Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 23:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Ajax - Feyenoord

HR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »

HR

Widink
Moderator

Uit: Didam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 april 2006

Zondag 20 januari 2013, 14.30, Amsterdam Arena:

forumillustratie
HR
HR
Het wordt echt tijd dat we die gasten weer eens met een pak op hun flikker naar huis gaan sturen!ten eerste krijgen ze veel te veel praatjes de laatste maanden en ten tweede is het volgens mij ook al weer bijna 2 jaar geleden dat we weer van ze gewonnen hebben!
HR
HR

Sigmund Freud
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009

Als je 'gewoon' je spelletje van voor de winterstop weer oppikt, iets effectiever met je kansen omgaat en die gladde pizzabakker strak dekt, dan wordt het een makkie.

3-0
HR
HR

CrAFCAzy
Talent

Reg.: 2 mei 2012

Ik hoop dat we die haven slaven weer eens met een rot gevoel naar huis kunnen sturen. Voor mijn gevoel alweer iets te lang geleden. Helaas i.v.m de ranglijst zou het niet eens overbodige luxe zijn.
Ajax is zogenaamd arrogant, maar Feyenoord krijgt er, onterecht, ook een handje van.

WZAWZDB
dat gaan we gvd laten merken ook.
HR
HR

Dio30
Ballenjongen

Uit: Druten
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 december 2012

het is een wonder dat die gasten evenveel punten hebben, spelen verschrikkelijk slecht voetbal. Als we de ingezette lijn doortrekken win je hier gewoon met een nulletje of 4.

[Dit bericht is veranderd door Dio30 (op 3 januari 2013 21:18:01).]
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

We moeten gewoon voorin wat effectiever worden, dan wordt het een simpele overwinning.
Feyenoord schijt in hun broek als ze naar Ajax moeten.

Toch wel grappig dat De Jong centraal staat op de foto in de topicopener.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

quote:HR
Toch wel grappig dat De Jong centraal staat op de foto in de topicopener.HR
Waarom? Siem is je man als het erom gaat zwaarwegende thuiswedstrijden te beslissen. Dit wordt er weer zo eentje.

Een thuiswedstrijd dus, een eendaagse in wielertermen, waar we beter en beter in worden. Waar de druk erop staat, het moet gebeuren en het dan ook gebeurt. Twente en PSV in de afgelopen seizoenen, Twente, City en PSV dit seizoen. Dat heeft De Boer aardig voor elkaar. En pik je aan bij je vorm van vlak voor winter, dan win je'm. Heb hier weinig twijfels over.
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

spelbos schreef:

Toch wel grappig dat De Jong centraal staat op de foto in de topicopener.
HR
Weet toch geregeld het doel te vinden tegen die gasten, dus waar jij nou de grap in ziet....

Instelling zoals tegen PSV thuis, vorm zoals tegen Utrecht uit, en het kan niet mis. Onmogelijk.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

129 schreef:

(...)

Weet toch geregeld het doel te vinden tegen die gasten, dus waar jij nou de grap in ziet....

Instelling zoals tegen PSV thuis, vorm zoals tegen Utrecht uit, en het kan niet mis. Onmogelijk.
HR
Ik vind het leuk omdat het meerendeel hier op het forum hem maar niets vindt.

Ik verwacht ook totaal geen problemen als we bliven spelen zoals de laatste tijd, alleen moet het voorin wel effectiever worden.
HR
HR

marnix92
Regelmatige invaller

Uit: Bilthoven
Vak: 422
Reg.: 18 juli 2010

Feyenoord was aan het begin van het seizoen erg goed, aan het eind iets minder en waren ze eigenlijk afhankelijk van een ingeving van Pelle. Tactiek is daar ook volledig op gebaseerd, de verdediging geeft een hoge, lange bal op hem (waardoor hij een stukje terug moet zakken) en hij speelt of een van de buitenspelers of een inkomende middenvelder in. Hier moet wat op worden verzonnen, lukt dat krijgt feyenoord vrijwel geen kans.

Zoals hierboven wordt aangegeven: als Ajax zijn niveau van de laatste wedstrijden voor de winterstop haalt, komt het makkelijk goed. Willem 2 was de enige slechte wedstrijd in een reeks van goede, 2x Groningen gedeklasseerd en Utrecht in de eerste helft weggespeelt (wat Twente en zeker PSV niet lukte). Gewoon het Ajax-spelletje spelen, bal rond laten gaan en wachten op de kans.
HR
HR

Hulk Hogan
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Lucas Biglia
Reg.: 19 april 2012

Deze wedstrijd mag geen probleem zijn, 2-0.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Vak: 422
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Waar we verzuimden (veel) goals te maken tegen Utrecht, Willem II, Groningen en Roda, moeten we dit keer gewoon knallen: 10-0
HR
HR

lvdk
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 8 januari 2011

Ik zie dat veel mensen zich hier wel heel erg rijk rekenen. De bal van Martins Indi op Pelle hoeft maar 1 keer goed te vallen in de 1e 10 minuten en je staat achter. Het wordt een beladen pot, maar kwalitatief gezien moet je winnen. Ik heb er zin in!
HRHR
HR

JohnDylan
Regelmatige invaller

Uit: Londen
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 13 mei 2007

lvdk schreef:

Ik zie dat veel mensen zich hier wel heel erg rijk rekenen. De bal van Martins Indi op Pelle hoeft maar 1 keer goed te vallen in de 1e 10 minuten en je staat achter. Het wordt een beladen pot, maar kwalitatief gezien moet je winnen. Ik heb er zin in!HR
Het is daarom ook slim als de aanvallers vroeg druk zetten op de verdediging van Feyenoord. De verdedigers moeten geen tijd krijgen om de bal goed op Pelle te mikken. Verder moet de verdediging van Ajax erg hoog spelen aangezien Pelle met zijn snelheid het dan moeilijk krijgt.
HR
HR

J0erry
International

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Verwacht een duidelijke overwinning; 3-0 of iets dergelijks. Wordt ook weer eens tijd tegen die gasten.
HR
HR

Fier Koen
Icoon

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2013 om 01:12:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

JohnDylan schreef:

(...) Verder moet de verdediging van Ajax erg hoog spelen aangezien Pelle met zijn snelheid het dan moeilijk krijgt.
HR
Pelle en snelheid ?!

Hahahaha !!!!
HR
HR

ibramovic
Idool

Reg.: 20 augustus 2003

Fier Koen schreef:

(...)

Pelle en snelheid ?!

Hahahaha !!!!
HR
Dat zegt hij dus ook. Hoog spelen. Als je dat doet tegen Feyenoord zijn ze vrijwel kansloos, omdat ze dan geen aansluiting bij de 16 kunnen vinden. Je zag ook in Rotterdam dat nadat Ajax terugzakte de problemen zich voordeden.

Druk uitoefenen en vastzetten op eigen helft die gasten.

3-0
HR
HR

aquanovio
Ballenjongen

Uit:
Reg.: 28 oktober 2010

Maar wel de gehele wedstrijd de druk erop houden en niet in hun spel laten komen.Dan win je deze wedstrijd makkelijk.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2013 om 12:09:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ibramovic schreef:

(...)

Dat zegt hij dus ook. Hoog spelen. Als je dat doet tegen Feyenoord zijn ze vrijwel kansloos, omdat ze dan geen aansluiting bij de 16 kunnen vinden. Je zag ook in Rotterdam dat nadat Ajax terugzakte de problemen zich voordeden.

Druk uitoefenen en vastzetten op eigen helft die gasten.

3-0
HR
Inderdaad, had Ajax niet zo ingekakt, was het gewoon 1-3 of zo geworden, of 1-2 gebleven. Ajax moet thuis gewoon winnen van Feyenoord, ook al heeft Feyenoord een zekere Pelle in de gelederen.
HR
HR

paulis
Talent

Reg.: 9 februari 2010

Hoop dat de sfeer ook weer eens een beetje wordt zoals het hoort te zijn tegen 010... oorlog

Scheelt natuurlijk wel dat er helaas geen uitpubliek bij is, maar lijkt wel of er de afgelopen jaren meer haat en nijd is tegen psv dan tegen de ******s
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2013 om 16:22:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

paulis schreef:

Hoop dat de sfeer ook weer eens een beetje wordt zoals het hoort te zijn tegen 010... oorlog

Scheelt natuurlijk wel dat er helaas geen uitpubliek bij is, maar lijkt wel of er de afgelopen jaren meer haat en nijd is tegen psv dan tegen de ******s
HR
Feyenoord was ook niet tot nauwelijks een concurrent meet te noemen;) PSV daarin tegen heeft toch aardig wat titels voor onze neus weggekaapt de laatste jaren:) Haat en nijd keur ik verder af trouwens, ik beperk me liever tot de sportieve rivaliteit tegen elkaar.
HR
HR

CrAFCAzy
Talent

Reg.: 2 mei 2012

Haat en nijd tegen PSV is er wat mij betreft echt wel. Worden mij veel te arrogant, boeren uit lampenstad.
Jegens feyenoord is dat weer veel minder, wat mij betreft. Ondanks aartsvijanden, hebben ze wel mijn symphatie, door de wijze waarop de club gerund wordt.

Ontopic: We maken die gasten weer eens ouderswets af. Het kwaliteitsverschil wordt zichtbaar. Feyenoord bijt in de eerste 20 minuten stevig van zich af, sterk/vuil/fysiek spel van hun kant te verwachten. Daarna krijgt Ajax meer grip en komt, wellicht, terug van een 0-1 achterstand, tot 3-1. Als de spitsen hun dag hebben en ajax de flow en de wil heeft: 4-1.
HR
HR

Dreft
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 29 december 2012

Jullie zijn nogal zeker van je zaak. Hahaha. Denk dat het 1-1 wordt.

paulis schreef:

HR
Dat geld andersom misschien ook wel. Ik denk dat de meeste Feyenoorders puntje bij paaltje meer respect hebben voor Ajax dan voor de Philips Subsidie Vereniging. Maar toch... Jullie gaar eraan. :B
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Dreft schreef:

(...)

Dat geld andersom misschien ook wel. Ik denk dat de meeste Feyenoorders puntje bij paaltje meer respect hebben voor Ajax dan voor de Philips Subsidie Vereniging. Maar toch... Jullie gaar eraan. :B
HR
Stop er maar mee joh, schiet niet op. Daarbij boeit het niemand wat jij denkt, met je gaar eraan. :P
HR
HR

tackle
Regelmatige invaller

Uit: Heerlen
Reg.: 19 maart 2003

Dreft schreef:

(...)

HR
Gaan we een kookwedstrijd houden dan met jullie gaar eraan.
Blijf liever op je iegen forum tussen je helden vriendjes die niet genoeg kunnen krijgen van coke snuiven en zich lam zuipen en vervolgens als een randdebiel gedragen. Laat me raden jij zit/staat natuurlijk ook in vak-SS.

Ajax gaat dit makkelijk winnen, want binnen een mum van tijd spelen we tegen 9 man met de aangescherpte regels. Buiten dat overigens winnen wij ook wel.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Ajax - Feyenoord

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,6% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!