Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 06:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Roda JC - Ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 »

HR

Saviola
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2004

Gelukkig zorgt de routine van Poulsen er voor dat de counter er continu uit gehaald wordt.......Prima weggedoken daar bij die lange bal op Nemeth.
HR
HR

knetterspetter
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 februari 2012

wat the fuck is dit... :\(
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Denk dat het einde van de Boer (hopelijk) echt nabij is, is het niet na deze wedstrijd dan binnen paar weken.
HR
HR
Eerlijk is eerlijk, Ajax speelt niet slecht. Blind en Poulsen wel.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

quote:HR
Gallery Play schreef:

Eerlijk is eerlijk, Ajax speelt niet slecht. Blind en Poulsen wel.
HR
Klopt. En daarmee valt of staat dit fragiele elftal natuurlijk wel.
HR
HR

Swampman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 augustus 2003

Marcelo Bielsa schreef:

Denk dat het einde van de Boer (hopelijk) echt nabij is, is het niet na deze wedstrijd dan binnen paar weken.
HR
Ja, want het wegsturen van trainers heeft de laatste 10 jaar echt veel opgeleverd. :denk
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Swampman schreef:

(...)

Ja, want het wegsturen van trainers heeft de laatste 10 jaar echt veel opgeleverd. :denk
HR
Aanblijven wel? :denk
HR
HR

adeb
Talent

Reg.: 12 augustus 2012

Swampman schreef:

(...)

HR
Daarom mag je wekelijks blijven falen.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Marcelo Bielsa schreef:

HR
Ja, want de Boer is het probleem. Hou toch op. Accepteer nu eens dat we er op dit moment geen flikker vna kunnen en dat De Boer het met deze groep moet doen. Check de bank, die kan er ook niks van. Als de A jeugd en Jong zo geweldig waren zaten die er allang bij. Ajax heeft niet de kwaliteit om het spel te spelen wat De Boer wil zien.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Frankie de missing link schreef:

(...)

Ja, want de Boer is het probleem. Hou toch op. Accepteer nu eens dat we er op dit moment geen flikker vna kunnen en dat De Boer het met deze groep moet doen. Check de bank, die kan er ook niks van. Als de A jeugd en Jong zo geweldig waren zaten die er allang bij. Ajax heeft niet de kwaliteit om het spel te spelen wat De Boer wil zien.
HR
Wie is er verantwoordelijk voor het samenstellen van het eftal? wie moet er voor zorgen dat deze spelers beter gaan spelen?

Juist. :denk
HR
HR

knetterspetter
Veelbelovend talent

Reg.: 18 februari 2012

wat kan frank hier aan doen dan? Blind was de ebste man bij Ajax de laaste weken maar faalt plots, heeft frank een glazen bol ofzo dan?

Hij zet de jeugd er nu toch in?

We spelen nu toch gewoon goed?

gewoon pech hoor deze achterstand
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

adeb
Talent

(...)

HR
Frank heeft een karrenvracht spelers binnen gehaald, dus dat ze er niks van kunnen is volledig aan Frank te wijten. Frank is verantwoordelijk.
HRHR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Wie is er verantwoordelijk voor het samenstellen van het eftal? wie moet er voor zorgen dat deze spelers beter gaan spelen?

Juist. :denk
HR
Niemand die er nu zit is verantwoordelijk voor het falende scoutingapparaat, jeugdopleiding en financieen.
HR
HR

transfer
Regelmatige invaller

Uit: Stockholm
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 30 mei 2005

is zolang geleden dat er bij Ajax een Ajax-spits rondliep dat je bijna vergat wat hij ook alweer moest kunnen. Maar volgens mij loopt er wel weer eentje rond. Van wat die in deze wedstrijd laat zien, is dit echt een verademing.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

(...)

Niemand die er nu zit is verantwoordelijk voor het falende scoutingapparaat, jeugdopleiding en financieen.
HR
De spelers die er nu staan is F. de Boer verantwoordeljk voor, hij maakt toch de opstellingen, hij haalt middelmoot als Poulsen en Moisander? en ook de Boerrigter?
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

adeb schreef:

(...)

Frank heeft een karrenvracht spelers binnen gehaald, dus dat ze er niks van kunnen is volledig aan Frank te wijten. Frank is verantwoordelijk.
HR
Ik zal echt niet beweren dat het allemaal super is geweest. Maar ik zie geen alternatieven die er meer dan 5 jaar willen gaan zitten. Ga er lekker elders Chelsea 2 van maken (en dat zeg ik als iemand met een zwak voor die club)
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

De spelers die er nu staan is F. de Boer verantwoordeljk voor, hij maakt toch de opstellingen, hij haalt middelmoot als Poulsen en Moisander? en ook de Boerrigter?
HR
Alleen al om het feit dat je Poulsen opstelt moet je op staande voet ontslagen worden.

Moisander ook een geweldige opbouwer waarvoor die mede gehaald is, wat een topper voor 4 miljoen.
HR
HR

Swampman
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 augustus 2003

Denken mensen nu werkelijk dat een andere trainer zoveel meer uit deze selectie dan halen dan De Boer. Je bent zo goed als je materiaal en na het vertrek van Vertonghen, Anita en Van der Wiel hebben we gewoon een jas uitgedaan.

Wat betreft de wedstrijd, Ajax speelt zeker niet slecht dit eerste half uur en had eigenlijk al voor moeten staan.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Swampman schreef:

Denken mensen nu werkelijk dat een andere trainer zoveel meer uit deze selectie dan halen dan De Boer.
HR
Ja. Die stelt Boerrigter, Poulsen en De Jong niet op. Ook al speelt De Jong vandaag sterk.
HR
HR

Deus ex Machina
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 juni 2012

Verslapen. Zet hem net aan, 1-0 Roda. Ja dag, ik ga mooi niet verder kijken. Belachelijk. Wat is er godver de godver aan de hand? Ajax is een beetje als mijn vriendin. Zij is heel mooi maar wordt steeds dikker en dikker en op een gegeven moment moet je er afscheid van nemen, maar dat kan je niet. Het wordt vervelender en vervelender en je wordt stapelgek.

Het is niet leuk meer, pure middelmaat. Het is echt niet leuk meer. Ik stop met kijken. Dat zeg ik dan wel maar dat doe ik niet omdat ik het niet kan. Het is een hel als supporter zijnde en ik hoop dat die oud (wereld)-voetballers bij Ajax dat is gaan begrijpen. Jeugd houd je toch niet vast, laat het geld maar rollen. In de winter Maher en de hele reutemeteut halen anders haal ik mijn witte zak doekje tevoorschijn. Godver.

Fijne wedstrijd verder, ik ga videobanden uit 95 bekijken. Doei.
HR
HR

Quido
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

Defensief (op elk vlak) is het echt zo ontzettend slecht. Elke keer als de tegenstander over de middenlijn komt dit seizoen, is de kans op een tegendoelpunt zo'n 80 procent. Die cornervariant met Boerrigter is ook om te huilen.
HR
HR

adeb
Talent

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Alleen al om het feit dat je Poulsen opstelt moet je op staande voet ontslagen worden.

Moisander ook een geweldige opbouwer waarvoor die mede gehaald is, wat een topper voor 4 miljoen.
HR
Ja, en als je Poulsen en Enoh tegelijk opstelt wat dan?

Oja, Moisander heeft toch nog meer gekost dan 4 miljoen? Nee maar Denswil komt tekort omdat hij Bony niet in de tang had, dan liever een falende miljoenen aankoop.
HR
HR

Fier Koen
Icoon

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Dit soort wedstrijden, waarin je sterker bent maar waar de bal er dus niet in gaat, geven mij altijd een zeer onbehaaglijk gevoel.

Die leveren nl. zelden punten op ...
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Ik snap echt niet dat de mensen De Jong goed vinden spelen, vetragende factor, staat bijna nooit op het middenveld en als die er staat heeft ie de kwaliteit niet om het spel naar voren te verleggen.

Eriksen, Fischer en Hoesen zijn de enige die willen voetballen vandaag, en Eriksen is el solo op het middenveld.

Leuk ook om te zien hoe Aldeweireld en Moisander elkaar constant de bal toespelen, ga jij maar naar voren, nee jij, nee ga jij nou, nee ga jij maar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Eredivisie] Roda JC - Ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,3% dat Liverpool FC wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!