Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 10:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 50 »

HR

Stelling:

HR
HR

Woot
Idool

Vak: 107
Reg.: 26 februari 2003

quote:HR
milan_ajax schreef:

hey ik vind poker wel leuk maar kan het nog niet zo heel goed. iemand een tip waar je het eerst kan oefenen zonder geld in te zetten?
HR
partypoker.com aan de play money tables

BeeDeeVee schreef:

Je kan bij Everest ook een rekening vanuit niets opbouwen. Er zijn gratis "single table tournaments" waar je enkele centen kan winnen. Met die centen kan je je weer inkopen bij tafels met hogere prijzengelden, etc.
HR
Ik heb een real money account en kan als ik een vriend aanmeld wat geld erbij krijgen en degene die ik dan aanmeld krijgt dan 25 dollar direct op een real money account als hij even wat gegevens invult. Te gek voor woorden :)

Incredible Ibrahimovic schreef:

(...)

Ik heb er één gekocht via Pokerchips.nl en dat ging prima. Uitstekende service en snelle leveringen. Daarnaast is het ook nog eens prima kwaliteit.
HR
Welke variant had je en wat kostte het?

[Dit bericht is veranderd door Woot (op 27 mei 2006 14:31:36).]

Keuze stelling: 5$
HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Vak: -
Uploads: 1
Reg.: 29 maart 2003

Ik ben nu al 3 weken bezig om mijn Everest rekening te verify-en. Over elk mailtje gaat een week overheen. Meer mensen die dit heeft gehad?

[Dit bericht is veranderd door Markvo (op 27 mei 2006 18:33:45).]

HR
HR

ajaxwintcl
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 augustus 2003

'Ik heb een real money account en kan als ik een vriend aanmeld wat geld erbij krijgen en degene die ik dan aanmeld krijgt dan 25 dollar direct op een real money account als hij even wat gegevens invult. Te gek voor woorden'

U heeft een pm kan je mij ff aanmelden ? :B

Geen stellingname
HR
HR

ajax/sintoedenrode
Jeugdspeler

Uit: sint-oedenrode
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 november 2005

ik poker heel veel eigenlijk regelmatig met vrienden of op het internet en dan ook veelal tegen vrienden !
vaak doe ik mee met freeroll toernooien bij pokerchamps kun je echt geld winnen zonder iets in te zetten

Geen stellingname
HR
HR

Woot
Idool

ajaxwintcl schreef:

'Ik heb een real money account en kan als ik een vriend aanmeld wat geld erbij krijgen en degene die ik dan aanmeld krijgt dan 25 dollar direct op een real money account als hij even wat gegevens invult. Te gek voor woorden'

U heeft een pm kan je mij ff aanmelden ? :B
HR
prima

HR
HR

martijn_88
Talent

Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003

Speel meestal de single table toernooien, real money. Paar dagen geleden begonnen aan de shasta tafel met 0 euro buy in tegen een pot van paar cent. Zo naar wat hogere tafels gewerkt. Wat me opvalt bij Everest Poker zijn de bad beats die je vaak om je oren vliegen, AA, AKs die 5x bb gecallt worden door een 2,4 en 2,7 en vervolgens winnen etc.! Heb dit ook op al op diverse fora's gelezen.
PS. Als iemand interesse heeft in een real money acount+25 pm me.

[Dit bericht is veranderd door martijn_88 (op 27 mei 2006 22:02:58).]

Geen stellingname
HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Ik speel de laatste weken voornamenlijk 1/2$ limit op verschillende clients. Voor de mensen die graag aan pokerboeken willen komen raad ik deze site aan. Hier kan je, door je aan te melden op één van de aangegeven clients, 2 gratis boeken uitkiezen.

Nog een klein oproepje:
Zijn er mensen die zin hebben om een AN toernooitje op te zetten?

HR
HR

Woot
Idool

Markvo schreef:

Ik speel de laatste weken voornamenlijk 1/2$ limit op verschillende clients. Voor de mensen die graag aan pokerboeken willen komen raad ik deze site aan. Hier kan je, door je aan te melden op één van de aangegeven clients, 2 gratis boeken uitkiezen.

Nog een klein oproepje:
HR
Ik ben daar wel voor in. Hoe zie je dat voor je eigenlijk?

HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Woot schreef:

(...)

Ik ben daar wel voor in. Hoe zie je dat voor je eigenlijk?
HR
Via Bijv. Pokerstars kan je een privé toernooi aanmaken. We moeten dan even een buy in + datum vast stellen mits er genoeg animo voor is.. Een toernooi met 3 man schiet ook niet op :)

HR
HR

KinKelZ
Veelbelovend talent

Uit: Nieuw Vennep
Reg.: 6 juli 2003

Hahah vet een pokertopic. Ik speel ook heel vaak poker met vrienden (2 eu inzet pp) en dat is echt lachen, gewoon gezellig ff pokeren. Ik speel ook op internet met playmoney maar dat vind ik niet zo leuk, ik wil binnenkort een real money account gaan openen ik zit bij party poker. Waar zitten jullie ?

Je kan dus ook zelf een realmoney toernooi aanmaken dat is wel vet gek!! Ik doe ook mee. Freeroll wil ook een keer meedoen maar ik moet er ff tijd voor vinden!

[Dit bericht is veranderd door KinKelZ (op 29 mei 2006 12:39:28).]

Geen stellingname
HR
HR

BeeDeeVee
Vedette

Uit: Thuis
Reg.: 23 november 2004

Een moment van grote frustratie vanmiddag:

Ik kreeg bij een single-table toernooitje een klaveraas en een ruiten 8 in de hand. Iedereen called de flop en ik doe dat vanuit de small blind ook. Ik had stond qua punten bijna onderaan op dat moment. De flop is een 10, J en K allen van klavers. Er wordt een minimum bet gemaakt en ik call deze, samen met een andere speler. De river is een schoppen 5. Nu komt er een grotere bet en omdat ik nog steeds niet in mijn hand heb en de kans op een flush of straat me te klein is, ga ik weg. Vervolgens komt de river... klavervrouw... Ik had dus gewoon een royal flush in mijn handen gehad... :denk

Geen stellingname
HR
HR

Incredible Ibrahimovic
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk

Uit: Onderdijk
Vak: 424
Reg.: 7 februari 2003

BeeDeeVee schreef:

Een moment van grote frustratie vanmiddag:

Ik kreeg bij een single-table toernooitje een klaveraas en een ruiten 8 in de hand. Iedereen called de flop en ik doe dat vanuit de small blind ook. Ik had stond qua punten bijna onderaan op dat moment. De flop is een 10, J en K allen van klavers. Er wordt een minimum bet gemaakt en ik call deze, samen met een andere speler. De river is een schoppen 5. Nu komt er een grotere bet en omdat ik nog steeds niet in mijn hand heb en de kans op een flush of straat me te klein is, ga ik weg. Vervolgens komt de river... klavervrouw... Ik had dus gewoon een royal flush in mijn handen gehad... :denk
HR
Achteraf zeer frustrerend, maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je op dat moment de juiste beslissing hebt genomen. Je had al moeten raisen op de flop om de nut flush te representeren.

Ik had overigens ook een momentje van frustratie. Nam deel aan een freeroll voor een satellite naar de WSOP op PartyPoker. De eerste 50 kregen een ticket voor de kwalificatie voor de World Series, sta ik bij de eerste tien, wordt ik door een hele aggressieve speler (wij waren chipleaders aan onze tafel) all-in gezet, terwijl ik KhKd in mijn hand houdt. Pre-flop natuurlijk geen enkele moeite om te callen. Hij heeft 9h9s, alleen een negen of een schoppen-flush kan hem redden. De flop is ideaal : 7hJdTc. Geen flush denk ik, maar een 8 geeft hem een straat. De turn laat een 2c zien, weer een moment van opwinding ! Dan de river, het is de dodelijke 9d. Nog even een minuut staan staren wat er nu gebeurd was, maar het was duidelijk. Gruwelijk geriverd en eindigde ik als 54e...ongekend !

Geen stellingname
HR
HR

MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I

Reg.: 15 augustus 2005

Kan je ergens een deposit maken met gewoon een postbankrekening ? Of is er nog een andere makkelijke manier van geld overmaken? Ik speel nu alleen nog met play money op partypoker

HRHR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Het beste kan je een Moneybookers of een Neteller acount maken en daar geld naar overmaken. Neteller en moneybookers word door vrijwel elke pokerroom geacepteerd

HR
HR

transfer
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Reg.: 30 mei 2005

Markvo schreef:

Nog een klein oproepje:
HR
Ik ook...lache

Geen stellingname
HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Ok dan maak ik even een lijstje met geintresseerden:

Woot
KinKelZ
transfer
Markvo
Market Garden
Képi blanc

Wie volgt :)

[Dit bericht is veranderd door Markvo (op 2 juni 2006 11:01:38).]

HR
HR

Market Garden
Lid 2de elftal

Uit: Enschede
Reg.: 26 november 2004

Markvo schreef:

Ok dan maak ik even een lijstje met geintresseerden:

Woot
KinKelZ
transfer
Markvo

Wie volgt :)
HR
Onder de voorwaarde dat ik de tijd er op dat moment voor heb, ben ik hier ook wel voor in.. :)

Keuze stelling: 2$
HR
HR

MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I

Reg.: 15 augustus 2005

Markvo schreef:

Het beste kan je een Moneybookers of een Neteller acount maken en daar geld naar overmaken. Neteller en moneybookers word door vrijwel elke pokerroom geacepteerd
HR
Thanks

HR
HR

Képi blanc
International

Vak: 105
Reg.: 31 mei 2000

Zet mij er ook maar bij B). Hou wel van aparte toernooitjes.

Ik heb nog een leuke No Limit Hold'em simulatie waarin je tegen (ouwe) wereldkampioenen speelt.

Poker Superstars Invitational Tournament - 8.13 MB

"Take on the masters of the game in this high quality No Limit Texas Hold Em game based on the Poker Superstars Invitational Tournament TV Show. Helpful tips for beginners, challenging computer opponents for experts, and great fun for everyone!"

Play against :

• Doyle Brunson is to poker what Babe Ruth was to baseball, a larger-than-life giant of a man who sets the standard for achievement and excellence by which all other players are measured.
• Gus Hansen, a man who before becoming a poker player was a top ranked backgammon player.
• Phil Ivey, a man who has been dominating the poker world the last four years.
• T.J. Cloutier, his skills have been honed in the back rooms of Texas, in games where they were all carrying guns.
• Howard Lederer, a man who was originally a Chess player, and is one of the most respected Poker analysts.
•Howard, 'The Professor', Lederer.
• And also: Barry Greenstein, Chip Reese and Johnny Chan!

Can you go up against these 8 poker champions and beat them at their own game?

FEATURES:

• Play the exact Tournament from the Poker Superstars TV Show.
• Game Tips help beginners learn the fundamentals of the game.
• Advanced Poker AI Computer Opponents will challenge you to master the game.
• Game Speed up options make for snappy play that is perfect for practicing.
• 3 Exciting Game Modes - Round (one tv show), Season (a whole tournament) and Cash Game (limit game).
• Funkitron's unique Player Card system tracks all your best winnings, best pots and winning hands.

Keuze stelling: 10$
HR
HR

Woot
Idool

Markvo schreef:

HR
Ik ga geen geld overmaken, ik speel nu met een gratis 75 dollar op partypoker en dat vind ik goed zat.
Ik ben wel in voor zo'n toernooi, maar dan op partypoker aub.

HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

Woot schreef:

(...)

Ik ga geen geld overmaken, ik speel nu met een gratis 75 dollar op partypoker en dat vind ik goed zat.
Ik ben wel in voor zo'n toernooi, maar dan op partypoker aub.
HR
Het is niet mogenlijk via Partpoker zelf een toernooi aan te maken. Dus helaas.

HR
HR

DimuBorgir
Ballenjongen

Reg.: 23 januari 2006

Ik speel zelf veel op http://www.replaypoker.com Ik nodig jullie dan ook uit om daar ook eens te kijken. Het is gratis, je speelt vor fictief geld en je hoeft niks te downloaden. Daarbij wil ik jullie ook vragen om mijn naam op te geven als je je daar in schrijft. Kan ik awards en geld mee winnen. Ik speel daar ook onder de naam DimuBorgir. Alvast bedankt voor degene die mij willen steunen.

Geen stellingname
HR
HR

ajaxwintcl
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003

Godverdomme, ik deed mee aan epec kwalificatie europa online 1000 deelnemers zaten er welliswaar nog 400 in maar ik stond 20e verlies ik 2x achter elkaar enorm zuur :\(

ik heb q/k offsuited raise pre flop licht
flop: 6/8/q alledrie verschillende soorten prima dus zou je zeggen
ik check maar ander raised die call ik
turn: 10 mogelijkheden voor straat maar inmiddels was het 1-1
ik raise hij called (all in)
showed 7/10
wat kan hem redden: 7/10/9
river: 9 --> straat chips gehalveerd :\(

Volgende aas/vrouw suited toch niet slecht gast (met nnog minder chips dan ik gaat all in) ik call als enige ook haast all in
hij showed tot mijn verbijstering 3/7 offsuited ik denk die moet weg ofzo dat zegt hij ook nog ff erbij 'haha'
maar nu komt het...
flop q/3/2 ( niks aan de hand )
turn a (2 pair lekker hoor)
river 3 (gozer maakt trippel 3) ik lig praktisch uit het toernooi ronde daarna small blind all in werd niks
toch wel heeéééél vervelend hoor :\(

iemand tips hoe ik dit soort dingen kan voorkomen :P

Geen stellingname
HR
HR

Markvo
Vedette
ANC-houder V

ajaxwintcl schreef:

Godverdomme, ik deed mee aan epec kwalificatie europa online 1000 deelnemers zaten er welliswaar nog 400 in maar ik stond 20e verlies ik 2x achter elkaar enorm zuur :\(

ik heb q/k offsuited raise pre flop licht
flop: 6/8/q alledrie verschillende soorten prima dus zou je zeggen
ik check maar ander raised die call ik
turn: 10 mogelijkheden voor straat maar inmiddels was het 1-1
ik raise hij called (all in)
showed 7/10
wat kan hem redden: 7/10/9
river: 9 --> straat chips gehalveerd :\(

Volgende aas/vrouw suited toch niet slecht gast (met nnog minder chips dan ik gaat all in) ik call als enige ook haast all in
hij showed tot mijn verbijstering 3/7 offsuited ik denk die moet weg ofzo dat zegt hij ook nog ff erbij 'haha'
maar nu komt het...
flop q/3/2 ( niks aan de hand )
turn a (2 pair lekker hoor)
river 3 (gozer maakt trippel 3) ik lig praktisch uit het toernooi ronde daarna small blind all in werd niks
toch wel heeéééél vervelend hoor :\(

iemand tips hoe ik dit soort dingen kan voorkomen :P
HR
Hmm balen :\(

Bij het 1e handje had je meer kunnen raisen Pre-Flop. Na de flop redelijk goed gespeeld (ik neem aan dat je wilde dat hij meeging aangezien de check-raise).
2e handje is gewoon domme pech..

HR
HR

Geen stellingname
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!