Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 21:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 27 »

HR

wesley2
Talent

Vak: -
Reg.: 2 augustus 2003

quote:HR
Boozedude schreef:

Ik heb het over concreet resultaat het behalen van 2rondes in de Cl of ver komen in de Uefa cup .
Anders heeft Roda Jc ook een wereldprestatie geleverd.
HR
juist ja. belgen willen altijd dingen uit t verleden erbij halen als ze geen voetbalargumenten meer hebben. over 25 jaar hebben ze t nog over dortmund - uit. terwijl ze dan in de 3e klasse spelen
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Uit: Brugge
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 november 2003

Pienaar schreef:

Acj Fred. Ik ben inderdaad niet geheel objectief, dat geef ik toe. Ben niet voor niets Ajax-fan. Maar dan nog, er zit een verschil in tussen de opstelling Ajax - AC Milan en mijn opstelling tegen FC Brugge.

Van der Vaart, zeer belangrijk
Ibrahimovic, zeer belangrijk
Pienaar, zeer belangrijk

Deze 3 spelers zorgen nu net voor hetgeen wat we tegen AC Milan misten. Creativiteit (alle 3), spelinzicht (vooral Pienaar en VDV), balvastheid (vooral Ibrahimovic) en onvoorspelbaarheid (alle 3).

Daarnaast schat ik AC Milan toch een stuk hoger in dan FC Brugge. Op elke positie staat bij AC Milan een betere speler dan bij FC Brugge. En ik weet inderdaad dat Brugge won in Milaan. Verrassingen zijn er altijd (Brugge kan er zoals je weet over meepraten in de Belgische competitie).

Maar goed, ik wil niet beweren dat Ajax zomaar even over Brugge heen loopt. Ajax is toch vaak wat te voorzichtig in de CL. Zelfs vorig jaar tegen Rosenborg durfde Koeman het niet aan Ajax als favoriet te bestempelen. Daarnaast heeft Brugge een hecht collectief, en dat zal het ook nodig hebben. Want zijn er nog andere spelers dan Mendoza en Stoica die voor creativiteit kunnen zorgen? Ceh misschien? Techniek bezit het team van jou niet zo, en dat is spijtig.

Uiteindelijk zal het gaan tussen de techniek/creativiteit van Ajax en de vechtmentaliteit van Brugge. Als ik absoluut neutraal zal zijn zou ik dan voor de techniek kiezen en dat doe ik nu dus zeker.
Overigens geen woord over de arrogantie van Ajax. Niemand binnen de club (spelers en techinische staff) spreekt denigrerend over Brugge. Slechts Trond Sollied is een arrogante coach die zijn verlies niet kan accepteren. Ik vind het nog steeds knap dat hij het hakballetje van Ibrahimovic in de eerste wedstrijd tegen Brugge bestempelde als "een verkeerde aanname". Daarnaast sprak hij van 2 mazzel goals van Ajax, waar Brugge via Seaternes eigenlijk had moeten scoren, een logischere einduitslag was dus 0-1 geweest (even vergetend dat als Seaternes had gescoord dat pas een mazzelgoal zou zijn geweest, en Ajax gewoon de partij domineerde. Sorry, maar dan ben je voor mij een slechte verliezer en arrogant.
HR
Beste Pienaar, ben zelf de eerste om toe te geven dat onze coach niet altijd correct is in zijn uitleg.
Wat het hakje van Zlatan betrefd, slaat ie de bal volledig mis, geef 'k eerlijk toe.
Tja, zo heeft elke coach wel zen minpunten, toch?
Of is Koeman Mister Perfect?

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" 9th of december! Judgement day! "
HR
HR

simonsFCB
Ballenjongen

Reg.: 2 december 2003

Boozedude schreef:

Ik heb het over concreet resultaat het behalen van 2rondes in de Cl of ver komen in de Uefa cup .
Anders heeft Roda Jc ook een wereldprestatie geleverd.
HR
Ah, heeft Roda JC dan ook gaan winnen bij de Champions League winnaar (beste club van de wereld) ?

Voor ons is Champions League spelen op zich al een enorme prestatie. Al wat er bij komt is mooi meegenomen.
geef toe, wie had er gedacht da Brugge in een poule met Milan,Ajax & Celta tot de laatste speeldag ging meestrijden?
HR
HR

Boozedude
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Roda Jc heeft in Milan verlengingen(in reguliere speeltijd wonnen ze ) afgedwongen en werden uiteindelijk op penalties uitgeschakeld.

Ik had overgens wel verwacht dat Brugge tot op de laatste dag zou meedoen maar ach ik heb ze er liever uit .
Die ploeg staat voor alles waar ik een hekel aan heb .

Arrogante coach
jeugdopleiding van niks
Europees presteren ze bijna altijd zeer matig
Belgisch provincieclubje
HR
HR

simonsFCB
Ballenjongen

Boozedude schreef:

Roda Jc heeft in Milan verlengingen(in reguliere speeltijd wonnen ze ) afgedwongen en werden uiteindelijk op penalties uitgeschakeld.

Ik had overgens wel verwacht dat Brugge tot op de laatste dag zou meedoen maar ach ik heb ze er liever uit .
Die ploeg staat voor alles waar ik een hekel aan heb .

Arrogante coach
jeugdopleiding van niks
Europees presteren ze bijna altijd zeer matig
Belgisch provincieclubje
HR
-Arrogant? wat zegt/doet ie dan verkeerd?
Sja, doet er eigelijk niet toe of ie arrogant is of ni, hij is de beste coach die we de laatste jaren gehad hebben.
-wij hebben de beste jeugdopleiding van belgie
roelandts,van tornhout,geeraerts,smolders,van de ven,cornelis,hermans,.. nog enkele jaren geduld en u zult er wel van horen.
-europees matig presteren..de voorbije 2 jaar CL, wat al meer dan 10 jaar geleden was.
-belgisch provincieclubje, wel met het meest aantal supporters van belgie.
HR
HR

Boozedude
Legende

Kijk je zegt het zelf al de laatste 2jaar Cl wat al 10 jaar gelden was.

Hoeveel van die supertalenten staan in de basis bij Brugge of komen veel aan spelen toe :slaap .

Arrogant hmmm welke van de 2000 voorbeelden zal ik eens geven :denk .
Ja Ik denk dat Anderlecht geen kans maakt tegen Bordeaux en dat wij Europees wel zeker door gaan tegen Stuttgart .
De resultaten zijn bekend .
Afloop is bekend.
HR
HR

simonsFCB
Ballenjongen

Boozedude schreef:

Kijk je zegt het zelf al de laatste 2jaar Cl wat al 10 jaar gelden was.

Hoeveel van die supertalenten staan in de basis bij Brugge of komen veel aan spelen toe :slaap .

Arrogant hmmm welke van de 2000 voorbeelden zal ik eens geven :denk .
Ja Ik denk dat Anderlecht geen kans maakt tegen Bordeaux en dat wij Europees wel zeker door gaan tegen Stuttgart .
De resultaten zijn bekend .
Afloop is bekend.
HR
Ik zei u al in mijn vorige post: nog enkele jaren geduld en u zult er wel van horen.
Roelandts bijvoorbeeld mocht in Vigo 10' voor tijd z'n europees debuut maken en gaf direkt de assist voor Lange.

over dat laatste van sollied.. dat geloof je toch zelf niet? :denk :schrik
HR
HR

Boozedude
Legende

Ach ik weet dat de journalistiek in Belgie niet alles is maar dit waren letterlijke quotes :denk .
HR
HR

kapiteinkoek
Basisspeler

Uit: haarlem
Vak: 117
Uploads: 1
Reg.: 23 november 2003

wel lachen hier al die brugge supporters, vooral die FredFCB.

over de wedstrijd: ik denk dat t een gelijkspelletje wordt.

Hopen dat Milan met zijn "b-elftal" zijn sportieve plicht doet. Dit is natuurlijk vooral voor Brugge te hopen. Jammer dat in ieder geval niet beide ploegen de volgende ronde van de CL halen. Ik heb meer symphatie voor die belgen dan voor de spanjaarden of italianen.

Ik hoop trouwens ook dat de hel los breekt in dat jan breydel stadion. Daar zullen onze jongens alleen maar van profiteren door extra gemotiveerd te zijn.

ahoy
HR
HR

Msslzr_Ajax_Raffie.nr.10
Basisspeler

Uit: Maassluis
Reg.: 4 augustus 2002

AC Milan onderschatte Club Brugge ook niet een klein btje ofzo :bang Tuurlijk het blijft een goede prestatie en het was een mooi doelpunt, maar AC Milan had het ook wel aan de eigen mentaliteit te danken dat ze van Club Brugge verloren ...

Ajax is behoorlijk in vorm, dus nu wil ik weleens zien wat Club daar nog tegen te bieden heeft ...(en ja, 9-dec zal ik dat zien :denk )
HR
HR

Bjorn121
International

Uit: Gent
Reg.: 8 augustus 2001

Moest Dortmund niet zo uit de hoogte hebben gedaan en met een andere instelling gespeeld hebben zat Brugge niet eens in de CL. Maar natuurlijk, als je dingen uit zoals "in duitsland klaren wij de klus wel" wakker je het vuur serieus aan. Het is knap van Brugge, maar ik weiger te geloven dat die overwinning enkel en alleen tot stand kwam door het goede spel van Brugge.
Datzelfde verhaal geldt voor Milaan ook trouwens. Ajax maakte die fout gelukkig niet en daarom hoeven we alleen "maar" te winnen van FCB. We zullen wel zien wat het geeft. Ik snap alleen niet waarom ons forum ineens overspoeld wordt door aanhangers van Brugge. Ik kom toch ook niet posten op jullie forum?
HR
HR

wesley2
Talent

Reg.: 2 augustus 2003

simonsFCB schreef:

(...)

Ik zei u al in mijn vorige post: nog enkele jaren geduld en u zult er wel van horen.
Roelandts bijvoorbeeld mocht in Vigo 10' voor tijd z'n europees debuut maken en gaf direkt de assist voor Lange.

over dat laatste van sollied.. dat geloof je toch zelf niet? :denk :schrik
HR
Ajax 13e op wereldranglijst

LONDEN, 2 december 2003 13:35 - De statistici van de IFHHS stellen iedere maand een ranglijst op van de beste clubs in de wereld. Ajax staat op de ranglijst over de maand november op de 13e plaats. Eerste staat Real Madrid. Gevolgd door AC Milan. Het Braziliaanse Santos sluit de top 3.

Ook Auxerre, de tegenstander van FC Utrecht staat in de top 20. Het neemt de 16e plaats in.

De top 20:
1. Real Madrid
2. AC Milan
3. Santos
4. Boca Juniors
5. FC Porto
6. Celtic
7. Arsenal
8. Deportivo La Coruña
9. Manchester United
9. Juventus
11. Lazio
12. River Plate
13. Ajax
14. Cruzeiro
15. Anderlecht
16. Auxerre
17. Barcelona
18. AS Roma
19. Chelsea
20. AS Monaco

WAAR STAAT BRUGGE?????
HR
HR

simonsFCB
Ballenjongen

Bjorn121 schreef:

Moest Dortmund niet zo uit de hoogte hebben gedaan en met een andere instelling gespeeld hebben zat Brugge niet eens in de CL. Maar natuurlijk, als je dingen uit zoals "in duitsland klaren wij de klus wel" wakker je het vuur serieus aan. Het is knap van Brugge, maar ik weiger te geloven dat die overwinning enkel en alleen tot stand kwam door het goede spel van Brugge.
Datzelfde verhaal geldt voor Milaan ook trouwens. Ajax maakte die fout gelukkig niet en daarom hoeven we alleen "maar" te winnen van FCB. We zullen wel zien wat het geeft. Ik snap alleen niet waarom ons forum ineens overspoeld wordt door aanhangers van Brugge. Ik kom toch ook niet posten op jullie forum?
HR
overspoeld? ik tel er 3.
Op ons forum zitten er trouwens ook een paar van jullie.
Ik was gewoon benieuwd hoe jullie de wedstrijd tegemoet kijken. :)
HRHR
HR

SONCK
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Reg.: 8 juli 2003

Om van brugge te winnen moeten de spitsen weer fit zijn en moet Ajax een goeie dag hebben, anders vrees ik een gelijkspelletje. Ik hoop dat Sollied nog wat olie op het vuur gooit, dan komt het allemaal helemaal goed.
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

Reg.: 27 september 2003

trampie schreef:

ik volg beide ploegen al jaren op de voet en zal eens proberen een objectieve prognose te maken :

brugge thuis in een wedstrijd van moeten met een vol en vooral gek stadion achter zich , dat wordt gewoon 90' stormen tot ze erbij neervallen van hun kant . als ajax zich daaraan laat vangen moet je niet denken daar veel te rapen . als ajax daarentegen hun surplus aan talent weet uit te spelen en vooral niet achteruit kruipt hebben ze een goeie kans op een gelijkspel of overwinning maar laat brugge in de match komen , dan blijven ze een beetje in Engelse stijl van alle kanten komen en word je zo onder de voet gelopen . het wordt in elk geval techniek tegenover werkkracht , enthousiasme , fysiek , toch ook wel goeie voetballers en zeker niet te vergeten publiek . zien wie de bovenhand haalt , ik voorspel een 1-1 gelijkspel
eindelijk slimme woorden.sluit me er volledig bij aan.Hun gevaar is niet hun techniek,want dat hebben ze niet,maar wel de helse sfeer en hun inzet.Leg je de sfeer lam,dan win je.Mijn tip:laat je niet gek maken door dat publiek en hou gewoon zo lang mogelijk balbezit en dan zal de storm wel luwen.Zeker niet meegaan in hun spel en vooral opletten voor verheyen in het strafshop gebied.heeft wel eens last van vallende ziekte

:ajax
HR
HR
HR

Soepazlatan
Jeugdspeler

Uit: Sittard
Reg.: 27 november 2003

sorry maar jullie belgen gaan echt wel een nederlaag tegemoet. Ik vind Brugge een zeer matige ploeg, enige wat ze kunnen is werken en ik vergelijk ze daarom een beetje met feyen****. M.a.w. doordat ajax geen wedstrijd meer hoeft te spelen tot aanstaande dinsdag kan pienaar misschien weer terugkeren. dan gaat ajax spelen met : sqd,heitinga, de jong en maxwell ; vdv, sneijder, galasek, sneijder, pienaar ; sonck ibrahimovic.

Belgen, als dit de opstelling van ajax wordt dinsdag, dan is het afgelopen met jullie. waarschijnlijk misschien jullie mendoza (beste speler van brugge) dus het is afgelopen met jullie, wel leuk dat jullie hebben meegedaan hoor. Uitslag 1-3 (0-1) :D
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

Non_Flying_Dutchman schreef:

(...)

Ik vind het heel knap van je dat je 11 Ajax-spelers kan opnoemen! Ik moet je echter wel iets vertellen: het zijn 11 veldspelers! Ajax zal een keeper opstellen! Ik pak je lijstje er wel ff bij en maak wel ff veranderingen, misschien snap je het, misschien niet.
Lobont----------> 1m 84
De Jong --------> 1m 74
Escude----------> 1m 84
Heitinga -------> 1m 80
Maxwell --------> 1m 75
Galasek --------> 1m 80
Van der Vaart---> 1m 75
Sneijder -------> 1m 70
Sonck ----------> 1m 74
Zlatan----------> 1m 92
Mitea-----------> 1m 68
40 centimeter meer dan jou 'opstelling'

Kijken we ff naar Bruhhe, dan moet ik concluderen dat jij ook al geen keeper opstelt. Verder stel je 5 verdedigers en 6 spitsen op, waaronder ene Tim Smolders, die nog geen seconde heeft gespeeld in de CL. Lange heeft al 12 minuten gespeeld. En vaste basisspelers als Gzovdenovic, Ceh en een keeper mogen van jou allemaal niet mee doen. Maar goed, als je denkt dat jullie coach zo gaat spelen, ik vind het best, heb ik een leuke avond de 9e.

En om nog ff af te sluiten in jou stijl:

"FredFCB, go fuck Mental Theo"
HR
idd fredje is sterk bezig.hij noemt al hun reuzen op,maar over hun kabouters spreekt hij niet.om van kabouter plop maar te zwijgen ,die staat zelfs in het doel:)
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

simonsFCB schreef:

(...)

-Arrogant? wat zegt/doet ie dan verkeerd?
Sja, doet er eigelijk niet toe of ie arrogant is of ni, hij is de beste coach die we de laatste jaren gehad hebben.
-wij hebben de beste jeugdopleiding van belgie
roelandts,van tornhout,geeraerts,smolders,van de ven,cornelis,hermans,.. nog enkele jaren geduld en u zult er wel van horen.
-europees matig presteren..de voorbije 2 jaar CL, wat al meer dan 10 jaar geleden was.
-belgisch provincieclubje, wel met het meest aantal supporters van belgie.
HR
mon cher ami.
soit resonable he
Beste jeugd van belgie ?????????,
Denk dat je de vijand vergeet he,niet?

Je mag veel domme uitspraken doen,maar trop is trop he te veel he
HR
HR

lamme rooie sok Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003

Jongens ik krijg een gloeiende hekel aan die vieze vuile
NAZI patatkoppen oftewel europa,s lelijkste en domste mensen DE "domme belgen"
Dit zijn uitspraken van die aso,s tegen een van ons die vrij normaal probeert te praten met die EIKELS uit BRUHHE

hier komen ze:

kom ga op een ander lullen en denk nog maar eens goed na voorwa je supportert voor ajax,een ploeg van eigen volk is het allenzins niet, met al die Roemeniers, Joego's en al die andere prul....

ik ga er geen worden aan vuil maken: val dood, vuile jood (en het rijmt nog
------------------------------------------------------------------------------------------------

val toch dood man ****** jood
-----------------------------------------------------------------

of te wel
Flikker toch op, stoephoer
---------------------------------------------------------------------------------

Laat er ons niet te veel woorden meer aan vuil maken.
Volgende week raspen we die kaasbol gewoon, en sturen die Ajacieden met hun mooi roze hempie terug naar hun overdekte circustent!

Over vies kit arrogant volk gesproken
Ik heb ondertussen al enige jaren veel liever met Duitsers te doen dan dat vies vuil volk, ze proberen hier iedereen op stang te jagen, en als wij dat daar zouden doen wat dat kut volk hier doet dan worden we tegelijk gebanned
Mij is dat in ieder geval al gebeurt
Voor degene die naar Bruhhe gaan volgende week neem wel ontsmettingsmiddel mee, want het is het onverzorgste en meest onhygeinisch volk in europa, als je in dat land naar het toilet moet dan doe een wasknijper op je neus want het stinkt daar overal, schoonmaken ontbreekt in het woordenboek bij dat debiele volk
HR
HR

Boozedude
Legende

Het niveau van je posting ga ik niet aanmoedigen maar over dat forum van hun heb je absoluut gelijk .
Ze zijn daar zo rasistisch het lijkt wel of het Vlaams Blok die club heeft opgericht. :nee :nee

Btw ik dacht bij het de spelling van de post hier soms slecht kon zijn maar als ik woorden zie als ROeMeniers :D :D :D :D .
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

lamme rooie sok schreef:

Jongens ik krijg een gloeiende hekel aan die vieze vuile
NAZI patatkoppen oftewel europa,s lelijkste en domste mensen DE "domme belgen"
Dit zijn uitspraken van die aso,s tegen een van ons die vrij normaal probeert te praten met die EIKELS uit BRUHHE

hier komen ze:

kom ga op een ander lullen en denk nog maar eens goed na voorwa je supportert voor ajax,een ploeg van eigen volk is het allenzins niet, met al die Roemeniers, Joego's en al die andere prul....

ik ga er geen worden aan vuil maken: val dood, vuile jood (en het rijmt nog
------------------------------------------------------------------------------------------------

val toch dood man ****** jood
-----------------------------------------------------------------

of te wel
Flikker toch op, stoephoer
---------------------------------------------------------------------------------

Laat er ons niet te veel woorden meer aan vuil maken.
Volgende week raspen we die kaasbol gewoon, en sturen die Ajacieden met hun mooi roze hempie terug naar hun overdekte circustent!

Over vies kit arrogant volk gesproken
Ik heb ondertussen al enige jaren veel liever met Duitsers te doen dan dat vies vuil volk, ze proberen hier iedereen op stang te jagen, en als wij dat daar zouden doen wat dat kut volk hier doet dan worden we tegelijk gebanned
Mij is dat in ieder geval al gebeurt
Voor degene die naar Bruhhe gaan volgende week neem wel ontsmettingsmiddel mee, want het is het onverzorgste en meest onhygeinisch volk in europa, als je in dat land naar het toilet moet dan doe een wasknijper op je neus want het stinkt daar overal, schoonmaken ontbreekt in het woordenboek bij dat debiele volk
HR
overdrijf je niet een beetje men beste??
trouwens wat dat dom betreft is wel grappig,ons onderwijs stata bekend al beste ter wereld,in vergelijking met jullie 2 klasse beter.,maar soit dat ter zaken.
Laat je toch niet opjutten door een paar kindjes en trouwens flikker op is wel typisch nederlandse uitdrukking ,zoiets zegt geen kat in belgie.Iets om over na te denken mss.
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

montoya320 schreef:

(...)

idd fredje is sterk bezig.hij noemt al hun reuzen op,maar over hun kabouters spreekt hij niet.om van kabouter plop maar te zwijgen ,die staat zelfs in het doel:)
HR
Sure i did, :tong
Ik vergat onze "kleintjes"
Alin stoica (gebleseerd) ----> 1m74 (kleinste Bruggeling)
Danny Verlinden -------------> 1m75
Gaetan Englebert ------------> 1m79
Nastja Ceh ------------------> 1m81
Maar nog steeds een kop groter dan jullie smurfjes wamberto en mitea samen. :B

Maar vergat ook:
Tomislav Butina ------------> 1m91
Marek Spilar ---------------> 1m91
Ivan Govzdenovic -----------> 1m85
Birger Maertens ------------> 1m82

En dat jullie dol zijn op kabouter plop, dat wisten we naderhand in Belgenland al. :D

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" We shall not be moved! "
HR
HR

Vedette

flikker op eikel, stelletje nazibelgen, kruip terug in je rattenhol "belgie oftewel belgique stelletje, bastaards
oftewel afgedankte fransen of afgedankte NEDERLANDERS
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

lamme rooie sok schreef:

flikker op eikel, stelletje nazibelgen, kruip terug in je rattenhol "belgie oftewel belgique stelletje, bastaards
oftewel afgedankte fransen of afgedankte NEDERLANDERS
HR
hahaha you funny girl :D
Jij moet standup comedian worden gast, echt! :D
Ooh boy..
Duidelijk de taal van een snotaap van 15 jaar.
Waar zitten de echte Ajacieden hier, die een relevante discussie niet uit de weg gaan?

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" We shall not be moved! "
HR
HR

Vedette

overdrijf je niet een beetje men beste??
trouwens wat dat dom betreft is wel grappig,ons onderwijs stata bekend al beste ter wereld,in vergelijking met jullie 2 klasse beter.,maar soit dat ter zaken.
Laat je toch niet opjutten door een paar kindjes en trouwens flikker op is wel typisch nederlandse uitdrukking ,zoiets zegt geen kat in belgie.Iets om over na te denken mss

--------------------------------------------------------
Nou als dit het beste Nederlands ter wereld moet zijn, dan weet je meteen wat jullie i.q. is stomkop.
En het is toch ook al slim dat jij denkt dat jullie sprekende katten hebben.
En nee ik overdrijf niet achterlijke belg, kan jij dan niet lezen wat die "slimste burgers" bij jullie schrijven.
Jullie mogen blij zijn dat onze moderators slimme mensen zijn en niet zo,n stel discriminerende imbecielen als bij jullie site, als ze bij ons net zo discrimineerden als bij jullie, dan zou jij en die andere eikel fred flintstone, en die debiel met zijn naam antiajax allang gebanned zijn, maar we zijn niet zo,n kortdenkend onderontwikkeld volk als dat jullie zijn
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 18 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 84,7% dat FC Twente wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!