend genieten van de setting (NY)!

Een minpunt vind ik wel het karakter Nico Belic. Ik heb zo wie zo weinig met Russische culturen en prefereer dan ook liever een ‘custommade’ karakter zoals in Saints Row. Oké ik snap heel goed waarom Rockstar dit heeft gedaan (verhaallijn >> Overigens complimenten), maar kijk naar de game MASS EFFECT; prachtige verhaal lijn EN je kunt je karakter zelf creëren (man, vrouw, blank, geel, zwart etc, inclusief alle cutscenes). Wellicht had Rockstar wat meer creatie mogelijkheden moeten toevoegen op Niko Belic (haar, baard, snor etc.) en wat meer diverse kledingmogelijkheden (heb tot nu toe maar 3 verschillende kledingwinkels gevonden) was ook niet verkeerd geweest, immers Nico probeert zich te integreren in het Westen!! (overigens, op de cover en wat filmpjes zag ik Nico met handschoenen aan, zijn die te verkrijgen in de game?).

Maar tot nu toe (zit nog maar op 22%) is de game qua gameplay, missies, voertuigen etc. een van de betere GTA’s!!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JohnnyRio
Talent

Gepost op 8 mei 2008 om 23:17:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boze schreef:

Ik zette gisteravond mijn ps3 aan om weer ff lekker online te knallen.
En "pling" daar was de nieuwe update voor GTA4 die alle problemen moet oplossen.
Voor iedereen die dus nog niet online is geweest ivm te verwachten problemen.
De software update is gekomen
 Help mods!
can-o
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Gepost op 9 mei 2008 om 10:53:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb m niet, en ook geen PS3 of 360, maar wat maakt GTA4 nou zo fantastisch? Op dit moment volgens de reviews de beste game ooit met 99% als gemiddelde score (zie gamerankings.com).
Wat is er zoveel beter aan dan bv GTA San Andreas?
En als je in principe weinig op hebt met dit soort spellen, is dit dan een versie die mij wel zou moeten bekoren?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: 3-4-3
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 11:21:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
can-o schreef:

Ik heb m niet, en ook geen PS3 of 360, maar wat maakt GTA4 nou zo fantastisch? Op dit moment volgens de reviews de beste game ooit met 99% als gemiddelde score (zie gamerankings.com).
Wat is er zoveel beter aan dan bv GTA San Andreas?
En als je in principe weinig op hebt met dit soort spellen, is dit dan een versie die mij wel zou moeten bekoren?

Wat deze beter maakt, is Niko Belic (de hoofdpersoon).
Erg leuk verhaal, en je wordt er echt ingezogen. Dit komt bij mij zelden nog voor, maar dit verhaal is top.
Daarnaast is het inderdaad wel veel van hetzelfde. Je krijgt missie, stapt in auto, maak iemand af, ontsnap aan de politie en ontvang geld en nieuwe opdrachten. Maar nu is het alleemaal een stuk mooier en beter uitgewerkt. De diepte van het spel is echt ongelovelijk. Zoveel aandacht voor detail (neem de tv series of het internet in het spel) is echt ongekend. Ook als je een missie voor de 2e keer moet doen, zal je zien dat je opeens andere smalltalk in de auto of met personages zal hebben. Zo voelt het toch anders. Zijn eigenlijk allemaal van dat soort kleine dingen die het zo mooi maken...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
R-K
Internationale topspeler

Vak: 127
Reg.: 15 mei 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 11:26:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

inderdaad de kleine details, het gebruik van je mob. telefoon bijvoorbeeld.. die missie dat je van een afstandje een bepaald nummer moet bellen en kijken wie er op neemt.. vervolgens die gast volgen en killen haha, super
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: -Opstelling: incompleet
5-Chivu-voor-Altijd-5
Idool
Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 410
Uploads: 1
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 12 mei 2008 om 00:12:19.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na 26 uur spelen de game uitgespeeld.
Komende week/weekend maar even kijken hoe de online functie is.

Super game. Zoveel verbeteringen t.o.v san andreas. Zit zo goed in mekaar deze game.
Hulde!
Beste game aller tijden! En ik denk dat het nog een tijd gaat duren voor er een betere game komt
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.477,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JohnnyRio
Talent

Gepost op 12 mei 2008 om 23:52:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jerry schreef:

(...)

Ik heb een ps3 maar bij mij werkt alles prima, ook het online gedeelte geen enkel probleem.
Bij vrienden van mij ook niet echt problemen gehoord want we spelen bijna elke avond online.
Dat het op de ps3 een zooi is valt volgens mij dan wel mee.
 Help mods!
Co Adriaanse
Idool
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 12:06:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
5-Chivu-voor-Altijd-5 schreef:

Na 26 uur spelen de game uitgespeeld.
Komende week/weekend maar even kijken hoe de online functie is.

Super game. Zoveel verbeteringen t.o.v san andreas. Zit zo goed in mekaar deze game.
Hulde!
Beste game aller tijden! En ik denk dat het nog een tijd gaat duren voor er een betere game komt

Ik heb hem ook al een tijdje uitgespeeld, maar ik vond de verhaallijn niet echt super. Heb allebei de eindes gezien en vond het maar magertjes.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Fossa Dei Leoni
Idool

Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 13 mei 2008 om 15:46:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb hem ook vorige week zo uitgespeeld, ik vond het een leuke GTA maar niet super.

Ik speel nu alweer andere games en heb gta al tijdje niet meer aangeraakt, was leuk voor even maar het heeft niet de verslaving die Vice City had.

Jammer, te gehyped naar mijn mening.
 Help mods!
Joodje
Regelmatige invaller

Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 13 mei 2008 om 16:17:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is iedereen zijn nickname op PSN?

Mijne: Nrd_Tank

ff online knalle
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JohnnyRio
Talent

Gepost op 14 mei 2008 om 21:40:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joodje schreef:

Wat is iedereen zijn nickname op PSN?

Mijne: Nrd_Tank

ff online knalle

KaleCo
 Help mods!
M.Rosales
Jeugdspeler

Uit: Leerdam
Reg.: 9 november 2004
Gepost op 16 mei 2008 om 20:43:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Blackhawknl, kan alleen even tijdelijk niet op internet (hoop morgen wel weer )
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi