Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 27 »
quote:Hoogmoed komt voor de val zeggen ze dan in België
Rembrandt schreef:
Ach; wij zijn niet afhankelijk van Milan... :tong
quote:Als wij winnen gaan we Europees verder, CL of uefabeker. We zijn dus ook niet afhankelijk van Milan
Rembrandt schreef:
Ach; wij zijn niet afhankelijk van Milan... :tong
The Magnificent nr.7
Bankzitter
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 december 2002
quote:Haha, alles kan..
bluearmy schreef:
(...)
Als wij winnen gaan we Europees verder, CL of uefabeker. We zijn dus ook niet afhankelijk van Milan(maar we kunnen er wel van winnen :tong)
quote:Dat jullie er van kunnen winnen is niet echt relevant. :tong
bluearmy schreef:
(...)
Als wij winnen gaan we Europees verder, CL of uefabeker. We zijn dus ook niet afhankelijk van Milan(maar we kunnen er wel van winnen :tong)
quote:Vandaar de haakjes
Mark_AFCA schreef:
(...)
Dat jullie er van kunnen winnen is niet echt relevant. :tong
quote:We zullen zien...
Mark_AFCA schreef:
Daar zal je 9 december wel anders over denken dan... :tong
Zywiec
Bankzitter
Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 26 januari 2003
Maarten127
Idool
Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 23 juli 2002
quote:Ga jij dit eens even lekker op een kakkkerlakken forum posten mafkees.
bluearmy schreef:
<knip>
quote:Koop eerst es een klinker
Maarten127 schreef:
(...)
Ga jij dit eens even lekker op een kakkkerlakken forum posten mafkees.
maasdijker
Lid 2de elftal
Uit: maasdijk
Vak: 413
Reg.: 4 oktober 2002
quote:Aha, maar we hebben onze viking Rune Lange weer uit de lappenmand gehaald.
maasdijker schreef:
Hoppa, club brugge mist mogelijk topscorer mendoza. Zou niet slecht uitkomen, zo een speler kan altijd een goal maken op onverwachte momenten
lamme rooie sok ![]()
Vedette
Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
quote:Overigens speelde Dortmund bijna met het B-team in verband met de vele blessure,s
bluearmy schreef:
(...)
Heb je er al eens op gelet dat het pas NA onze visite in Dortmund, waar we hen uit de CL knikkerden, bergaf is gegaan met Dortmund; blessures (oa Rosicky en Amoroso), slechte resultaten in Bundesliga, uit de beker geknikkerd en nu Europees uitgeschakeld?
Verder denk ik dat sommige ajaxsupporters nu al met een struisvogelei in de broek zitten maar dat proberen te maskeren door te verklaren dat ze wel eventjes met 0-3 gaan winnen in Brugge. Ze doen maar. Laat diezelfde mensen ook maar in de waan dat het in de natuur van Brugge ligt om verdedigend te spelen.
Als we de fantastische wisselwerking tussen spelers en publiek van zondag tegen Moeskroen kunnen herhalen tegen ajax, kan het een hele mooie Europese avond worden voor Brugge.
hand in hand kameraden, hand in in hand voor blauw en zwart
geen woorden maar daden, leve blauw en zwart
quote:Wij halen klinkers uit de weg en als je zulke dingen blijft zingen krijg je ze nog naar je hoofd toe gesmeten ook....
bluearmy schreef:
(...)
Koop eerst es een klinker
axel30
Regelmatige invaller
Reg.: 28 maart 2003
grote smurf
Lid 2de elftal
Vak: -
Reg.: 28 juli 2002
quote:Juist spijker alle belgen tot 9 december we zullen zien.
Spijker schreef:
(...)
Wij halen klinkers uit de weg en als je zulke dingen blijft zingen krijg je ze nog naar je hoofd toe gesmeten ook....
On topic. Het zal niet makkelijk worden, toch denk ik dat er gewonnen gaat worden, ik houd het op een voorzichtige 0-1....
DonKilluminati
Bankzitter
Uit: Haarrrlem
Vak: 409
Reg.: 20 februari 2003
quote:met alle lichaamsdelen :huh :huh :huh
....................
quote:even de ploegopstelling van Dortmund geven tijdens Brugge-Dortmund (waar wij ze van't kaske naar de muur speelden):
lamme rooie sok schreef:
(...)
Overigens speelde Dortmund bijna met het B-team in verband met de vele blessure,s
♫♫ Achterlijke patattekop, Achterlijke patattekop ♫♫
♫♫ jullie krijgen op 9 december klop, op 9 december klop ♫♫
Oh ik zie dat alt 14 niet werkt via deze site jammer, maar deze onduidelijke tekens waren muzieknoten
Boozedude
Legende
Uit: Overslag/Tilburg
Reg.: 20 augustus 2002
quote:0-1 winnen in san siro, nog geen maand geleden zelfs..
Boozedude schreef:
Ach Brugge :slaap , wie weet er nog hoe de laatste confrontatie tegen Brugge geeindigt is![]()
.(als we toch in het verleden gaan grijpen)
En Btw noem is de grootste europese prestatie van Brugge van de afgelopen 10 jaar , kan ik ook eens lachen![]()
.
Het is namelijk netzoals Psv een omhooggevallen provincieclubje.
FredFCB
Ballenjongen
Uit: Brugge
Reg.: 3 november 2003
quote:Mocht je IQ iets hoger zijn dan een doordeweweekse grijze garnaal, dan zou je mischien doorhebben dat ik bewust, deze 11 veldspelers uitkoos.
Non_Flying_Dutchman schreef:
(...)
Ik vind het heel knap van je dat je 11 Ajax-spelers kan opnoemen! Ik moet je echter wel iets vertellen: het zijn 11 veldspelers! Ajax zal een keeper opstellen! Ik pak je lijstje er wel ff bij en maak wel ff veranderingen, misschien snap je het, misschien niet.
Lobont----------> 1m 84
De Jong --------> 1m 74
Escude----------> 1m 84
Heitinga -------> 1m 80
Maxwell --------> 1m 75
Galasek --------> 1m 80
Van der Vaart---> 1m 75
Sneijder -------> 1m 70
Sonck ----------> 1m 74
Zlatan----------> 1m 92
Mitea-----------> 1m 68
40 centimeter meer dan jou 'opstelling'
Kijken we ff naar Bruhhe, dan moet ik concluderen dat jij ook al geen keeper opstelt. Verder stel je 5 verdedigers en 6 spitsen op, waaronder ene Tim Smolders, die nog geen seconde heeft gespeeld in de CL. Lange heeft al 12 minuten gespeeld. En vaste basisspelers als Gzovdenovic, Ceh en een keeper mogen van jou allemaal niet mee doen. Maar goed, als je denkt dat jullie coach zo gaat spelen, ik vind het best, heb ik een leuke avond de 9e.
En om nog ff af te sluiten in jou stijl:
"FredFCB, go fuck Mental Theo"
Boozedude
Legende
Uit: Overslag/Tilburg
Reg.: 20 augustus 2002
Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat te doen met Miralem Sulejmani?
Van de Ajax-fans denkt 55,6% dat NEC wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!