Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 27 »
FredFCB
Ballenjongen
Uit: Brugge
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 november 2003
quote:Beste Jari, ik geef toe in Brugge zijn veel sfeertoestanden verboden, maar dit ligt aan het Brugse Stadsbestuur, die eigenaar is van het stadion, daardoor mogen we er niet in met fakkles, vlaggen en dergelijke.
JariSpaarndam schreef:
volgens mij zou het hier over de match moeten gaan...
meer idd mooier, erg klein??
ik zat tijdens ajax-brugge op 410. Jullie maakten aardig geluid, maar hebbe jullie tifo, fakkels??
nee bij den belgen is alles verboden(fakkel ook bij ons ok).
kent men tifo, nee men kent alleen geklap met den handen en opmerkingen over leeftijd en allerlei lompe motto s.
bij deze: de jeugd heeft de toekomst.
wordt daar erg lastig, wij hebbe meer kwalitiet en deze ploeg raakt op elkaar ingespeel. verd. steeds beter, etc.
Bjorn121
International
Uit: Gent
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Oh and you've seen like what, one game?
FredFCB schreef:
Tegen Ajax zouden we nog een stapje verder gaan, maar kom hier niet lullen over de sfeer in Brugge, steek eerst es een hand in eigen boezem, zelden zo'n sfeerloos stadion bezocht als jullie ArenA, alhoewel de vlaggetjes wel iets hebben, maar na ettelijke keren ben je dat toch beu, niet?
Aad te Laat
International
Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002
quote:Net echt meer idd....
wesley18 schreef:
on topic??
quote:Gast, is het nog steeds zo sfeervol als jullie binnen 11 minuten met 0-2 achterstaan?
FredFCB schreef:
(...)
Beste Jari, ik geef toe in Brugge zijn veel sfeertoestanden verboden, maar dit ligt aan het Brugse Stadsbestuur, die eigenaar is van het stadion, daardoor mogen we er niet in met fakkles, vlaggen en dergelijke.
Wat de tifo's betrefd, raad ik je aan es een kijkje te gaan nemen op www.blue-army.com, tegen Vigo thuis werd er een tifo gehouden (eerste keer ooit in Brugge) met 5500 exemplaren, BLUE ARMY als opschrift.
Tegen Milan waren er het 9500, met als opschrift "Forza FCB"..
Tegen Ajax zouden we nog een stapje verder gaan, maar kom hier niet lullen over de sfeer in Brugge, steek eerst es een hand in eigen boezem, zelden zo'n sfeerloos stadion bezocht als jullie ArenA, alhoewel de vlaggetjes wel iets hebben, maar na ettelijke keren ben je dat toch beu, niet?
Blauwzwarte groeten,
Tot in d Brugse hel!
" Let's go fuckin' mental! "
quote:Man man, ook een keer in de arena geweest. Verloren met 2-0 en alles was kut. Ik heb anders een prima dag gehad hoor, toen tegen Brugge. Lekker sfeertje, fakkeltje hier en daar, en er werd goed gezongen. Maar goed, zo zie ik het. Jij ziet het weer anders. Daar komen we toch nooit uit.
FredFCB schreef:
(...)
Zlatan 4 President
Basisspeler
Uit: Groningen
Reg.: 9 september 2002
montoya320
Jeugdspeler
Vak: -
Reg.: 27 september 2003
quote:saai????
Zlatan 4 President schreef:
Tjonge, die Fredje loopt hier gewoon simpelweg te provoceren, wat een sukkeltje zeg. Beetje Ajax en de Arena belachelijk maken. Tegen Brugge was er zeker sfeer, om over de wedstrijd tegen de *********ken nog maar te zwijgen. Tegen Brugge is Zlatan fit, is Pienaar er weer bij en zullen de onnozelen uit Brugge hun broekje volschijten als Sonck het veld betreedt. Met de jonkies Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en De Jong in vorm is er geen houden aan. Vooral omdat Brugge een aantal bepalende spelers mist verwacht ik een overwinning. We moeten met 1-0 voorkomen, dan hopen dat Milaan (en daar ga ik vanuit) haar plicht doet, zodat we zelfs met een gelijkspel door zijn. Brugge, tifo, sfeer? Haha, valt reuze mee. Ik kijk vaak naar Eurogoals en dat hele stadion plus supporters zegt me niet. Typische Belgen: saai dus! Leuk dat ze een actie gaan houden tegen Ajax. Voor de derde keer in de geschiedenis van de club las ik eerder in dit onderwerp van een Brugge aanhanger. Goh, voor de derde keer al, gaat lekker. Nee, het kan lastig worden als Ajax meegaat in hun spelletje. Als Ajax zichzelf blijft en voorop in de strijd gaat, dan is er geen houden aan. 0-3!
FredFCB
Ballenjongen
quote:Tja montoya..
montoya320 schreef:
(...)
saai????
ik ben zelf anderlecht sup en zeg het niet graag,maar ik denk dat jij een klein beetje gaat verschieten man
Heb het op ander onderwerp ook over gehad.Ik haat brugge en vooral hun spel,maar als er een ding is wat ik aan hen benijd is het wel dat jan breydel een hel kan zijn .En lach maar ,je zal het zelf ondervinden,al hoop ik natuurlijk dat jullie winne.Succes
Non_Flying_Dutchman
Legende
Reg.: 26 juni 2000
montoya320
Jeugdspeler
Reg.: 27 september 2003
quote:ik zeg het niet graag,maar ik geef u voor 1 keer gelijk.Al zou ik nu niet gaan denken dat je die hollanders eventjes gaat opzij zette.Intrinsiek zijn die gewoon klasse beter,maar dat maakt voetbal juist zo leuk
FredFCB schreef:
(...)
Tja montoya..
Die gastjes weten niet beter hé, maar zoveel te beter, speelt allemaal in het voordeel van Club.
Onze Hollandse vrienden hebben toch een topcompetitie?!
Wij Belgen zijn maar sukkelaars, toch?![]()
Ik kan al niet wachten tot 9 december, gisteren in de thuiswedstrijd tegen Excelsior Moeskroen was de sfeer al uniek, tegen Ajax wordt 't alles LOS!
Als jullie hier durven verkondigen dat er in de wedstrijd tussen Ajax en Brugge een goeie sfeer was, wel beste vriend...
You aint see nothing yet!
Sfeer is meer dan een paar fakkeltjes en met een vlagje zwaaien hé, kijk maar es naar de Premier League, waar je al die faketoestanden niet ziet, en er toch een "speciaal sfeertje" hangt.
Nemen jullie maar een fakkeltje mee..![]()
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Oh boy, it'll be fuckin' great! "
quote:Idd ja... :slaap
FredFCB schreef:
(...)
quote:0-3 ?!?
Zlatan 4 President schreef:
Tjonge, die Fredje loopt hier gewoon simpelweg te provoceren, wat een sukkeltje zeg. Beetje Ajax en de Arena belachelijk maken. Tegen Brugge was er zeker sfeer, om over de wedstrijd tegen de *********ken nog maar te zwijgen. Tegen Brugge is Zlatan fit, is Pienaar er weer bij en zullen de onnozelen uit Brugge hun broekje volschijten als Sonck het veld betreedt. Met de jonkies Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en De Jong in vorm is er geen houden aan. Vooral omdat Brugge een aantal bepalende spelers mist verwacht ik een overwinning. We moeten met 1-0 voorkomen, dan hopen dat Milaan (en daar ga ik vanuit) haar plicht doet, zodat we zelfs met een gelijkspel door zijn. Brugge, tifo, sfeer? Haha, valt reuze mee. Ik kijk vaak naar Eurogoals en dat hele stadion plus supporters zegt me niet. Typische Belgen: saai dus! Leuk dat ze een actie gaan houden tegen Ajax. Voor de derde keer in de geschiedenis van de club las ik eerder in dit onderwerp van een Brugge aanhanger. Goh, voor de derde keer al, gaat lekker. Nee, het kan lastig worden als Ajax meegaat in hun spelletje. Als Ajax zichzelf blijft en voorop in de strijd gaat, dan is er geen houden aan. 0-3!
quote:Simons? Echt nog nooit van gehoord. De geknipte vervanger voor Chivu is Heitinga. Maar goed, met Heitinga en Escudé centraal, en De Jong en Grygera op de zijkant, hebben we een solide verdediging. Het middenveld zit ook wel goed. Van der Vaart mag dan weer meedoen, en Pienaar is er dan waarschijnlijk ook weer bij. Met Galasek als ervaren rustpunt. Dan hebben we ook nog Litmanen achter de hand.
Brugesboy schreef:
(...)
Want geef nu zelf toe: Ajax is toch een echte kabouterploeg en heeft nauwelijks lengte in haar ploeg. Hoe denken jullie de centers van Brugge op te vangen ?
Ik zal zeker niet zeggen dat Ajax een makkie wordt, maar de kansen zijn zeker gelijk. Op 9 december weten we het...
En Van der Vaart zal het zeker niet zo gemakkelijk krijgen als tegen Feyenoord, want hij krijgt Timmy Simons als rechtstreekse tegenstander. En dit is net de speler die Ajax zag als de geknipte vervanger voor Chivu, maar helaas koos Simons voor FCB.
Pienaar
Lid 2de elftal
Reg.: 1 december 2001
Hypnotizer
Ballenjongen
Uit: Masterdam
Reg.: 14 april 2003
quote:Idd. Zelfs met 10 man
Tintin schreef:
-------------Lobont------------
Grygera----SQD----Maxwell -----
------------Galasek------------
--Sneijder--------------Mitea---
--------------VDV----------------
--------Sonck-----Ibrahimovic--
Met deze opstelling staan wij zo op een voorsprong, en is het muisstil i.p.v een heksenketel!
FredFCB
Ballenjongen
Cerilio nr.1
Basisspeler
Uit: Nijmegen
Reg.: 18 februari 2003
quote:T is nie omda ze de laatste weken wa minder spelen dat Brugge nie 200 procent gemotiveerd tegen jullie ploegske gaat spelen. En als ge de match van gisteren tegen moescoun zou hebben gezien in plaats van wa in de waan te zijn da van der vaert der wel een paar me zijnen hak ga binnentrappen dan zoude wel anders praten over Brugge. Ik ben echt benieuwd wa Ajax in te brengen heeft tegen het fysiek geweld van ons boereploegske
Cerilio nr.1 schreef:
Fred is zielig, Ajax is niet zo dom om in dat fysieke spelletje mee te gaan.
In de Nederlandse competitie zijn ze ook allemaal langer maar KIJK wie bovenaan staat, en kijk wie het er in België zo slecht doet, respect moet je hebben sua.
FredFCB
Ballenjongen
quote:Als ik dit zo allemaal lees, vraag ik me af waarom
Pienaar schreef:
Voor een heksenketel deinst Ajax niet terug Brugge supporters. De slechtste uitwedstrijden van Ajax waren tegen Celta de Vigo en Rosenborg (Valencia niet meegeteld omdat we daar gewoon compleet overlopen werden door de overmacht van Valencia), en in die stadions was totaal geen sfeer. Maar op Highbury en in het San Siro (volgepakt vorig jaar in de kwartfinale), speelde Ajax beide keren uitstekend.
Ik zou het overigens alleen maar mooi vinden als jullie veel sfeer maken, aangezien ik daardoor de wedstrijd een stuk amusanter vind.
Spelers als De Jong, Sneijder, Pienaar, Maxwell, Heitinga en Ibrahimovic raken zelfs extra gemotiveerd bij zo'n sfeer. En Sonck zal sowieso wel gemotiveerd zijn in zijn land. Tegen een club waarvan vorig jaar werd gezegd dat hij daar niet tegen durfde te spelen omdat hij bang voor de harde verdedigers was. Gelukkig heeft hij in de eerste wedstrijd van dit seizoen bewezen dat dat niet zo was, die 2 fraaie goals dus.
Met Heitinga is gelijk de volgende speler genoemd. Ik hoorde dat Mendoza waarschijnlijk niet mee kan spelen, dus dan maar weer Seaternes? Als die erin staat zou hij waarschijnlijk geen een keer langs Heitinga komen. Een uitstekende verdediger. Een leider, opbouwend ijzersterk en verdediger ook goed. Met hem oogt de verdediging rustiger. Een verdediging heeft een centrale man met uitstraling/charisma nodig, en dat heeft hij, hij straalt rust en doorzettingsvermogen uit.
Tel daarbij op: Een Pienaar die hopelijk weer terugkeert en voor veel creativiteit gaat zorgen, een Ibrahimovic die de sterk is aan de bal en de wedstrijd kan openbreken met een actie, een Van der Vaart die altijd kan scoren, een Sneijder met geweldige vrije trappen en mooie passes, een Mitea met een schitterende dribbel en scorend vermogen, een Maxwell en een De Jong die vanaf de zijkanten opkomen, een keeper die geweldige reflexen heeft en een Sonck die al 3 keer heeft gescoord deze CL, en ik kijk in ieder geval met vertrouwen vooruit naar deze wedstrijd.
Raphigola
Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002
quote:Weet je wat ik nu weer een min puntje vindt van heel je relaas, is dat je een Schotse kracht term toevoegt om je stukje kracht bij te geven! Luister Fredje onze jongens hebben voor hetere vuren gestaan......dus ik geloof nou niet echt dat ze dusdanig onder de indruk geraken. En ja idd Belgie is allemaal zo oud en stoffig (dus ook de stadions) dat het in mijn fantasie dicht bij de hel in de buurt komt, dat is waar!
FredFCB schreef:
(...)
Tja montoya..
Die gastjes weten niet beter hé, maar zoveel te beter, speelt allemaal in het voordeel van Club.
Onze Hollandse vrienden hebben toch een topcompetitie?!
Wij Belgen zijn maar sukkelaars, toch?![]()
Ik kan al niet wachten tot 9 december, gisteren in de thuiswedstrijd tegen Excelsior Moeskroen was de sfeer al uniek, tegen Ajax wordt 't alles LOS!
Als jullie hier durven verkondigen dat er in de wedstrijd tussen Ajax en Brugge een goeie sfeer was, wel beste vriend...
You aint see nothing yet!
Sfeer is meer dan een paar fakkeltjes en met een vlagje zwaaien hé, kijk maar es naar de Premier League, waar je al die faketoestanden niet ziet, en er toch een "speciaal sfeertje" hangt.
Nemen jullie maar een fakkeltje mee..![]()
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 19,3% dat NEC wint van Feyenoord. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!