Ajax Netwerk
dinsdag 23 mei 2017 - 03:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] PSV - Ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 28 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 28 »

HR

Champy95
Legende

Uit: de Klassieke Oudheid
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

quote:HR
Amsterdam-Oost schreef:

(...)

Herinner me ook nog de minuut "stilte" voor Sjaak Wolfs.
HR
Valt me op dat we de laatste jaren tegen PSV en Feyenoord vaak met een rouwband spelen. Komend weekend weeral.
HR
HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Ajax-Manutd
International

Uit: Leiden
Vak: 405
Reg.: 17 februari 2008

Cillessen
Rhijn/Ligeon Moisander Denswil Boilesen
Serero Blind Duarte
Bojan de Jong Fischer

Dit gaarna... Hopelijk heeft Bojan na een goed wat meer vertrouwen en kan hij hier goed invulling aan geven. de Jong ipv Serero/Duarte kan ook met Bojan centraal en Andersen op rechts.
HR
HR

bros
Veelbelovend talent

Reg.: 5 november 2005

Cacciatore schreef:

Opdat wij niet vergeten...

(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
HR
Die laatste foto ook, tsjonge.
HR
HR
HR
HR

Kjoev
Ballenjongen

Reg.: 26 juni 2004

Mooie opstelling Macklemore! Precies zoals ik het zou doen, maar Frankie niet helaas..
HR
HR
HR
HR
HR
HR

Aias 82
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 februari 2003

Zoiets zal het wel worden:

Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Duarte; Sigthorsson, Bojan, Fischer.

Triest om te horen dat de trainer Sigthorsson goed vond spelen op rechts. Wanneer houdt dat vertrouwen in spelers als Sigthorsson, Poulsen en Schone een een keer op?

[Dit bericht is veranderd door Aias 82 (op 19 september 2013 16:24:47).]
HR
HR

superdiz2
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005

iemand nog een toffe locatie/kroeg om zondag voetbal te kijken nu we niet naar Eindhoven mogen?
HR
HR

stoeptegel
Vedette

Reg.: 15 februari 2012

De Aftrap schijnt wel gezellig te zijn.
HR
HR

superdiz2
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Vak: 426
Reg.: 3 juli 2005

stoeptegel schreef:

De Aftrap schijnt wel gezellig te zijn.
HR
koekoek
HR
HR

Luppie
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 juni 2012

Liberte schreef:

Als Barcelona ook maar even aanzette liep het zo over Ajax heen. Geen 1 moment gehad dat ik dacht dat Barcelona het moeilijk zou krijgen met dit armetierig zooitje. Wat totaal niet mee hielp was Vermeer (al jaren een dramatische keeper), die constant ballen gooit naar spelers die onder druk staan. Gelukkig is de Boer blij met de 2 kansen (kansen waar Barcelona dacht; laat ze maar lopen) die wij hebben gecreëerd.

Verder is de verdediging gewoon onthutsend zwak. We hebben verdomme kereltjes daar lopen waar mijn zoontje die in de D1 speelt nog lachend voorbij loopt. Waarom hebben wij nooit een bod uit gebracht op die Douglas van Twente? Die zit verdomme nu op de bank in Rusland. Die vent weet wat verdedigen is en had die kleine gassies van dit "fantastische Barcelona" gewoon onder het veld geschopt.

En breek me de bek niet open over die Poulsen. Jezus christus wat is dat een ontzettend slechte voetballer. Ik kreeg in de tweede helft plaats vervangende schaamte. WAAROM NIET WISSELEN???

Maar nogmaals; De Boer is blij met de 2(!!!!!!!) gecreëerde kansen. De Boer moet opflikkeren met zijn gelul. Zijn tactiek en inkoopbeleid heeft ons vandaag de das om gedaan. Met een sloper achterin en een 'gewone' linksbuiten had je hier op zijn minst gelijk gespeeld.

Zondag tegen PSV in ieder geval Poulsen eruit en nooit meer opstellen. Alsnog gaan we daar uiteraard nooit winnen en wel hierom:

"we hebben een zware wedstrijd in de benen" "we hebben moeten reizen, misschien dat de jongens niet helemaal fit zijn teruggekomen" "ze hebben te weinig rust gehad"

Ik heb er totaal geen vertrouwen in zondag, maar alsnog zit ik tussen die lampen. Waarom eigenlijk? Ohja, AJAX zit godverdomme in mn bloed.
HR
Hoi Liberte, gaat alles nog goed?
HRHR
HR

mich25
Basisspeler

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

Zijn de heren doemdenkers er nog? Zo ja, hoe vinden jullie PSV tot nu toe spelen?
HR
HR

aarong
Lid 2de elftal

Vak: 409
Reg.: 26 februari 2012

De boer kennende
vermeer
v rhijn, van der hoorn, denswil, blind
schone poulsen de jong
bojan sigthorsson fischer
5 antivoetballers +moisander &denswil, een blunderende keeper en 3 man op de verkeerde positie :)
Laat het wel zijn ik sta volledig achter de Boer maar vind zijn mediaoptredens vaak niet stroken met zijn opstellingen (aanvallend praten defensief doen).

[Dit bericht is veranderd door aarong (op 19 september 2013 19:39:12).]
HR
HR

Morendo
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 10 januari 2008

Hopelijk ontbreekt Willems zondag. Dan liggen er zeker kansen aan de rechterkant en zou je eigenlijk met Andersen moeten starten.
HR
HR

Frankie de missing link
Icoon

Reg.: 14 augustus 2009

Ik zou bojan op links zetten en schone op rechts.dat deed hij vorig jaar goed de alternatieven bakken er niks van hij is weg op het middenveld en je creëert makkelijker en man meer op het midden.
HR
HR

Morendo
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 10 januari 2008

Hopelijk ontbreekt Willems zondag. Dan liggen er zeker kansen aan de rechterkant en zou je eigenlijk met Andersen moeten starten.
HR
HR

geDaante Gele kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 17 november 2005

Madridista schreef:

(...)

Voel je je persoonlijk aangesproken of zo? Serero speelde maar een half uur en afgezien van die actie waar die pingel uit kwam was dat volledig kut. En aan mijn verstand hoef jij niet te twijfelen hoor.
HR
Dan neem ik aan dat je de rest nog kutter vond? Want dat waren ze. Serero was de enige die wat durfde.
HR
HR

4eSter
Lid 2de elftal

Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 juni 2012

Tipsy Duck, daar kan het wel gezellig worden :B
Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Riejuh
Talent

Reg.: 15 augustus 2009

4eSter schreef:

Tipsy Duck, daar kan het wel gezellig worden :B
Klik hier om de spoiler te bekijken

HR
Schijtkroeg, met mogelijk nog slechter publiek. Ik heb nog een "uitvalsbasis" op 600 meter van het stadion ;-)... Momenteel heeft het daar Warsteiner op fles..
HR
HR

robdegekste
Regelmatige invaller

Reg.: 5 november 2007

Morendo schreef:

HR
Anders liggen er ook wel kansen. Zo'n eerste helft als gisteren dan moet het lukken.

Hahahahaha 0-2

[Dit bericht is veranderd door robdegekste (op 19 september 2013 20:30:53).]
HR
HR

The Hunter
Internationale topspeler

Uit: De Strootmannetjes doen het ook allemaal per ongeluk
Vak: 127
Reg.: 19 december 2005

Ik hoor zojuist dat er toch Ajax supporters worden toegelaten a.s. zondag.

Het thuispubliek blijft namelijk thuis.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
Idool

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Het voetbal zal een stuk beter moeten als tegen Barcelona en vrijwel al die wedstrijden de afgelopen 3 jaar.
Maar ik zie De Boer er vooraan om deze wedstrijd precies hetzelfde in te gaan.
Hopelijk krijgen we énigzins voetbal te zien. Meer verwachten onder De Boer lijkt me flauw.
HR
HR

Frankie de missing link
Icoon

Reg.: 14 augustus 2009

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Het voetbal zal een stuk beter moeten als tegen Barcelona en vrijwel al die wedstrijden de afgelopen 3 jaar.
Maar ik zie De Boer er vooraan om deze wedstrijd precies hetzelfde in te gaan.
Hopelijk krijgen we énigzins voetbal te zien. Meer verwachten onder De Boer lijkt me flauw.
HR
Ik hoop vooral dat we winnen maar dat zit bij frank gelukkig over het algemeen redelijk goed. Tis toch vooral spannend. Een goede pot wordt t toch niet.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 28 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] PSV - Ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Verslaat Ajax Man. United in de Europa League finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,2% dat FC Utrecht wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Manchester United FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!