Ajax Netwerk
dinsdag 25 juli 2017 - 00:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [KNVB-beker] Ajax - AZ

HR

Deze topic is open en bestaat uit 89 pagina's: « 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 89 »

HR

ajax71727395 Rode kaart: waarschuwing
Bankzitter

Vak: 421
Droomaankoop: -
Reg.: 13 maart 2008

quote:HR
Quattroporte schreef:

Stelletje zuurpruimen hier. Is er eens een creatief idee, wordt he zo dommig afgeschoten door velen hier. Teurig. Discriminatie...misschien moeten degenen die dat roepen zich eens in dat begrip verdiepen.
HR
:D Het is pure discriminatie en DIEFSTAL. Ik heb betaald voor die wedstrijd en dan kan er niet iemand anders van mijn geld genieten. Als ik naar de rechter ga wordt ik op 100% zeker in het gelijk gesteld en zal Ajax mij toe moeten laten in het stadion!!
HR
HR

Quattroporte
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

ajax71727395 schreef:

(...)

:D Het is pure discriminatie en DIEFSTAL. Ik heb betaald voor die wedstrijd en dan kan er niet iemand anders van mijn geld genieten. Als ik naar de rechter ga wordt ik op 100% zeker in het gelijk gesteld en zal Ajax mij toe moeten laten in het stadion!!
HR
Dat denk jij werkelijk. Nou, succes. Ajax en de Arena hoeven helemaal niemand tot te laten. Zij hebben huisrecht. Net zoals jij in je eigen huis. Veel plezier dus.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ze hoeven ons ook niet toe te laten, heb je gelijk in. Echter is er wel een koopovereenkomst ontstaan op het moment dat ik een toegangsbewijs kocht. De koopovereenkomst bevat:

Minimaal 90 minuten voetbal (de minimale lengte van het evenement) Ajax-az in de 4e ronde van de KNVB Beker. Locatie was in eerste instantie de Amsterdam ArenA, maar is volgens mij niet binend bij een koopovereenkomst.

Juridisch gezien staan wij in ons gelijk!

Redelijkerwijs ga je akkoord met de wedstrijd zonder publiek, maar dan is Ajax ons gewoon geld verschuldigd. Lijkt me logisch.
HR
HR

Bankzitter

Quattroporte schreef:

(...)

Dat denk jij werkelijk. Nou, succes. Ajax en de Arena hoeven helemaal niemand tot te laten. Zij hebben huisrecht. Net zoals jij in je eigen huis. Veel plezier dus.
HR
Ik heb betaald voor de huur van mijn zitplaats. Daar dien ik van mijn ´product´ te kunnen genieten. Dan kan er wetstechnisch gewoon niemand op mijn plek zitten want ik heb die plek gehuurd en daar de volle huursom voor betaald. Nogmaals, 100% zeker dat ik bij de rechter in het gelijk gesteld zou worden.
HR
HR

dubbel2010
Lid 2de elftal

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Kijk jij bent er mee eens, heel goed maar volgens de wet is dit pure dicriminatie.

Hoe piep jij als er een regel komt dat iedereen die niet blank is niet toegelaten word?

Buiten dit alles, Ajax doet weer eens geen klote voor haar supporters. Pak dan die corrupte kut KNVB aan als club, laat zien dat je je supporters serieus neemt. Word jij niet misselijk van personen als Sturkenboom die alleen voor eigen eer en glorie daar zit?
HR
HR

Quattroporte
Legende

ajax71727395 schreef:

(...)

Ik heb betaald voor de huur van mijn zitplaats. Daar dien ik van mijn ´product´ te kunnen genieten. Dan kan er wetstechnisch gewoon niemand op mijn plek zitten want ik heb die plek gehuurd en daar de volle huursom voor betaald. Nogmaals, 100% zeker dat ik bij de rechter in het gelijk gesteld zou worden.
HR
Het is een andere wedstrijd jongen. Je vergist je echt enorm. Ga het nou gewoon proberen, zou ik zeggen. Wordt lachen.

dubbel2010 schreef:

(...)

Kijk jij bent er mee eens, heel goed maar volgens de wet is dit pure dicriminatie.

Hoe piep jij als er een regel komt dat iedereen die niet blank is niet toegelaten word?

HR
Nee, het is geen discriminatie. Iemand die huisrecht heeft mag gewoon bepalen wie hij binnenlaat (bijvoorbeeld op leeftijd in clubs..ook discriminatie ?). Het mag alleen niet een ongerechtvaardigd onderscheid zijn, maar daar is hier geen sprake van gezien het verbod van de KNVB. Mag jij ook meespelen met vrouwenvoetbal ? Etc etc. Echt, verdiep je eens in het begrip.

En dat blank cq niet blank is er echt met de haren bijgesleept en heeft er geen bal mee te maken.

Maar wat is je punt eigenlijk ? Wij mogen toch niet naar binnen. Dan zij ook niet ? Kinderachtig.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 5 januari 2012 20:33:15).]
HR
HR

Bankzitter

Quattroporte schreef:

(...)

Het is een andere wedstrijd jongen. Je vergist je echt enorm. Ga het nou gewoon proberen, zou ik zeggen. Wordt lachen.
HR
Jongen? Ik heb niet bij je in de klas gezeten. ik heb toevallig rechten gestudeerd dus wat lul je man?

Ik zal het letterlijke wetsartikel waarop dit van toepassing is zsm posten. Ajax gaat met deze actie volledig voor gaas als ze het geld niet terugbetalen aan de oorspronkelijke bezoekers van Ajax-AZ. Zolang dat niet gedaan is kan er wettelijk niemand anders het stadion in voor deze wedstrijd.

[Dit bericht is veranderd door ajax71727395 (op 5 januari 2012 20:34:04).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

ajax71727395 schreef:

(...)

Jongen? Ik heb niet bij je in de klas gezeten. ik heb toevallig rechten gestudeerd dus wat lul je man?
HR
Ik ook jongen. Dus dat is mooi. Kunnen we in vaktaal spreken. Geef me dan eens aan waar jij je vordering op baseert. En betrek daar dus de regels omtrent het organiseren van sportwedstrijden, het huisrecht van Ajax, de regels over discriminatie etc bij. En bedenk dat het dus een andere wedstrijd is, niet het uitspelen van de 1e.

ajax71727395 schreef:

(...)

Ik zal het letterlijke wetsartikel waarop dit van toepassing is zsm posten. Ajax gaat met deze actie volledig voor gaas als ze het geld niet terugbetalen aan de oorspronkelijke bezoekers van Ajax-AZ. Zolang dat niet gedaan is kan er wettelijk niemand anders het stadion in voor deze wedstrijd.
HR
Graag. Ben echt benieuwd. Wetsartikel nog wel. En dat het een andere wedstrijd is, daar al aan gedacht ? Maar laat me graag overtuigen.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 5 januari 2012 20:37:32).]
HR
HR

Bankzitter

Quattroporte schreef:

(...)

Graag. Ben echt benieuwd. Wetsartikel nog wel. En dat het een andere wedstrijd is, daar al aan gedacht ? Maar laat me graag overtuigen.
HR
Het is geen andere wedstrijd. Het gaat om de wedstrijd Ajax-AZ in de vierde ronde van de KNVB beker. Voor die wedstrijd hebben wij betaald. Zolang ajax de entreeprijs niet terugbetaalt is het niemand anders geoorloofd op mijn ´gehuurde´ plek plaats te nemen voor deze wedstrijd. Ik heb mij door het betalen van mijn stoel het recht verworven om deze wedstrijd vanaf mijn stoel te bekijken.
HR
HR

ajax_michael
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 april 2008

ajax71727395 schreef:

(...)

Het is geen andere wedstrijd. Het gaat om de wedstrijd Ajax-AZ in de vierde ronde van de KNVB beker. Voor die wedstrijd hebben wij betaald. Zolang ajax de entreeprijs niet terugbetaalt is het niemand anders geoorloofd op mijn ´gehuurde´ plek plaats te nemen voor deze wedstrijd. Ik heb mij door het betalen van mijn stoel het recht verworven om deze wedstrijd vanaf mijn stoel te bekijken.
HR
Ik heb geen rechten gestudeerd maar dit klinkt wel heel logisch en zou het meest eerlijke zijn :)
HR
HR

kalimyst
Veelbelovend talent

Vak: 126
Reg.: 4 juli 2006

De directie van Ajax prijst zich gelukkig dat ze slechts een boete hebben gekregen van €10.000,-, terwijl zij zelf zwaar in gebreke zijn gebleven. Dat er één supporter zomaar het veld op kan rennen, terwijl je maar één tribune in de gaten hoeft te houden is amateuristisch ten top. Dit valt niemand van de supporters (ja, op eentje na dan) te verwijten. Gaat het om een aanzienlijke groep supporters, dan kan Ajax het gooien op overmacht en ligt het voor de hand dat de alle supporters worden gestraft voor het gedeelte dat zich misdraagt. In dit geval echter niet.

De hele strafmaat stinkt daarom aan alle kanten! Een boete van 10K? Laat me niet lachen. Dat is echt schandalig weinig. Maar dit zal wel onderdeel geweest zijn van het bobo-overleg tussen Ajax en KNVB. De KNVB wilde om geen gezichtsverlies te lijden bij moralistisch Nederland een hard statement maken tegen supporters die zo over de schreef gaan. Daarom moest de wedstrijd zonder publiek gespeeld worden. De directie van Ajax wilde voornamelijk geen geldstraf en het komt ze bovendien dondersgoed uit dat de wedstrijd zonder publiek wordt gespeeld. Het onderzoek naar wie er allemaal al kaarten hadden is een vervelende klus die je liever niet doet. Als je al vijf keer moet mailen en drie keer moet bellen naar supporterszaken voor ze een emailadres aanpassen in hun systeem, moet je je voorstellen wat een ramp dat wordt als ze 10.000 internetbestellingen moeten gaan checken...

Dus in ruil voor een lage boete heeft Ajax zijn supporters verloochend. Bij een eventueel beroep kreeg Ajax de garantie van de KNVB dat deze boete echt pijn zou gaan doen in de portemonnee en daarom werd van beroep afgezien. Ajax had echter meteen de hand in eigen boezem moeten steken en bij de KNVB moeten aangeven dat zij en zij alleen verantwoordelijk zijn voor de gebeurtenissen op 21-12-'11. Zij hadden hun eigen supporters uit de wind moeten houden. In plaats daarvan zijn de supporters eerst als melkkoe en daarna als zondebok gebruikt.

Nu lijkt Ajax een handreiking te willen doen door toch nog een poging te wagen om de wedstrijd met supporters te spelen. Maar 70% van de seizoenskaarthouders is man en boven de twaalf jaar. Dientengevolge slaat de handreiking helemaal nergens op. Ajax probeert op een laffe manier te verbloemen dat ze het grootste gedeelte van de achterban in de steek hebben gelaten. Ajax discrimineert nu openlijk zonder dat hiervoor reële gronden worden aangedragen.

De KNVB vindt het natuurlijk allang best, want voor de KNVB is voetbal een feest. Lekker een dagje uit met de kids, zonder veel gezeik en emotie. Als de fanshop maar wordt leeggekocht... Mannen die bier drinken, hun clubliefde afmeten aan hun emoties in plaats van hun merchandiseaankopen en zichzelf soms laten meeslepen in de hitte van een wedstrijd kunnen ze missen als kiespijn.

Conclusie: De commercie en de bobo's hebben wederom gezegevierd. Beste oplossing voor de KNVB, beste voor Ajax N.V. en een hoop goodwill gekweekt bij moraalridders zoals Jack van Gelder. Verliezers: De supporters die Ajax overal en altijd volgen. Maar ja, de liefde van deze groep zit namelijk zo diep dat ze jarenlang wanbeleid, slechte prestaties en verbanningen toch wel slikken. Gelukkig zijn zij ook bereid om te vechten (figuurlijk gesproken) voor hun clubliefde en zorgen ervoor dat Ajax naast één groot commercieel luchtkasteel ook nog over een ziel beschikt.

Iedereen die dit dus een 'ludieke oplossing' of 'een leuk initiatief' vindt mist mijns inziens volledig het punt. Maar ja, da's mijn bescheiden mening...

[Dit bericht is veranderd door kalimyst (op 5 januari 2012 20:58:16).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

ajax71727395 schreef:

(...)

HR
Ik wacht op je wetsartikel.

En neem bij je analyse ook nog even de KNVB Standaardvoorwaarden die hierop van toepassing zijn mee.

kalimyst schreef:

Iedereen die dit dus een 'ludieke oplossing' of 'een leuk initiatief' vindt mist mijns inziens volledig het punt. Maar ja, da's mijn bescheiden mening...
HR
Ik heb denk ik herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat mijn instemming met dit plan volledig los staat van de compensatie die Ajax zijn supporters moet verschaffen en het feit dat de straf onterecht is. Maar dat zijn nu eenmaal feiten, en uitgaande van die feiten en dus het gegeven dat het een wedstrijd zonder publiek zou zijn, vind ik die actie leuk en ludiek. En dus mis ik het punt helemaal niet. Het zijn gewoon twee zaken.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 5 januari 2012 21:26:51).]
HR
HR

El Mas Mejor
Jeugdspeler

Vak: 428
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 2 september 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Nee, het is geen discriminatie. Iemand die huisrecht heeft mag gewoon bepalen wie hij binnenlaat (bijvoorbeeld op leeftijd in clubs..ook discriminatie ?). Het mag alleen niet een ongerechtvaardigd onderscheid zijn, maar daar is hier geen sprake van gezien het verbod van de KNVB. Mag jij ook meespelen met vrouwenvoetbal ? Etc etc. Echt, verdiep je eens in het begrip.

En dat blank cq niet blank is er echt met de haren bijgesleept en heeft er geen bal mee te maken.

Maar wat is je punt eigenlijk ? Wij mogen toch niet naar binnen. Dan zij ook niet ? Kinderachtig.
HR
Wat heeft het er dan mee te maken dat ik niet naar binnen mag omdat ik toevallig een man ben? Blank / niet blank is net zo onzinnig als man / vrouw
HRHR
HR

Mijn club AFC Ajax
Icoon

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

El Mas Mejor schreef:

(...)

Wat heeft het er dan mee te maken dat ik niet naar binnen mag omdat ik toevallig een man ben? Blank / niet blank is net zo onzinnig als man / vrouw
HR
Misschien kom je wel binnen als je je verkleed als vrouw. Als dit goed gebeurd is er wel degelijk een kans om binnen te komen....

Maar goed ik vind het belachelijk wat er wordt gedaan. Dit is pure discriminatie. Waarom komt Ajax hier mee terwijl ze wel meteen de gevolgen accepteren: WQedstrijd over spelen zonder publiek??? Dit slaat nergens op. Het wordt echt tijd dat er fatsoenlijke Directieleden komen die op komen voor de supporters en gaan inzien dat de klant koning is en niet ene inteelt clubje van de KNVB (of de inteelt club van de vereniging Ajax).
HR
HR

keeskoi
Idool

Uit: lelystad
Vak: -
Reg.: 23 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 22:18:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeskoi@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ajax71727395 schreef:

(...)

HR
Out your money where your mouth is.
Span een zaak aan en je zult zien dat je vordering afgewezen wordt.
Ik daag je uit, span een zaak aan.
Of hou anders je mond hier.
KNVB voorschriften zijn lijdend.
Al geef ik je gelijk dat je(onze) club Ajax voor de zoveelste keer schijt heeft aan zijn supps.
HR
HR

kalimyst
Veelbelovend talent

keeskoi schreef:

(...)
HR
Hoewel je waarschijnlijk wat anders probeert te zeggen dan wat er geschreven staat, dekt je zin de inhoud nu misschien nog wel beter.

Quattroporte schreef:

(...)

Ik heb denk ik herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat mijn instemming met dit plan volledig los staat van de compensatie die Ajax zijn supporters moet verschaffen en het feit dat de straf onterecht is. Maar dat zijn nu eenmaal feiten, en uitgaande van die feiten en dus het gegeven dat het een wedstrijd zonder publiek zou zijn, vind ik die actie leuk en ludiek. En dus mis ik het punt helemaal niet. Het zijn gewoon twee zaken.
HR
Het punt is dat Ajax een groot deel van zijn trouwe achterban in de kou laat staan. Waarom zou Ajax niet als ludiek alternatief alle seizoenskaarthouders gratis naar binnen kunnen laten? Waarom vrouwen en kinderen? Leg me dat eens uit... Geef me één goede reden waarom we niet alle joden in Nederland gratis naar deze wedstrijd zouden laten gaan? Zij hebben immers al zoveel rottigheid met Ajax gehad, is dat geen mooi alternatief? Of zwervers, die hebben immers nooit een kans om Ajax te zien? Er is simpelweg geen enkele grond waarop dit besluit te rechtvaardigen valt, leuk alternatief of niet

[Dit bericht is veranderd door kalimyst (op 5 januari 2012 22:45:28).]
HR
HR

dubbel2010
Lid 2de elftal

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Nee beste man, als je de les wil lezen moet je het wel goed doen. Verdiep je in de feiten. Dat de wedstrijd zonder publiek gespeeld moest worden was omdat er een veiligheidsrisico is volgens de Knvb, niet omdat er een wedstrijd zonder publiek gespeeld moest worden. Dus in dit geval is het dus pure discriminatie.
Maar verdraai het zoals je wilt.

Je laatste zin reageer ik niet eens op.
HR
HR

Skywalker
Idool

Uit: Dagobah
Reg.: 27 juli 2000

Quattroporte heeft gewoon gelijk. Wat Ajax nu doet is verre van discriminatie in juridische zin.
HR
HR

kalimyst
Veelbelovend talent

En in morele zin?
HR
HR

Skywalker
Idool

Uit: Dagobah
Reg.: 27 juli 2000

Daar kan je over praten. Laat onverlet dat Ajax gewoon doet wat het kan en mag doen.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Skywalker schreef:

Daar kan je over praten. Laat onverlet dat Ajax gewoon doet wat het kan en mag doen.
HR
En de KNVB ook. Voor degenen die denken dat juridische actie zinvol is raad ik ik dus aan de Standaardvoorwaarden van de KNVB die op de ticketverkoop van toepassing zijn er bij te pakken. Artikel 4.2.

kalimyst schreef:

(...)

Waarom zou Ajax niet als ludiek alternatief alle seizoenskaarthouders gratis naar binnen kunnen laten? Waarom vrouwen en kinderen? Leg me dat eens uit...
HR
Hoe moeilijk is het ? Omdat de KNVB alleen dat eventueel toe zal staan, gezien het precedent in Turkije. Alle andere alternatieven zijn natuurlijk volkomen kansloos.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 5 januari 2012 23:02:59).]
HR
HR

kalimyst
Veelbelovend talent

Quattroporte schreef:

(...)

Hoe moeilijk is het ? Omdat de KNVB alleen dat eventueel toe zal staan, gezien het precedent in Turkije. Alle andere alternatieven zijn natuurlijk volkomen kansloos.
HR
Het bieden van een alternatief terwijl er geen alternatief hoort te zijn, dat vind ik kansloos. Ajax hoort m.i. dan principieel te handelen. "Wij staan voor alle supporters en ondanks dat jullie (KNVB ) dan misschien onderscheid maken, doen wij dat niet." Dit schept weer een precedent voor vervolgwedstrijden. Fakkeltje op 410? Wedstrijd erna kids op 410. Wat getouwtrek op Zuid? Tribune twee wedstrijden bevolken met vrouwen. En de KNVB kan en mag alles, kijk maar naar hun reglement.

En als we het toch over precedenten en de KNVB hebben, kan dus elke club straks ongestraft van het veld lopen, gezien het precendent van Ajax - AZ? Elke situatie is toch echt anders. Weet je waarom die gasten van Fener werden verbannen? Omdat er een idioot probeerde de keeper te schoppen? Of was het misschien een volledige pitchinvasion van 15.000 fanatiekelingen, gepaard gaande met geweld en vandalisme? Omdat een middel helpt tegen een erge ziekte wil dat niet zeggen dat het ook helpt tegen een lichte hoofdpijn...

[Dit bericht is veranderd door kalimyst (op 5 januari 2012 23:15:42).]
HR
HR

Bankzitter

keeskoi schreef:

(...)
Out your money where your mouth is.
Span een zaak aan en je zult zien dat je vordering afgewezen wordt.
Ik daag je uit, span een zaak aan.
Of hou anders je mond hier.
Al geef ik je gelijk dat je(onze) club Ajax voor de zoveelste keer schijt heeft aan zijn supps.
HR
:D :D :D KNVB voorschriften letterlijk boven de Wet?? Hahahaha

@Quattronogwattes, ik bedank
God op mijn blote knieen als jij nooit afstudeer!!

[Dit bericht is veranderd door ajax71727395 (op 6 januari 2012 00:32:29).]
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

Ja, de knvb staat boven de wet. In hun eigen huis tenminste. Zodra je een kaartje koopt onderteken je gelijk hun voorwaarden. Ik heb niet alle voorwaarden gelezen. Ik ben gestopt toen ik zag staan: "de knvb en de club mogen ten alle tijde eenzijdig de voorwaarden veranderen" Je kan al lang niet meer gewoon naar het stadion. Stadionverboden van de knvb en je club worden letterlijk willekeurig opgelegd. Komt geen onafhankelijke instantie aan te pas. Maar ik begrijp van de posters die er wel verstand van hebben dat dit dus rechtsgeldig is en mag.

Maar waarom zeggen ze niet gewoon iedereen mag er in, behalve als je Wesley heet?
HR
HR

sanderhag123
Basisspeler

Reg.: 20 januari 2011

ajax71727395 schreef:

(...)

HR
Als ik mij de situatie in Turkije goed herinner, waar alleen vrouwen en kinderen aanwezig waren, werd er geen geld gevraagd voor de toegang van deze bezoekers. Dan zou het in principe niet uitmaken of Ajax wel of niet weigert het geld terug te betalen aangezien ze het niet 2x verkopen. Het is in ieder geval onzin om te beweren dat niemand het stadion in kan, je zou kunnen beargumenteren dat ze geen kaartjes mogen verkopen maar zelfs dat lijkt mij discutabel.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 89 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [KNVB-beker] Ajax - AZ

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!