Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 50 »
Wat moet de Buy in worden van het 1e AN Poker Cup
1$
2$
5$
10$
Anders.. Namenlijk:
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 29 mei 2001
quote:Een goed resultaat en een leuke avond, wat wil je nog meer
Dijkstra Ajacied Forever schreef:
Vanavond m'n eerste echte potje poker gespeeld tegen twee vrienden die doorgewinterde pokeraars pleiten te zijn. Allemaal 5 euro inleg, en gewoon een relaxed avondje poker. Drie keer een all-in gewonnen en één van de twee vrienden daardoor gedwongen nog maar eens 10 euro in te leggen. Na de laatste door hem verloren all-in was hij er wel even klaar mee, dus ben ik geëindigd met een winst van 6.45 euro. Niet slecht vond ik zelf, maar het belangrijkste: een gezellig pokeravondje gehad!
Ajax de Beste
Regelmatige invaller
Reg.: 16 maart 2001
damrak_Amsterdam
Veelbelovend talent
Reg.: 23 mei 2003
quote:Je kan dus zonder geld te storten geld winnen en dat later op je rekening gestort krijgen via Netteller?? dus pure winst zonder iets gestort te hebben? of is het op Everest alleenmaar `virtueel` geld?
Jack Army schreef:
(...)
Ik ben zelf afgelopen zomer begonnen met 0$ en na wat maandjes gekloot te hebben, zit ik inmiddels op 192$, zonder ook maar 1 cent gestort te hebben. De kracht van Everest is dat je gratis sit & go's kan spelen op de Shasta tafel en zo je eerste centen kan verdienen.
AFCA Casuals
International
Vak: 127
Reg.: 22 augustus 2001
quote:Ik ken het gevoel... Vandaag gaat het erg lekker +/- 80$ winst vandaag, zonder echt uitzondelijke kaarten te krijgen.
AFCA Casuals schreef:
ach play money is kut maar echt geld nog kutter, vandaag en gister al 150 euro verloren van me bankroll..
en ik kan echt goed pokeren verschillende toernooien al gewonnen, alleen maar bad beats tegen..
een paar op een rijtje die ik me kan herinneren..
Ik heb: K 10
Flop 3 5 K kleine bet krijg call
Turn 10 big bet, hij allin heeft 3 5
River 5
Ik heb: A K
Flop K Q J grote bet flush draw op tafel
Turn 7 push allin hij callt met 9 Q
River Q
Ik heb: A K harten
FLOP: 3 5 6 harten ik big bet hij reraist allin call heeft ie 4 7 harten
Ik heb: 4 3
flop: 3 4 3 ik bet hij callt
turn: Q ik bet hij allin, heeft ie Q 3
Ik heb: A A
pre flop allin: 1 caller met 88
flop A 8 8
en zo kan ik nog wel ff doorgaan niet normaal de beats die ik om me oren krijg
AFCA Casuals
International
quote:Deel was in cashgames deel was in heads up 20 dollar
Nomit schreef:
Wat spelen jullie dan? Cash games of sit en go's?
quote:Sinds 2 dagen speel ik veel op de 0.25/0.50 Limit tafel, terwijl ik daar vroeger (en nu eigenlijk nog)absoluut geen fan van was.
Nomit schreef:
Wat spelen jullie dan? Cash games of sit en go's?
quote:Die software toch ook he...
Nomit schreef:
Via een paar website kan je ook playmoney chips verkopen...
100.000 = 1 dollar.
1 miljoen = 11 dollar. Sommige site doen zelfs 1.10 en 12.50.. Heb nu 300k aan chips dus ga kijken of het werkt. Toch wel lachen. Het was bijna nog meer geweest. Ik speelde een toernooi en sta 4de met ruim 6k aan chips. nummer twee heeft 3000. Ik krijg QQ en ga all-in. Nummer 2 called en heeft AA. Balen. De volgende hand krijg ik KK en ga weer all-in. Nummer 2 (nu inmiddels al 1) called me wéér en heeft alweer AA. Toen kwamen er wat krachttermen uit.
AFCA Casuals
International
quote:Ik heb echt een hekel aan limit
Markvo schreef:
(...)
Sinds 2 dagen speel ik veel op de 0.25/0.50 Limit tafel, terwijl ik daar vroeger (en nu eigenlijk nog)absoluut geen fan van was.
Maar aangezien ik meer fan ben van m'n portomonee moet ik nie klagen
Verder af en toe een SnG'tje en head 2 head toernooitjes, NL uiteraard.
quote:Daardoor is het juist winstgevend.
AFCA Casuals schreef:
(...)
Ik heb echt een hekel aan limitdat is te gay haha, veel te veel chasers door dat ze een laag bedrag kunnen flatcallen.. riskante draws op t bord hoppa knallen, kan met limit niet dus dat vind ik kut
AFCA Casuals
International
quote:Ik speel ook 6 handed cashtables geen 10 handed duurt ook te lang
Markvo schreef:
(...)
Verder ben ik geen liefhebber van volle tafels, om de door jouw genoemde reden. Mijn advies dan ook; Ga aan een tafel zitten met 4 a 5 man.
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 november 2004
quote:Ja, maar wat zijn nu "slechte tot redelijke kaarten", "redelijk tot goede kaarten", "goede tot uitstekende kaarten"...?
Markvo schreef:
(...)
Slecht tot redelijke kaarten = fold
redelijk goede kaarten = 1x big blind callen en flop zien
goede tot uitstekende kaarten = raise
(..)
quote:K2 valt onder matige hand. Als je een tijdje poker speelt weet je zelf het best welke kaarten je onder welke catarogie moet zetten.
Market Garden schreef:
(...)
Ja, maar wat zijn nu "slechte tot redelijke kaarten", "redelijk tot goede kaarten", "goede tot uitstekende kaarten"...?
Een 2 en een Koning is redelijk slecht als je naar een straight toe wil, maar een Koning is wel weer een hoge kaarten. Zolang de bets voor de 1e flop niet te hoog zijn, ga ik bijna altijd mee... Ze heb je een 2 en een 3 ofso in je hand, zo heb je 3 of a Kind....
Market Garden
Lid 2de elftal
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 november 2004
quote:Dat klopt, dat zie je bij World Series of Poker ook heel veel...
Markvo schreef:
(...)
K2 valt onder matige hand. Als je een tijdje poker speelt weet je zelf het best welke kaarten je onder welke catarogie moet zetten.
Een leuk gegeven: De4 betere spelerfolden ongeveer 75% van hun kaarten op de pre flop
quote:Hou voor de gein een lijstje bij met de matige kaarten die je callt en wat ze opbrengen. na een paar uurtjes zal je zien dat het je meer kost, dan opleverd.
Market Garden schreef:
(...)
Dat klopt, dat zie je bij World Series of Poker ook heel veel...
Maar bij gewone amateurpotjes vind ik folden voor voor de preflop beetje zwakjes... Kijk als je aankomt met een 2 en een 6 OK... Maar verder......
ajaxwintcl
Vedette
Reg.: 30 augustus 2003
quote:Wat ik probeer te zeggen is dat je op hogere limiten je het niet kan veroorloven alles te callen. Ook als speel je op 0.02/0.04 tafels, het is niet handig het jezelf aan te leren want speel je een toernooi, of ga je in de toekomst een hogere limit spelen, zal dat je een verliezende speler maken.
ajaxwintcl schreef:
Het valt me op dat veel mensen het hebben over goede en slechte kaarten en dat ze dat basseren op plaatjes etc. Ik basseer me keuzes enkel op de kaarten die ik heb en de mogelijke win/verlies kansen met die kaarten. Dat moet ook je enige redenering telkens zijn liggen de kansen aan mijn zijde zo ja inzetten tsja dit klinkt simpel maar is natuurlijk ontzettend ingewikkeld. Verder ben ik het dus niet eens met 75% vd kaarten folden voor de pre flop dat dat de betere spelers zijn ik ben zelf niet zo'n fan van internet pokeren het 'mind' element is dan niet zo essentsieel als bij 'face to face'
AFCA Casuals
International
quote:Goeie handen voor mij zijn een raise waard voor de flop:
Market Garden schreef:
(...)
Ja, maar wat zijn nu "slechte tot redelijke kaarten", "redelijk tot goede kaarten", "goede tot uitstekende kaarten"...?
Een 2 en een Koning is redelijk slecht als je naar een straight toe wil, maar een Koning is wel weer een hoge kaarten. Zolang de bets voor de 1e flop niet te hoog zijn, ga ik bijna altijd mee... Ze heb je een 2 en een 3 ofso in je hand, zo heb je 3 of a Kind....
AFCA Casuals
International
quote:Ga maar is een groot toernooi spelen, er zijn spelers die loose zijn, maar de mensen die vaak in t geld eindigen spelen ontzettend tight.. Ik ook, als ik een toernooi speel, tenminste tot aan de rebuy periode speel ik wat looser maar nog redelijk tight..
ajaxwintcl schreef:
Verder ben ik het dus niet eens met 75% vd kaarten folden voor de pre flop dat dat de betere spelers zijn ik ben zelf niet zo'n fan van internet pokeren het 'mind' element is dan niet zo essentsieel als bij 'face to face'
Deze topic is gesloten en bestaat uit 50 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [Centraal] Poker topic

Op dit moment zitten er 12 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 17,7% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!