Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
quote:Zo kom je dr inderdaad vrijwel altijd in.
Je kiest gewoon bij filters aan de rechterkant. Tafel van 10 personen, inleg 0/0. Dan op 'kies tafel' o.i.d. en voila ! Al is dat echt droevig, ben je een half uur bezig voor zo'n toernooi, win je 0,05 cent...
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 november 2004
quote:ja ik zag het. Het schijnt dat 25% van de jongeren pokert en 13% elke dag of zoiets.
Market Garden schreef:
Er was een uitzending bij 2Vandaag over Poker:
link
Niet veel bijzonders, interviewtje met Noah Boeken en wat basics...
martijn_88
Talent
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003
MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Vak: -
Reg.: 15 augustus 2005
ajaxwintcl
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 30 augustus 2003
quote:Hoe heet dat boek ?
martijn_88 schreef:
Tegenwoordig zend veronica het EPT uit in plaats van het gepoker in het *pokerhol* in London, maandag meestal rond een uurtje of 1.
2 dagen geleden het eerste Nederlandstalige pokerboek in de brievenbus gekrege. Een mooi boek voor een beginnende speler. De basis wordt beschreven, zoals de starthanden, positie, percentages. Het spel vanaf de flop, de tegenstander lezen komen ook aan bod. Achter in het boek staat een zeer uitgebreide quiz. 8 verschillende problemen en bij elk probleem zijn er een stuk of 6 vragen opgenomen! Achter in het boek staan de antwoorden uitgebreid beschreven. Zeer leerzaam...
Voor gevorderde spelers zal er denk ik weinig nieuws instaan.
ajaxwintcl
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 30 augustus 2003
quote:Tsjonge ik ga niet goed de laatste tijd beste prestatie is 3e bij summit toernooi vorige week. Maar bij epec ging het dramatisch heb ik 3/3 flop 8/k/3 3/8 klaver dat wel ik raise lichtjes om mensen weg te halen 2 callen er turn klaver ik raise om te kijken of iemand het heeft callen alletwee river klaver gasten met flush zo kwam ik op 70. toen aas/9 flop aas/heer/5 1 gast blijft over na mijn raise van 20 turn 6 ik besluit er voor te gaan en raise all in hij callt en showt 5/6 off ongelovelijk (zegt ie ook nog sorry man i need to go lolllll) damn het gaat echt niet goed de laatste tijd ik moet dat boek hebben waar iemand het over had
BeeDeeVee schreef:
Ligt eraan wanneer die gehouden wordt. Ik heb de vorige keer niet meegedaan omdat ik wat anders te doen had. Maar aangezien ik volgens mij mijn laatste 5 toernooien in de top 40 eindigde, geef ik mezelf in ieder geval wel kans om ver te komen, mocht ik meedoen.
martijn_88
Talent
quote:
ajaxwintcl schreef:
(...)
Tsjonge ik ga niet goed de laatste tijd beste prestatie is 3e bij summit toernooi vorige week. Maar bij epec ging het dramatisch heb ik 3/3 flop 8/k/3 3/8 klaver dat wel ik raise lichtjes om mensen weg te halen 2 callen er turn klaver ik raise om te kijken of iemand het heeft callen alletwee river klaver gasten met flush zo kwam ik op 70. toen aas/9 flop aas/heer/5 1 gast blijft over na mijn raise van 20 turn 6 ik besluit er voor te gaan en raise all in hij callt en showt 5/6 off ongelovelijk (zegt ie ook nog sorry man i need to go lolllll) damn het gaat echt niet goed de laatste tijd ik moet dat boek hebben waar iemand het over had![]()
owja volgende week 2 epecs voor ons 1 nederlanders 1 voor europe 1 voor nederland zeker wel leuk aan de nederlandse deed vorige x maar 800 mensen mee en nu met vakantie enzo kan het wel eens nog minder zijn (waarom tip ik jullie überhaupt)
quote:Dus het boek bevalt je? Ik zit te twijfelen of ik hem zou kopen. Ik heb hier al een stuk of 10 boeken staan (nog niet allemaal gelezen), maar Nederlands neelst toch wat gemakkelijker weg.
martijn_88 schreef:
Tegenwoordig zend veronica het EPT uit in plaats van het gepoker in het *pokerhol* in London, maandag meestal rond een uurtje of 1.
2 dagen geleden het eerste Nederlandstalige pokerboek in de brievenbus gekrege. Een mooi boek voor een beginnende speler. De basis wordt beschreven, zoals de starthanden, positie, percentages. Het spel vanaf de flop, de tegenstander lezen komen ook aan bod. Achter in het boek staat een zeer uitgebreide quiz. 8 verschillende problemen en bij elk probleem zijn er een stuk of 6 vragen opgenomen! Achter in het boek staan de antwoorden uitgebreid beschreven. Zeer leerzaam...
Voor gevorderde spelers zal er denk ik weinig nieuws instaan.
martijn_88
Talent
quote:Nouja, ik heb het boek besteld want ik ben toch wel benieuwd. En het kan nooit kwaad om nog eens wat basis dingetjes door te nemen
martijn_88 schreef:
Ik ben een beginnende speler, maar het boek beviel me wel, vooral de quize. Ik lees nu ongeveer 1.5 maand op pokerinfo.nl, zowel forum als artikelen en speel ongeveer 2 maanden met real money. Je pikt uiteraard nieuwe dingen op uit het boek, maar veel bekende informatie stond er ook in. Hoofdstukken als spel uitgeleg, starthanden, percentages, wat algemene informatie over pokersoftware, rackback, multitabling, de algemene 10 gouden regels, poker 'woordenlijst' en de bibliotheek met kleine recensies van andere bekende poker boeken was eigenlijk allemaal bekend voor mij, zodat er weinig pagina's overblijven met nieuwe informatie vooral voor een wat gevorderde speler. Het boek bevat 200 pagina's, waarvan de quize 80 pagina's bevat, die wel leerzaam is om te maken, want oefening baart kunst.
MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Jopiler
Moderator
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
quote:folded = dat jij/diegene de kaarten heeft weggegooid..je levert je kaarten zeg maar in en je doet niet meer mee voor de pot.
Jopiler schreef:
Ik zit op Unibet met die gratis 5 euro, maar ik snap al die termen niet helemaal.
Wat betekenen de volgende termen:
folded=
called=
checked= gewoon checken neem ik aan...
bet= inzetten
sat down=
raised= verhogen
Jopiler
Moderator
Jopiler
Moderator
MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
quote:Sat down staat onder de naam van een speler die terug komt na eerst 'sit out' te hebben gedrukt, of die nieuw komt aan de tafel.
Jopiler schreef:
Edit:
2 vragen dus:
Waar staat dat 'sat down' trouwens?
Kan ik zomaar EXIT drukken, of verlies je dan al je geld?
Jopiler
Moderator
Jopiler
Moderator
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Op dit moment zitten er 10 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 62,3% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!