Ajax Netwerk
donderdag 20 november 2014 - 23:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Computers en internet » [centraal] Online Wed Topic

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 63 »

HR

49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001

Omdat het vorige deel wat groot was en de topictitel wat ongelukkig, hier een nieuwe, centrale online-wed-topic.

Bruikbare links:

Bookmakers

MrBookmaker

Tussenstanden

Realtime standen

Advies/tips

Bettingadvice-forum
Fok-forum

Calculator

Indek-calculator bij gelijkspel

De volgende vijf tips zijn goed om je aan te houden:

- Stel voor jezelf doelen. Maak bijvoorbeeld een excelsheetje, bepaal wat je strategie is, hoe je gokt bij een bepaald bedrag dus, welke winst je over laat boeken bij een bepaald bedrag. Dat soort dingen dus.
Een goed voorbeeld is om 4x15 of 2x15 euro's telkens op n dag in te zetten en kijken wat het saldo hierna geworden is en daarop dan de strategie af te stemmen. Als je bijvoorbeeld boven de 90 euro's kom, pak dan 20 euro's winst, ga verder met 4x15 euro's gokken met 10 euro's als buffer. Of als je boven de 120 euro's terecht kom, maak dan 30 euro's winst over en ga verder gokken met 4x20 euro's met 10 euro's als buffer.

- Denk niet te veel in het verleden en doe zeker niet aan 'als ik dit had gedaan, dan...'. Gedane zaken nemen namelijk geen keer. Het belangrijkste is je verliezen te accepteren. Het is en blijft gokken en heel veel rationaliteit komt er ook weer niet bij kijken. Als je dat wel wilt, ga je zelf verdiepen in de effectenwereld en investeer je geld in aandelen of opties, alhoewel dat ook soms gokwerk blijkt te zijn.

- Probeer zoveel mogelijk te spreiden in quoteringen. Dus niet telkens inzetten op hoge quoteringen maar ook soms iets als 1.35. Zet ook niet in op dingen waarvan je weinig of geen verstand hebt.

- Het grootste gevaar van alles is dat je steeds grotere bedragen gaat inzetten (ongeacht het feit of je wint of verliest). Probeer ook niet te positief te denken zo van als ik dit, dit en dit win dan heb ik het verlies van gisteren ruimschoots gecompenseerd.

- Stel van te voren vast (en belangrijker: houd je eraan) welk bedrag voor jou aanvaardbaar is om te verliezen. Een goed beginbedrag voor de niet zo ervaren gokkers is bijvoorbeeld 60 euro's of 100 euro's. Qua inleggen kun je bijvoorbeeld dan spreiden vanaf 1 euro tot en met 20 euro's.

Tot slot! Het belangrijkste van alles is dat je plezier hebt bij het gokken en het leuke is dat je bij sportwedstrijden soms wat extra spanning hebt. Zorg er echter voor dat gokken niet teveel je leven gaat beheersen, waardoor je al je geld bijvoorbeeld kwijt raakt. Als je bang bent dat dat wel het geval is, dan is het raadzaam deze site over gokverslaving te raadplegen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je door je gokgedrag geld verliest, wat je eigenlijk helemaal niet kwijt kan raken :).

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 16 juni 2005 23:54:13).]
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 12 september 2004

Mark Philippoussis heeft flink wat moeite met zijn tegenstander :denk :\(
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Uit: Zoetermeer
Reg.: 22 oktober 2002

Hij wint wel :) Komt goed!
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

quote:HR
ajaxfanforever schreef:

Hij wint wel :) Komt goed!
HR
ja hij heeft gewonnen. Nu Ivo Karlovic en Jonas Bjorkman nog en dan heb je weer beide comob's goed :D

Jonas Bjorkman heeft al de 1e set al dus zal ook niet zo'n probleem worden, nu alleen Karlovic h :D
HR
HR

superprof Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2004

pff zucht hijg puf wat loopt de site van bookmaker traag zeg..
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

superprof schreef:

pff zucht hijg puf wat loopt de site van bookmaker traag zeg..
HR
ja schiet niet op, ik kom er ook niet in :\(

Die partij van Bjorkman is nu wel beslist, nu alleen Karlovic nog winnen en ook dat kan nog vrij lastig worden... :denk
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

shitzooi, Karlovic 1e set verloren, hopenlijk gaatie het nog goedmaken anders verpest hij 2 combo's :\( :I :denk
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Oej Karlovic verliest een tie-break dat is net zoiets als een kat die zwemles krijgt...

Hopelijk zet hij het in de 2e en 3e set recht! Come on Karlovic!!!
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Ballenjongen

Karlovic!!! goed bezig ga zo door ik heb ingezet op die belg tegenover je! :-)
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ajaxfanforever schreef:

Oej Karlovic verliest een tie-break dat is net zoiets als een kat die zwemles krijgt...

Hopelijk zet hij het in de 2e en 3e set recht! Come on Karlovic!!!
HR
ja, zou hij wel moeten breaken en daar ziet het nu helaas niet naar uit :\( hij moet winnen, anders loop ik 50 euro mis en dat zou erg zuur zijn :\( :\(

[Dit bericht is veranderd door MaStar (op 16 juni 2005 18:44:24).]
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Jeps, al is een break niet nodig hij kan ook de tie-break winnen al zit daar flink veel risico aan met 1-0 in sets achter.
Hij heeft voor mij flink wat geld in zijn rugzak, en helaas maar waar die Rochus lijkt de meeste kans op een break te maken....maar grastennis blijft apart.
HR
HR

Ballenjongen

is die wedstrijd op dit moment ergens te volgen? En hoelang duurt het meestal totdat de uitslag wordt doorberekend in je saldo bij bookmaker?
HRHR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Voor standen zie het 1e bericht van deze topic...enne hoelang dat bijwerken duurt....ene keer binnen minuut andere keer uur.
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ja de kans lijkt steeds kleiner op een break voor Karlovic en Tibreak is ook niet alles voor hem zo is gebleken....

helaas helaas helaas :\( :\(
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Ja het is wel apart om te volgen via zo'n scorebord.
Op de service van Karlovic is het bij de melding First serve fault 99% van de keren een punt voor Rochus. Dat deed Karlovic in andere wedstrijden toch beter. Als hij verliest ben ik me winst van een flink aantal dagen kwijt, zou balen zijn maar niet meer dan dat.
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ajaxfanforever schreef:

Ja het is wel apart om te volgen via zo'n scorebord.
Op de service van Karlovic is het bij de melding First serve fault 99% van de keren een punt voor Rochus. Dat deed Karlovic in andere wedstrijden toch beter. Als hij verliest ben ik me winst van een flink aantal dagen kwijt, zou balen zijn maar niet meer dan dat.
HR
waar volg jij het? ik op soccerstand.com
HR
HR

Ballenjongen

weten jullie ook hoe Perebiynis T / Vento M - Raymond L. / Stubbs R. is afgelopen kan daar geen uitslagen van vinden
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

http://ls.daviscup.com/lta/nottingham.html

Hier zie je het per punt, met statistieken...al weet ik niet of je dat bij deze wedstrijd wel wilt zien haha
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ajaxfanforever schreef:

http://ls.daviscup.com/lta/nottingham.html

Hier zie je het per punt, met statistieken...al weet ik niet of je dat bij deze wedstrijd wel wilt zien haha
HR
ok thx....deze is wat beter dan soccerstand

edit: mooi, nu wl de tibreak gewonnen, nu door voor de 3e set, er is nog hoop :D

[Dit bericht is veranderd door MaStar (op 16 juni 2005 19:25:53).]
HR
HR

ibrahimovic
Regelmatige invaller

Reg.: 22 maart 2001

2e tiebreak heeft ie gewonnen haha
Kom op Karlovic!!
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ibrahimovic schreef:

2e tiebreak heeft ie gewonnen haha
Kom op Karlovic!!
HR
inderdaad, dat is wl mooi maar hij verliest gelijk de 1e game verdomme (gebroken) :denk :\( :\(

sjonge jonge jonge wat een figuur, daar wed ik nooit meer op :P

[Dit bericht is veranderd door MaStar (op 16 juni 2005 19:31:12).]
HR
HR

49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001

2005-06-15 13:48:16 N18915493 5.00 25.12
15-06-2005 19:30:00 Ljubicic I. - Karlovic I. / Match 1-2 / KARLOVIC Ivo (CRO) 1.56
16-06-2005 16:10:00 Sanguinetti D. - Schalken S. / Match 1-2 / SANGUINETTI Davide (ITA) 2.30
16-06-2005 15:00:00 Arthurs W. - Ancic M. / Match 1-2 / ANCIC Mario (CRO) 1.40

:B
HR
HR

ajaxfanforever
Lid 2de elftal

Mooie! Alleen jammer van Schalken ;)

Kom op Karlovic het is nog vroeg in de set, break hem alstjeblieft ffies
HR
HR

MaStar
Regelmatige invaller

ajaxfanforever schreef:
Kom op Karlovic het is nog vroeg in de set, break hem alstjeblieft ffies
HR
Nou, zit er denk ik niet meer in, helemaal niet omdat hij al gebroken is en dit volgens mij pas de 1e break in de wedstrijd was :\( :denk
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » C - Supporters » Computers en internet » [centraal] Online Wed Topic

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,7% dat Paris Saint-Germain FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-SC Heerenveen.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!