Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Deze topic is open en bestaat uit 41 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 41 »

HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

quote:HR
Iceman schreef:

Ze denken daar op dat redcafe echt dat ze tegen een stel amateurs moeten spelen he. Lachwekkend.

Ze zeggen dat wij Leicester, Everton Southampton zijn. Dit Ajax stuurt die ploegjes met dubbele cijfers naar huis
HR
Ja dit vond ik ook al erg opvallend.
Overal zie ik maar staan dat Ajax echt totaal niet kan verdedigen.
Waarom wordt er dan nu al aan Sanchez& de ligt getrokken als die zo ruk zijn?!

Ze hebben er zelf Blind staan. Nou, ik weet wel wie ik zou kiezen :B

Tuurlijk wordt het voor Ajax een moeilijke pot tegen waarschijnlijk een bus, maar ze zijn me daar wel wat erg overtuigd van hun team.
Tis volgens mij bepaald niet zo dat Manchester zo door is gefietst naar die finale; die hadden moeite zat met Anderlecht en celta etc.
HRHR
HR

cornervlag
Zonnebril
Ballenjongen

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 7 mei 2017

Aantal toegangsbewijzen voor Engeland, Italie, Spanje en Duitsland...?
HR

Even denken. Het feit dat volgend jaar de 4 grootste competities standaard 4 teams mogen laten deelnemen of het feit dat het winnen van de EL evenveel oplevert als mogen deelnemen aan de CL?
HR
Er zitten nu ook al bijna elk jaar 14-15 teams uit die 4 competities in de CL.

Jij wil nivellering? Hoeveel van de Fox miljoenen geeft de Eredivisie elk seizoen aan de Jupiler League?
HR
HR

spelbos
Nummer 14

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006

Denk echt dat de jongens onder de indruk gaan zijn van de hele ambiance en van ManU.
Heb er niet echt een goed gevoel over.
HR
HR

Jetho
Veelbelovend talent

Reg.: 27 augustus 2006

spelbos schreef:

Denk echt dat de jongens onder de indruk gaan zijn van de hele ambiance en van ManU.
HR
Denk juist het tegenovergestelde, voor veel van die jonge jongens is dit gewoon een dream come true - ze zijn helden of ze nou winnen of verliezen. Volgens mij klappen die er gewoon vol op.

Man United moet winnen en kan alleen maar tegenvallen, het loopt daar al het hele seizoen niet lekker, die spelen echt niet met vertrouwen.
HR
HR

dach
International

Reg.: 25 mei 2011

Ride schreef:

(...)

Polletje kapen?
Kom je uit 010 ofzo :denk
HR
De grootste Rotterdammofoob hier heeft het over een polletje kapen, pppffff.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2017 om 17:13:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

spelbos schreef:

HR
Dat heb ik ook. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik ben bang voor een teleurstelling...
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

Als je eerst scoort krijg je meer ruimte en dus kansen. Als zij eerst scoren dan gaat het heel lastig worden.
HR
HR

AFC19
Idool

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

D-Tagz schreef:

(...)

Dat heb ik ook. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik ben bang voor een teleurstelling...
HR
Teleurstelling? We kunnen alleen maar winnen. In deze Europese campagne kunnen onze jongens mij niet meer teleurstellen. Ik ga er vanuit dat onze jongens vrijuit er voor gaan, en dan is alles mogelijk.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

spelbos schreef:

HR
Wij gaan er gewoon een thuiswedstrijd van maken. Heksenketel. Als je naar gasten Sanchez, Onana en Ziyech luistert, dan denk ik juist dat Ajax er vol op klapt en Manchester United volledig gaat overrompelen. Die gasten onderschatten onze jonge honden volgens mij enorm. Wordt zaak om dat uit te buiten.

Kan niet wachten. VOOR WIE?!?

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 19 mei 2017 19:36:45).]
HR
HR

Koning Ajax
Bankzitter

Reg.: 23 september 2010

Iceman schreef:

Ze denken daar op dat redcafe echt dat ze tegen een stel amateurs moeten spelen he. Lachwekkend.

Ze zeggen dat wij Leicester, Everton Southampton zijn. Dit Ajax stuurt die ploegjes met dubbele cijfers naar huis
HR
Mensen slaan nu echt compleet door. Ajax wint niet met dubbele cijfers van Everton. Ze kunnen daar nog makkelijk van verliezen. Net als Manchester United trouwens, dus dat is niet direct zo'n probleem.

Hoezo doen zoveel fans opeens alsof we echt heel goed zijn? Ik hoop met alles wat ik heb dat we winnen, maar sommige reacties hier zijn net zo raar als op dat United-forum.
HR
HR

michelb1986
Talent

Reg.: 14 augustus 2014

Koning Ajax schreef:

(...)

Mensen slaan nu echt compleet door. Ajax wint niet met dubbele cijfers van Everton. Ze kunnen daar nog makkelijk van verliezen. Net als Manchester United trouwens, dus dat is niet direct zo'n probleem.

Hoezo doen zoveel fans opeens alsof we echt heel goed zijn? Ik hoop met alles wat ik heb dat we winnen, maar sommige reacties hier zijn net zo raar als op dat United-forum.
HR
Ik schat Ajax op dit moment net iets beter in dan een Everton, met misschien als pluspunt dat Ajax veel technischer en onbevangen speelt wat in het voordeel kan werken. Waarom Ajax favoriet zou zijn ontgaat me wel volledig, maar een United heeft afgelopen maanden ook gelijk gespeeld tegen Celta, Swansea of Southampton. Verliezen tegen op papier mindere ploegen doen ze echter niet vaak. De laatste keer was Hull in januari.

Voor mijn gevoel zijn er bij de start twee scenario's mogelijk:
- Ajax start zoals tegen Lyon thuis. Als ze snel scoren moet United komen en krijgt Ajax nog meer kansen.
- Ajax start onwennig vanwege de stress (wat je tegen Lyon ook al een beetje zag). Als dat het geval is wordt het overleven en hopen dat je geen tegengoal krijgt het eerste half uur.
Ik vrees voor het tweede, hoop het eerste. Het lijkt mij in ieder geval geen saaie pot worden.

[Dit bericht is veranderd door michelb1986 (op 19 mei 2017 20:23:14).]
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

Begin potverdikke nu al nerveus te worden..
HR
HR

michelb1986
Talent

Reg.: 14 augustus 2014

Frankie de missing link schreef:

HR
Nu pas? :D
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

Frankie de missing link schreef:

HR
Ben al een week nerveus. :B
HR
HR

Lucas
Vedette

Vak: 113
Reg.: 12 september 2002

Wel mooi dat we het eerste team worden die alle europese tournooien heeft gewonnen (EC I, II, III, CL en EL)
HR
HR

De Meer 4ever
Talent

Reg.: 23 februari 2014

Al onze spelers zullen de wedstrijd van hun leven spelen. Er zal historie geschreven worden. Juist nu zal de Amsterdamse branie en lef worden getoond aan de wereld in een kolkend stadion waar onze supporters de longen uit hun lijf zullen schreeuwen. De godenzonen zijn terug in Europa.
HR
HR

Nique
International

Uit: Diemen
Vak: 410
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 31 maart 2005

spelbos schreef:

HR
Ik heb er juist wel een goed gevoel over. Die eerste helft tegen Lyon was echt onwijs goed. Lyon werd door een te makkelijk gegeven penalty in een zetel geholpen. Maar onder de indruk van het stadion en het spel, dat waren de spelers van Ajax allerminst. Het was eerder andersom. Het was één van de beste 40 minuten die ik in 25 jaar tijd van Ajax heb gezien. Ze speelden die Fransen echt heel beheerst, kalm, volledig van de mat.

Denk dat ze het prima aankunnen in Stockholm.

michelb1986 schreef:
- Ajax start onwennig vanwege de stress (wat je tegen Lyon ook al een beetje zag). Als dat het geval is wordt het overleven en hopen dat je geen tegengoal krijgt het eerste half uur.
Ik vrees voor het tweede, hoop het eerste. Het lijkt mij in ieder geval geen saaie pot worden.
HR
Huh? Ajax speelde juist een erg goede eerste helft tegen Lyon. En dan heb ik het over de uitwedstrijd, die geldt, want die was als laatst.

[Dit bericht is veranderd door Nique (op 19 mei 2017 23:04:45).]
HR
HR

Abel
Veelbelovend talent

Vak: 119
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 21 januari 2014

Kan de wedstrijd niet morgen al zijn? ik hou het niet meer!
HR
HR

stubborn
Jeugdspeler

Reg.: 27 augustus 2003

Abel schreef:

Kan de wedstrijd niet morgen al zijn? ik hou het niet meer!
HR
Hier nog ėėn!! Lijkt wel alsof de tijd steeds langzamer gaat!
HR
HR

Coentje37
Veelbelovend talent

Reg.: 14 januari 2017

Ajax moet echt uit gaan van hen kwaliteit en onbevangen de wedstrijd in gaan. Qua spelersgroep is Ajax echt beter. Maar bij Lyon en Schalke uit keek echt ieder tegen de spelers op waardoor Ajax het knap lastig kreeg. Het enige voordeel bij United is, dat ze verdomd moeilijk scoren. United is geen ploeg dat iemand even met 4-0 oprolt, want het heeft veel kansen nodig. En laten we 1 ding eerlijk zijn, Ajax vind het heerlijk als een ploeg de bus parkeert dat doet bijna elke ploeg tegen Ajax.
HR
HR

AjaciedKevin
Jeugdspeler

Reg.: 4 februari 2014

Hendrix schreef:

(...)

Wij gaan er gewoon een thuiswedstrijd van maken. Heksenketel. Als je naar gasten Sanchez, Onana en Ziyech luistert, dan denk ik juist dat Ajax er vol op klapt en Manchester United volledig gaat overrompelen. Die gasten onderschatten onze jonge honden volgens mij enorm. Wordt zaak om dat uit te buiten.

Kan niet wachten. VOOR WIE?!?
HR
VOOR AJAX AMSTERDAM! ❌ ❌ ❌
HR
HR

El?Magicooo
Regelmatige invaller

Uit: A'dam
Vak: 424
Reg.: 28 augustus 2011

De spanning neemt nu wel erg toe .. pff dit gaan nog 4 hele lange dagen worden.

Toch wel een fijner gevoel als de wedstrijd tegen Lyon, waar we alles te verliezen hadden en nu hebben we toch enigszins alles te winnen.

Wel opmerkelijk dat de bookmaker United als zware favoriet ziet, ik zou de verhoudingen net als ergens hierboven ook op 60/40 zetten
HR
HR

amsterdamwest
Basisspeler

Reg.: 18 maart 2010

El?Magicooo schreef:

Wel opmerkelijk dat de bookmaker United als zware favoriet ziet, ik zou de verhoudingen net als ergens hierboven ook op 60/40 zetten
HR
Misschien hebben ze lijntjes met de UEFA lopen.
HR
HR

Bruckner
Internationale topspeler

Reg.: 23 oktober 2008

Ik denk dat kwaliteit en ervaren spelersgroep EN coach net iets teveel is voor dit Ajax. Het is veruit de beste tegenstander die we tegen zijn gekomen en vooral Mourinho vrees ik.

Wat ik eigenlijk het mooiste vind zijn alle reacties onder artikelen in Europese kranten zoals Guardian, Marca etc. Vrijwel iedereen is blij dat Ajax met dit voetbal terug is. En ze vrezen ook allemaal dat het team wordt leeggekocht en vinden dat ergens nog vreselijk ook, ook al zijn het hun teams die ons leegkopen.
Het laten zien dat door goede scouting en opleiding je nog steeds succes kan hebben wordt overal in Europa echt enorm gewaardeerd. Ik denk dat buiten Manchester vrijwel iedereen voor AJax is.

[Dit bericht is veranderd door Bruckner (op 20 mei 2017 12:34:46).]
HR
HR

J.S
Regelmatige invaller

Vak: 127
Reg.: 5 januari 2010

Ben me al een partij nerveus.

Het wordt gewoon een loodzware wedstrijd. Ik snap niet zo goed waarom vele hier denken dat we wel even winnen van ManUtd. Mourinho is tactisch gewoon heel sterk en zal de bus parkeren. Hier heeft Ajax het gewoon heel moeilijk mee.
Daarnaast bezit ManUtd gewoon prima spelers.
Ajax zal echt een goede dag moeten hebben om te winnen. Alles zal afhangen van de vorm van de dag.

Ik weet nog niet zo goed of ik het positief in zie. De tegenstander biedt mogelijkheden. Maar volgens sommige hier hebben we de titel al binnen.
We hebben uit gezwijnd (wel thuis meer moeten scoren) tegen Lyon en Schalke. ManUtd rollen we echt niet zomaar even op.

Een voordeel kan zijn als wij met 10.000 man er een heksenketel van maken zoals we dat thuis in EU verband ook gedaan hebben. Die Engelsen zijn heel matig met hun sfeer dus dat wordt voordeel voor ons jonge elftal.
Was het maar al woensdag....

[Dit bericht is veranderd door J.S (op 20 mei 2017 13:32:04).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 41 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.