Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 november 2004
quote:Ok, gister m'n 1e toernooi gespeeld, won de 1e 2 rondes, ging lekker... dacht ik
AFCA Casuals schreef:
(...)
Ga maar is een groot toernooi spelen, er zijn spelers die loose zijn, maar de mensen die vaak in t geld eindigen spelen ontzettend tight.. Ik ook, als ik een toernooi speel, tenminste tot aan de rebuy periode speel ik wat looser maar nog redelijk tight..
Alle grote spelers zijn gewoon tight, behalve als je Gus Hansen heetMaar die weet van elke hand nog wel een AA te maken af en toe
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 29 mei 2001
quote:AUW!!
Market Garden schreef:
In de finale, 2 spelers nog over, 1 gaat All-in.
Ze spelen hun kaarten open, de flop wordt gemaakt en er komen 2 Q's en een 5 meen ik.
De vrouw (!) had een 5 in dr hand, de gast die all-in ging niks bijzonders t.o.v. de flop.
Komt er in de volgende kaart nog een Q.. De vrouw heeft een Fullhouse en lijkt verzekerd van de winst...
De River komt op tafel..... nog een Q!!!
Toen won de All-in speler met z'n 9 ...
AFCA Casuals
International
Vak: 127
Reg.: 22 augustus 2001
quote:Ow ja wel hoor!!
Dijkstra Ajacied Forever schreef:
(...)AUW!!Oei, dat is wel heel erg zuur. Zuurder dan dat kun je het haast niet krijgen denk ik.
Incredible Ibrahimovic
Vedette
Winnaar Euro 2004 VoVo Ajax Netwerk
Uit: Onderdijk
Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 7 februari 2003
milan_ajax
Talent
Uit: Amsterdam
Reg.: 25 februari 2005
quote:Daar kun je ook voor geld spelen zonder te storten
milan_ajax schreef:
hey ik vind poker wel leuk maar kan het nog niet zo heel goed. iemand een tip waar je het eerst kan oefenen zonder geld in te zetten?
Ajax de Beste
Regelmatige invaller
Reg.: 16 maart 2001
quote:Op het moment dat die nieuwe tafels in beeld komen, druk je op kies beschikbare plaats. Er word dan een plaats voor je gereserveerd.. Moet je uiteraard de buy-in wel op 0/0 hebben staan
koningco schreef:
Ik speel nu ook voor de fun op Everest, heb van 100 fiches als snel 130 gemaakt. Maar nu wil ik zo'n Single Tafel toernooi op een Shasta-tafel (met een prijzenpot van € 0,10 echt geld) wel eens uitproberen. Ik heb intussen door dat er iedere 5 minuten nieuwe tafels gestart worden, maar ik het is zo druk dat die iedere keer al vol zitten als ik meteen klik. Kan iemand mij een tip geven hoe ik wel mee kan doen?
Ik heb "kies een beschikbare plaats" al een tijdje aan staan, maar ik kom er gewoon niet tussen. Heeft die "kies een beschikbare plaats" een soort wachtrij of zo?
Incredible Ibrahimovic
Vedette
quote:Nou, Devilfish was de eerste aan tafel die de weg naar buiten mocht opzoeken. Het leek er wel op alsof hij geen zin meer had op het einde, ging met iedere kaart bijna mee, zelfs op 6-2 offsuited..
Ajax de Beste schreef:
Morgen bij Monday Night Poker op Veronica de Devilfish!
Lijkt mij wel weer de moeite waard om te gaan kijken, alleen jammer dat ik elke dinsdag brak uit mijn bed stap
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
Ajax de Beste
Regelmatige invaller
Reg.: 16 maart 2001
milan_ajax
Talent
Reg.: 25 februari 2005
Incredible Ibrahimovic
Vedette
quote:Ik heb er één gekocht via Pokerchips.nl en dat ging prima. Uitstekende service en snelle leveringen. Daarnaast is het ook nog eens prima kwaliteit.
milan_ajax schreef:
Ey ik speel nu ook wel eens met vrienden voor de lol maar wil nu wel zo'n pokerkoffer aanschaffen. Weet iemand waar ik die het beste kan halen?
quote:Thanks dit werkt inderdaad beter dan wat ik tot nu toe deed. Ik klikte steeds een tafel aan, maar die was dan meestal al vol. Is wel leuk zo'n toernooi met 10 spelers, maar een goede tactiek in zo'n grote groep moet ik nog een beetje leren denk ik. Ik denk dat ik nog niet vaak genoeg fold voor de flop, maar de 1e toernooiwinst is al binnen
Snipes schreef:
(...)
Op het moment dat die nieuwe tafels in beeld komen, druk je op kies beschikbare plaats. Er word dan een plaats voor je gereserveerd.. Moet je uiteraard de buy-in wel op 0/0 hebben staanDan moet het goed komen dacht ik zo.
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Reg.: 26 november 2004
ajaxwintcl
Vedette
Reg.: 30 augustus 2003
quote:Weet ik niet als ik met vrienden speel hanteer ik HC waarden
SQD_4 schreef:
Zijn er eigenlijk 'officiele' waarden verbonden aan de verschillende kleuren fiches?
Képi blanc
International
Vak: 105
Reg.: 31 mei 2000
quote:Zekers.. pokerchips hebben (bijna) altijd deze standaardwaardes:
SQD_4 schreef:
Zijn er eigenlijk 'officiele' waarden verbonden aan de verschillende kleuren fiches?
AFC Ajax is the Best
International
Reg.: 10 mei 2003
martijn_88
Talent
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2003
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Op dit moment zitten er 12 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 17,7% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!