Ajax Netwerk
zaterdag 4 juli 2009 - 06:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »

HR

jpe2002
Basisspeler

Uit: krommenie
Vak: -
Reg.: 30 juni 2002

laat ik deze topic dan maar openen. om al die losse topics maar ff samen te voegen, en al het reken werk hier maar plaats te laten vinden. DE WEDSTRIJD! club brugge - ajax...

er moet wat mij betreft gewoon gewonnen gaan worden, zoals ik het bekeken heb zijn er geen schorsingen van ajax kant. blessures is altijd afwachten.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 27 november 2003 08:06:32).]
HR
HR

nr23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002

ervanuitgaande dat we geen nieuwe blessures krijgen en Zlatan en Pienaar kunnen spelen, dan denk ik wel dat we gaan winnen 1-2 :)

Zonder Pienaar en zeker Zlatan zal het wel heel lastig worden. Pienaar z'n creativiteit hebben we echt nodig (de creativiteit was vandaag ver te zoeken). Dat we Zlatan nodig hebben is natuurlijk logisch, hij is aanvallend de belangrijkste schakel van Ajax.. Hopen maar dus dat Zlatan niet te ernstig geblesseerd is geraakt vanavond en dat Pienaar over twee weken weer gewoon fit is.. :)
HR
HR

Jero
Bankzitter

Uit: Bergen op Zoom
Vak: 117
Reg.: 21 april 2003

Pienaar er weer bij, Van der Vaart er weer bij, Grygera er weer bij, Sonck er weer bij, Zlatan weer fit.

Gewoon winnen.

En dat is alles wat we nodig hebben. Zo simpel is het.
HR
HR

Junkie Doodle
Veelbelovend talent

Reg.: 3 november 2001

Gaan we winnen. We halen de tweede ronde. Dat weet ik net zo zeker als dat psv hem niet haalt.

Niet te geloven dat je 60% van je wedstrijden kunt verliezen, en er met een wedstrijd te gaan nog riant voorstaat.
HR
HR

bluearmy
Jeugdspeler

Reg.: 31 oktober 2003

We hebben nog een (sportief) eitje te pellen met jullie. We gaan met man en macht strijden voor die 3 punten tot het laatste fluitsignaal (zoals gisteren ;) ). Het wordt geen gemakkelijke klus voor jullie, geloof me!
Wat hebben jullie trouwens toch met Milan :B ?
HR
HR

katanga
Ballenjongen

Reg.: 30 juli 2002

Brugge uit word moeilijk, maar met een fitte selectie moeten we ook daar kunnen winnen.

Trouwens nog bedankt Brugge voor dat late doelpunt.
Nu hebben we het nog in eigen hand.

:ajax me cluppie
HR
HR

axel30
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2003

quote:HR
Junkie Doodle schreef: Niet te geloven dat je 60% van je wedstrijden kunt verliezen, en er met een wedstrijd te gaan nog riant voorstaat.HR
Of dat Ajax zich voor de volgende ronde kan plaatsen, met slechts 7 punten? Ook zoiets onvoorstelbaars.
HR
HR

Stevie Super Samba Skillz
Vedette
England's no.1 Ajax Fan

Uit: Bristol, Engeland
Reg.: 16 februari 2002

Jero schreef:

Pienaar er weer bij, Van der Vaart er weer bij, Grygera er weer bij, Sonck er weer bij, Zlatan weer fit.

Gewoon winnen.

En dat is alles wat we nodig hebben. Zo simpel is het.
HR
Pienaar is tot de winterstop uitgeschakeld denk ik hoor.

Ik vond dat de verdediging prima stond gisteren, dat ene foutje was van Yakubu, maar Heitinga en Escude speelde sterk. De Jong groeit behoorlijk als rechtsback, Maxwell doet het natuurlijk daar goed (hoewel hij meer beslissend moet zijn als hij de bal heeft), Galasek is goed in vorm, Van der Vaart is terug, Sonck waarschijnlijk ook. Het is afwachten van wat er met Zlatan gebeurt, maar ik hoop op deze formatie:

Lobont
De Jong Heitinga Escude Maxwell
Galasek Van der Vaart Sneijder
Sonck Zlatan Mitea
HR
HR

grote smurf
Lid 2de elftal

Reg.: 28 juli 2002

Alles zal goed komen in brugge :B :B :B
HR
HR

ulsterse ajacied
Talent

Uit: hulst
Reg.: 28 juli 2003

We moeten daar gewoon winnen! maakt niet uit hoe. hoewel ik denk dat een punt ook wel volstaat. zie Celta zelfs niet van Milan b winnen! Die 2e keus wil zich ook heus wel bewijzen en dat zijn ook niet de minste hoor( rivaldo,rui costa om er maar eens 2 te noemen) maar met onze kwaliteiten moeten we gewoon zien te winnen. gok op een heel erg moeizame 1-2
HR
HR

Mauves Army
Talent

Reg.: 26 januari 2003

Hmmm ... Ik voorspel een zeer moeilijke match voor Ajax. Brugge loopt voor geen meter in de eigen competitie, omdat het zelf het spel niet kan maken. Het is dan ook zeer goed mogelijk dat de Ajaxstijl perfect is voor Brugge om te bekampen. Als ze afwachtend, controlerend kunnen spelen tegen Ajax, zie ik ze zeker punten pakken.

Ibrahimovic kan/moet de sleutelfiguur worden van Ajax. Als hij in vorm is, maak je al vijfentwintig procent meer kans tegen het stereotiep Brugge.
HR
HR

Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 29 september 2003

Ik gok op een 0-2

2x Sonck

Makkelijk gaat het niet worden denk ik.
HR
HR

liam
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Ik heb bij toeval Brugge-Dortmund bezocht. Ik vond Brugge toen heel goed spelen en was onder de indruk van de sfeer in het stadion. Toen zaten er maar zo'n 20.000 nu 30.000. Ze kunnen echt wel voetballen en zijn fysiek zeer sterk. Het geluk voor Ajax is dat Brugge ook MOET winnen dus kan er een beetje afgewacht worden. Maar...het zal zeer zeker moeilijk worden, daar ben ik van overtuigd. Maar een gelijkspelletje is wellicht ook al voldoende...
HRHR
HR

trampie
Bankzitter

Reg.: 2 juni 2002

liam schreef:

Ik heb bij toeval Brugge-Dortmund bezocht. Ik vond Brugge toen heel goed spelen en was onder de indruk van de sfeer in het stadion. Toen zaten er maar zo'n 20.000 nu 30.000. Ze kunnen echt wel voetballen en zijn fysiek zeer sterk. Het geluk voor Ajax is dat Brugge ook MOET winnen dus kan er een beetje afgewacht worden. Maar...het zal zeer zeker moeilijk worden, daar ben ik van overtuigd. Maar een gelijkspelletje is wellicht ook al voldoende...
HR
in brugge kan je idd totaal overrompeld worden als ze hun dagje hebben ( zo'n beetje Engelse stijl ) en dan hebben ze daarbij een schitterende twaalfde man . het zal er sowieso om spannen

:ajax
HR
HR

Wesley S.
International

Reg.: 31 december 2000

Zoals ik dacht dat we zouden verliezen van milan, zo denk ik nu dat we winnen in Brugge... Als we met een fitte selectie verschijnen in brugge mag het naar mijn mening geen problemen opleveren...
HR
HR

sonck
Veelbelovend talent

Vak: 414
Reg.: 7 juli 2003

Ajax moet winnen, want we kunnen er niet vanuit gaan dat Milan wint van Celta, want AC Milan coach Ancelotti heeft gezegt dat ie enkele spelers zelfs rust gaat geven.

Maar als we gewoon winnen zijn we als nog door.
:ajax
HR
HR

Kaveman
Basisspeler

Uit: Hoorn
Vak: 425
Reg.: 17 april 2003

liam schreef:

HR
Ajax en afwachten? Ik denk het niet. Ajax probeert altijd het spel te maken, op balbezit te spelen. Dat zal deze wedstrijd echt niet anders zijn. De bruggenaren zullen proberen door erg fysiek te spelen de Ajacieden uit hun evenwicht te brengen, maar daar zijn onze jongens te behendig voor. En bovendien hebben we onze eigen stormram op 't middenveld. Hij heet Tomas. :ja

En ik zou al helemaal niet op een gelijkspelletje gokken, want Milan zal inderdaad wel met een veredeld b-team spelen... :[
HR
HR

liam
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Ik bedoel daarmee dat het heel vervelend zou zijn als Brugge kon afwachten want daar zijn die Belgen meesters in en dan worden ze zeer ittitant . Natuurlijk moet Ajax van de eigen kracht uitgaan en niet bang zijn voor een paar belgen. Maar nogmaals, ze kunnen echt wel wat
HR
HR

grote smurf
Lid 2de elftal

Reg.: 28 juli 2002

liam schreef:

HR
Wij zijn met een stuk minder daar maar als het er op aankomt kunnen we er boven uitkomen . Kijk maar naar de wedstrijd uit bij celtic wij waren daar de baas in het stadion en geloof me dat gebeurd daar niet zo vaak .
HR
HR

CHIVUdabest
Talent

Uit: mijdrecht
Reg.: 14 februari 2003

ik denk dat het wel een lastige wedstrijd wordt, maar dat we wel kunnen domineren en de wedstrijd winnen. en zeker als bijna iedereen dan weer van de partij is, kunnen we een prima elftal neerzetten en moeten we toch kunnen winnen.
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Uit: Brugge
Reg.: 3 november 2003

grote smurf schreef:

(...)
Wij zijn met een stuk minder daar maar als het er op aankomt kunnen we er boven uitkomen . Kijk maar naar de wedstrijd uit bij celtic wij waren daar de baas in het stadion en geloof me dat gebeurd daar niet zo vaak .
HR
Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.
Maar probeer nu jullie liedjesrepertoire iets uit te breiden,
Of krijgen we terug enkel Ajax! Ajax! te horen??
Of mischien Wesley is een jood olé olé! :slaap
Wij zorgen wel voor de vocale omkadering, you guys, just watch and enjoy it..

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's get ready to rumble! "
HR
HR

heitinga moet erin
Bankzitter

Reg.: 9 oktober 2003

Wie zijn eigenlijk de gevaarlijkste spelers van club brugge??
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Uit: Brugge
Reg.: 3 november 2003

heitinga moet erin schreef:

Wie zijn eigenlijk de gevaarlijkste spelers van club brugge??
HR
De gevaarlijkste..?
Tja, Brugge moet het meer hebben van het collectief, maar Mendoza mag je tot onze gevaarlijkste speler rekenen, zeer onvoorspelbaar, en aalvlug in de aanval.
Kan de makkelijkste kansen de nek omwringen, maar kan de moeilijkste weergaloos binnentrappen.
Jullie hebben zen doelpunt op San Siro wel gezien vermoedt 'k?.
Hij is momenteel de topschutter in de Belgische competitie.
Verder heb je nog onze linkermiddenvelder, de Sloveen Nastja Ceh.
Beschikt over een fantastische vrije trap (wordt niet voor niks de Beckham van Slovenïe genoemd) en ligt steeds op de loer om een speler in de ruimte aan te spelen.
Gaetan Englebert is de man die jullie op't middenveld ongetwijfeld het meest pijn zal doen, duikt in alle gaten, gaat geen enkel duel uit de weg, was vorig jaar de man met de meerste assists.
Verder heb je Verheyen, Clement, Simons, Martens en Decock beschikken niet over de beste techniek, maar zijn noeste werkers, altijd bereid om de mouwen op te stropen, en er volledig voor te gaan, 95 minuten lang.
Wat vooral opvalt bij ons elftal is de gemiddelde lengte van de spelers, ligt ver boven de 1M80, met enkele boven de 1M90, het Ajax dat tegen Milan speelde zou het dus zeker moeilijk kunnen krijgen, vooral op vrije trappen en hoekschoppen.
Als ik enkele namen moet noemen die jullie het meest in de gaten zullen moeten houden is het Andres Mendoza, Phillipe Clement en Nastja Ceh.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's go fuckin' mental! "

[Dit bericht is veranderd door FredFCB (op 28 november 2003 21:12:32).]
HR
HR

raffierules
Jeugdspeler

Reg.: 22 mei 2003

Verre weg de gevaarlijkste vind ik Mendoza, maar die heeft niet gespeeld afgelopen woensdag!! Waarom weet ik eigenlijk ook niet....
HR
HR

Boozedude
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Ach die Andres Mendoza doet waarschijnlijk niet mee dus :)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Oefenduel Vanmiddag 1600 uur AFC Ajax - Ajax Cape Town".

HR

Ajax Poll

Ga jij het nieuwe Ajax-thuisshirt kopen?

Ja
Nee
Weet ik nog niet

HR

VoVo

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.