Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Deze topic is open en bestaat uit 41 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 »

HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

Ik heb vannacht gedroomd dat we verloren op penalty's, gewoon een week van tevoren al stront zenuwachtig. :D
HRHR
HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2017 om 09:22:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

quote:HR
Speedy84 schreef:

(...)
Nou ik moet zeggen dat die krullebol wel gevaarlijk is met het engelse kick and rush spelletje. Beetje doorkoppen enzo.... :-)
HR
Die krullebol, die schiet alle ballen in blinde paniek alle kanten uit als hij een beetje onder druk wordt gezet.
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 februari 2009

Fellaini zou bij ons niet in de basis staan denk ik, vind hem echt 1 van de mindere aan de kant van United. Een Mata vind ik bijv. veel beter...
HR
HR

Ajax-opa
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 18 mei 2017

Ik zit om de zenuwen in bedwang te houden aan mijn zesde kop koffie.

Vandaag krijgen de mindervaliden waar ik onder val na een zwaar ongeluk, uitsluitsel over de loting.

Ik hoop zooooooo enorm dat ik er heen mag.

Komaan ajax!
HR
HR

Pauillac
Basisspeler

Droomaankoop: Kennedy Bakircioglu
Reg.: 7 oktober 2013

Moeten we bang zijn voor Fellaini? :D

Die gast kan niet voetballen, is bijna zielig om hem te zien stuntelen met die bal.
HR
HR

Bruckner
Internationale topspeler

Reg.: 23 oktober 2008

AFCA1103 schreef:

Fellaini zou bij ons niet in de basis staan denk ik, vind hem echt 1 van de mindere aan de kant van United. Een Mata vind ik bijv. veel beter...
HR
Mata speelt tegenwoordig als back onder Mourinho. :D

Beste Ajax-opa....ik hoop echt van harte dat U erbij bent!!

[Dit bericht is veranderd door Bruckner (op 18 mei 2017 09:38:15).]
HR
HR

ajaciedjezeeland
Veelbelovend talent

Reg.: 5 juli 2013

Pff de sinds zondag lijken de dagen steeds langer te duren nog 6 dagen...
HR
HR

Speedy84
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: 428
Reg.: 9 mei 2017

AFCA1103 schreef:

HR
Zou wel een speler voor Plan B kunnen zijn :-)
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Reg.: 22 februari 2009

Speedy84 schreef:

(...)

Zou wel een speler voor Plan B kunnen zijn :-)
HR
We zoeken nog een vervanger voor onze Mighty Mike
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2017 om 09:50:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Iemand nog goede tips voor het kijken in de stad? Wil eigenlijk geen Museumplein. Verder schermen bij Westergas en bij Roest, maar dat is weer een hipster galore, waar ik ook niet veel zin in heb. Liefst een goede locatie waar je buiten kan kijken, maar bij slecht weer (nu 13mm voorspeld voor woensdag) binnen.
HR
HR

Balaclava
Lid 2de elftal

Vak: 127
Reg.: 1 februari 2011

Dan maar op deze manier, mocht er iemand 1 of meerdere kaarten over hebben of niet gaan of wat dan ook en deze verkopen, stuur mij een PM!
HR
HR

Iceman
Idool

Uit: Leiden
Vak: 410
Reg.: 10 augustus 2003

Voor het eerst in mijn leven heb ik gewoon vlinders in de buik door de zenuwen. Echt ongekend. Laatste keer in 95 en 96 was ik 9 ofzo. Herinner me er niks van behalve de goal van Kluivert en daarna. Als kind leef je er ook niet naartoe zoals nu. Echt ongekend dit. Ik word gillend gek van de gedachte niet te winnen. Ik wil ook eens bewust een rondvaart meemaken. Bewust meemaken dat het vliegtuig op Schiphol opgewacht wordt. Leuk hoor al die huldigingen op P2 voor een schaal maar een huldiging vanwege het winnen van de Europacup is toch gele andere koek.

Is hier trouwens al iets van een draaiboek over bekend? Ik neem aan dat dit weer net zo wordt als 95? Met een huldiging zoals bij een schaal daar doe je je deze prijs en prestatie nogal tekort mee, even een half uurtje een podium op en klaar.

Eerst even winnen maar...
HR
HR

JohanCruijff_14
International

Vak: 112
Reg.: 8 juli 2003

Ik heb het gevoel dat het zo gaat lopen;

69e minuut Justin Kluivert komt er in voor Traoré
85e minuut Justin Kluivert scoort op aangeven van Riederwald de bevrijdende 1-0!

[Dit bericht is veranderd door JohanCruijff_14 (op 18 mei 2017 12:34:44).]
HR
HR

the birdman
Vedette

Reg.: 8 mei 2009

JohanCruijff_14 schreef:

Ik heb het gevoel dat het zo gaat lopen;

69e minuut Justin Kluivert komt er in voor Traoré
85e minuut Justin Kluivert scoort op aangeven van Riederwald de bevrijdende 1-0!
HR
OK, eerst je 85 minuten lang helemaal opvreten, daarna nog 10 minuten compleet in de zenuwen met dat achterlijke kick and rush voetbal van ManU. Nee dank je, liever in de eerste helft comfortabel naar een 2-0 voorsprong, om het even wie ze scoort, voor mijn part Onana. Dan in de 2e helft lekker relaxed naar 3-0 gaan en rustig uitspelen. Veel beter voor mijn gezondheid. Maar het zal wel een zenuwenpot gaan worden.

[Dit bericht is veranderd door the birdman (op 18 mei 2017 12:44:17).]
HR
HR

Nique
International

Uit: Diemen
Vak: 410
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 31 maart 2005

the birdman schreef:

(...)

OK, eerst je 85 minuten lang helemaal opvreten, daarna nog 10 minuten compleet in de zenuwen met dat achterlijke kick and rush voetbal van ManU.
HR
Ik denk dat het een referentie is naar '95 ;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

San Francisco schreef:

19 graden en een zonnetje voorspeld, gaat een mooie dag worden! B)
HR
Er wordt regen voorspeld :P
HR
HR

the birdman
Vedette

Reg.: 8 mei 2009

Nique schreef:

(...)

Ik denk dat het een referentie is naar '95 ;)
HR
Dat snap ik, maar dat scenario heeft me in '95 al 10 jaar van mijn leven gekost. Liever niet nog een keer. :) :)
HR
HR

Ride
Idool

Uit: Hoorn
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 21 januari 2011

the birdman schreef:

(...)

Dat snap ik, maar dat scenario heeft me in '95 al 10 jaar van mijn leven gekost. Liever niet nog een keer. :) :)
HR
:D + die 0-0 thuis in 1992 tegen Torino.
Hele generatie die nooit ouder dan pakweg 60 gaat worden :D

http://www.at5.nl/video/143455

Mooi dit, heel mooi
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Er wordt regen voorspeld :P
HR
Ja ik zie het nu opeens. Dat was gisteren nog niet... :I

Oftewel daar kunnen we nu nog niks over zeggen.
HR
HR

Jetho
Veelbelovend talent

Reg.: 27 augustus 2006

Ik heb even op Red Cafe zitten lezen, fascinerend. Als fans van Man U, een van de grootste clubs ter wereld, parkeren ze het liefst de bus tegen ons Ajax. Ze hebben een speler die 100 miljoen heeft gekost.. :D

En dan denk ik aan een jong gretig Ajax dat er volgende week gewoon vol opvliegt, wat mij betreft hebben we dan al gewonnen.
HR
HR

Abel
Veelbelovend talent

Vak: 119
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 21 januari 2014

Jetho schreef:

Ik heb even op Red Cafe zitten lezen, fascinerend. Als fans van Man U, een van de grootste clubs ter wereld, parkeren ze het liefst de bus tegen ons Ajax. Ze hebben een speler die 100 miljoen heeft gekost.. :D

En dan denk ik aan een jong gretig Ajax dat er volgende week gewoon vol opvliegt, wat mij betreft hebben we dan al gewonnen.
HR
Precies, de ene helft van hun post gaat over herhalen hoe slecht de verdediging van Ajax wel niet is (misschien moeten ze maar eens iets verder kijken dan twee zware europese uitwedstrijden) en hoe jong ze zijn.

en tegelijkertijd gaat de andere helft van de posts over met welke 4 verdedigers ze het beste de bus kunnen parkeren. :D

Die vallen woensdag nog van hun stoel wanneer ze vol onder druk gezet en afgejaagd worden door die jonkies. :B
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

San Francisco schreef:

(...)

Ja ik zie het nu opeens. Dat was gisteren nog niet... :I

Oftewel daar kunnen we nu nog niks over zeggen.
HR
Ach, weersvoorspellingen moet je nooit zo serieus nemen. Vandaag zou het ook slecht weer worden, maar op dit moment schijnt het zonnetje.

Gewoon op 24 mei naar de lucht kijken. Dan weten we genoeg over het weer.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2017 om 14:54:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Ach, weersvoorspellingen moet je nooit zo serieus nemen. Vandaag zou het ook slecht weer worden, maar op dit moment schijnt het zonnetje.

Gewoon op 24 mei naar de lucht kijken. Dan weten we genoeg over het weer.
HR
Volgens mij voel je die regen niet eens door de adrenaline :P
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 41 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Europa League FINALE] Ajax - Manchester United

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.