Ajax Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 21:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Europa League] - Loting halve finale

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

Tonijnmeester
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 1 februari 2017

Na een ware thriller in Gelsenkirchen heeft Ajax zich knap geplaatst voor de halve finale van de Europa League. Na verlenging, een 3-0 achterstand en de rode kaart van Veltman was de situatie vrij uitzichtloos. Ajax was met 10 man echter bij machte om nog één keer aan te zetten en de genadeklap uit te delen: 3-2.

Vanmiddag om 13:00 is de loting in het Zwitserse Nyon. Naast Ajax hebben Manchester United, Olympique Lyon en Celta de Vigo zich geplaatst. Wat zou voor Ajax de ideale situatie zijn? Welke tegenstander heeft jullie voorkeur, en waarom?

forumillustratie
HRHR
HR

sjonniej87
Veelbelovend talent

Uit: Lelystad
Vak: 419
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2014

Ik ben bang voor de warme en koude ballen, want een finale Lyon - Manchester zou voor de UEFA natuurlijk wel het mooiste zijn.

Hopen op Celta omdat zij te pakken moeten zijn, is al eerder gelukt met zowel het A team als een knap gelijkspel met de reserves.

Finale hopen op Manchester. Gewoon omdat ik niks met fransen heb.
HR
HR

Heyman
Vedette

Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 27 april 2004

quote:HR
sjonniej87 schreef:

Ik ben bang voor de warme en koude ballen, want een finale Lyon - Manchester zou voor de UEFA natuurlijk wel het mooiste zijn.

Hopen op Celta omdat zij te pakken moeten zijn, is al eerder gelukt met zowel het A team als een knap gelijkspel met de reserves.

HR
Zou wel het mooiste zijn. Eerst Celta, dan Man Utd. Celta kun je over twee wedstrijden hebben, Lyon en United niet zo.
HR
HR

Vermeers
Idool

Reg.: 2 februari 2008

sjonniej87 schreef:

HR
Ach ja, als je puur kijkt naar de namen is een Finale van United - Ajax natuurlijk het mooiste. Twee (historische) Europese grootmachten.

Mij boeit het echt niets wie we loten. Je kan ze allemaal hebben maar je kan ze ook allemaal verliezen. Dat hebben we wel gemerkt tegen Schalke.
HR
HR

loekf
Bankzitter

Reg.: 3 mei 2006

Ik hoop op:

Ajax - Celta
Lyon - ManU

Maar ik vrees:

Celta - Manu
Ajax - Lyon

via dd warme + koude ballen

Celta zeker en ManU gezien dit seizoen kan Ajax hebben. Lyon met z'n testosteron spel is iets te veel op dit moment vrees ik.
HR
HR

Jerolimo
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 oktober 2002

Manchester United tref je het liefst in de finale.
Celta kunnen we inpakken.
Er is ook geen reden om op te zien tegen een duel met Lyon.
Nog 3 potjes in Europa en nog 3 potjes in de competitie. Met de conditie lijkt het goed te zitten.
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

Ik zou Man U echt prima vinden. Het feit dat alle spelers nu al op Celta hopen zint me niet. Tegen alledrie heb je een kans om te winnen en verliezen.
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

PDL schreef:

Ik zou Man U echt prima vinden. Het feit dat alle spelers nu al op Celta hopen zint me niet. Tegen alledrie heb je een kans om te winnen en verliezen.
HR
Ben jij Zenden of Heitinga?

;B
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

Hopen op Celta. Vooral omdat ik volgende week in Spanje zit en dan meer kans heb om het te kunnen zien B)
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

AFCA 428 schreef:

(...)

Ben jij Zenden of Heitinga?

;B
HR
haha een ziggootje. Mijn punt is: Ik vind dat ze elkaar alledrie niet zoveel ontlopen. Celta gaat echt niet veel makkelijker worden dan Man U of Lyon. Redelijk om het even dus.

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Hopen op Celta. Vooral omdat ik volgende week in Spanje zit en dan meer kans heb om het te kunnen zien B)
HR
volgende week spelen ze nog niet hoor ;)
HR
HR

Morfe0
Idool

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Het kan beide kanten op denk ik .

De Uefa kan denken , of United en Lyon tegen elkaar laten spelen dat er gegarandeerd een Topclub met de Beker staat want diegene die die pot wint , wint ook grote kans van de kleintjes (Celta en Ajax ) Ja vind het niet leuk om te stellen dat Ajax een kleintje is , maar dat zijn wel de feiten.

Of ze denken van , United en Lyon tegen Celta en Ajax , met de kans op dat je United-Lyon in de finale hebt , maar ook de kans dat Celta of Ajax onverwachts stunt en dus een Celta of Ajax in de finale geraakt.

Jerolimo schreef:

Manchester United tref je het liefst in de finale.
Celta kunnen we inpakken.
Er is ook geen reden om op te zien tegen een duel met Lyon.
Nog 3 potjes in Europa en nog 3 potjes in de competitie. Met de conditie lijkt het goed te zitten.
HR
Lyon wil ik het liefste ontlopen , veel beter dan United , United heeft eigenlijk alleen als echte topspelers Zlatan en Mikithariyan , waar Lyon een Fakir,Lacazette en nog vele andere topspelers hebben , ik vind Lyon serieus een betere voetballende elftal hebben dan United.

[Dit bericht is veranderd door Morfe0 (op 21 april 2017 10:50:34).]
HR
HR

Frank1978
Bankzitter

Uit: Hoensbroek
Reg.: 21 april 2013

Morfe0 schreef:

De Uefa kan denken , of United en Lyon tegen elkaar laten spelen dat er gegarandeerd een Topclub met de Beker staat want diegene die die pot wint , wint ook grote kans van de kleintjes (Celta en Ajax ) Ja vind het niet leuk om te stellen dat Ajax een kleintje is , maar dat zijn wel de feiten.

Of ze denken van , United en Lyon tegen Celta en Ajax , met de kans op dat je United-Lyon in de finale hebt , maar ook de kans dat Celta of Ajax onverwachts stunt en dus een Celta of Ajax in de finale geraakt.

(...)

Lyon wil ik het liefste ontlopen , veel beter dan United , United heeft eigenlijk alleen als echte topspelers Zlatan en Mikithariyan , waar Lyon een Fakir,Lacazette en nog vele andere topspelers hebben , ik vind Lyon serieus een betere voetballende elftal hebben dan United.
HR
Zit er een echte fakir bij Lyon?! Dan doe die maar liever niet... ;)

Persoonlijk zou ik Manchester United (liefst wel eerst uit) wel mooi vinden in de halve finale. Ik heb het gevoel dat we hen kunnen pakken over twee duels. Het maakt me ook niet zo heel veel uit, we zijn door en moeten er nu gewoon vol voor gaan, no matter what...
HR
HR

acba100
Bankzitter

Reg.: 23 december 2014

Denk Manchester. Dan een eventuele finale tegen Lyon.
Tegen Celta is op papier makkelijker, maar die hebben we al gehad.
Heb liever een groot affiche, moeilijk wordt het toch wel...

Slechtst denkbare loting is tegen Lyon nu. Lijkt me een maatje te groot...
HR
HR

Morfe0
Idool

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

acba100 schreef:

Denk Manchester. Dan een eventuele finale tegen Lyon.
Tegen Celta is op papier makkelijker, maar die hebben we al gehad.
Heb liever een groot affiche, moeilijk wordt het toch wel...

Slechtst denkbare loting is tegen Lyon nu. Lijkt me een maatje te groot...
HR
Heb het liefste Celta Da Vigo in de halve finale , maar als het 1 van de 2 grote clubs zou zijn eens, dan veel liever United..
HR
HR

Jerolimo
Regelmatige invaller

Reg.: 20 oktober 2002

Morfe0 schreef:

(...)

HR
Ajax speelt graag in Engeland maar zonder Zlatan staat er nog steeds een prima elftal in Manchester.
Het spel van Lyon lijkt ons minder te liggen maar ook dat lijkt me niet kansloos.
Een reisje naar Engeland of Spanje zie ik ook meer zitten deze keer. :B

Nog een paar uur dan weten we waar we aan toe zijn.
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Reg.: 22 februari 2009

Godver, kan er 11 mei niet bij zijn...
Nou maar hopen dat we eerst thuis moeten op 3 mei o.i.d.
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Guidetti al horen praten met de elke lul van het legioen in zijn keel? Doe Celta dus maar.
HR
HR

sjonniej87
Veelbelovend talent

Uit: Lelystad
Vak: 419
Reg.: 14 maart 2014

raptor1979 schreef:

Guidetti al horen praten met de elke lul van het legioen in zijn keel? Doe Celta dus maar.
HR
Alleen al daarom, 2 wedstrijden lang kapotmaken
HR
HR

Frank1978
Bankzitter

Uit: Hoensbroek
Reg.: 21 april 2013

raptor1979 schreef:

HR
Blijft een mislukte clown, die vent...
HR
HR

JohanCruijff_14
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 112
Reg.: 8 juli 2003

raptor1979 schreef:

HR
Hij had die blessure die Zlatan heeft moeten hebben ;)
HR
HR

San Lorenzo
Bankzitter

Uit: Buenos Aires
Reg.: 29 augustus 2003

Loting is doorgestoken kaart. Is allang besloten wie wie moet loten. Let maar op over een uur.

Het wordt Ajax tegen Lyon (we spelen eerst uit vanwege de dodenherdenking op 4 mei) en Manchester speelt tegen Celta.

De UEFA wil sowieso Manu in de finale hebben vanwege de commercie. Die hebben het meest aantal supporters en brengen het meeste geld in het laadje. Denk dat het de UEFA verder niet zoveel kan schelen of Manu nu tegen Lyon of Ajax speelt in de finale al denk ik dat ze liever Lyon zien. Vandaar dus dat wij tegen de Fransen zullen spelen in de halve finale. Vanwege de dodenherdenking zullen ze ons ook 'toevallig' eerst een uitwedstrijd geven in Frankrijk want de wedstrijd met 1 dag vervroegen naar 3 mei hebben ze helemaal geen zin in (gaan clubs weer klagen over oneerlijkheid blabla). Alles is allang bepaald door die maffiabende.

[Dit bericht is veranderd door San Lorenzo (op 21 april 2017 12:22:33).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

PDL schreef:

(...)

volgende week spelen ze nog niet hoor ;)
HR
Volgende week vertrek ik, bedoel ik ;)

Ik zit er tot en met 8 mei.
HR
HR

sanderhag123
Idool

Reg.: 20 januari 2011

ik ga er van uit dat Lyon en United elkaar indd ontlopen in de halve finale, elke uefa official wil lekker aanschurken tegen die 2 teams in de finale natuurlijk. Ik denk dat er een klein feestje werd gehouden bij de UEFA toch de Belgische clubs er uit werden geknikkerd, geen mens die zit te wachten op een diner met de voorzitter van Anderlecht. Maar lekker met Mourinho babbelen, daar houden doe bobo's wel van.

Maar laten we realistisch zijn, het maakt bijzonder weinig uit wie je in de halve finale tegenkomt. Kijk naar het verschil tussen Schalke thuis en uit. Als Ajax top speelt kan je ook tegen het krachtvoetbal van Lyon winnen, en zeker tegen United. Terwijl je ook op je klote kunt krijgen tegen Celta als ze zo spelen als bij Schalke uit.

Ik zou United in de halve finale wel mooi vinden, Mourinho gun ik de finale niet en na de schandalige gele kaarten bij Ajax - Real Madrid zou het heerlijk zijn om verantwoordelijk te zijn voor de uitschakeling van een van z'n ploegen.
HR
HR

JejeAjax
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 418
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 5 oktober 2013

1. Celta de Vigo natuurlijk.

United of Lyon verander ik om het half uur van mening van. Lyon staat 4e in de competitie en ruim 20 punten achter de nummer 3. Maar zsg net de samenvatting tegen Besiktas en aanvallend zijn ze gewoon echt enorm sterk.

United heeft dan weer wat meer sterren en kwaliteit over het hele elftal gezien. Maarja Europees zijn ze niet geweldig. En ze moeten in de periode van de halve finale uit tegen Arsenal en Tottenham.

Dus ik ga toch weer van mening veranderen: 1. Celta de Vigo 2. Man United 3. OL
HR
HR

renemar
Idool

Reg.: 26 augustus 2004

Hoop ook op de Spanjaarden. Daarna Manchester, Lyon liever niet. Is best voetballende ploeg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Europa League] - Loting halve finale

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Feyenoord wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!