Ajax Netwerk
donderdag 22 juni 2017 - 20:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Ajax - PEC Zwolle

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: -
Reg.: 9 september 2002

Datum: zondag 3 april
Tijd: 16.45 uur

forumillustratie

Een wedstrijd met een zwarte rand
Zondag staat het duel tussen de koploper en de de nummer acht op het programma. Ajax is sinds de zege op PSV weer de lijstaanvoerder van de Eredivisie en wil deze graag behouden in de laatste zes wedstrijden.

De wedstrijd zal vooral overschaduwd worden door het overlijden van Johan Cruijff op 24 maart. Aan Ajax de taak om er een onvergetelijk afscheid van te maken en een geweldige pot op de mat te leggen.

Laatste vijf edities
2002-2003: Ajax-FC Zwolle 2-0 (0-0)
2003-2004: Ajax-FC Zwolle 1-0 (1-0)
2012-2013: Ajax-PEC Zwolle 3-0 (2-0)
2013-2014: Ajax-PEC Zwolle 2-1 (0-0)
2014-2015: Ajax-PEC Zwolle 0-0 (0-0)

Vorm
Ajax won acht van haar laatste tien thuiswedstrijden. Tegen Heracles (0-0) en NEC (2-2) werden punten verspeeld. PEC won slechts twee van haar laatste tien uitwedstrijden, bij ADO (0-2) en Roda JC (0-5).
HRHR
HR

PDL
International

Vak: 423
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

3 punten en hopelijk een zeer waardig afscheid. Alles draait om Cruijff deze wedstrijd.
HR
HR

Sterspeler-gezocht
Jeugdspeler

Uit: Ede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 september 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2016 om 12:47:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
PDL schreef:

3 punten en hopelijk een zeer waardig afscheid. Alles draait om Cruijff deze wedstrijd.
HR
Eens. Hoewel het zeker geen makkelijke wedstrijd gaat worden indien Jasper en Davy niet op tijd terug zullen komen. Bij het thuislaten van Klaassen hoop ik eindelijk op een debuut voor Nouri.
HR
HR

Santino1
Ballenjongen

Reg.: 16 augustus 2015

Lekker in een hoog tempo starten en die bal snel bij Milik brengen!
HR
HR

Drankje
International

Vak: -
Reg.: 13 oktober 2009

Als Klaassen het niet haalt zal het wel zo worden:

Younes-Milik-El Ghazi
Schone
Gudelj-Bazoer
Dijks-Viergever-Van der Hoorn-Veltman
Boer/Cillessen
HR
HR
Werd wel tijd om een plaats te openen om over deze wedstrijd te praten. Nog zes finales te gaan en dit wordt samen met de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht misschien wel de moeilijkste pot. Er zijn nu geen excuses meer, er moet gepresteerd worden. Vanwege de zwakte van het elftal is de steun van het publiek cruciaal.
HR
HR

Kattowitz
Bankzitter

Uit: Hilversum
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 30 mei 2006

Dit moet een show worden! Afscheid Cruijff en drie punten! Come on kick them in their ass! :B
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Drankje schreef:

Als Klaassen het niet haalt zal het wel zo worden:

Younes-Milik-El Ghazi
Schone
Gudelj-Bazoer
Dijks-Viergever-Van der Hoorn-Veltman
Boer/Cillessen
HR
Laten we hopen dat het dan Sinkgraven - Bazoer - Gudelj wordt met de punt naar achteren. Maar het zal wel gewoon Klaassen worden.
HR
HR

Frankie de missing link
Legende

Reg.: 14 augustus 2009

Ajax heeft al een paar keer (iig Heracles, NEC en in mindere mate PSV) onnodig punten laten liggen in eigen huis. Een overwinning is geen formaliteit denk ik.
HR
HR

nautilus
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Dit zou wel eens een heel lastige pot kunnen worden om heel veel verschillende redenen: de emoties (en afleiding) rondom Cruijff, de blessures en vermoeienissen van de interlands maar ook het mogelijk gevoel bij sommige spelers dat we er wel zo'n beetje zijn na de winst op PSV. Dat zijn we nog bij lange na niet.

Ik hoop dat de spelers de concentratie en wilskracht kunnen opbrengen om er ook qua score een mooi eerbetoon aan Cruijff van te maken: 9-1 ofzo zou wel leuk zijn :).
HR
HR

Ride
Idool

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 21 januari 2011

Gewoon een 3-1 overwinning en hopelijk een mooi en waardig afscheid.
Iedereen sjaaltjes mee en heel het stadion rond omhoog houden bij opkomst.

forumillustratie
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 20 juni 2002

nautilus schreef:
Ik hoop dat de spelers de concentratie en wilskracht kunnen opbrengen om er ook qua score een mooi eerbetoon aan Cruijff van te maken: 9-1 ofzo zou wel leuk zijn :).
HR
of 1-4.

oh wacht... ;)
HR
HR

MijnclubAFCA
Vedette

Reg.: 1 juni 2009

Vermeers schreef:

(...)

Laten we hopen dat het dan Sinkgraven - Bazoer - Gudelj wordt met de punt naar achteren. Maar het zal wel gewoon Klaassen worden.
HR
Ja want Sinkgraven pakt heel veel punten voor ons. Maakt doelpunten, zet steeds spelers weg voor de goal. En lijdt nooit gevaarlijk bal verlies. We kunnen kampioen worden, we spelen dit hele seizoen al matig voetbal Dus dan halen we klaassen eruit, en zetten we er een jochie in. Die veel talent heeft, maar nog bijna niks heeft laten. Om mooier voetbal op de mat te krijgen. En dat in de titel race. Ik kan er echt met me verstand niet bij, dat je dit steeds leest en elke keer weer terug ziet komen. Dat mensen niet begrijpen hoe belangrijk klaassen voor dit elftal is. Ik vind klaassen ook geen tien. Maar hij is wel op dit moment onze belangrijkste spelers.
HR
HR

Luppie
De neger broer van Luppie Zonnebril
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 juni 2012

Vermeers schreef:

(...)

HR
:D
HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

Vak: 117
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

Kunnen we Van der Hoorn op Veldwijk zetten, kunnen die een beetje stoeien. Viergever mag proberen de voetballende en opbouwende verdediger uit te hangen. Veltman en Dijks op de backs, want ik verwacht niet dat Tete al wedstrijdfit is.

Op het middenveld zal er voor de vertrouwde drie worden gekozen. Wanneer Klaassen niet fit is hoop ik dat Sinkgraven speelt, maar ik verwacht dat Van de Beek zijn vervanger zal zijn. Die keuze heeft De Boer al vaker gemaakt.

Voorin graag Younes en El Ghazi op de flanken met Milik in de punt. Al kan het ook zomaar zijn dat De Boer voor Schöne kiest. Beetje stuivertje wisselen daar op rechtsbuiten. Ik prefereer liever een echte buitenspeler op die positie.
HR
HR

ragnarloth
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 29 maart 2016

Hi everyone!
I'm sorry I can´t speak Dutch and if this is not the adequate place to be asking this.
I am Portuguese, a Benfica fan, and I will be in Amsterdam in the end of April/beginning of May, and I would love to watch Ajax vs Twente at Amsterdam Arena in the 1st of May. How expensive are the tickets and where can I acquire them before I get to Amsterdam (or should I buy them at the stadium, would they be cheaper?)

Thanks in advance,
Cheers!

[Dit bericht is veranderd door ragnarloth (op 29 maart 2016 13:42:57).]
HR
HR

paulis
Lid 2de elftal

Reg.: 9 februari 2010

Mag hopen dat de voorbereidingen al in volle gang zijn om de grootste Ajacied aller tijden onvergetelijk te eren.

Herinneren we deze nog?

https://www.youtube.com/watch?v=w3XUcWEY53U

Als dit al mogelijk was voor (met alle respect) fokking Johny Heitinga; dan verwacht ik een episch eerbetoon zondag.

[Dit bericht is veranderd door paulis (op 29 maart 2016 13:46:55).]
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

MijnclubAFCA schreef:

(...)

Ja want Sinkgraven pakt heel veel punten voor ons. Maakt doelpunten, zet steeds spelers weg voor de goal. En lijdt nooit gevaarlijk bal verlies. We kunnen kampioen worden, we spelen dit hele seizoen al matig voetbal Dus dan halen we klaassen eruit, en zetten we er een jochie in. Die veel talent heeft, maar nog bijna niks heeft laten. Om mooier voetbal op de mat te krijgen. En dat in de titel race. Ik kan er echt met me verstand niet bij, dat je dit steeds leest en elke keer weer terug ziet komen. Dat mensen niet begrijpen hoe belangrijk klaassen voor dit elftal is. Ik vind klaassen ook geen tien. Maar hij is wel op dit moment onze belangrijkste spelers.
HR
Klaassen heeft zich met een blessure afgemeld voor Engeland - Nederland :denk . Daarom zeg ik dit. Maar goed dan ben ik nog steeds van mening dat een speler als Sinkgraven op het middenveld hoort ten faveure van (met name) Gudelj, maar dat terzijde.

We spelen dit seizoen thuis al matig voetbal, laten we daarom deze gouden driehoek (Klaassen, Bazoer en Gudelj) maar lekker staan :denk . Een creatieve middenvelder maakt immers teveel fouten..

[Dit bericht is veranderd door Vermeers (op 29 maart 2016 14:01:20).]
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Cillissen
Tete Veltman Vd Hoorn Dijks
Bazoer Gudelj
Klaassen
El Ghazi Milik Younes

Zo zie ik ons wel winnend afsluiten
HR
HR

PDL
International

Vak: 423
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

Morfe0 schreef:

Cillissen
Tete Veltman Vd Hoorn Dijks
Bazoer Gudelj
Klaassen
El Ghazi Milik Younes

Zo zie ik ons wel winnend afsluiten
HR
Tete en Veltman zou ik wel eens omgewisseld van positie willen zien.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Op het moment dat Cillissen niet met masker op wilt spelen (Onana) en wanneer Klaassen niet kan spelen zou ik Frenkie De Jong wel eens willen zien in 1.
HR
HR

Stinston
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 6 augustus 2012

PEC Zwolle, dit seizoen meer catenaccio geworden. Dat wordt dus een gezellige saaie wedstrijd.
HR
HR

basdss
Talent

Reg.: 16 augustus 2014

ragnarloth schreef:

Hi everyone!
I'm sorry I can´t speak Dutch and if this is not the adequate place to be asking this.
I am Portuguese, a Benfica fan, and I will be in Amsterdam in the end of April/beginning of May, and I would love to watch Ajax vs Twente at Amsterdam Arena in the 1st of May. How expensive are the tickets and where can I acquire them before I get to Amsterdam (or should I buy them at the stadium, would they be cheaper?)

Thanks in advance,
Cheers!
HR
Hey,
If you want more information about getting tickets for the game, try opening a new thread right here: http://ajax.netwerk.to/forums/forum.php?forum=6

On the official Ajax site the tickets are sold out, however you might be able to get tickets through a different website or through someone on this forum. It will be very difficult though to get tickets because it might the the game that we will win the league(quite a big chance).Therefore tickets via different websites might be expensive. Hopefully you will be able to get tickets for the game and experience us winning the league :) .

Btw: Estadio da Luz is an amazing stadium, and there is a great atmosphere in and around the stadium. Second best I have been to, after Santiago Bernabeu. Went to Benfica-PAOK in 2014. Great win and good goal from Gaitan.
HR
HR

MijnclubAFCA
Vedette

Reg.: 1 juni 2009

Vermeers schreef:

(...)

Klaassen heeft zich met een blessure afgemeld voor Engeland - Nederland :denk . Daarom zeg ik dit. Maar goed dan ben ik nog steeds van mening dat een speler als Sinkgraven op het middenveld hoort ten faveure van (met name) Gudelj, maar dat terzijde.

We spelen dit seizoen thuis al matig voetbal, laten we daarom deze gouden driehoek (Klaassen, Bazoer en Gudelj) maar lekker staan :denk . Een creatieve middenvelder maakt immers teveel fouten..
HR
Je kan heel kinderachtig reageren. Maar Feit is, dat jij liever Sinkgraven zag dan klaassen. En en een feit is, dat we met die drie hoek op weg zijn naar de titel. en dat het dus niet heel slim is, om daar nu vanaf te wijken. Ik zie ook genoeg dingen die ik anders zou willen zien, maar nu moeten we alles winnen om de titel te.pakken. En dat zal nog knap lastig worden. zeker als je op dit moment nog bewust in je elftal gaat schuiven. En een creatieve middenvelder maakt immers teveel fouten.. dat hoeft niet, maar hij laat dat wel te veel zien. Hij speelt nog teveel als een jeugd speler. Dat kunnen we nu niet hebben. Alleen de winst telt, de rest is bij zaak. Als voetbal een jury sport was geweest, dan waren we zeker geen kampioen geworden. Ook niet met een sinkgraven in de laatste wedstrijden in top vorm.
HR
HR

ragnarloth
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 29 maart 2016

basdss schreef:

(...)

Hey,
If you want more information about getting tickets for the game, try opening a new thread right here: http://ajax.netwerk.to/forums/forum.php?forum=6

On the official Ajax site the tickets are sold out, however you might be able to get tickets through a different website or through someone on this forum. It will be very difficult though to get tickets because it might the the game that we will win the league(quite a big chance).Therefore tickets via different websites might be expensive. Hopefully you will be able to get tickets for the game and experience us winning the league :) .

Btw: Estadio da Luz is an amazing stadium, and there is a great atmosphere in and around the stadium. Second best I have been to, after Santiago Bernabeu. Went to Benfica-PAOK in 2014. Great win and good goal from Gaitan.
HR
Thanks a lot! I´ll create the topic :)
Glad you enjoyed our stadium! I hope I can experience yours as well!
Cheers!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Ajax - PEC Zwolle

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.