Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
damrak_Amsterdam
Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 23 mei 2003
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
ajaxwintcl
Vedette
Reg.: 30 augustus 2003
Incredible Ibrahimovic
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk
Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
quote:
Incredible Ibrahimovic schreef:
Trouwens ook nog een handige site ; http://www.holdemsecrets.com/handnames.htm
quote:
A-J - Ajax (Ace Jacks)
quote:
A-J - Foamy Cleanser (ajax)
quote:Zie PM
Nomit schreef:
Jaja hier een poker-addict. Op het moment van schrijven ben ik aan het spelen. Ik zit veel op pokerstars. Met playmoney kan je ook geld verdienen, dus daar ben ik nu druk mee bezig. Zonder dat je zelf ook maar 1 euro hoeft te betalen. Ik speel veel sit en go's. Trouwens Markvo via welke site kan ik WSOP afleveringen downloaden, ik ben zeer geinteresseerd!
Ajax de Beste
Regelmatige invaller
Reg.: 16 maart 2001

AFCA Casuals
International
Vak: 127
Reg.: 22 augustus 2001
Javier Mascherano
Lid 2de elftal
Reg.: 8 januari 2004
Babelachtig
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Almere
Reg.: 14 juli 2003
quote:Op Everest kan je prima pokeren voor "nep geld", je kan het ook onbeperkt bijvullen. Dit heeft echter wel als nadeel dat je op de lage limiten veel mensen hebt die elke hand "All in" gaan om meer chips te bemachtigen.
Babelachtig schreef:
Ik kijk zelf ook altijd Monday Night Poker, helaas kan ik het haast nooit afzien aangezien ik de volgende dag weer vroeg mn bed uit moet om naar mn werk te gaan.
De site's die hier staan vermeld zijn die gratis, of weten jullie site's waar je gratis kan pokeren? Eventueel wel met registratie maar zonder echt geld.
quote:Ik speel zelf ook op Everest en ik moet zeggen dat ik het een aardige site vind. Het niveau is over het algemeen wat minder hoog dan op Pokerchamps, maar daarom is het cashen wat makkelijker
Markvo schreef:
(...)
Op Everest kan je prima pokeren voor "nep geld", je kan het ook onbeperkt bijvullen. Dit heeft echter wel als nadeel dat je op de lage limiten veel mensen hebt die elke hand "All in" gaan om meer chips te bemachtigen.

Dijkstra Ajacied Forever
Legende
quote:En kun je dat dan ook cashen?
Jack Army schreef:
(...)
Ik speel zelf ook op Everest en ik moet zeggen dat ik het een aardige site vind. Het niveau is over het algemeen wat minder hoog dan op Pokerchamps, maar daarom is het cashen wat makkelijker
Ik ben zelf afgelopen zomer begonnen met 0$ en na wat maandjes gekloot te hebben, zit ik inmiddels op 192$, zonder ook maar 1 cent gestort te hebben. De kracht van Everest is dat je gratis sit & go's kan spelen op de Shasta tafel en zo je eerste centen kan verdienen.
quote:Via single-table tournaments vooral, toen ik eenmaal 1 dollar had, ben ik wat op limit cashtables gaan zitten. Daarna weer wat single-table tournaments en ben op steeds hogere tafels gaan spelen. Maar je moet niet verwachten dat je zomaar even tientallen dollars kan winnen, het heeft mij ook maanden geduurd ;)
Nomit schreef:
Hoe heb je dat precies gedaan Jack Army? Via freeroll tourney's? Ik zelf wil ook wel om kleingeld spelen, maar heb geen zin om in één keer 50 dollar te storten. Heb ook geen creditcard en om nou te bietsen bij iemand anders.. nou nee.
quote:Jazeker, via NETeller.
Dijkstra Ajacied Forever schreef:
(...)En kun je dat dan ook cashen? :)
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 november 2004
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Oefenduel Vanmiddag 1600 uur AFC Ajax - Ajax Cape Town".
Ga jij het nieuwe Ajax-thuisshirt kopen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.