Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 »
FredFCB
Ballenjongen
Uit: Brugge
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 november 2003
quote:Heeft last van een blessure, de kans is groot dat ie ook het treffen tegen Ajax mist, waardoor Brugge iets van zen sterkte moet inboetten.
raffierules schreef:
Verre weg de gevaarlijkste vind ik Mendoza, maar die heeft niet gespeeld afgelopen woensdag!! Waarom weet ik eigenlijk ook niet....
Transferman
Internationale topspeler
Uit: Amsterdam
Vak: 121
Reg.: 8 juli 2002
Cerilio nr.1
Basisspeler
Uit: Nijmegen
Reg.: 18 februari 2003
Jero
Bankzitter
Uit: Bergen op Zoom
Vak: 117
Reg.: 21 april 2003
quote:Als Mendoza daadwerkelijk niet fit genoeg zal blijken voor het treffen tegen Ajax dan is dat toch een fikse aderlating voor de blauw-zwarte kraaien. Een reden voor een somber vooruitzicht zie ik echter niet, Brugge heeft een stuk meer alternatieven achter de hand dan Ajax, die slechts 2 pure spitsen heeft. Ajax was afgelopen woensdag vooral in de 2e helft aanvallend armoedig en het is dan ook niet verassend dat we geen vuist konden maken. Brugge weet dit in mijn ogen iets makkelijker op te vangen. Martens en Verheyen zijn degelijk, net als Lange (die we trouwens misschien na de slotconlusie even hartelijk kunnen bedanken). Van Saeternes ben ik niet echt onder de indruk. De gigantische kans die hij mistte in de Arena was illustratief.
Heeft last van een blessure, de kans is groot dat ie ook het treffen tegen Ajax mist, waardoor Brugge iets van zen sterkte moet inboetten.
Maar met Lange, Saeternes, Verheyen en Martens hebben we aanvallers genoeg.
Ook Alin Stoica (technisch de beste Bruggeling) mist waarschijnlijk de wedstrijd door een blessure.
Wij treuren niet, de 11 die de aftraphalen zulllen er staan.
schildpad
Ballenjongen
Uit: nistelrode
Vak: 127
Reg.: 30 oktober 2003
quote:Het enige waar ik me ontzettend druk over heb gemaakt was de prijs van het kaartje! Maar ja,hopelijk de moeite waard! Ik zie hetwel positief in,hopelijk is sonck fit op 9 dec. :OUD
Cerilio nr.1 schreef:
Ok....Laten we het zo stellen.
Wint Ajax dan zijn ze dus door, winnen ze niet dan zijn ze het niet waard om door te gaan.
En ga ik me dus ook nergens druk over maken.
raffierules
Jeugdspeler
Vak: -
Reg.: 22 mei 2003
lamme rooie sok ![]()
Vedette
Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
quote:[Dit bericht is veranderd door lamme rooie sok (op 29 november 2003 11:57:24).]
FredFCB schreef:
(...)
Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.
Maar probeer nu jullie liedjesrepertoire iets uit te breiden,
Of krijgen we terug enkel Ajax! Ajax! te horen??
Of mischien Wesley is een jood olé olé! :slaap
Wij zorgen wel voor de vocale omkadering, you guys, just watch and enjoy it..
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
:ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax
Fijn he dat je hier mag zeggen wat je wilt, dat is in het SCHIJNHEILIGE Belgie wel anders he!! :schrik
In jullie schijnheilig land wordt je meteen gebanned als je,je mening zegt
Voor hetzelfde als wat jij hier beweert ben ik bij Gent,Anderlecht, Gba en Brugge gebanned :ja
die schijheiligen uit Brussel geven zelfs nog geen uitleg daar kan je van de een op de andere minuut niet op het forum :huh , Genk slaat echt alles volgens mij heerst daar de katholieke kerk van 40 jaar terug nog :slaap , hier komen dus de grootste scheinheiligen vandaan (maar daar kan je onder een ander e-mail adres gewoon verder, dit is me al 2x gelukt), Gba ben ik gebanned geweest maar deze mensen gaven tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom, daar kan ik nu dus weer normaal mijn zegje doen (wel met een beetje een ingehouden toon),
![]()
bij Brugge heb ik hetzelfde meegemaakt als Gba, bij Brugge mag je ook meer zeggen als bij Anderlecht en Genk, maar Gba doet het toch wel het beste :ja
Waar ik wel bij moet melden dat ze bij Brugge discriminerend zijn :ja , want eigen aanhang mag iedereen voor alles en nog wat uitmaken (zoals bijvoorbeeld hamas, hamas, joden aan het gas) :huh , maar zo gauw iemand een gelijkwaardige reactie geeft wordt deze gebanned, of als je een mening op een normale fatsoenlijke manier geeft, komen altijd een paar pubers, of die simpele zielen van den haag om je uit te kafferen :nee
Nee wat wonen wij toch in een fijn land waar IEDEREEN zijn mening mag zeggen, op dit gebied zijn jullie toch wel duidelijk 100% de mindere van ons NEDERLAND :ja
Maar voor mij mag je hier zo door gaan knul, weet je tenminste ook eens wat vrijheid voor iedereen betekend![]()
:ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax
Bakero
Veelbelovend talent
Uit: Roelofarendsveen
Vak: 114
Reg.: 8 oktober 2003
quote:Ja,
FredFCB schreef:
(...)
Men beste, maak je geen illusies, het zal kolken in het Jan Breydelstadion, en jullie 1400 mogen nog allemaal een megafoon in jullie pollen hebben, boven 27500 Blauwzwarte gekken raken jullie toch nooit.
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Let's get ready to rumble! "
tilburg124
Bankzitter
Uit: nistelrode
Vak: 127
Reg.: 18 juni 2000
quote:Tuurlijk lopen ze daar ook hand in hand. Doen toch alle homo's
Reem-i schreef:
(...)
Ja,
als jullie net zoveel zingen als met die 4000 man in Amsterdam, dan zit het wel goed ja..
![]()
![]()
ik wist niet dat jullie ook hand in hand liepen?
FredFCB
Ballenjongen
quote:Men beste, dit (schitterend) voetballied, wordt al decenia lang in Brugge gezongen, dat dat nu precies hét Clublied van Feyenoord is, is puur toevallig.
Reem-i schreef:
(...)
Ja,
als jullie net zoveel zingen als met die 4000 man in Amsterdam, dan zit het wel goed ja..
![]()
![]()
ik wist niet dat jullie ook hand in hand liepen?
Blind_4_Ever
Basisspeler
Uit: Aardenburg
Reg.: 17 april 2003
quote:Zo schitterend vind ik jullie stadion niet. Maargoed, je hebt er erg veel zin begrijp ik.
FredFCB schreef:
(...)
Men beste, dit (schitterend) voetballied, wordt al decenia lang in Brugge gezongen, dat dat nu precies hét Clublied van Feyenoord is, is puur toevallig.
Ik geef jullie een goede tip, vergeet jullie fototoestel niet, want we hebben iets moois in petto voor jullie..
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Let's go fuckin' mental! "
FredFCB
Ballenjongen
quote:
lamme rooie sok schreef:
quote:Lieve hemel, hoe oud ben jij eigelijk, ik schat een gozertje van max 16 jaar.
FredFCB schreef:
(...)
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
Fijn he dat je hier mag zeggen wat je wilt, dat is in het SCHIJNHEILIGE Belgie wel anders he!! :schrik
In jullie schijnheilig land wordt je meteen gebanned als je,je mening zegt
Voor hetzelfde als wat jij hier beweert ben ik bij Gent,Anderlecht, Gba en Brugge gebanned :ja
die schijheiligen uit Brussel geven zelfs nog geen uitleg daar kan je van de een op de andere minuut niet op het forum :huh , Genk slaat echt alles volgens mij heerst daar de katholieke kerk van 40 jaar terug nog :slaap , hier komen dus de grootste scheinheiligen vandaan (maar daar kan je onder een ander e-mail adres gewoon verder, dit is me al 2x gelukt), Gba ben ik gebanned geweest maar deze mensen gaven tenminste een fatsoenlijke uitleg waarom, daar kan ik nu dus weer normaal mijn zegje doen (wel met een beetje een ingehouden toon),
![]()
bij Brugge heb ik hetzelfde meegemaakt als Gba, bij Brugge mag je ook meer zeggen als bij Anderlecht en Genk, maar Gba doet het toch wel het beste :ja
Waar ik wel bij moet melden dat ze bij Brugge discriminerend zijn :ja , want eigen aanhang mag iedereen voor alles en nog wat uitmaken (zoals bijvoorbeeld hamas, hamas, joden aan het gas) :huh , maar zo gauw iemand een gelijkwaardige reactie geeft wordt deze gebanned, of als je een mening op een normale fatsoenlijke manier geeft, komen altijd een paar pubers, of die simpele zielen van den haag om je uit te kafferen :nee
Nee wat wonen wij toch in een fijn land waar IEDEREEN zijn mening mag zeggen, op dit gebied zijn jullie toch wel duidelijk 100% de mindere van ons NEDERLAND :ja
Maar voor mij mag je hier zo door gaan knul, weet je tenminste ook eens wat vrijheid voor iedereen betekend![]()
Het feit dat je gebanned werd op vele fora van Belgische Clubs zegt genoeg.
Als je een normale discussie voert, vlieg je er nergens af...
Maar als je niks anders kan dan schelden en beledigen, zijn we je liever kwijt dan rijk, snap je.
Op het Brugge forum is iedereen welkom, zelfs de Ajacieden (Mokum, ajaxfan enz..) maar snotapen die komen uitdagen, die vliegen er inderdaad af, en volledig terecht.
Neem es een kijkje op www.blue-army.com de beste niet officiele site van Club Brugge.
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Let's go fuckin ' mental! "
FredFCB
Ballenjongen
quote:Waar heb ik beweerd dat ons stadion schitterend is?
Blind_4_Ever schreef:
(...)
Zo schitterend vind ik jullie stadion niet. Maargoed, je hebt er erg veel zin begrijp ik.
Wat zou het mooi zijn als Ajax gewoon dik met 0-3 zou winnen bijvoorbeeld. Dan zijn we van zulke mensen ook weer verlost.
lamme rooie sok ![]()
Vedette
Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
quote:Nee ik ben niet 16 jaar, ik denk jij trouwens wel ongeveer,
FredFCB schreef:
(...)
Lieve hemel, hoe oud ben jij eigelijk, ik schat een gozertje van max 16 jaar.
Het feit dat je gebanned werd op vele fora van Belgische Clubs zegt genoeg.
Als je een normale discussie voert, vlieg je er nergens af...
Maar als je niks anders kan dan schelden en beledigen, zijn we je liever kwijt dan rijk, snap je.
Op het Brugge forum is iedereen welkom, zelfs de Ajacieden (Mokum, ajaxfan enz..) maar snotapen die komen uitdagen, die vliegen er inderdaad af, en volledig terecht.
Neem es een kijkje op www.blue-army.com de beste niet officiele site van Club Brugge.
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Let's go fuckin ' mental! "
quote:Met z'n allen een leren pakje aantrekken in het vak?
FredFCB schreef:
(...)
Men beste, dit (schitterend) voetballied, wordt al decenia lang in Brugge gezongen, dat dat nu precies hét Clublied van Feyenoord is, is puur toevallig.
Ik geef jullie een goede tip, vergeet jullie fototoestel niet, want we hebben iets moois in petto voor jullie..
Blauwzwarte groeten,
Tot in de Brugse hel!
" Let's go fuckin' mental! "
FredFCB
Ballenjongen
bolle2
Internationale topspeler
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
FredFCB
Ballenjongen
quote:
bolle2 schreef:
Dit gaat helemaal nergens over, toch ???
Dat de Bruggelingen zich verwant voelen met die losers uit Den Haag en Rotjeknor zegt veel over ze.
Maar we gaan die pleuris Belgen gewoon pakken. Het wordt minimaal 0-3, en die supporters uit het land van Manneken Pis krijgen na afloop niet wat ze willen, namelijk een totte.
JariSpaarndam
Basisspeler
Uit: 023
Reg.: 11 mei 2003
Deze topic is gesloten en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Club Brugge - Ajax

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!