| Poster | | Topic: [Voorbeschouwing] Terugwedstrijd Finale Play Offs - Ajax - Fc Twente |  |
|
Glotur Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 143 Reg.: 5 februari 2006 |
quote: Jeffrey Sarpong schreef:
Vorig jaar:
AZ-Ajax 2-1
Ajax-AZ 3-0
Mag dit jaar herhaald worden wat mij betreft, alhoewel ik met 3-1 ook tevreden ben. Gewoon winnen en Koster hartelijk bedanken voor bewezen diensten, en dan maar weer de hele zomer hopen dat komend seizoen ons jaar wordt.
3-1 overwinning zou ik ook voor tekenen...
Als ze het nou nog 1 keer op kunnen brengen om met de juiste wedstrijdinstelling te beginnen.
Ik heb dit seizoen precies 1 wedstrijd gezien die met de juiste instelling begonnen werd en dat was thuis tegen Feyenoord.
Is het teveel gevraagd om dit tegen Twente te herhalen...
Zou bijna zeggen van wel...
Je moet er toch niet aan denken dat we dit jaar de voorronde niet eens halen...
|
|
|
Fier Koen Geselecteerd voor Oranje
Uit: - Vak: 402 Posts: 1217 Reg.: 11 juni 2003 | Het wordt een moeilijke wedstrijd.
De wedstrijd in Emmen is het zoveelste bewijs dat dit elftal aan de top van hun kunnen zit. Het team (team?) groeit niet naar een hoger niveau. De elementaire beginnersfouten en het gebrek aan inzicht blijven schering en inslag. Een onacceptabel niveau dus om voor een prijs of troostprijs in aanmerking te komen.
Daarbij even de volgende feiten voorleggen: Twente scoort de laatste seizoenen in Amsterdam minimaal één keer. Ajax krijgt bijna elke wedstrijd een goal tegen. Zekerheidjes ...
Dus is de kans heel groot dat Ajax er zondag drie moet maken. En drie kansen creëren was al moeilijk in Emmen ...
|
|
|
aR2 Ballenjongen
Uit: Schiedam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8 Reg.: 11 oktober 2006 | Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in om een aantal redenen:
1. Ajax krijgt tegen Twente altijd tegendoelpunten.
2. De verdediging begint nu toch echt een zorgenkind te worden. Hopelijk ziet MvB dit ook in voor komend seizoen.
3. Twente heeft gewoon een verdomd goed voetballend elftal dat Ajax het altijd lastig maakt.
Het gaat een moeilijke wedstrijd worden. toch zeg ik 3-1, of winnen nav een verlenging.
|
|
|
JesperOlsenFan Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 402 Reg.: 30 augustus 2004 | Of Leonardo wordt opgesteld, wie er rechtsbuiten speelt, sommigen willen Luque in de basis. Zal me een rotzorg zijn.
Meest belangrijkste is dat alle koppies met dezelfde instelling starten, en dus niet zoals de 2e helft in Emmen.
Urby zal linksback staan, da's een risico, dat weten we allemaal.
Wat mij 't meest zorgen baart is Huntelaar, onze topscorer. Klaas kwam er niet of nauwelijks aan te pas in de heenwedstrijd. Twente zal alles vastzetten achterin, waardoor er voor KJH bitter weinig ruimte zal zijn om een kans te creeëren. Dat ligt natuurlijk aan je middenveld, en juist daar speelde Twente ons kapot in de 2e helft.
Koster neem de juiste beslissingen....
|
|
|
0634 International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4055 Reg.: 2 januari 2006 | Ik denk dat het lastig wordt, maar we moeten nou ook weer niet doen alsof Twente een wonderploeg heeft. Dit Twente speelt goed en mooi spel, maar is zeker niet beter dan Ajax. Als Ajax nou met de juiste instelling en met de juise spelers het veld instapt is het prima mogelijk om hier te winnen. 3-1 lijkt mij allerminst onhaalbaar.
|
|
|
Ceees Talent
Uit: Nieuwkoop Vak: 409 Posts: 120 Reg.: 12 november 2006 | Wat is er met Klaas-Jan aan de hand? Al weken onzichtbaar! Hij is de man die normaliter het verschil gaat maken. Het wordt lastig, maar kom zeg, wij zijn Ajax!
|
|
|
0634 International
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4055 Reg.: 2 januari 2006 | Het is iig de laatste wedstrijd. En daarmee ben ik blij. Ik blijf kijken naar Ajax zolang ze spelen, maar ik wordt er al tijden niet vrolijk van. Van mij mag de zomerstop beginnen.
|
|
|
Texas Rattlesnake Bankzitter
Uit: Roden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 520 Reg.: 27 april 2004 |
quote: 0634 schreef:
Het is iig de laatste wedstrijd. En daarmee ben ik blij. Ik blijf kijken naar Ajax zolang ze spelen, maar ik wordt er al tijden niet vrolijk van. Van mij mag de zomerstop beginnen.
Heb ik ook hoor.
Ik vrees overigens het ergste. N'Kufo heeft het altijd makkelijk tegen Ajax, en pikt altijd wel z'n doelpuntje mee. Ik denk dat dat weer gaat gebeuren. En als je kijkt naar de backs, dan zullen we nog wel een goal tegen krijgen. En ik zie Ajax ook niet meer scoren dan twee of drie keer. Ten eerste heeft Twente best een goede verdediging, en ten tweede bakt Klaas-Jan er ook niet veel meer van.
|
|
|
Jobo International
Vak: - Posts: 1385 Reg.: 16 juli 2003 | Hoe kan klaas jan huntelaar functioneren wanneer hij niet eens ballen krijgt. Alleen maar raketten van achteruit. Zo kan een spits niet functioneren. Het middenveld is uit balans met perez en de verdediging kan niet opbouwen.
|
|
|
jesper olsen Ballenjongen
Posts: 5 Reg.: 19 november 2002 | Laten we niet te positief worden, naar mijn idee hebben we dit seizoen nog niet weten te winnen van Twente. Natuurlijk heeft Ajax nog kans in principe is 1-2 geen verkeerde uitslag maar het probleem is dat Ajax niet de nul kan houden. Dus ga ik er vanuit dat Ajax minimaal 2 maal moet scoren. Hopelijk is Klaas er nu wel helemaal bij, net in de beslissende fase gaat het beduidend minder.
Wat ik vooral belangrijk vind is dat er vol voor gegaan wordt, bij Ajax krijg ik steeds meer het idee dat er spelers zijn die er niet vol voor gaan.
Hopelijk krijgen we nu voetbal te zien van ajax en niet het voetbal van de bal hard hoog en ver schieten en hopen op een bevlieging van Suarez.
Volgens mij is voetbal een teamsport maar ajax bestaat nu uit 3 linies die blijkbaar niet in staat zijn tot samenspel.
|
|
|
Denman1986 Ballenjongen
Uit: Delft Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 7 juli 2003 | Laatste edities:
27/12/2007 Ajax FC Twente 2-2
19/11/2006 Ajax FC Twente 1-1
19/11/2005 Ajax FC Twente 2-0
06/02/2005 Ajax FC Twente 1-2
22/02/2004 Ajax FC Twente 1-0
01/12/2002 Ajax FC Twente 2-1
28/11/2001 Ajax FC Twente 3-2
17/12/2000 Ajax FC Twente 5-1
19/03/2000 Ajax FC Twente 0-1
18/10/1998 Ajax FC Twente 5-0
zal dus moeilijk worden, maar gewoon knallen met de juiste instelling dan is het zeker mogelijk. Alleen achterin is de kans groot dat er weer een fout gemaakt wordt. Toch kan die uitgoal bij twente nog best belangrijk worden.
|
|
|
AmStErDaMmErTje84 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 123 Posts: 93 Reg.: 18 oktober 2003 | Kosterrrrrrrrrr Beter stel je de beste elftal op, Zodat we Champions Leauge spelen, We weten nu ook wel dat jij De toekomstige Trainer van Twente wordt dus laat ons niet verkeerd denken, Maar breng Ajax wel eerst naar de voorrondes !!!!!
|
|
|
JME23 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 12 Reg.: 28 januari 2008 |
quote: Moussa Dembele schreef:
Ik vrees het ergste. Met Urby op linksback krijgen we sowiezo een goal tegen. Ik heb er daarom ook een hard hoofd in.
Vergeet niet dat denneboom ook geschorst is. Tegen denneboom had urby geen kans gehad.
|
|
|
Johan Nahoj Internationale topspeler Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007
Vak: 420 Posts: 1614 Reg.: 6 december 2000 | Het lijkt me duidelijk: vanaf het begingsignaal (Koster zweep je mannen nou eens op voor de wedstrijd) keihard ervoor gaan en stormen. Dan is er niets aan de hand. Als er meteen weer gesukkeld gaat worden en linies kilometers uit elkaar gaan lopen met veel lange ballen als gevolg wordt het een zenuwslopende middag met ruimte voor combinaties van Twente.
|
|
|
Japie Perez Bankzitter
Uit: Nes aan de Amstel Vak: 113 Posts: 460 Reg.: 13 november 2005 | ajacieden,,
dit is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. wij moeten onze boys egt gaan steunen om te winnen, 90 minuten lang!!! Het MOET gebeuren,
iedereen voelt het, als ajax die VCL haalt,,komt er een mooi seizoen aan! Daarom moet het zondag gebeuren!
vergeet dit hele seizoen zondag van half 3 tot half 5, en laat je horen voor de mooiste club van NL en sluit het seizoen positief af:
VCL
Ajax, we kunnen het!!!!!
|
|
|
Ajax_Jerry Jeugdspeler Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2004/2005 Winnaar Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Berlicum Vak: - Posts: 90 Reg.: 14 augustus 2003 | Steek
Silva - Heitinga - Lindgren - Urby
Gabri - Perez - Davids
Suarez - Huntelaar - Sarpong
Als wissel:
De Jong en Leonardo
Dus geen Kennedy, Rommedahl
We hebben verder geen opties.
Laten we hopen op een snelle goal en een Huntelaar die er weer één inschiet.
Nog één wedstrijd en we zijn weer verlost van Koster.
|
|
|
Nacional Ballenjongen
Uit: Enschede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 15 Reg.: 20 april 2006 | Past Koster niet bij Ajax ? of Ajax niet bij Koster ?
|
|
|
Joaquin Sanchez  Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2109 Reg.: 6 augustus 2006 |
quote: Jobo schreef:
Hoe kan klaas jan huntelaar functioneren wanneer hij niet eens ballen krijgt. Alleen maar raketten van achteruit. Zo kan een spits niet functioneren. Het middenveld is uit balans met perez en de verdediging kan niet opbouwen.
Exact
|
|
|
appa Regelmatige invaller
Uit: Gouda Vak: 401 Posts: 646 Reg.: 18 oktober 2002 |
quote: JME23 schreef:
(...)
Vergeet niet dat denneboom ook geschorst is. Tegen denneboom had urby geen kans gehad.
Sorry hoor, maar Fred Rutten zal ongetwijfeld Elia nu rechtsbuiten zetten. Hij kwam er niet aan tegen Silva, maar zal tegen Urby de dag van zijn leven hebben. Daarnaast was Huysegems Silva ruimschoots de baas in de slotfase, dus die zal linksbuiten spelen.
Ik had liever Denneboom en Elia gehad eigenlijk.....
|
|
|
OudWestJood Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 69 Reg.: 17 april 2007 | Ach, we vergeten dat Twente in de Arena ook niet geweldig speelde en we kregen pas in de 90e minuut een 2e goal tegen. Volgens mij is er vol op klappen vanaf het begin de beste remedie. En dan vooral vroeg veel scoren.
|
|
|
Bobo het Konijn Talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 6 oktober 2003 | Erop of eronder, geen geteut, eroverheen over dat twente, vol op de aanval gaan spelen en zie het dan wel zitten.
|
|
|
TripNRaVeR Talent
Vak: - Posts: 156 Reg.: 4 januari 2003 | Mischien kunnen we een dealtje maken....
Hun... A3 Koster
Wij... VR CL 
|
|
|
JesperOlsenFan Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 402 Reg.: 30 augustus 2004 | Aller aller aller aller allerbelangrijkste is met welke instelling Koster die 11 koppies 't veld instuurt !!!!
Urby zal helaas weer linksback spelen, ik houd m'n hart vast.
Ben benieuwd hoe die Tukkers zullen beginnen. Stel dat ze ervoor kiezen om de eerste 5 minuten flink druk te zetten op onze verdediging, met de hoop een 0-1 voorsprong te nemen, zou zomaar kunnen. Dan loop je meteen achter de feiten aan.
|
|
|
Gabri Cule Adrie Koster  Lid 2de elftal
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 370 Reg.: 8 augustus 2003 | Kom op jongens, er moet toch wel gewonnen kunnen worden van Twente?!
Het is nog niet gebeurd dit seizoen maar vraag niet hoe dit komt. 2 keer een goal in de laatste minuut en afgelopen week staat bij iedereen nog vers in het geheugen. Ajax speelt thuis en zal gaan winnen, ik voel dat Suarez nog heel belangrijk gaat worden.
Het uitgangspunt is niet geweldig maar in principe moet dit te doen zijn.
Moeten alleen wel de niet-beinvloedbare factoren meezitten zoals scheidsrechters, alhoewel, niet beinvloedbaar?  
|
|
|
FRANKO318 Veelbelovend talent
Uit: EDE Vak: - Posts: 288 Reg.: 2 april 2004 | We gaan er gewoon vol tegen aan !
Zondag wordt het in ieder geval de laatste (thuis)wedstrijd van Heitinga, wellicht die van Davids en misschien wel van Huntelaar. Deze spelers zullen er echt alles aan doen om thuis hun laatste wedstrijd zo goed mogelijk af te sluiten. Naast deze spelers zullen de spelers die blijven ook uiteraard hun uiterste best doen a.s. zondag voor vr CL.
We gaan knallen gvd !!! Wij horen in de CL thuis en niet dat clubbie uit Enschede waar minstens al 4 basiskrachten naar een andere club verhuizen.
|
|
|
|