Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 00:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] VVV Venlo - Ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 april 2006

Zondag 3 februari 2013, 14.30, Seacon Stadion de Koel, Venlo:

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Widink (op 28 januari 2013 12:29:33).]
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Denswil, Blind; Poulsen, Eriksen, Schone; Babel, De Jong, Fischer

Zo zal De Boer wel gaan beginnen. Laten we in vredesnaam de bal eens langer in de ploeg houden dan 30 seconde en spelen zoals de eerste 20 minuten in Arnhem, ook al werden er toen geen kansen gecreëerd.

[Dit bericht is veranderd door wd (op 28 januari 2013 13:56:07).]
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Nou reken maar op een centrum van Alderweireld en Veltman centraal hoor. Ik zie ook geen enkele reden waarom Boerrigter nu niet zal meedoen. Ok, ik zie er wel tien maar die zag ik ook gisteren voor aanvang van de wedstrijd tegen Vitesse al en toen stond ie ook gewoon 80 minuten lang te klootzakken in het veld.
HR
HR

Bruine ster
Basisspeler

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

Twee keer achtereenvolgens een zakelijke 2-0, hopelijk nu minimaal een nulletje of vier.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

quote:HR
raptor1979 schreef:

Nou reken maar op een centrum van Alderweireld en Veltman centraal hoor. Ik zie ook geen enkele reden waarom Boerrigter nu niet zal meedoen. Ok, ik zie er wel tien maar die zag ik ook gisteren voor aanvang van de wedstrijd tegen Vitesse al en toen stond ie ook gewoon 80 minuten lang te klootzakken in het veld.
HR
Veltman stand-in voor Alderweireld, Denswil voor Moisander. Toch?
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Uit: Brunssum
Reg.: 25 augustus 2005

Ik denk dat dit een hele zware wedstrijd gaat worden. Hopelijk zet de 'AZ-tendens' niet door. AZ versloeg Vitesse tweemaal eenvoudig, terwijl wij de week erna twee keer de boot in gingen. Dat veld is trouwens wel heel slecht. Ik verwacht dat Frankie daar nog wel wat over gaat zeggen, voor, tijdens en na de wedstrijd.
HR
HR

Tarvos
Regelmatige invaller

Reg.: 24 juli 2011

wd schreef:

(...)

Veltman stand-in voor Alderweireld, Denswil voor Moisander. Toch?
HR
Ja. Zo deed de Boer het ook tegen Vitesse-thuis.
HR
HR

Zimmerman
Basisspeler

Reg.: 22 december 2010

Frank de Boer heeft vrijdag de achttienkoppige selectie bekendgemaakt voor het duel met VVV-Venlo. Mitchell Dijks, die door lichte klachten de dubbele ontmoeting met Vitesse miste, maakt weer deel uit van de selectie.
Niklas Moisander is geschorst voor het duel met VVV. De Finse verdediger kreeg in de competitiewedstrijd tegen Vitesse een gele kaart.

De wedstrijdselectie ziet er als volgt uit:

Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Toby Alderweireld
Christian Poulsen
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Jody Lukoki
Joël Veltman
Stefano Denswil
Viktor Fischer
Mitchell Dijks

VVV-Venlo - Ajax begint zondag om 14:30 uur in Seacon Stadion - De Koel.HR
Ga er van uit dat dezelfde als vorige week tegen Vitesse spelen. Alleen met Denswil en Van Rhijn.

Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Denswil, Blind; Schöne, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, De Jong, Fischer

Krijg je een bank met: Cillessen, Veltman, Dijks, Sana, Lukoki, Hoesen, Sigthorsson.

1 keeper, 2 verdedigers, 2 vleugelspelers en 2 spitsen. Beetje onzinnig. Helemaal geen middenvelders.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

1 keeper, 2 verdedigers, 2 vleugelspelers en 2 spitsen. Beetje onzinnig. Helemaal geen middenvelders.HR
Precies. Zou het daarom niet kunnen dat Hoesen speelt in plaats van Schöne? Met als bijkomend voordeel dat-ie Limburgs kan tolken.
HR
HR

Tarvos
Regelmatige invaller

Reg.: 24 juli 2011

Siem is dus gewoon weer middenvelder denk ik dan.
HR
HR

JohnDylan
Regelmatige invaller

Uit: Londen
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 13 mei 2007

Sigthorsson en Hoesen zouden niet beide in de wedstrijdselectie zijn opgenomen als niet één van de twee in de basis zou starten.

Het lijkt me dat Denswil niet de basis zal starten aangezien hij de back-up van Moisander is.

[Dit bericht is veranderd door JohnDylan (op 1 februari 2013 18:36:35).]
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

JohnDylan schreef:

Sigthorsson en Hoesen zouden niet beide in de wedstrijdselectie zijn opgenomen als niet één van de twee in de basis zou starten.

Het lijkt me dat Denswil niet de basis zal starten aangezien hij de back-up van Moisander is.
HR
Die bovenste redenering kan ik nooit helemaal volgen. Wat maakt t nu uit? Als schone bankt en hoesen speelt dan komt schone erin bij blessure hoesen en als hoesen bankt en schone speelt komt hoesen erin voor schone bij blessure. Sigtborsson is mee voor de lol en ritme.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Bruine ster schreef:

Twee keer achtereenvolgens een zakelijke 2-0, hopelijk nu minimaal een nulletje of vier.
HR
Huh?
HRHR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Geen Aankopen Nodig
Reg.: 24 november 2003

Fisher
Hoesen (65. Sigthorsson)
Boerrigter (75. Lukoki)

Eriksen
De Jong (70. Schone)

Poulsen

Blind
Denswil
Alderweireld
Van Rhijn

Vermeer
HR
HR

Frankie de missing link schreef:
Sigtborsson is mee voor de lol en ritme.
HR
:I ? We kunnen hem wel eens hard nodig hebben en als hij fit is waarom dan niet in de basis? De beste spits moet gewoon spelen.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Mark schreef:

(...)

:I ? We kunnen hem wel eens hard nodig hebben en als hij fit is waarom dan niet in de basis? De beste spits moet gewoon spelen.
HR
Daarom speelt de jong ook.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit
International

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Frankie de missing link schreef:

(...)

Daarom speelt de jong ook.
HR
De beste spits misschien beter veranderen door de minst slechte optie.
Voor het systeem is De Jong beter of anders gezegd, hij loopt de middenvelders minder in de weg dan Sigthorsson en zo kan het elftal beter fungeren. Sigthorsson maakt trouwens wel héél wat makkelijker doelpunten en is ook wel een 'échte' spits/afmaker.
Tegen VVV zou ik De Jong dan ook in de spits zetten mochten we alleen de keuze hebben uit De Jong en Sigthorsson, maar bij mij speelt Hoesen altijd in de punt.
Deze jongen heeft wat onverwachts, iets wat je niet verwacht doet hij soms wel.
Daarbij kunnen Hoesen en Fischer gedurende de wedstrijd wisselen van positie. Tegen VVV hoop ik dat dit zal gebeuren.
Dan kunnen we ook gelijk zien wat Fischer kan op de zo belangrijke '9' positie.

Verder hoop ik tegen VVV op een stuk gemakkelijker voetballend Ajax dan dat tegen Vitesse het geval was. ( voor de beker ging het bv. wel érg moeizaam, ja ondanks de 0-4 )

Hopelijk durft Ajax te voetballen en wordt er niet het gros van de tijd voor 'héérlijk save' gekozen, omdat het de heren voetballers de minste moeite kost, afgezien dat sommige voetballers het ook écht niet zien.

Schijnbaar kan Ajax het dit seizoen wel, vanaf half december tot eind december, maar toen was ik op vakantie en zag het dus niet.
Was het spel toen écht zo goed?

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 2 februari 2013 11:57:58).]
HR
HR
Vermeer

Van Rhijn
Alderweireld
Denswil
Blind

Schone
Poulsen
Eriksen

Lukoki
De Jong
Fischer

Zal het niet worden gezien de weinige middenvelders in de selectie. Wat wel?
Vermeer,Van Rhijn,Alderweireld,Denswil,Blind,De Jong,Poulsen,Eriksen,Boerrigter,Hoesen,Fischer.

Keeper, middenveld en aanval lijken me zekerheidjes. Maar verdediging kan ook nog Alderweireld-Veltman worden. Of misschien wel weer alles omgooien. Alderweireld-Blind en Dijks dan als linksback?
Hoe dan ook. Een gemakkelijke overwinning verwacht ik.
HR
HR

marnix92
Basisspeler

Uit: Bilthoven
Vak: 422
Reg.: 18 juli 2010

Gallery Play schreef:

Vermeer

Van Rhijn
Alderweireld
Denswil
Blind

Schone
Poulsen
Eriksen

Lukoki
De Jong
Fischer

Zal het niet worden gezien de weinige middenvelders in de selectie. Wat wel?
Vermeer,Van Rhijn,Alderweireld,Denswil,Blind,De Jong,Poulsen,Eriksen,Boerrigter,Hoesen,Fischer.

Keeper, middenveld en aanval lijken me zekerheidjes. Maar verdediging kan ook nog Alderweireld-Veltman worden. Of misschien wel weer alles omgooien. Alderweireld-Blind en Dijks dan als linksback?
Hoe dan ook. Een gemakkelijke overwinning verwacht ik.
HR
Lijkt mij dat Hoessen in de spits begint. Op het middenveld dan sowieso De Jong-Eriksen, op VM zal er dan gekozen moeten worden tussen Poulsen of Shöne. Met Shöne kan je je beter wapenen tegen snelle counters. Ik zie het liefst Denswill, omdat ik Blind op CV niet goed genoeg vind.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Vermeer

van Rhijn-Toby-Blind-Dijks
De Jong-Schone-Eriksen
Boerrigter-Siggy-Fischer

Heb het gevoel dat dit een lastige wedstrijd gaat worden voor ons die we wel gaan winnen.
HR
HR

AFC19
Basisspeler

Vak: 407
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 29 april 2011

Zo.....wedstrijddag!

Ik hoop op een goede overwinning. Daarna kunnen we met onze aanwinsten en terugkerende spelers gaan bouwen aan een kampioensteam.

Succes vandaag.
HR
HR

orakel1966
Lid 2de elftal

Reg.: 28 juli 2010

Verwacht dat FdB Blind op de plek van Moisander zet en die verschrikkelijke Dijks op linksback. Zou zelf Denswil linksback laten spelen want hij is nog niet klaar voor een plek in het centrum.
Zoals FdB al zei moet Ajax de komende 4 wedstrijden winnen. VVV moet je niet onderschatten anders loopt dit wisselvallig Ajax tegen puntverlies op.
Zou als onderstaand beginnen en 2e helft Sigþórsson een half uur laten spelen. Maar te hopen dat die nieuwe rechtsbuiten van Barcelona volgende week wel speelt. Boerrigter op rechts is gewoon niet zijn goede plek. 0-4 :)

Viktor Fischer
Danny Hoesen
Derk Boerrigter

Siem de Jong

Christian Eriksen
Lasse Schöne

Stefano Denswil
Daley Blind
Toby Alderweireld
Ricardo van Rhijn

Jasper Cillessen
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Minst leuke wedstrijd van het seizoen. Naar de Koel. Slecht veld, geen sfeer en een thuisploeg die zal counteren.

Lekker die 3 punten pakken en snel naar huis
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Le Berry schreef:

Minst leuke wedstrijd van het seizoen. Naar de Koel. Slecht veld, geen sfeer en een thuisploeg die zal counteren.

HR
Zo vanzelfsprekend zijn die drie punten denk ik niet. Ajax heeft midweeks gevoetbald, speelt uit, op een knollenveld.
HR
HR

Aias 82
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 februari 2003

Le Berry schreef:

HR
Eens. Maar juist omdat VVV altijd zo inzakt zou ik met een doelgerichte spits spelen: Sigthorsson. Ondanks zijn eventuele technische beperkingen. Tegen dit soort ploegen is het belangrijk dat je bij de eerste kansen scherp bent in de afronding.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] VVV Venlo - Ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 81,7% dat Ajax wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!