| Poster | | Topic: Grand Theft Auto IV (GTA) |  |
|
|
M.Rosales Jeugdspeler
Uit: Leerdam Vak: - Posts: 67 Reg.: 9 november 2004 | Heb hem sinds vandaag voor de PS3. Super mooi spel, grafisch is het geweldig (en dan heb ik nog geen eens een HD-tv ) Het is wel anders dan de voorgaande GTA games. Gas geven met de R2 knop is/was wel even wennen (eigenlijke alle knoppen ).
Ga vanavond even de multiplayer uitproberen met een vriend, hopelijk word het een leuke en unieke ervaring! Maar er is nog genoeg om te onderzoeken en te zien in het spel, dus ik ga weer even verder! 
|
|
|
Jerry Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2617 Reg.: 13 november 2002 | voor de mensen die problemen hebben..
quote: PS3 GTA IV freezing up; fix suggests deleting data, starting over
Numerous reports of a game-freezing bug in the PlayStation 3 version of Grand Theft Auto IV have been appearing on websites and forum threads today. (Anecdotal evidence suggests that only 60GB units have been affected.) While Rockstar has yet to release an official statement addressing the potential defect, at least one PlayStation.com Forums poster has reported a successful fix:
"I had this same [lockup] problem so I called Rockstar. The lady on the phone told me to erase the game data (the original install and the game saves) and then start over. I did what she told me to do and the freezing problem went away."
|
|
|
Iceman Veelbelovend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 269 Reg.: 10 augustus 2003 | Een heel abonnement? man voor 7 euro heb je een maand Xbox Live Gold.... daar lig je echt krom van.
Maargoed, Nee je hebt geen bonnement nodig.
Je bent stndaard Xbox Live Silver abonnee dus je hebt alleen MS Points nodg om die extra content te kopen. Misschien dat ze het gratis weggeven, dan heb je helemaal niks nodig.
En btw, een xbox zonder Live Gold... kan niet he, dat is alsof je een tv koopt maar nergens op geabonneerd bent en alleen ruis/sneeuw hebt.
Alsof je een auto koopt zonder wielen, alsof je een wijf neukt die geen kut heb, afijn je snapt em wel.
Verder sluit je geen abonnement af maar kun je overal een prepaid-card halen dus je zit nergens aan vast.
Dit is trouwens een antwoord op iemand, maar de quote werkt niet.
[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 29 april 2008 21:17:17).]
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 509 Reg.: 10 mei 2005 | Was rustig om 9uur bij de MM rijswijk. Lagen ook wel gigantische stapels dus zou verder geen probleem geweest zijn.
Maar wat een geweldig spel zeg 
|
|
|
Wateringen Ballenjongen
Vak: 409 Posts: 41 Reg.: 27 augustus 2006 | DoF, was om half 2 bij die mediamarkt en toen was die wel al uitverkocht.
Maar bedankt hoor Icemen, ik heb geen xbox dus ik had geen idee hoe het werkte met een abonnement, dacht altijd dat het heel duur was.
|
|
|
JohnnyRio Talent
Uit: Nieuw Vennep Vak: 427 Posts: 178 Reg.: 8 februari 2005 | Moet je voor de gein eens op marktplaats kijken.
Daar worden prijzen van 100 tot 150 euro gevraagd.
Er is zelfs een sukkel die 250 euro vraagt omdat hij volgens hem nergens meer te krijgen is.
Bij videoland bij mij om de hoek ligt hij voor 49,95.
Dinsdag aan het eind van de middag had hij voor de ps3 en de xbox gewoon nog een stapel liggen en vrijdag krijgt hij weer een nieuwe levering.
Geen probleem dus en ook niet nodig om zo veel geld uit te geven aan zo'n kneus op markplaats. 
|
|
|
Uit: Leiden Vak: - Posts: 269 Reg.: 10 augustus 2003 |
quote: Wateringen schreef:
DoF, was om half 2 bij die mediamarkt en toen was die wel al uitverkocht.
Maar bedankt hoor Icemen, ik heb geen xbox dus ik had geen idee hoe het werkte met een abonnement, dacht altijd dat het heel duur was.
Nee dat valt wel mee, je betaalt voor een prepaid card van 3 maanden 2 tientjes en voor een jaar 59 euro. En echt, dat is niks als je kijkt hoe GOED het is.
Altijd online, nooit lag, altijd perfecte service, updates die automatisch zonder problemen geinstalleerd worden.
Perfect. Vroeger gamede ik alleen op de pc online maar sinds ik op live ben gegaan... een verademing.
|
|
|
glorixjim Jeugdspeler
Vak: 412 Posts: 68 Reg.: 10 april 2003 | Ik heb hem op de ps3 gehaald,
en de afgelopen 2 dagen 22 uur gespeeld.
Wat een dope shit zeg !
Deze game is zijn geld dubbel en dwars waard.
Je blijft maar nieuwe dingen tegenkomen.
Super grafics, vette muziek (heel veel), een goed verhaal, en een multiplayer.
Het beste ooit gemaakt!
|
|
|
thehunter Ballenjongen
Uit: weert Vak: - Posts: 28 Reg.: 12 januari 2006 | hebben ze bij videoland ook xbox360? 
|
|
|
JohnnyRio Talent
Uit: Nieuw Vennep Vak: 427 Posts: 178 Reg.: 8 februari 2005 |
quote: thehunter schreef:
hebben ze bij videoland ook xbox360? 
Bij videoland in Nieuw Vennep wel 
|
|
|
thehunter Ballenjongen
Uit: weert Vak: - Posts: 28 Reg.: 12 januari 2006 | dankje voor reactie JohnnyRio
|
|
|
Co Adriaanse Vedette Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2839 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: glorixjim schreef:
Ik heb hem op de ps3 gehaald,
en de afgelopen 2 dagen 22 uur gespeeld.
Wat een dope shit zeg !
Deze game is zijn geld dubbel en dwars waard.
Je blijft maar nieuwe dingen tegenkomen.
Super grafics, vette muziek (heel veel), een goed verhaal, en een multiplayer.
Het beste ooit gemaakt!
Helemaal mee eens. Ik speel em op een grote HD Samsung scherm op de PS3. Het ziet er geweldig uit. Een vriend van me heeft hem op de XBox met een normale pal tv. Dan zie je het verschil.
|
|
|
Jerry Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2617 Reg.: 13 november 2002 |
quote: Co Adriaanse schreef:
(...)
Helemaal mee eens. Ik speel em op een grote HD Samsung scherm op de PS3. Het ziet er geweldig uit. Een vriend van me heeft hem op de XBox met een normale pal tv. Dan zie je het verschil.
ik speel op een pal tv, het is wel speelbaar maar kleine dingen zoals de letters onder de cijfer van je mobiel zijn onleesbaar, gelukkig zie je het zo vaak op je eigen telefoon dat het niet echt uitmaakt..
ik schrok overigens wel over hoe prachtig het eruit ziet op een hd scherm.. dat wordt dus sparen.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3034 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Wel, na 27 uur speeltijd zit het er alweer op Wat ging dat snel man! Voor de mensen die ook op dit punt zijn een vraag:
Klik hier om de spoiler te bekijken Ging Roman bijv. ook dood wanneer je ervoor koos om niet voor het geld te gaan maar om Dimitri direct al te killen?
Iemand in voor een 5* wanted level? Word een pedofiel-suspect, bezoek een internetcafé en ga naar: http://www.littlelacysurprisepageant.com

[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 1 mei 2008 22:47:17).]
|
|
|
Jerry Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2617 Reg.: 13 november 2002 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
Wel, na 27 uur speeltijd zit het er alweer op Wat ging dat snel man! Voor de mensen die ook op dit punt zijn een vraag:
Klik hier om de spoiler te bekijken Ging Roman bijv. ook dood wanneer je ervoor koos om niet voor het geld te gaan maar om Dimitri direct al te killen?
Iemand in voor een 5* wanted level? Word een pedofiel-suspect, bezoek een internetcafé en ga naar: http://www.littlelacysurprisepageant.com

nee, verschillende verhaallijnen dus !
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3034 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: Jerry schreef:
(...)
nee, verschillende verhaallijnen dus !
Had 'm opgeslagen voordat deze beslissing gemaakt moest worden dus heb dat stuk ff opnieuw gedaan:
Klik hier om de spoiler te bekijken Het enige verschil is een cutscene waarin Roman blijft leven en Kate wel mee gaat naar de bruiloft, waarin ze dus dood gaat. De laatste missie blijft hetzelfde.
Iets anders nog, voor zover ik weet is er geen verschil tussen de beslissing of je Darko (??) vermoord of laat leven, of heb ik iets gemist?
|
|
|
Robehr Lid 2de elftal
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 377 Reg.: 18 september 2004 | Vandaag nergens meer te krijgen hier in de buurt. Dinsdag of woensdag moest ik maar eens terugkomen kreeg ik te horen. 
|
|
|
Boze Geselecteerd voor Oranje
Uit: Uithoorn Vak: 406 Posts: 1104 Reg.: 26 januari 2004 |
quote: Robehr schreef:
Vandaag nergens meer te krijgen hier in de buurt. Dinsdag of woensdag moest ik maar eens terugkomen kreeg ik te horen. 
Ik heb m ook nog niet . Naar mijn weten komt ie bij de meeste winkels maandag weer. Iemand nog adresjes of is ie gewoon overal al weg?
|
|
|
Co Adriaanse Vedette Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2839 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: Robehr schreef:
Vandaag nergens meer te krijgen hier in de buurt. Dinsdag of woensdag moest ik maar eens terugkomen kreeg ik te horen. 
Je had hem moeten pre-orderen. Dat was een kleine moeite geweest.
|
|
|
Maikel__ Talent
Vak: 425 Posts: 126 Reg.: 10 december 2006 | Iemand tips voor de missie Ruff rider?
Als ik die vent achterna wil op zijn motor dan is hij steeds te ver weg omdat ik van me motor tyf 
|
|
|
HeavyHunterr Jeugdspeler
Uit: Eersel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 16 juli 2007 | Dr op blijve zitte? 
|
|
|
Vak: 413 Posts: 3034 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Neem ook eens de tijd om wat TV te kijken, Rich TV (CNT) zorgt wel voor amusement 
|
|
|
Uit: Leiden Vak: - Posts: 269 Reg.: 10 augustus 2003 | ik zit nu op 34 uur en ben pas op 50 procent, nog lang niet uitgespeeld dus en de main-story duurt ook nog wel ff.
En guys, koop een HD-VGA kabel en sluit je 360 aan op je monitor, dan heb je ook HD beelden.
ik heb op de dag dat ik gta kreeg vorige week een Full HD monitor gekocht, maar daarvoor had ik hem ook al op mijn oude 19 inch tft monitor aangesloten. de resoluties zijn veel hoger dan de standaard 640x480 van je tv dus je je hebt gewoon hd-beeld. en 29 euro voor een kabel is veel goedkoper dan 800 euro voor een fatsoenlijke hd-tv
|
|
|
MITEARULEZzZ Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 694 Reg.: 16 september 2004 | Hier heb ik er vandaag nog zat zien liggen o.a bij De Dixons, FreeRecord en Bart Smit..
Helaas ben ik niet in het bezit van een PS3/Xbox , moet dus wachten op een pc versie En die komt ergens september/oktober dacht ik 
|
|
|
Boze Geselecteerd voor Oranje
Uit: Uithoorn Vak: 406 Posts: 1104 Reg.: 26 januari 2004 |
quote: MITEARULEZzZ schreef:
Hier heb ik er vandaag nog zat zien liggen o.a bij De Dixons, FreeRecord en Bart Smit..
Helaas ben ik niet in het bezit van een PS3/Xbox , moet dus wachten op een pc versie En die komt ergens september/oktober dacht ik 
Waar is bij jou 'hier'? Omgeving Amsterdam hoop ik.
|
|
|