Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
Stijn
Bankzitter
Uit: Hoenderloo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 maart 2002
justice for all
Basisspeler
Uit: Veenendaal
Reg.: 20 juni 2001
quote:Hoe werkt dat dan dat Freerole. Ik ben vandaag begonnen bij Everestpoker en met pokeren in zijn algemeen. Heb van de 100 inschrijfgeld nu 485,75 gemaakt in 1 1/2 uur dus dat ging wel lekker.
JelleP schreef:
Deze bijvoorbeeld:
Everest poker: http://www.everestpoker.com/downloads/S14S71
Dit is een direct download link.
Hier kun je aan freerolls meedoen zonder ooit gestort te hebben. Het geld wat je hier mee wint kun je direct gebruiken.(er zijn ook sites waar je je freeroll verdiensten alleen kan uitcashen met behulp van punten die je alleen kunt verdienen dmv met echt geld spelen)
justice for all
Basisspeler
martijn_88
Talent
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003
quote:Paar maanden geleden ben ik door dit topic terecht gekomen bij everest. Ik verruilde de saaie playmoney tables voor de shasta's, beetje bij beetje ging mijn bankroll omhoog. Nadat ik redelijk wat SnG's gewonnen had ben ik op de 0.01/0.02 Cashtables gaan zitten. Hier heb ik al aardig wat tientjes gewonnen, en ben van plan om binnenkort 1 limiet omhoog te gaan. Het niveau zal daar uiteraard nog laag zijn, maaar zolang mijn bankroll stijgt heb ik niet te klagen.
JelleP schreef:
Deze bijvoorbeeld:
Everest poker: http://www.everestpoker.com/downloads/S14S71
Dit is een direct download link.
Hier kun je aan freerolls meedoen zonder ooit gestort te hebben. Het geld wat je hier mee wint kun je direct gebruiken.(er zijn ook sites waar je je freeroll verdiensten alleen kan uitcashen met behulp van punten die je alleen kunt verdienen dmv met echt geld spelen)
Jopiler
Moderator
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
quote:die 100 inschrijfgeld, dat is nepgeld.. je moet opECHT geld klikken wil je echt geld kunnen verdienen!
justice for all schreef:
(...)
Hoe werkt dat dan dat Freerole. Ik ben vandaag begonnen bij Everestpoker en met pokeren in zijn algemeen. Heb van de 100 inschrijfgeld nu 485,75 gemaakt in 1 1/2 uur dus dat ging wel lekker.
Jopiler
Moderator
quote:oh, ik dacht al wat verdient die gast snel als beginneling
Snipes schreef:
(...)
die 100 inschrijfgeld, dat is nepgeld.. je moet opECHT geld klikken wil je echt geld kunnen verdienen!
justice for all
Basisspeler
quote:Wanneer kan je je inschrijven voor die FreeRole toernooien. Steeds als ik kijk staat er wachten en als ik dan weer kijk is die uitverkocht. Hoe lang van te voren kan je je voor die dingen inschrijven. Ze zijn maar eens in de 3 uur namelijk.
Woot schreef:
(...)
oh, ik dacht al wat verdient die gast snel als beginneling
quote:uur, maar binnen 2 minuten vaak al weg.
justice for all schreef:
(...)
Wanneer kan je je inschrijven voor die FreeRole toernooien. Steeds als ik kijk staat er wachten en als ik dan weer kijk is die uitverkocht. Hoe lang van te voren kan je je voor die dingen inschrijven. Ze zijn maar eens in de 3 uur namelijk.
Jopiler
Moderator
quote:doe nu ook een shasta game....volgens mij krijg je maar 10 cent als je wint maja wat moet je doen om paar euro (tientallen euro's) te winnen??
Jopiler schreef:
Ik doe nu zo'n Shasta-game...
Hoeveel kan je er daar van spelen?
Als je bij de 1e 3 eindigt krijg je echt geld nl.
Jopiler
Moderator
maduro
Jeugdspeler
Uit: Boskoop
Reg.: 27 oktober 2004
justice for all
Basisspeler
quote:Als je tijd heb zou ik vanavond 23:30 uur nog een keer kijken, dan heb je een kans.
maduro schreef:
ik weet niej wat ik fout doe hoor maar ik kom die shasta tafel niet op elke keer zit hij weer vol
maduro
Jeugdspeler
Administrator
Administrator
Vak: -
Reg.: 26 juni 2002
maduro
Jeugdspeler
quote:gewoon opletten en snel reageren
maduro schreef:
ik kom egt die shasta tafels niet op hoor elke keer staat er m/10 dan klik ik maar dan zit hij alweer vol
maduro
Jeugdspeler
justice for all
Basisspeler
quote:Als je erop drukt kan je zien wanneer de tijd ingaat dat je je kan inschrijven. Nu bijvoorbeeld over 3 minuten. Heb alleen geen zin om tot 1:30 uur te wachten tot je kan spelen.
maduro schreef:
ja weet niej maar dan zijn alle tafels al vol
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat te doen met Miralem Sulejmani?
Van de Ajax-fans denkt 55,6% dat NEC wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!