Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
quote:partypoker.com aan de play money tables
milan_ajax schreef:
hey ik vind poker wel leuk maar kan het nog niet zo heel goed. iemand een tip waar je het eerst kan oefenen zonder geld in te zetten?
quote:Ik heb een real money account en kan als ik een vriend aanmeld wat geld erbij krijgen en degene die ik dan aanmeld krijgt dan 25 dollar direct op een real money account als hij even wat gegevens invult. Te gek voor woorden
BeeDeeVee schreef:
Je kan bij Everest ook een rekening vanuit niets opbouwen. Er zijn gratis "single table tournaments" waar je enkele centen kan winnen. Met die centen kan je je weer inkopen bij tafels met hogere prijzengelden, etc.
quote:Welke variant had je en wat kostte het?
Incredible Ibrahimovic schreef:
(...)
Ik heb er één gekocht via Pokerchips.nl en dat ging prima. Uitstekende service en snelle leveringen. Daarnaast is het ook nog eens prima kwaliteit.
ajaxwintcl
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 30 augustus 2003
ajax/sintoedenrode
Jeugdspeler
Uit: sint-oedenrode
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 november 2005
quote:prima
ajaxwintcl schreef:
'Ik heb een real money account en kan als ik een vriend aanmeld wat geld erbij krijgen en degene die ik dan aanmeld krijgt dan 25 dollar direct op een real money account als hij even wat gegevens invult. Te gek voor woorden'
U heeft een pm kan je mij ff aanmelden ?
martijn_88
Talent
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003
quote:Ik ben daar wel voor in. Hoe zie je dat voor je eigenlijk?
Markvo schreef:
Ik speel de laatste weken voornamenlijk 1/2$ limit op verschillende clients. Voor de mensen die graag aan pokerboeken willen komen raad ik deze site aan. Hier kan je, door je aan te melden op één van de aangegeven clients, 2 gratis boeken uitkiezen.
Nog een klein oproepje:
Zijn er mensen die zin hebben om een AN toernooitje op te zetten?
quote:Via Bijv. Pokerstars kan je een privé toernooi aanmaken. We moeten dan even een buy in + datum vast stellen mits er genoeg animo voor is.. Een toernooi met 3 man schiet ook niet op
Woot schreef:
(...)
Ik ben daar wel voor in. Hoe zie je dat voor je eigenlijk?
KinKelZ
Veelbelovend talent
Uit: Nieuw Vennep
Reg.: 6 juli 2003
Incredible Ibrahimovic
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk
Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003
quote:Achteraf zeer frustrerend, maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je op dat moment de juiste beslissing hebt genomen. Je had al moeten raisen op de flop om de nut flush te representeren.
BeeDeeVee schreef:
Een moment van grote frustratie vanmiddag:
Ik kreeg bij een single-table toernooitje een klaveraas en een ruiten 8 in de hand. Iedereen called de flop en ik doe dat vanuit de small blind ook. Ik had stond qua punten bijna onderaan op dat moment. De flop is een 10, J en K allen van klavers. Er wordt een minimum bet gemaakt en ik call deze, samen met een andere speler. De river is een schoppen 5. Nu komt er een grotere bet en omdat ik nog steeds niet in mijn hand heb en de kans op een flush of straat me te klein is, ga ik weg. Vervolgens komt de river... klavervrouw... Ik had dus gewoon een royal flush in mijn handen gehad...
MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Reg.: 15 augustus 2005
quote:Ik ook...lache
Markvo schreef:
Ik speel de laatste weken voornamenlijk 1/2$ limit op verschillende clients. Voor de mensen die graag aan pokerboeken willen komen raad ik deze site aan. Hier kan je, door je aan te melden op één van de aangegeven clients, 2 gratis boeken uitkiezen.
Nog een klein oproepje:
Zijn er mensen die zin hebben om een AN toernooitje op te zetten?
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Reg.: 26 november 2004
quote:Onder de voorwaarde dat ik de tijd er op dat moment voor heb, ben ik hier ook wel voor in..
Markvo schreef:
Ok dan maak ik even een lijstje met geintresseerden:
Woot
KinKelZ
transfer
Markvo
Wie volgt
MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Reg.: 15 augustus 2005
quote:Thanks
Markvo schreef:
Het beste kan je een Moneybookers of een Neteller acount maken en daar geld naar overmaken. Neteller en moneybookers word door vrijwel elke pokerroom geacepteerd
Képi blanc
International
Vak: 105
Reg.: 31 mei 2000
quote:Ik ga geen geld overmaken, ik speel nu met een gratis 75 dollar op partypoker en dat vind ik goed zat.
Markvo schreef:
Het beste kan je een Moneybookers of een Neteller acount maken en daar geld naar overmaken. Neteller en moneybookers word door vrijwel elke pokerroom geacepteerd
quote:Het is niet mogenlijk via Partpoker zelf een toernooi aan te maken. Dus helaas.
Woot schreef:
(...)
Ik ga geen geld overmaken, ik speel nu met een gratis 75 dollar op partypoker en dat vind ik goed zat.
Ik ben wel in voor zo'n toernooi, maar dan op partypoker aub.
DimuBorgir
Ballenjongen
Reg.: 23 januari 2006
ajaxwintcl
Vedette
Reg.: 30 augustus 2003
quote:Hmm balen
ajaxwintcl schreef:
Godverdomme, ik deed mee aan epec kwalificatie europa online 1000 deelnemers zaten er welliswaar nog 400 in maar ik stond 20e verlies ik 2x achter elkaar enorm zuur
ik heb q/k offsuited raise pre flop licht
flop: 6/8/q alledrie verschillende soorten prima dus zou je zeggen
ik check maar ander raised die call ik
turn: 10 mogelijkheden voor straat maar inmiddels was het 1-1
ik raise hij called (all in)
showed 7/10
wat kan hem redden: 7/10/9
river: 9 --> straat chips gehalveerd
Volgende aas/vrouw suited toch niet slecht gast (met nnog minder chips dan ik gaat all in) ik call als enige ook haast all in
hij showed tot mijn verbijstering 3/7 offsuited ik denk die moet weg ofzo dat zegt hij ook nog ff erbij 'haha'
maar nu komt het...
flop q/3/2 ( niks aan de hand )
turn a (2 pair lekker hoor)
river 3 (gozer maakt trippel 3) ik lig praktisch uit het toernooi ronde daarna small blind all in werd niks
toch wel heeéééél vervelend hoor
iemand tips hoe ik dit soort dingen kan voorkomen
martijn_88
Talent
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!