Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Wedstrijden en trainingen
[Voorbeschouwing] Terugwedstrijd Finale Play Offs - Ajax - Fc Twente
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Poster
Topic: [Voorbeschouwing] Terugwedstrijd Finale Play Offs - Ajax - Fc Twente 
Asjbakkie

Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 mei 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 14:12:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=55980&etitel=czo0ODoiS29zdGVyIHZvbGdlbmQgc2Vpem9lbiBhYW4gZGUgc2xhZyBiaWogRkMgVHdlbnRlIjs=
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
3r1k
Ballenjongen

Uit: Oostwoud
Vak: -
Reg.: 8 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:14:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Asjbakkie schreef:

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=55980&etitel=czo0ODoiS29zdGVyIHZvbGdlbmQgc2Vpem9lbiBhYW4gZGUgc2xhZyBiaWogRkMgVHdlbnRlIjs=

Quote dan even het bericht ipv de link.
En wat vind je er zelf van?

Maar ben benieuwd of het waar is. Beide clubs gaan het nu echt nog niet naar buiten brengen.

Maar als het zo is:
Ik vind het wel leuk voor Koster. Beter dan assistent bij PSV. Al zal het wel moeilijk voor hem worden, want zullen wel wat bepalende spelers vertrekken.

[Dit bericht is veranderd door 3r1k (op 15 mei 2008 14:15:38).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FRANKO318
Veelbelovend talent

Uit: EDE
Reg.: 2 april 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 14:16:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker dan net zo voor de wedstrijd tegen FcTwente. Als ik in het bestuur zat dan had ik die koster op non-actief gestelt. Volgens mij komt hij met de meest rare opstelling:

---Gentenaar--
--silva-kuffour--heitinga--slijngard--
--kennedy--donald---vdheijden
--luque---hunt---leo
 Help mods!
Pool: 1261e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.453,6VoVo: 1057e / 1564e / 1067eOpstelling: 4-3-3
3r1k
Ballenjongen

Gepost op 15 mei 2008 om 14:19:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is kans dat dit gewoon een grote roddel is.
Beetje de sfeer oppeppen naar zondag toe. En Koster zal heus wel zo'n man zijn dat hij niet Ajax expres verzwakt zodat ze 'nieuwe' club vCL gaat spelen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BeeJay
Veelbelovend talent

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 14:44:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet niet hoe het komt maar begin er een hard hoofd in te krijgen voor a.s. zondag.
Het vertoonde spel in de tweede helft van de eerste ontmoeting. Het ontbreken van enkele belangrijke spelers in de verdediging door blesures en schorsingen (Vermaelen, Emanuelson, Vertonghen). Het ontbreken van enkele belangrijke spelers in de voorhoede door mot met Koster (Luque, Leonardo). Klaas die de hele plee-offs al droog staat. Dat tegenover een goed voetballend Twente dat duidelijk gemotiveerd is en er alles voor geeft.
Hoop dat onze jongens tot het bot gemotiveerd zijn zondag en zich met hun hele ziel en zaligheid de wedstrijd instorten zonder over het randje te gaan. De enige manier mijns inziens om deze wedstrijd tot een goed einde te brengen.
 Help mods!
Pool: 1126e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2361e / 2087e / 1963eOpstelling: 4-3-3
The Hunter
Talent

Reg.: 19 december 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 14:52:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dacht niet dat ik het ooit zou neertypen, maar ik denk dat we kansloos zijn a.s. zondag. Er zit nog steeds een bodempje in de gifbeker waardoor die nog niet leeg is.

Maar aan de andere kant zullen de reacties hier zondagavond wel zo zijn dat het toch beter is dat we geen voorronde van de CL hoeven te spelen aangezien de nederlandse afgevaardigde een zware tegenstander zal krijgen (Barca? Milan?) en wat moeten wij nu aan het begin van volgend seizoen tegen zo'n tegenstander. Dan beginnen we (voor de 3e keer op een rij) al met een kutgevoel omdat we wederom uitgeschakeld zijn in de voorronde.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.449,9VoVo: -Opstelling: -
harrywijnschenk
Lid 2de elftal

Reg.: 5 maart 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:54:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch grappig, eerst vind iedereen Emanuelson de natste krant van Nederland en nu wordt ie gemist achterin.

Ik zou met Colin en Kuffour beginnen, Colin heeft dit seizoen vaker linksback gespeeld, Kuffour kan z'n laatste kunstje in de Arena vertonen:

Stekelenburg Silva, Heitinga, Kuffour, Colin, Gabri, Perez, Davids, Lindgren, Huntelaar en Suarez

Zoiets zal het worden onder Koster, ik vind het ook een mogelijkheid om Davids linksachter te laten spelen en een extra aanvaller op te stellen.
 Help mods!
Pool: 614e, Ajax - FC Twente 5-2 (2-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1718e / 590e / 2085eOpstelling: 3-4-3
Groningen
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Reg.: 22 september 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 15:03:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon zo:

----------------Stekelenburg----------------
--Silva---Heitinga----Lindgren---Ogararu----
------Gabri--------Perez---------Davids-----
------Suarez------Huntelaar-------Rommedahl-

Niets aan de hand. 2-0 Makkelijk...
 Help mods!
Pool: 739e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Red Hot Chili Peppers
Moussa Dembele
International

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 15:10:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

----------------Stekelenburg------------------
Silva-----Heitinga-----Lindgren---------Davids
-----Gabri--------Perez--------de Jong--------
Suarez------------Huntelaar-----------Rommedahl
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRANKO318
Veelbelovend talent

Uit: EDE
Reg.: 2 april 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 15:13:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

----------------Stekelenburg------------------
Silva-----Heitinga-----Lindgren------Slijngard
-----Gabri--------Perez--------Davids--------
Suarez------------Huntelaar-----------Leonardo
 Help mods!
Pool: 1261e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.453,6VoVo: 1057e / 1564e / 1067eOpstelling: 4-3-3
jaap12
International

Reg.: 11 juni 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 15:25:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou zo spelen:
Steek
Silva Heitinga Colin/Lindgren Slijngard
Gabri Davids
Perez
Suarez Huntelaar Leonardo

Koster zal wel weer Rommedahl erin zetten, hoef ik echt niet te zien die eenheidsworst. Ik denk eigenlijk dat Lindgren gewoon centraal speelt en als linksback lijkt het mij wel goed Slijngard op te stellen, want andere opties hebben we niet.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sjiggy
Jeugdspeler

Uit: Vught
Reg.: 2 januari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 15:38:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Colin zal NIET spelen morgen. Hij heeft ruzie met Koster. Maar je kan toch makkelijk zo spelen?

Steek
Silva Heit Lindgren, Davids
Gabri Perez Siem
Dennis KJH Suarez
 Help mods!
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 15:40:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon Slijngard op linksback. Waar zijn de tijden dat we de talenten voor de leeuwen gooiden? Verlaat in de finale van de EC II bijvoorbeeld of inneens Kluivert destijds. Slijngard erin.
 Help mods!
Pool: 4547e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
harrywijnschenk
Lid 2de elftal

Reg.: 5 maart 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 15:40:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjiggy schreef:

Colin zal NIET spelen morgen. Hij heeft ruzie met Koster. Maar je kan toch makkelijk zo spelen?

Steek
Silva Heit Lindgren, Davids
Gabri Perez Siem
Dennis KJH Suarez

2 middenvelders achterin is me iets teveel van het goede.
Waarom Kuffour niet gebruiken, hij is toch gehaald voor dit soort momenten!
 Help mods!
Pool: 614e, Ajax - FC Twente 5-2 (2-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1718e / 590e / 2085eOpstelling: 3-4-3
3r1k
Ballenjongen

Gepost op 15 mei 2008 om 15:42:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Hunter schreef:

Dacht niet dat ik het ooit zou neertypen, maar ik denk dat we kansloos zijn a.s. zondag. Er zit nog steeds een bodempje in de gifbeker waardoor die nog niet leeg is.

Maar aan de andere kant zullen de reacties hier zondagavond wel zo zijn dat het toch beter is dat we geen voorronde van de CL hoeven te spelen aangezien de nederlandse afgevaardigde een zware tegenstander zal krijgen (Barca? Milan?) en wat moeten wij nu aan het begin van volgend seizoen tegen zo'n tegenstander. Dan beginnen we (voor de 3e keer op een rij) al met een kutgevoel omdat we wederom uitgeschakeld zijn in de voorronde.

Dat is alleen in het geval van FC Twente.
Dacht dat Ajax nog steeds een beschermende status heeft.

[Dit bericht is veranderd door 3r1k (op 15 mei 2008 15:43:40).]
 Help mods!
Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 15:52:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pffff, Twente heeft ook nog eens een razendsnelle buitenspeler daar staan. (Elia of Huysegems).

Ik denk inderdaad dat Slijngard de beste optie is, aangezien Colin geen wedstrijdritme heeft en het op links drama heeft gedaan, Ogararu niet eens op rechts tegen een directe tegenstander kan spelen en we Davids op het middenveld nodig hebben+dat zijn snelheid er niet meer echt is.

Help mods!
no. 4
Ballenjongen

Uit: Almere
Reg.: 28 mei 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 16:02:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

iemand een idee hoe het met de kaartverkoop loopt?
 Help mods!
Pool: 3614e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
rogger
Ballenjongen

Uit: Hazerswoude
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 16:06:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax speelt zondag 18 mei in de ArenA de returnwedstrijd in de play-offs tegen FC Twente. Tijdens dit duel kunnen de Ajacieden een plaats in de voorronde van de Champions League veiligstellen. Kaarten zijn al verkrijgbaar vanaf 12.50 euro!

Kaarten worden verkocht via de verkooppunten van TicketBox (zoals Primera en andere zaken waar Staatsloten worden verkocht). Maximaal drie kaarten per club card. Tot nu toe hebben zo'n 38.000 Ajacieden een toegangsbewijs aangeschaft.
 Help mods!
Pool: 4515e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Vergelijkend Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 124
Reg.: 11 juli 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 16:36:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn juist geen defensieve problemen want je ken urbi er beter niet bij hebben in deze vorm.
Met deze moet het lukken:

Steek
Silva
Heitinga
Davids (noodgedwongen)

Mr. X (vrij invulbaar: bv. slijngaard, rennendaal, collin oftewel een 3de rangs noodgedwongen keuze).

Gabri
De Jong
Perez
hunter
Suarez
Leonardo

Als 'Nekufo er niet bij is scheelt dat zeker als Denneboom er zeker niet bij is door zijn schorsing; dan zou het moeten kunnen lukken: veel hangt van de instelling af.
 Help mods!
Pool: 158e, Ajax - FC Twente 1-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.449,9VoVo: 614e / 798e / 614eOpstelling: 3-3-4
The Hunter
Talent

Reg.: 19 december 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 17:10:06.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA 428 schreef:

Waar zijn de tijden dat we de talenten voor de leeuwen gooiden? Verlaat in de finale van de EC II bijvoorbeeld of inneens Kluivert destijds.
Ehhhhh..... allemaal leuk en aardig beste jongen, maar kijk eens naar die 10 anderen die destijds om Verlaat stonden. En kijk eens naar die 10 anderen die destijds om Kluivert stonden.
En die wil je vergelijken met ons huidige Ajax?

Een jong talent inbrengen in hele belangrijke wedstrijden is leuk, maar dan heb je wel 10 andere spelers nodig die die onervarenheid eventueel kunnen opvangen. Ik heb op dit moment nou niet echt het idee dan onze jongens dat zouden kunnen. Sterker nog, er zijn er maar 2 of 3 die op niveau spelen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.449,9VoVo: -Opstelling: -
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 17:24:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
3r1k schreef:

Er is kans dat dit gewoon een grote roddel is.
Beetje de sfeer oppeppen naar zondag toe. En Koster zal heus wel zo'n man zijn dat hij niet Ajax expres verzwakt zodat ze 'nieuwe' club vCL gaat spelen.

Hij verzwakt Ajax al het hele seizoen door Rommedahl en Emanuelson altijd maar op te stellen. Daarbij midden in het seizoen onderhandelen met PSV en Twente, twee keer net vóór de wedstrijden met PSV en Twente. Toch verdacht he? En kom niet met het verhaal dat dit een roddel is want Koster heeft toegegeven al bijna rond te zijn geweest met PSV.

Aan de andere kant, Koster moet de doelpunten niet maken, dat moeten de spelers doen. Zelfs als hij zou willen verliezen hangt het nog af van de spelers.
 Help mods!
Pool: 3803e, Ajax - FC Twente 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.369,7 (daag uit)VoVo: 720e / 1106e / 734eOpstelling: 4-3-3
devil1986
International

Reg.: 22 december 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 17:55:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Hunter schreef:

Ik denk dat dit weinig met een gifbeker te maken heeft.. Ajax speelt de laatste tijd best goed vindt ik. Dat blijkt ook uit de cijfers (behalve dan Twente-uit waarbij we slecht speelden). Er is nu geen sprake van 'het leegdrinken van een gifbeker'.

Het zit Ajax gewoon echt niet mee. Weer al die blessures/schorsingen op een ongelooflijk belangrijk moment. Vooral achterin is de situatie niet om over naar huis te schrijven, op de andere twee linies (en Stekelenburg) is de bezetting goed.

Het zal lastig worden, maar als de spelers èn wij, als publiek, alles geven, dan heb ik er zeker vertrouwen in. Want het gaat hier echt om het halen van de Champions League.
 Help mods!
Pool: 3936e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
peewee
Jeugdspeler

Uit: Leeuwarden
Vak: 121
Reg.: 18 september 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 18:00:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
harrywijnschenk schreef:

Toch grappig, eerst vind iedereen Emanuelson de natste krant van Nederland en nu wordt ie gemist achterin.

Ik zou met Colin en Kuffour beginnen, Colin heeft dit seizoen vaker linksback gespeeld, Kuffour kan z'n laatste kunstje in de Arena vertonen:

Stekelenburg Silva, Heitinga, Kuffour, Colin, Gabri, Perez, Davids, Lindgren, Huntelaar en Suarez

Zoiets zal het worden onder Koster, ik vind het ook een mogelijkheid om Davids linksachter te laten spelen en een extra aanvaller op te stellen.

ja oa tegen dynamo zagreb thuis, werd toen in de eerste helft gewisseld......
 Help mods!
Pool: 1036e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.488,2VoVo: -Opstelling: 3-4-3
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 20:29:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

(...)

Hij verzwakt Ajax al het hele seizoen door Rommedahl en Emanuelson altijd maar op te stellen. Daarbij midden in het seizoen onderhandelen met PSV en Twente, twee keer net vóór de wedstrijden met PSV en Twente. Toch verdacht he? En kom niet met het verhaal dat dit een roddel is want Koster heeft toegegeven al bijna rond te zijn geweest met PSV.

Aan de andere kant, Koster moet de doelpunten niet maken, dat moeten de spelers doen. Zelfs als hij zou willen verliezen hangt het nog af van de spelers.

Los van het feit dat de spelers het zelf moeten doen, is hij degene die met een opstelling en wissels komt. En we weten al welke lievelingetjes kansen krijgen en welke spelers (waar Koster kennelijk niet mee door 1 deur kan) op de tribune plaats nemen.
 Help mods!
Pool: 291e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.476,6VoVo: 1777e / 1242e / 1244eOpstelling: -
os45
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Reg.: 9 juli 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 23:19:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk en aardig die opstellingen. Het wordt een KANSLOZE missie, neeeeeeeeeeen dit Ajax is dermate zwak dat deze horde met geen mogelijkheid kan worden genomen.
Zeer spijtig, wonden likken en volgend jaar maar opnieuw beginnen (waar hebben we dat eerder gehoord??).
Dankje Martin voor deze puinhoop....
En FC Twente alvast gefelicteerd met de dikverdiende voorronde CL plek...
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 11 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk