Ajax Netwerk
zondag 21 maart 2010 - 02:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 27 »

HR

FredFCB
Ballenjongen

Uit: Brugge
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 november 2003

quote:HR
JariSpaarndam schreef:

volgens mij zou het hier over de match moeten gaan...
meer idd mooier, erg klein??
ik zat tijdens ajax-brugge op 410. Jullie maakten aardig geluid, maar hebbe jullie tifo, fakkels??
nee bij den belgen is alles verboden(fakkel ook bij ons ok).
kent men tifo, nee men kent alleen geklap met den handen en opmerkingen over leeftijd en allerlei lompe motto s.
bij deze: de jeugd heeft de toekomst.
wordt daar erg lastig, wij hebbe meer kwalitiet en deze ploeg raakt op elkaar ingespeel. verd. steeds beter, etc.
HR
Beste Jari, ik geef toe in Brugge zijn veel sfeertoestanden verboden, maar dit ligt aan het Brugse Stadsbestuur, die eigenaar is van het stadion, daardoor mogen we er niet in met fakkles, vlaggen en dergelijke.
Wat de tifo's betrefd, raad ik je aan es een kijkje te gaan nemen op www.blue-army.com, tegen Vigo thuis werd er een tifo gehouden (eerste keer ooit in Brugge) met 5500 exemplaren, BLUE ARMY als opschrift.
Tegen Milan waren er het 9500, met als opschrift "Forza FCB"..
Tegen Ajax zouden we nog een stapje verder gaan, maar kom hier niet lullen over de sfeer in Brugge, steek eerst es een hand in eigen boezem, zelden zo'n sfeerloos stadion bezocht als jullie ArenA, alhoewel de vlaggetjes wel iets hebben, maar na ettelijke keren ben je dat toch beu, niet?

Blauwzwarte groeten,
Tot in d Brugse hel!

" Let's go fuckin' mental! "
HR
HR

Bjorn121
International

Uit: Gent
Reg.: 8 augustus 2001

FredFCB schreef:
Tegen Ajax zouden we nog een stapje verder gaan, maar kom hier niet lullen over de sfeer in Brugge, steek eerst es een hand in eigen boezem, zelden zo'n sfeerloos stadion bezocht als jullie ArenA, alhoewel de vlaggetjes wel iets hebben, maar na ettelijke keren ben je dat toch beu, niet?
HR
Oh and you've seen like what, one game?
HR
HR

wesley18
Talent

Uit: spaarndam
Vak: 411
Reg.: 13 augustus 2003

on topic??
HR
HR

Aad te Laat
International

Uit: Wageningen
Vak: 102
Reg.: 5 augustus 2002

wesley18 schreef:

on topic??
HR
Net echt meer idd....

-------------Lobont------------
Grygera--Heitinga--SQD--Maxwell
------------Galasek------------
--Pienaar--------------Mitea---
------------VDV----------------
--------Sonck-----Ibrahimovic--
HR
HR

Tintin
International

Vak: 129
Reg.: 24 juli 2002

FredFCB schreef:

(...)

Beste Jari, ik geef toe in Brugge zijn veel sfeertoestanden verboden, maar dit ligt aan het Brugse Stadsbestuur, die eigenaar is van het stadion, daardoor mogen we er niet in met fakkles, vlaggen en dergelijke.
Wat de tifo's betrefd, raad ik je aan es een kijkje te gaan nemen op www.blue-army.com, tegen Vigo thuis werd er een tifo gehouden (eerste keer ooit in Brugge) met 5500 exemplaren, BLUE ARMY als opschrift.
Tegen Milan waren er het 9500, met als opschrift "Forza FCB"..

Blauwzwarte groeten,
Tot in d Brugse hel!

" Let's go fuckin' mental! "
HR
Gast, is het nog steeds zo sfeervol als jullie binnen 11 minuten met 0-2 achterstaan? :B
Auf Wiedersehen!

En voor echte TIFO, kijken eens op http://www.tifosivak410.nl of http://www.ajaxfotoside.nl voor de foto's van AJAX-feyenoort...kijk en zwijg.
HR
HR

Mark_AFCA
Internationale topspeler

Uit: Arnhem
Vak: 128
Reg.: 19 augustus 2003

FredFCB schreef:

(...)

HR
Man man, ook een keer in de arena geweest. Verloren met 2-0 en alles was kut. Ik heb anders een prima dag gehad hoor, toen tegen Brugge. Lekker sfeertje, fakkeltje hier en daar, en er werd goed gezongen. Maar goed, zo zie ik het. Jij ziet het weer anders. Daar komen we toch nooit uit.
En nu aub weer ontopic, Fredje. De wedstrijd dus:

Het zal zowiezo niet makkelijk worden in Brugge, daar ben ik van overtuigd.
HR
HR

Zlatan 4 President
Basisspeler

Uit: Groningen
Reg.: 9 september 2002

Tjonge, die Fredje loopt hier gewoon simpelweg te provoceren, wat een sukkeltje zeg. Beetje Ajax en de Arena belachelijk maken. Tegen Brugge was er zeker sfeer, om over de wedstrijd tegen de *********ken nog maar te zwijgen. Tegen Brugge is Zlatan fit, is Pienaar er weer bij en zullen de onnozelen uit Brugge hun broekje volschijten als Sonck het veld betreedt. Met de jonkies Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en De Jong in vorm is er geen houden aan. Vooral omdat Brugge een aantal bepalende spelers mist verwacht ik een overwinning. We moeten met 1-0 voorkomen, dan hopen dat Milaan (en daar ga ik vanuit) haar plicht doet, zodat we zelfs met een gelijkspel door zijn. Brugge, tifo, sfeer? Haha, valt reuze mee. Ik kijk vaak naar Eurogoals en dat hele stadion plus supporters zegt me niet. Typische Belgen: saai dus! Leuk dat ze een actie gaan houden tegen Ajax. Voor de derde keer in de geschiedenis van de club las ik eerder in dit onderwerp van een Brugge aanhanger. Goh, voor de derde keer al, gaat lekker. Nee, het kan lastig worden als Ajax meegaat in hun spelletje. Als Ajax zichzelf blijft en voorop in de strijd gaat, dan is er geen houden aan. 0-3!
HR
HR

jpe2002
Basisspeler

Uit: krommenie
Vak: -
Reg.: 30 juni 2002

----------------lobont---------------
grygera---heitinga---escude---maxwell
----galasek---v/d vaart---sneijder---
-----sonck---ibrahimovic----mitea----

:ja
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

Reg.: 27 september 2003

Zlatan 4 President schreef:

Tjonge, die Fredje loopt hier gewoon simpelweg te provoceren, wat een sukkeltje zeg. Beetje Ajax en de Arena belachelijk maken. Tegen Brugge was er zeker sfeer, om over de wedstrijd tegen de *********ken nog maar te zwijgen. Tegen Brugge is Zlatan fit, is Pienaar er weer bij en zullen de onnozelen uit Brugge hun broekje volschijten als Sonck het veld betreedt. Met de jonkies Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en De Jong in vorm is er geen houden aan. Vooral omdat Brugge een aantal bepalende spelers mist verwacht ik een overwinning. We moeten met 1-0 voorkomen, dan hopen dat Milaan (en daar ga ik vanuit) haar plicht doet, zodat we zelfs met een gelijkspel door zijn. Brugge, tifo, sfeer? Haha, valt reuze mee. Ik kijk vaak naar Eurogoals en dat hele stadion plus supporters zegt me niet. Typische Belgen: saai dus! Leuk dat ze een actie gaan houden tegen Ajax. Voor de derde keer in de geschiedenis van de club las ik eerder in dit onderwerp van een Brugge aanhanger. Goh, voor de derde keer al, gaat lekker. Nee, het kan lastig worden als Ajax meegaat in hun spelletje. Als Ajax zichzelf blijft en voorop in de strijd gaat, dan is er geen houden aan. 0-3!
HR
saai????
ik ben zelf anderlecht sup en zeg het niet graag,maar ik denk dat jij een klein beetje gaat verschieten man
Heb het op ander onderwerp ook over gehad.Ik haat brugge en vooral hun spel,maar als er een ding is wat ik aan hen benijd is het wel dat jan breydel een hel kan zijn .En lach maar ,je zal het zelf ondervinden,al hoop ik natuurlijk dat jullie winne.Succes
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

montoya320 schreef:

(...)

saai????
ik ben zelf anderlecht sup en zeg het niet graag,maar ik denk dat jij een klein beetje gaat verschieten man
Heb het op ander onderwerp ook over gehad.Ik haat brugge en vooral hun spel,maar als er een ding is wat ik aan hen benijd is het wel dat jan breydel een hel kan zijn .En lach maar ,je zal het zelf ondervinden,al hoop ik natuurlijk dat jullie winne.Succes
HR
Tja montoya..
Die gastjes weten niet beter hé, maar zoveel te beter, speelt allemaal in het voordeel van Club.
Onze Hollandse vrienden hebben toch een topcompetitie?!
Wij Belgen zijn maar sukkelaars, toch? :D
Ik kan al niet wachten tot 9 december, gisteren in de thuiswedstrijd tegen Excelsior Moeskroen was de sfeer al uniek, tegen Ajax wordt 't alles LOS!
Als jullie hier durven verkondigen dat er in de wedstrijd tussen Ajax en Brugge een goeie sfeer was, wel beste vriend...
You aint see nothing yet!
Sfeer is meer dan een paar fakkeltjes en met een vlagje zwaaien hé, kijk maar es naar de Premier League, waar je al die faketoestanden niet ziet, en er toch een "speciaal sfeertje" hangt.
Nemen jullie maar een fakkeltje mee.. :denk

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Oh boy, it'll be fuckin' great! "
HR
HR

Non_Flying_Dutchman
Legende

Reg.: 26 juni 2000

-------------Lobont--------
--De Jong--Escude---Maxwell
----------Heitinga--------
--Galasek----------Sneijder-
-------Van der Vaart-------
Sonck-----Zlatan-----Mitea-

0-2. Sim-pel.
HR
HR

montoya320
Jeugdspeler

Reg.: 27 september 2003

FredFCB schreef:

(...)

Tja montoya..
Die gastjes weten niet beter hé, maar zoveel te beter, speelt allemaal in het voordeel van Club.
Ik kan al niet wachten tot 9 december, gisteren in de thuiswedstrijd tegen Excelsior Moeskroen was de sfeer al uniek, tegen Ajax wordt 't alles LOS!
Als jullie hier durven verkondigen dat er in de wedstrijd tussen Ajax en Brugge een goeie sfeer was, wel beste vriend...
Sfeer is meer dan een paar fakkeltjes en met een vlagje zwaaien hé, kijk maar es naar de Premier League, waar je al die faketoestanden niet ziet, en er toch een "speciaal sfeertje" hangt.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
ik zeg het niet graag,maar ik geef u voor 1 keer gelijk.Al zou ik nu niet gaan denken dat je die hollanders eventjes gaat opzij zette.Intrinsiek zijn die gewoon klasse beter,maar dat maakt voetbal juist zo leuk
HR
HR

Mark_AFCA
Internationale topspeler

FredFCB schreef:

(...)

HR
Idd ja... :slaap
HRHR
HR

Brugesboy
Ballenjongen

Reg.: 28 november 2003

Zlatan 4 President schreef:

HR
0-3 ?!? :B :D :denk Je bent ook de grappigste thuis zeker ?

Club Brugge heeft inderdaad minder individueel talent dan Ajax, dat is zeker waar. Maar die handicap kunnen we compenseren met andere kwaliteiten: enthousiaste thuispubliek, fysieke sterkte, vechtlust,... Want geef nu zelf toe: Ajax is toch een echte kabouterploeg en heeft nauwelijks lengte in haar ploeg. Hoe denken jullie de centers van Brugge op te vangen ?

En de sfeer in Brugge zou niets voorstellen ? Gelieve dan eens contact op te nemen met de heer Matthias Sammer van Borussia Dortmund. Die van Dortmund verwezen constant naar de "heksenkessel" als verklaring voor hun nederlaag in Brugge. Bovendien zitten die 30 000 dichtbij het veld en is er geen betonnen muur die de sfeer breekt.

Ik zal zeker niet zeggen dat Ajax een makkie wordt, maar de kansen zijn zeker gelijk. Op 9 december weten we het...
En Van der Vaart zal het zeker niet zo gemakkelijk krijgen als tegen Feyenoord, want hij krijgt Timmy Simons als rechtstreekse tegenstander. En dit is net de speler die Ajax zag als de geknipte vervanger voor Chivu, maar helaas koos Simons voor FCB :B .
HR
HR

Mark_AFCA
Internationale topspeler

Brugesboy schreef:

(...)

Want geef nu zelf toe: Ajax is toch een echte kabouterploeg en heeft nauwelijks lengte in haar ploeg. Hoe denken jullie de centers van Brugge op te vangen ?

Ik zal zeker niet zeggen dat Ajax een makkie wordt, maar de kansen zijn zeker gelijk. Op 9 december weten we het...
En Van der Vaart zal het zeker niet zo gemakkelijk krijgen als tegen Feyenoord, want hij krijgt Timmy Simons als rechtstreekse tegenstander. En dit is net de speler die Ajax zag als de geknipte vervanger voor Chivu, maar helaas koos Simons voor FCB :B .
HR
Simons? Echt nog nooit van gehoord. De geknipte vervanger voor Chivu is Heitinga. Maar goed, met Heitinga en Escudé centraal, en De Jong en Grygera op de zijkant, hebben we een solide verdediging. Het middenveld zit ook wel goed. Van der Vaart mag dan weer meedoen, en Pienaar is er dan waarschijnlijk ook weer bij. Met Galasek als ervaren rustpunt. Dan hebben we ook nog Litmanen achter de hand.
Ibrahimovic (niet bepaald de kleinste) in de spits, lekker onrust stoken in de brugse verdediging. Sonck en de razendsnelle Mitea zullen het brugge moeilijk gaan maken.
Niet bepaald een kabouterploeg, met de ervaringen van vorig jaar. Maar ach, dat kan jij ook niet weten, he.. :slaap

Over die heksenketel. Prima hoor, altijd leuk om dat mee te maken. Een heksenketel het zwijgen opleggen is nog het mooiste. ;)

We zullen wel zien...
HR
HR

Tintin
International

Vak: 129
Reg.: 24 juli 2002

Jezus. Jullie doen net of de sfeer bij jullie nog 10 keer zo goed is als bij Celtic - Rangers. Ik zeg 1 ding: eerst horen, dan geloven...

En die hoop mag ook weg, want als het erop aankomt staat ons Ajax er. Van der Vaart is juist op zijn best in moeilijke wedstrijden dus die Simons gaat Raf zijn hielen zien! En Mitea loopt jullie houthakkers ook zo voorbij.
En uiteraard zijn dan de meeste geblesseerden weer terug!

En hoe we de centers opvangen? Niét :B Jullie komen niet eens in de buurt van de 16.

Grygera----SQD----Maxwell -----

--Sneijder--------------Mitea---
--------------VDV----------------

Met deze opstelling staan wij zo op een voorsprong, en is het muisstil i.p.v een heksenketel!
HR
HR

Pienaar
Lid 2de elftal

Reg.: 1 december 2001

Voor een heksenketel deinst Ajax niet terug Brugge supporters. De slechtste uitwedstrijden van Ajax waren tegen Celta de Vigo en Rosenborg (Valencia niet meegeteld omdat we daar gewoon compleet overlopen werden door de overmacht van Valencia), en in die stadions was totaal geen sfeer. Maar op Highbury en in het San Siro (volgepakt vorig jaar in de kwartfinale), speelde Ajax beide keren uitstekend.
Ik zou het overigens alleen maar mooi vinden als jullie veel sfeer maken, aangezien ik daardoor de wedstrijd een stuk amusanter vind.

Spelers als De Jong, Sneijder, Pienaar, Maxwell, Heitinga en Ibrahimovic raken zelfs extra gemotiveerd bij zo'n sfeer. En Sonck zal sowieso wel gemotiveerd zijn in zijn land. Tegen een club waarvan vorig jaar werd gezegd dat hij daar niet tegen durfde te spelen omdat hij bang voor de harde verdedigers was. Gelukkig heeft hij in de eerste wedstrijd van dit seizoen bewezen dat dat niet zo was, die 2 fraaie goals dus.

Met Heitinga is gelijk de volgende speler genoemd. Ik hoorde dat Mendoza waarschijnlijk niet mee kan spelen, dus dan maar weer Seaternes? Als die erin staat zou hij waarschijnlijk geen een keer langs Heitinga komen. Een uitstekende verdediger. Een leider, opbouwend ijzersterk en verdediger ook goed. Met hem oogt de verdediging rustiger. Een verdediging heeft een centrale man met uitstraling/charisma nodig, en dat heeft hij, hij straalt rust en doorzettingsvermogen uit.

Tel daarbij op: Een Pienaar die hopelijk weer terugkeert en voor veel creativiteit gaat zorgen, een Ibrahimovic die de sterk is aan de bal en de wedstrijd kan openbreken met een actie, een Van der Vaart die altijd kan scoren, een Sneijder met geweldige vrije trappen en mooie passes, een Mitea met een schitterende dribbel en scorend vermogen, een Maxwell en een De Jong die vanaf de zijkanten opkomen, een keeper die geweldige reflexen heeft en een Sonck die al 3 keer heeft gescoord deze CL, en ik kijk in ieder geval met vertrouwen vooruit naar deze wedstrijd.
HR
HR

Hypnotizer
Ballenjongen

Uit: Masterdam
Reg.: 14 april 2003

Tintin schreef:

Grygera----SQD----Maxwell -----

--Sneijder--------------Mitea---
--------------VDV----------------

Met deze opstelling staan wij zo op een voorsprong, en is het muisstil i.p.v een heksenketel!
HR
Idd. Zelfs met 10 man :) LOL!

Je vergeet 'onze' Heitinga :)
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Ik lees hier graag de vele reactie's van de Ajacieden hier, en bij sommige meningen, stel ik me toch vragen.
Je hoort hier enkel; " ons Ajax wast dat varkentje wel!"
Even enkele vergelijkingen.
Gemiddelde lengte van 11 Ajacieden
Maxwell --------> 1m 75
Heitinga -------> 1m 80
De Jong --------> 1m 74
Mitea ----------> 1m 68 :B
Pienaar --------> 1m 76
Galasek --------> 1m 80
Sikora ---------> 1m 72
Sneijder -------> 1m 70
Trabelsi -------> 1m 79
Sonck ----------> 1m 74
Wamberto -------> 1m 68 :B
Gemiddelde lengte: 1m 74

Gemiddelde lengte 11 Bruggelingen
Rozehnal-------> 1m 91
Decock --------> 1m 83
Clement -------> 1m 91
Vanderheyden --> 1m 83
Simmons -------> 1m 86
Verheyen ------> 1m 88
Martens -------> 1m 91
Lange ---------> 1m 87
Smolders ------> 1m 91
Saeterens -----> 1m 86
Mendoza -------> 1m 84
Gemiddelde lengte: 1m 87

Een verschil dus van gemiddeld 13cm, tuurlijk zegt dit niet alles, en tuurlijk blijven jullie technisch de betere van Brugge, maar..
Het zal een fysieke veldslag worden de 9de december, en veel zal afhangen van details, hoekschoppen, vrije trappen, en daarin is Brugge gewoon sterker, is gewoon een feit.
En Ik vergat bewust Zlatan Ibrahimovic, de langste Ajacied, maar loopt o zo rap van stapel. (Mr. loose elbows)
Dus enig respect voor Club Brugge zou toch wel op zen plaats zijn.
Ajax is technisch beter.
Brugge Fysiek.
En op 9 december zal vooral het laatste een cruciale rol spelen.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

[Dit bericht is veranderd door FredFCB (op 1 december 2003 19:49:15).]
HR
HR

Cerilio nr.1
Basisspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 18 februari 2003

Fred is zielig, Ajax is niet zo dom om in dat fysieke spelletje mee te gaan.
In de Nederlandse competitie zijn ze ook allemaal langer maar KIJK wie bovenaan staat, en kijk wie het er in België zo slecht doet, respect moet je hebben sua.
Mijn opstelling tegen Brugge:

-----------Lobont-------------
De Jong-Heitinga-SQD-Maxwell--
--Pienaar--Galasek--vdVaart---
-----------Sneijder-----------
-----Sonck--------Zlatan------
HR
HR

Clinkcy
Ballenjongen

Reg.: 28 augustus 2003

Cerilio nr.1 schreef:

Fred is zielig, Ajax is niet zo dom om in dat fysieke spelletje mee te gaan.
In de Nederlandse competitie zijn ze ook allemaal langer maar KIJK wie bovenaan staat, en kijk wie het er in België zo slecht doet, respect moet je hebben sua.
HR
T is nie omda ze de laatste weken wa minder spelen dat Brugge nie 200 procent gemotiveerd tegen jullie ploegske gaat spelen. En als ge de match van gisteren tegen moescoun zou hebben gezien in plaats van wa in de waan te zijn da van der vaert der wel een paar me zijnen hak ga binnentrappen dan zoude wel anders praten over Brugge. Ik ben echt benieuwd wa Ajax in te brengen heeft tegen het fysiek geweld van ons boereploegske
HR
HR

Mark_AFCA
Internationale topspeler

HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Pienaar schreef:

Voor een heksenketel deinst Ajax niet terug Brugge supporters. De slechtste uitwedstrijden van Ajax waren tegen Celta de Vigo en Rosenborg (Valencia niet meegeteld omdat we daar gewoon compleet overlopen werden door de overmacht van Valencia), en in die stadions was totaal geen sfeer. Maar op Highbury en in het San Siro (volgepakt vorig jaar in de kwartfinale), speelde Ajax beide keren uitstekend.
Ik zou het overigens alleen maar mooi vinden als jullie veel sfeer maken, aangezien ik daardoor de wedstrijd een stuk amusanter vind.

Spelers als De Jong, Sneijder, Pienaar, Maxwell, Heitinga en Ibrahimovic raken zelfs extra gemotiveerd bij zo'n sfeer. En Sonck zal sowieso wel gemotiveerd zijn in zijn land. Tegen een club waarvan vorig jaar werd gezegd dat hij daar niet tegen durfde te spelen omdat hij bang voor de harde verdedigers was. Gelukkig heeft hij in de eerste wedstrijd van dit seizoen bewezen dat dat niet zo was, die 2 fraaie goals dus.

Met Heitinga is gelijk de volgende speler genoemd. Ik hoorde dat Mendoza waarschijnlijk niet mee kan spelen, dus dan maar weer Seaternes? Als die erin staat zou hij waarschijnlijk geen een keer langs Heitinga komen. Een uitstekende verdediger. Een leider, opbouwend ijzersterk en verdediger ook goed. Met hem oogt de verdediging rustiger. Een verdediging heeft een centrale man met uitstraling/charisma nodig, en dat heeft hij, hij straalt rust en doorzettingsvermogen uit.

Tel daarbij op: Een Pienaar die hopelijk weer terugkeert en voor veel creativiteit gaat zorgen, een Ibrahimovic die de sterk is aan de bal en de wedstrijd kan openbreken met een actie, een Van der Vaart die altijd kan scoren, een Sneijder met geweldige vrije trappen en mooie passes, een Mitea met een schitterende dribbel en scorend vermogen, een Maxwell en een De Jong die vanaf de zijkanten opkomen, een keeper die geweldige reflexen heeft en een Sonck die al 3 keer heeft gescoord deze CL, en ik kijk in ieder geval met vertrouwen vooruit naar deze wedstrijd.
HR
Als ik dit zo allemaal lees, vraag ik me af waarom
jullie "wereldelftal" 0 op 6 nam tegen AC milan?

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Oh boy, it'll be fuckin' awesome! "
HR
HR

Raphigola
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002

FredFCB schreef:

(...)

Tja montoya..

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
Weet je wat ik nu weer een min puntje vindt van heel je relaas, is dat je een Schotse kracht term toevoegt om je stukje kracht bij te geven! Luister Fredje onze jongens hebben voor hetere vuren gestaan......dus ik geloof nou niet echt dat ze dusdanig onder de indruk geraken. En ja idd Belgie is allemaal zo oud en stoffig (dus ook de stadions) dat het in mijn fantasie dicht bij de hel in de buurt komt, dat is waar!

[Dit bericht is veranderd door Raphigola (op 1 december 2003 21:46:46).]
HR
HR

Rembrandt
Icoon

Reg.: 15 april 2002

Vrijwel al die spelers die Pienaar opsomt, deden niet mee tegen Milan, lieve Fred... :slaap

Verder ben je weer lekker aan het stigmatiseren. je schrijft: 'Ik lees hier overal: ajax gaat dat varkentje wel even wassen'.

Ik kan je vertellen: dat lees je lang niet overal: doe je ogen eens open... Zelfs een post voor je wordt al gezegd: 'ik ben ervan overtuigd dat het moeilijk wordt in Brugge'

Maar goed; als jij lekker het beeld in stand wil houden dat Ollanders alleen Arrogant zijn; so be it.

edit: Kut vergeten af te sluiten met: It's getting fucking mental :denk

[Dit bericht is veranderd door Rembrandt (op 1 december 2003 21:46:30).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 19,3% dat NEC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!