Ajax Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 07:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 »

HR

FredFCB
Ballenjongen

Uit: Brugge
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 november 2003

quote:HR
raffierules schreef:

Verre weg de gevaarlijkste vind ik Mendoza, maar die heeft niet gespeeld afgelopen woensdag!! Waarom weet ik eigenlijk ook niet....
HR
Heeft last van een blessure, de kans is groot dat ie ook het treffen tegen Ajax mist, waardoor Brugge iets van zen sterkte moet inboetten.
Maar met Lange, Saeternes, Verheyen en Martens hebben we aanvallers genoeg.
Ook Alin Stoica (technisch de beste Bruggeling) mist waarschijnlijk de wedstrijd door een blessure.
Wij treuren niet, de 11 die de aftraphalen zulllen er staan.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's go fuckin' mental! "
HR
HR

Transferman
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 121
Reg.: 8 juli 2002

Verheyen zei zelf dat het in de Champions League makkelijker was als in de competitie, want in de champions league kon er een meer afwachtend team opgesteld worden, terwijl je in de competitie een aanvallend team moet opstellen, dat het spel moet gaan maken.
Dat is zo bij Brugge, ze moeten winnen, Ajax kan dat gewoon vele malen beter als Brugge, waardoor ik denk:0-3
Sonck
Pienaar
Zlatan

Celta verliest van Milan met 1-0.
Milan speelt met b-elftal, maar daarin spelen nog steeds volgende spelers:
Costacurta[of Kaladze, als ie net terug is]
Rivaldo
Laursen
Simic
Rivaldo
Ambrosini
Rui Costa
Serginho[al terug?]
Tomasson
dat is niet niks en ik zie Celta daarvan niet winnen.
HR
HR

Brugesboy
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 28 november 2003

Als ik de replies hier wat doorlees valt me op dat Club Brugge wel erg laag ingeschat wordt. Op zich heb ik daar geen probleem mee, want vanuit de underdog-positie zijn we altijd op ons sterkst.

Zoals terecht aangehaald wordt, heeft Brugge idd. geen wereldploeg. Maar fysiek zijn we wel Europese top en in een goede dag kunnen we ELKE ploeg (zie matchen tegen Dortmund en Milan) verslaan. En op 9 december zal het spoken in het Jan Breydel-stadion. Dit is nog een echt voetbalstadion met een helse sfeer en geen kille evenementenhal zoals de Arena.

Koeman heeft trouwens zelf gezegd dat Brugge het type tegenstander is waar Ajax het traditioneel moeilijk mee heeft. We zijn zo'n beetje als Grazer maar dan nog enkele niveau's sterker. En tegen Grazer heeft Ajax ook met veel moeite gewonnen.

Waar er wel nog problemen zijn, is met blessures. Mendoza is normaal onze beste spits, maar is onzeker voor de match tegen Ajax. En Stoica is er zeker niet bij.
Voor het overige hebben we nogal problemen met scoren. Vooral Saeternes krijgt veel kritiek. En Lange is pas terug na een zware hernia, maar is wel een typische afwerker.

Conclusie: op 9 december wacht Ajax een warm onthaal in Brugge. Ajax kan gerusten starten als zelfverklaarde favoriet en Brugge is dan wel underdog. Wait and see :D .
HR
HR

jpe2002
Basisspeler

Uit: krommenie
Reg.: 30 juni 2002

heitinga op mendoze en je zal hem de hele wedstrijd niet meer zien :ja !

maar zijn er nog schorsingen of blessures aan brugge kant? :huh
HR
HR

Cerilio nr.1
Basisspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 18 februari 2003

Ok....Laten we het zo stellen.
Wint Ajax dan zijn ze dus door, winnen ze niet dan zijn ze het niet waard om door te gaan.
En ga ik me dus ook nergens druk over maken.
HR
HR

Jero
Bankzitter

Uit: Bergen op Zoom
Vak: 117
Reg.: 21 april 2003

Heeft last van een blessure, de kans is groot dat ie ook het treffen tegen Ajax mist, waardoor Brugge iets van zen sterkte moet inboetten.
Maar met Lange, Saeternes, Verheyen en Martens hebben we aanvallers genoeg.
Ook Alin Stoica (technisch de beste Bruggeling) mist waarschijnlijk de wedstrijd door een blessure.
Wij treuren niet, de 11 die de aftraphalen zulllen er staan.HR
Als Mendoza daadwerkelijk niet fit genoeg zal blijken voor het treffen tegen Ajax dan is dat toch een fikse aderlating voor de blauw-zwarte kraaien. Een reden voor een somber vooruitzicht zie ik echter niet, Brugge heeft een stuk meer alternatieven achter de hand dan Ajax, die slechts 2 pure spitsen heeft. Ajax was afgelopen woensdag vooral in de 2e helft aanvallend armoedig en het is dan ook niet verassend dat we geen vuist konden maken. Brugge weet dit in mijn ogen iets makkelijker op te vangen. Martens en Verheyen zijn degelijk, net als Lange (die we trouwens misschien na de slotconlusie even hartelijk kunnen bedanken). Van Saeternes ben ik niet echt onder de indruk. De gigantische kans die hij mistte in de Arena was illustratief.

Toch leuk dat je hier komt posten, en op een zeer tolerante wijze nog wel.

Jullie hebben overigens een vreselijke irritante coach, dat moet gezegd.
HR
HR

schildpad
Ballenjongen

Uit: nistelrode
Vak: 127
Reg.: 30 oktober 2003

Cerilio nr.1 schreef:

Ok....Laten we het zo stellen.
Wint Ajax dan zijn ze dus door, winnen ze niet dan zijn ze het niet waard om door te gaan.
En ga ik me dus ook nergens druk over maken.
HR
Het enige waar ik me ontzettend druk over heb gemaakt was de prijs van het kaartje! Maar ja,hopelijk de moeite waard! Ik zie hetwel positief in,hopelijk is sonck fit op 9 dec. :OUD
HR
HR

raffierules
Jeugdspeler

Reg.: 22 mei 2003

Ben het met de Brugge jongens eens, laten we ze vooral NIET onderschatten!! Brugge zal ongetwijfeld, fel en agressief voetballen waarbij vooral het vroeg storen de meeste problemen voor :OUD zal opleveren. Maar gaandeweg de wedstrijd zullen, denk ik, de technische kwaliteiten van Zlatan, VDV en Sneijder de doorslag gaan geven.

Laat we hopen en er vanuit gaan dat de beste wint!!
HR
HR

lamme rooie sok Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003

FredFCB schreef:

(...)

Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.
Maar probeer nu jullie liedjesrepertoire iets uit te breiden,
Of krijgen we terug enkel Ajax! Ajax! te horen??
Of mischien Wesley is een jood olé olé! :slaap
Wij zorgen wel voor de vocale omkadering, you guys, just watch and enjoy it..

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

:ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax

Fijn he dat je hier mag zeggen wat je wilt, dat is in het SCHIJNHEILIGE Belgie wel anders he!! :schrik
In jullie schijnheilig land wordt je meteen gebanned als je,je mening zegt
Voor hetzelfde als wat jij hier beweert ben ik bij Gent,Anderlecht, Gba en Brugge gebanned :ja
die schijheiligen uit Brussel geven zelfs nog geen uitleg daar kan je van de een op de andere minuut niet op het forum :huh , Genk slaat echt alles volgens mij heerst daar de katholieke kerk van 40 jaar terug nog :slaap , hier komen dus de grootste scheinheiligen vandaan (maar daar kan je onder een ander e-mail adres gewoon verder, dit is me al 2x gelukt) :D , Gba ben ik gebanned geweest maar deze mensen gaven tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom, daar kan ik nu dus weer normaal mijn zegje doen (wel met een beetje een ingehouden toon), :)
bij Brugge heb ik hetzelfde meegemaakt als Gba, bij Brugge mag je ook meer zeggen als bij Anderlecht en Genk, maar Gba doet het toch wel het beste :ja
Waar ik wel bij moet melden dat ze bij Brugge discriminerend zijn :ja , want eigen aanhang mag iedereen voor alles en nog wat uitmaken (zoals bijvoorbeeld hamas, hamas, joden aan het gas) :huh , maar zo gauw iemand een gelijkwaardige reactie geeft wordt deze gebanned, of als je een mening op een normale fatsoenlijke manier geeft, komen altijd een paar pubers, of die simpele zielen van den haag om je uit te kafferen :nee

Nee wat wonen wij toch in een fijn land waar IEDEREEN zijn mening mag zeggen, op dit gebied zijn jullie toch wel duidelijk 100% de mindere van ons NEDERLAND :ja

Maar voor mij mag je hier zo door gaan knul, weet je tenminste ook eens wat vrijheid voor iedereen betekend :D
;)
:ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax

HR
[Dit bericht is veranderd door lamme rooie sok (op 29 november 2003 11:57:24).]
HR
HR

Bakero
Veelbelovend talent

Uit: Roelofarendsveen
Vak: 114
Reg.: 8 oktober 2003

Ajax moet gewoon zorgen dat de organisatie goed staat en niet blind op de aanval gaan spelen. Brugge MOET immers winnen om uberhaupt nog een rol van betekenenis te spelen. Ajax bekert met een puntje sowieso door en dan moet de tussenstand van Milan gewoon in de gaten gehouden worden om te kijken of dit genoeg is om door te gaan in CL of dat het UEFA-cup wordt. Als Brugge tegen hun natuur in gaat aanvallen zal dit ruimte aan de andere kant opleveren, en met v/d Vaart en Sneijder op het middenveld kun je snel omschakelen en dan is het te hopen dat met name Mitea en Sonck hun dag hebben en voorin voor veel gevaar kunnen zorgen.

Ik vrees de dode spelmomenten vanaf een meter of 25 van de goal. Ook het Brugse publiek zal lekker fel en vijandig tekeer gaan, maar ik hoop dat Ajax dat alleen maar in positieve energie kan omzetten.

Als je het mij vraagt, moet Ajax dus behoudend van start gaan en dan in de rust de tussenstand van Milan afwachten. Staan die dan achter, dan denk ik dat Ajax gewoon moet proberen om zelf te winnen. Echt heel blij van een UEFA-cup plaats kan ik in ieder geval niet worden.

Wat de einduitslag betreft: Verschillende scenario's zijn mogelijk.

Ik ga voor een 0-1 overwinning met een goal in de 34e minuut van Galasek.
HR
HR

Reem-i
Internationale topspeler

Reg.: 15 mei 2003

FredFCB schreef:

(...)

Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's get ready to rumble! "
HR
Ja,

als jullie net zoveel zingen als met die 4000 man in Amsterdam, dan zit het wel goed ja..

:D :D

ik wist niet dat jullie ook hand in hand liepen?
HR
HR

tilburg124
Bankzitter

Uit: nistelrode
Reg.: 18 juni 2000

Reem-i schreef:

(...)

Ja,

als jullie net zoveel zingen als met die 4000 man in Amsterdam, dan zit het wel goed ja..

HR
Tuurlijk lopen ze daar ook hand in hand. Doen toch alle homo's ;)
HR
HR

Clinkcy
Ballenjongen

Reg.: 28 augustus 2003

Mendoza of niet als Club Brugge zijn dagje heeft zal er een heel goed ajax nodig zijn om hen te stoppen. Op dit moment draait het wel niet bij ons in de competitie en op dit moment zou ajax normaal gezien van ons winnen. Maar Brugge staat voor 2 belangrijke matchen in de competitie en als ze die tot een goed einde brengen wees dan maar zeker dat het gaat stuiven op JB
HRHR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Reem-i schreef:

(...)

Ja,

HR
Men beste, dit (schitterend) voetballied, wordt al decenia lang in Brugge gezongen, dat dat nu precies hét Clublied van Feyenoord is, is puur toevallig.
Ik geef jullie een goede tip, vergeet jullie fototoestel niet, want we hebben iets moois in petto voor jullie..

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
HR

Blind_4_Ever
Basisspeler

Uit: Aardenburg
Reg.: 17 april 2003

FredFCB schreef:

(...)

Men beste, dit (schitterend) voetballied, wordt al decenia lang in Brugge gezongen, dat dat nu precies hét Clublied van Feyenoord is, is puur toevallig.
Ik geef jullie een goede tip, vergeet jullie fototoestel niet, want we hebben iets moois in petto voor jullie..

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
Zo schitterend vind ik jullie stadion niet. Maargoed, je hebt er erg veel zin begrijp ik.
Wat zou het mooi zijn als Ajax gewoon dik met 0-3 zou winnen bijvoorbeeld. Dan zijn we van zulke mensen ook weer verlost.
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

lamme rooie sok schreef:

FredFCB schreef:

(...)

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

Fijn he dat je hier mag zeggen wat je wilt, dat is in het SCHIJNHEILIGE Belgie wel anders he!! :schrik
In jullie schijnheilig land wordt je meteen gebanned als je,je mening zegt
Voor hetzelfde als wat jij hier beweert ben ik bij Gent,Anderlecht, Gba en Brugge gebanned :ja
die schijheiligen uit Brussel geven zelfs nog geen uitleg daar kan je van de een op de andere minuut niet op het forum :huh , Genk slaat echt alles volgens mij heerst daar de katholieke kerk van 40 jaar terug nog :slaap , hier komen dus de grootste scheinheiligen vandaan (maar daar kan je onder een ander e-mail adres gewoon verder, dit is me al 2x gelukt) :D , Gba ben ik gebanned geweest maar deze mensen gaven tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom, daar kan ik nu dus weer normaal mijn zegje doen (wel met een beetje een ingehouden toon), :)
bij Brugge heb ik hetzelfde meegemaakt als Gba, bij Brugge mag je ook meer zeggen als bij Anderlecht en Genk, maar Gba doet het toch wel het beste :ja
Waar ik wel bij moet melden dat ze bij Brugge discriminerend zijn :ja , want eigen aanhang mag iedereen voor alles en nog wat uitmaken (zoals bijvoorbeeld hamas, hamas, joden aan het gas) :huh , maar zo gauw iemand een gelijkwaardige reactie geeft wordt deze gebanned, of als je een mening op een normale fatsoenlijke manier geeft, komen altijd een paar pubers, of die simpele zielen van den haag om je uit te kafferen :nee

Nee wat wonen wij toch in een fijn land waar IEDEREEN zijn mening mag zeggen, op dit gebied zijn jullie toch wel duidelijk 100% de mindere van ons NEDERLAND :ja

Maar voor mij mag je hier zo door gaan knul, weet je tenminste ook eens wat vrijheid voor iedereen betekend :D
;)
HR
Lieve hemel, hoe oud ben jij eigelijk, ik schat een gozertje van max 16 jaar.
Het feit dat je gebanned werd op vele fora van Belgische Clubs zegt genoeg.
Als je een normale discussie voert, vlieg je er nergens af...
Maar als je niks anders kan dan schelden en beledigen, zijn we je liever kwijt dan rijk, snap je.
Op het Brugge forum is iedereen welkom, zelfs de Ajacieden (Mokum, ajaxfan enz..) maar snotapen die komen uitdagen, die vliegen er inderdaad af, en volledig terecht.
Neem es een kijkje op www.blue-army.com de beste niet officiele site van Club Brugge.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's go fuckin ' mental! "HR
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Blind_4_Ever schreef:

(...)

Zo schitterend vind ik jullie stadion niet. Maargoed, je hebt er erg veel zin begrijp ik.
Wat zou het mooi zijn als Ajax gewoon dik met 0-3 zou winnen bijvoorbeeld. Dan zijn we van zulke mensen ook weer verlost.
HR
Waar heb ik beweerd dat ons stadion schitterend is?
Beter lezen beste vriend.
De sfeer die er die avond zal heersen, die zal schitterend zijn.
Alhoewel het Jan Breydelstadion toch meer de voetbalsfeer uitstraalt, dan jullie (met alle respect) afgrijselijke Arena. De Meer, was toch veel mooier, niet?

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
HR

edgar
Lid 2de elftal

Uit: Apeldoorn
Vak: 409
Reg.: 13 mei 2001

Brugge - Ajax:

Als je puur naar kwaliteit kijkt dan weet natuurlijk elke halve gare dat Ajax hier een paar klasse hoger zit.

Maar...die Belgen die zitten al eeuwen op deze wedstrijd te wachten ook voor dat bleek dat deze zo belangrijk zou worden. En voor Brugge zou een overwinning op 8 December het hoogtepunt van het jaar zijn!!! Ze willen onze "arrogantie"(dat vinden die belgen dus) afstraffen. Dus reken er maar op dat er straks een team staat van 11 Club Brugge spelers met zown 7 Belgen erin die er alles aan gaat doen om die wedstrijd te winnen.En als je dan pech hebt en het ff niet echt lekker loopt en ze maken een gelukkige goal dan verlies je die wedstrijd.

Maar in de meeste gevallen zal ons Ajax die 1e goal scoren en dan win je gewoon met 2 a 3 tegen 0. Deze verhoudingen zijn te vergelijken met Nederland - Schotland(al zullen de verschillen wel iets minder zijn)

In Belgie zijn ze er trouwens met ze alle al van overtuigd dat Brugge gaat winnen. Dus ook hier is er wel sprake van arrogantie.

Ik denk dat Koeman zijn mannen maar goed op scherp moet zetten en vooral moet duidelijk maken dat die Belgen denken deze wedstrijd te gaan winnen. De selectie is tegen Brugge weer zo goed als compleet!! En als we scherp zijn en het zit een btje mee dan winnen we gewoon met 2 - 0.
HR
HR

lamme rooie sok Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003

FredFCB schreef:

(...)

Lieve hemel, hoe oud ben jij eigelijk, ik schat een gozertje van max 16 jaar.
Het feit dat je gebanned werd op vele fora van Belgische Clubs zegt genoeg.
Als je een normale discussie voert, vlieg je er nergens af...
Maar als je niks anders kan dan schelden en beledigen, zijn we je liever kwijt dan rijk, snap je.
Op het Brugge forum is iedereen welkom, zelfs de Ajacieden (Mokum, ajaxfan enz..) maar snotapen die komen uitdagen, die vliegen er inderdaad af, en volledig terecht.
Neem es een kijkje op www.blue-army.com de beste niet officiele site van Club Brugge.

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

" Let's go fuckin ' mental! "
HR
Nee ik ben niet 16 jaar, ik denk jij trouwens wel ongeveer,
ben je trouwens blind zie je niet dat ik schrijf, dat ik met ongeveer dezelfde bewoording als jou op jullie site,s schrijf
Over schelden en beledigen heb ik het al helemaal niet, daarvoor moet je maar eens de posts van Hitnix van jullie lezen die hij hier geschreven heeft, dat is beledigen van de eerste orde

Kan je er niet tegen dat hier de waarheid gezegd wordt, dat wat ik schreef dat klopt als een bus, wij zijn in Nederland gewend om de dingen te benoemen zoals ze zijn,
Daar waar ze bij jullie bijna altijd om de feiten heendraaien, doordat ze schijnbaar schijnheilig beleefd moeten zijn tegenover anderen en daardoor niet de feiten bij naam noemen , want dat is toch wel onfatsoenlijk

Trouwens als ik datgene zou schrijven wat jij hier bij sommige posts schrijft, JA dan was ik bij jullie schijnheilig forum (oh sorry bij jullie heet het messageboard)gebanned geweest, en ik kan het weten omdat het mij al overkomen is en ook nog een paar andere fans van ons, als je dan iets wat vrij normaal is maar een beetje negatief t.o.v. Brugge dan wordt het uitlokking bij jullie genoemd en dan is het over en sluiten voor de mensen die de waarheid proberen te zeggen

Hetgeen wat jij in ik nu doen ( een gewoon meningsverschil)dat gaat bij jullie niet tussen een Ajax fan en Brugge fan
dat word een ban of er komen een stel van die leeghoofdige pubers te je tegelijk afzeiken, of die sufkoppen uit den haag komen wel liggen zeiken
Trouwens ik begrijp niet dat jullie je zo laten inpalmen door die sufferdjes met hun domme praat uit den haag, de meeste posts wat die gasten doen is alleen maar uitlokking of opruiend
HR
HR

mandraak
International

Uit: Amsterdam
Vak: 105
Reg.: 31 mei 2000

Gelezen op: http://www.blue-army.com/mb/viewtopic.php?t=241
('BLue Army': klinkt als een nichten-club :D )

Hagenees:
'Was erg gezellie goede sfeer leuk ok ook suporters ven bevriende clubs te zien, nog ff op jacht geweest maar dat mislukte helaas, we pakken ze wel in Brugge'.

Brugge:
"ja merci den haag voor den aangenamen dag. bangelijke sfeer behalve die ****** joden!!! zongen niks. en na de match merci voor de jacht he was lekker om te zien. alle dit was de eerste keer naar den haag maar zeker niet de laatste'.

2 halve clubs maken nog geen hele club..
HR
HR

Reem-i
Internationale topspeler

Reg.: 15 mei 2003

FredFCB schreef:

(...)

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
Met z'n allen een leren pakje aantrekken in het vak?
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

Tja, die Den Haag adoleratie moet je met een seriueze korrel zout nemen.
De meeste Brugge supporters zijn geen reet geinteresseerd in Den Haag, het zijn vooral pubers die met een sjaalke van Den Haag zwepen, de échte harde kern heeft meer banden met West Ham Utd.
Vindt het volstrekt belachelijk (tja zo'n supporters vindt je nu overal) dat sommige Club Brugge supporters (minder dan 1%) met een Den Haag sjaal aanloopt, support your own team, no more no less!
De meeste van die gasten kunnen zelfs geen 5 Den Haag spelers opnoemen, ik denk dat het andersom idem dito is.
Of dachten jullie nu echt, dat FCB en Den Haag echt nauw verbonden waren?? :D

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
HR

bolle2
Internationale topspeler
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Dit gaat helemaal nergens over, toch ???

Dat de Bruggelingen zich verwant voelen met die losers uit Den Haag en Rotjeknor zegt veel over ze.

Maar we gaan die pleuris Belgen gewoon pakken. Het wordt minimaal 0-3, en die supporters uit het land van Manneken Pis krijgen na afloop niet wat ze willen, namelijk een totte.

[Dit bericht is veranderd door bolle2 (op 29 november 2003 20:40:36).]
HR
HR

FredFCB
Ballenjongen

bolle2 schreef:

Dit gaat helemaal nergens over, toch ???

Dat de Bruggelingen zich verwant voelen met die losers uit Den Haag en Rotjeknor zegt veel over ze.

Maar we gaan die pleuris Belgen gewoon pakken. Het wordt minimaal 0-3, en die supporters uit het land van Manneken Pis krijgen na afloop niet wat ze willen, namelijk een totte.
HR
:D :D :D :D
En jij manneke, 14 jaar oud?
Oh boy...

Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!

HR
HR

JariSpaarndam
Basisspeler

Uit: 023
Reg.: 11 mei 2003

volgens mij zou het hier over de match moeten gaan...
meer idd mooier, erg klein??
ik zat tijdens ajax-brugge op 410. Jullie maakten aardig geluid, maar hebbe jullie tifo, fakkels??
nee bij den belgen is alles verboden(fakkel ook bij ons ok).
kent men tifo, nee men kent alleen geklap met den handen en opmerkingen over leeftijd en allerlei lompe motto s.
bij deze: de jeugd heeft de toekomst.
wordt daar erg lastig, wij hebbe meer kwalitiet en deze ploeg raakt op elkaar ingespeel. verd. steeds beter, etc.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!