Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »
Jero
Bankzitter
Uit: Bergen op Zoom
Vak: 117
Reg.: 21 april 2003
Junkie Doodle
Veelbelovend talent
Vak: -
Reg.: 3 november 2001
katanga
Ballenjongen
Reg.: 30 juli 2002
axel30
Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2003
quote:Of dat Ajax zich voor de volgende ronde kan plaatsen, met slechts 7 punten? Ook zoiets onvoorstelbaars.
Junkie Doodle schreef: Niet te geloven dat je 60% van je wedstrijden kunt verliezen, en er met een wedstrijd te gaan nog riant voorstaat.
Stevie Super Samba Skillz
Vedette
England's no.1 Ajax Fan
Uit: Bristol, Engeland
Reg.: 16 februari 2002
quote:Pienaar is tot de winterstop uitgeschakeld denk ik hoor.
Jero schreef:
Pienaar er weer bij, Van der Vaart er weer bij, Grygera er weer bij, Sonck er weer bij, Zlatan weer fit.
Gewoon winnen.
En dat is alles wat we nodig hebben. Zo simpel is het.
grote smurf
Lid 2de elftal
Reg.: 28 juli 2002
ulsterse ajacied
Talent
Uit: hulst
Reg.: 28 juli 2003
Mauves Army
Talent
Reg.: 26 januari 2003
Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 29 september 2003
trampie
Bankzitter
Reg.: 2 juni 2002
quote:in brugge kan je idd totaal overrompeld worden als ze hun dagje hebben ( zo'n beetje Engelse stijl ) en dan hebben ze daarbij een schitterende twaalfde man . het zal er sowieso om spannen
liam schreef:
Ik heb bij toeval Brugge-Dortmund bezocht. Ik vond Brugge toen heel goed spelen en was onder de indruk van de sfeer in het stadion. Toen zaten er maar zo'n 20.000 nu 30.000. Ze kunnen echt wel voetballen en zijn fysiek zeer sterk. Het geluk voor Ajax is dat Brugge ook MOET winnen dus kan er een beetje afgewacht worden. Maar...het zal zeer zeker moeilijk worden, daar ben ik van overtuigd. Maar een gelijkspelletje is wellicht ook al voldoende...
Wesley S.
International
Reg.: 31 december 2000
quote:Ajax en afwachten? Ik denk het niet. Ajax probeert altijd het spel te maken, op balbezit te spelen. Dat zal deze wedstrijd echt niet anders zijn. De bruggenaren zullen proberen door erg fysiek te spelen de Ajacieden uit hun evenwicht te brengen, maar daar zijn onze jongens te behendig voor. En bovendien hebben we onze eigen stormram op 't middenveld. Hij heet Tomas. :ja
liam schreef:
Ik heb bij toeval Brugge-Dortmund bezocht. Ik vond Brugge toen heel goed spelen en was onder de indruk van de sfeer in het stadion. Toen zaten er maar zo'n 20.000 nu 30.000. Ze kunnen echt wel voetballen en zijn fysiek zeer sterk. Het geluk voor Ajax is dat Brugge ook MOET winnen dus kan er een beetje afgewacht worden. Maar...het zal zeer zeker moeilijk worden, daar ben ik van overtuigd. Maar een gelijkspelletje is wellicht ook al voldoende...
grote smurf
Lid 2de elftal
Reg.: 28 juli 2002
quote:Wij zijn met een stuk minder daar maar als het er op aankomt kunnen we er boven uitkomen . Kijk maar naar de wedstrijd uit bij celtic wij waren daar de baas in het stadion en geloof me dat gebeurd daar niet zo vaak .
liam schreef:
CHIVUdabest
Talent
Uit: mijdrecht
Reg.: 14 februari 2003
FredFCB
Ballenjongen
Uit: Brugge
Reg.: 3 november 2003
quote:Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.
grote smurf schreef:
(...)
Wij zijn met een stuk minder daar maar als het er op aankomt kunnen we er boven uitkomen . Kijk maar naar de wedstrijd uit bij celtic wij waren daar de baas in het stadion en geloof me dat gebeurd daar niet zo vaak .
heitinga moet erin
Bankzitter
Reg.: 9 oktober 2003
FredFCB
Ballenjongen
Uit: Brugge
Reg.: 3 november 2003
quote:De gevaarlijkste..?
heitinga moet erin schreef:
Wie zijn eigenlijk de gevaarlijkste spelers van club brugge??
raffierules
Jeugdspeler
Reg.: 22 mei 2003
Boozedude
Legende
Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002
Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Oefenduel Vanmiddag 1600 uur AFC Ajax - Ajax Cape Town".
Ga jij het nieuwe Ajax-thuisshirt kopen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.