Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Deze topic is open en bestaat uit 45 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 45 »

HR

Godero
Ballenjongen

Uit: Amstelveen
Vak: 420
Droomaankoop: -
Reg.: 15 april 2013

quote:HR
D-Tagz schreef:

(...)

Volgens mij voel je die regen niet eens door de adrenaline :P
HR
De Friends Arena heeft gelukkig net als wij een uitschuifbare dak!
HRHR
HR

emilio74
Bankzitter

Uit: Diemen
Vak: 424
Reg.: 2 september 2003

Echt man.. nog 1 keer vlammen dit seizoen , het niveau halen wat we thuis hebben gedaan de afgelopen 3 a 4 wedstrijden in de Europaleague, het vlinderen in mn buik is al 3 dagen (en nachten) begonnen. Ik ga thuis kijken en zit op "mn plekkie" . Links op de bank daar heeft Ajax altijd gewonnen hoe gek het ook klinkt. Dwang neurosie of niet i dont care. Ik wil dat Ons Ajax deze finale wint hoe dan ook.
Omdat we de finale hebben bereikt , maar ook omdat dit seizoen de ******s de titel hebben. Anders worden we weer uitgelachen en dat kan ik echt niet hebben. Ik zit op mn plekkie met een pot bier. Nog minder dan een week zenuwen en slapeloze nachten.
HR
HR

knetterspetter
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 februari 2012

Onana
Tete-DeLigt-Sanchez-Riedewald
VdBeek-Klaassen-Zyech
Neres-Dolberg-Younes

Als wij durven te voetballen vegen we ze op, geen enkele twijfel.
3-1
HR
HR

yiske
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 27 januari 2006

Eerlijk gezegd ben ik een beetje bang dat Bosz gaat spelen met Sinkgraven en Veldman achterin :\( . Ik heb veel meer vertrouwen in Tete en Riedewald.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Mourinho gaat dus achter gesloten deuren trainen. Ben benieuwd met wat voor een plannetje hij komt. Gaat hij toch hoog druk zetten en ons verrassen? Of gaat hij weer de bus parkeren?
HR
HR

Signori
Regelmatige invaller

Reg.: 2 december 2008

CosaNostra020 schreef:

Mourinho gaat dus achter gesloten deuren trainen. Ben benieuwd met wat voor een plannetje hij komt. Gaat hij toch hoog druk zetten en ons verrassen? Of gaat hij weer de bus parkeren?
HR
HR
HR

tonnydetijger
Icoon

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

CosaNostra020 schreef:

Mourinho gaat dus achter gesloten deuren trainen. Ben benieuwd met wat voor een plannetje hij komt. Gaat hij toch hoog druk zetten en ons verrassen?
HR
Zou uiteraard koren op onze molen zijn. Heb utd (met Zlatan) veel gezien dit jaar, wanneer de ruimtes groter worden gaan ze zwemmen. Heb ze zonder Ibra alleen tegen Tottenham en Southampton gezien, viel niet mee. Zowel met en zonder bal, Fellaini moet spelen, kan er in die zin geen klote van. Laat ze maar lekker van de goal af spelen wat dat betreft, Blind en Smalling, ideaal. Enige wat ik link vind is het duel Valencia Younes. En oh ja, Veltman mag onder geen beding spelen.
HR
HR

De Meer 4ever
Talent

Reg.: 23 februari 2014

CosaNostra020 schreef:

HR
Dat zou volledig ingaan tegen de natuur van dit laffe Portugese anti-voetbal mannetje. Zijn favoriete speelstijl is compact, hard in de duels en snel in de omschakeling. De Portugese stijl. brrrrr
HR
HR

Abel
Veelbelovend talent

Vak: 119
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 21 januari 2014

Prachtig filmpje over hoe Ajax thuis Lyon van de mat speelde. :)
HR
HR

CosaNostra020
International

tonnydetijger schreef:

(...)

Zou uiteraard koren op onze molen zijn. Heb utd (met Zlatan) veel gezien dit jaar, wanneer de ruimtes groter worden gaan ze zwemmen. Heb ze zonder Ibra alleen tegen Tottenham en Southampton gezien, viel niet mee. Zowel met en zonder bal, Fellaini moet spelen, kan er in die zin geen klote van. Laat ze maar lekker van de goal af spelen wat dat betreft, Blind en Smalling, ideaal. Enige wat ik link vind is het duel Valencia Younes. En oh ja, Veltman mag onder geen beding spelen.
HR
Heb een beetje gemengde gevoelens bij Fellaini. Je wilt graag dat Man U met hem gaat spelen maar tegelijkertijd heb je het gevoel dat hij dan uit het niets zal scoren net zoals tegen Celta thuis. Een heel vreemd wezen is het iig.. :B
HR
HR

het allerlaatste schaap
Legende

Reg.: 3 november 2002

Ik denk dat Mourinho weleens kan gaan verrassen met een aanvallendere variant. Hij heeft gezien dat ajax weggespeeld kan worden en dat die jonkies onder druk komen te staan wanneer de tegenstander aanvallend speelt. Bosz zou er daarom verstandig aan doen om riedewald, tete en van de beek in de basis te zetten. Dan heb je tenminste wat meer fysieke kracht en verdedigende zekerheid. Schone vind ik de tweede seizoenshelft de zwakste schakel. Die kan alleen nog mee als Ajax echt vol op de aanval gaat tegen een slechtere tegenstander.
HR
HR

kurk_droog
Vedette

Vak: 424
Reg.: 10 mei 2005

Manchester heeft helemaal geen ingeslepen patronen om lekker aanvallend te spelen tegen Ajax. Graag zelfs, dan denderen wij over ze heen.
HR
HR

mitkafaah
Vedette

Uit: Waalre
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 16 april 2008

Met die coach is er eigenlijk geen eens een vraag over, wordt gewoon de dubbele bus parkeren en counteren en fysiek spel.
heeft hij ooit wel eens anders gedaan dan ?
Hij stopt zelfs 2 verdedigers in het middenveld erbij :)

Heb hem volgens mij nog nooit op aanvallend spel kunnen betrappen geloof ik.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2017 om 01:04:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Godero schreef:

(...)

De Friends Arena heeft gelukkig net als wij een uitschuifbare dak!
HR
Maar het Museumplein niet.
HR
HR

Iceman
Idool

Uit: Leiden
Vak: 410
Reg.: 10 augustus 2003

Ze denken daar op dat redcafe echt dat ze tegen een stel amateurs moeten spelen he. Lachwekkend.

Ze zeggen dat wij Leicester, Everton Southampton zijn. Dit Ajax stuurt die ploegjes met dubbele cijfers naar huis
HR
HR

CosaNostra020
International

Iceman schreef:

Ze denken daar op dat redcafe echt dat ze tegen een stel amateurs moeten spelen he. Lachwekkend.

Ze zeggen dat wij Leicester, Everton Southampton zijn. Dit Ajax stuurt die ploegjes met dubbele cijfers naar huis
HR
Leicester is niveau Kopenhagen :D
HR
HR

1girlieajaxfan
Jeugdspeler

Uit: Weert
Reg.: 18 oktober 2011

Enige waar ik bang voor ben is dat onze voorhoede te egoïstisch is. Younes, Traoré, maar ook Ziyech zullen zelf willen scoren. Kluivert al helemaal. Hopelijk trainen ze op afwerken en op de variant "alle ballen op Kasper", die maakt het nl wél af.
HR
HR

Goodfella
International

Reg.: 15 februari 2006

1girlieajaxfan schreef:

Enige waar ik bang voor ben is dat onze voorhoede te egoïstisch is. Younes, Traoré, maar ook Ziyech zullen zelf willen scoren. Kluivert al helemaal. Hopelijk trainen ze op afwerken en op de variant "alle ballen op Kasper", die maakt het nl wél af.
HR
Ja het afwerken moet nu 100% zijn
HR
HR

Brammes
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2014

CosaNostra020 schreef:

HR
Interessant, Bosz heeft zich namelijk nog nooit in zijn hele lang zal hij leven aangepast aan de tegenstander
HR
HR

robbertb
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Ik geef Ajax 40% kans op winst. Mourinho weet als geen ander hoe hij finales moet spelen en bij dit soort wedstrijden speelt vorm toch niet echt een rol. ManU heeft gewoon een goede ploeg, met echt wat meer ervaring met spelen tegen topteams. Wij moeten hopen op onderschatting bij die Engelsen en de vorm van Schalke/Lyon thuis. Dan zouden wij kunnen staan juichen, maar die kans acht ik kleiner dan dat deze finale een logische afloop kent, met Ajax als verliezer. Wat misschien nog wel hoop geeft: ik dacht dat Ajax er tegen Schalke en Lyon ook af zou gaan :B
HR
HR

DonDraper
Vedette

Reg.: 13 maart 2014

CosaNostra020 schreef:

HR
Nee joh. Mourinho weet ook wel dat zijn ploeg dat niet langer dan 20 minuten volhoud. Zo voetballen zij nooit, en als je dat niet gewend bent is dat ontzettend moeilijk.

Ik vermoed dat ze nog verder naar achter gaan leunen dan ze al doen. Hij zal wel wedstrijden zoals Rostov-Ajax en Kopenhagen-Ajax als voorbeeld nemen.
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Zo'n Mounrinho maakt United eigenlijk helemaal kapot. 10 jaar geleden speelde United echt leuk Gallery play met Giggs, Scholes, Carrick, Rooney, Ronaldo, ect. Natuurlijk is het ook wel haast onmogelijk om Giggs en Scholes allebei te vervangen, maar het imago van de club is wel echt compleet weg.

[Dit bericht is veranderd door AFCA1103 (op 19 mei 2017 09:41:53).]
HR
HR

cornervlag
Zonnebril
Ballenjongen

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 7 mei 2017

En de onderschatting duurt voort, ManU heeft dit seizoen wedstrijden gewonnen van Chelsea, Tottenham en ManCity.
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

cornervlag schreef:

En de onderschatting duurt voort, ManU heeft dit seizoen wedstrijden gewonnen van Chelsea, Tottenham en ManCity.
HR
En verloren van Feyenoord, Hull City en Watford. Wat is je punt?
HR
HR

Stormrage
Ballenjongen

Reg.: 28 november 2014

Hoe dichterbij de finale komt, hoe beter mijn gevoel over de afloop wordt. Je voelt aan alles dat dit gewoon hét Europese jaar van Ajax is, ongeacht wie de tegenstander is.

Krijg nog net geen Ajax-Twente gevoel; het gevoel dat het gewoon niet mis kán gaan!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 45 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.