Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Ajax - Heerenveen [Play offs]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

1-0 goedmaken. Moet te doen zijn. Hoe? Zeg het maar.
HR
HR

Kramer
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2006

Hoe? Door Hiddink uit te nodigen om wat verdedigings-clinics te geven. Echt waar, ik ben het helemaal zat om altijd tegendoelpunten te krijgen. We moeten er verdomme eens voor zorgen dat dat doel schoon blijft!

Ik zie het somber in. 1 doelpuntje van Alves, en je bent weg zondag. En met de wetenschap dat wij altijd wel een doelpuntje tegen krijgen, is het denk ik over en sluiten. Dat zeg ik niet als pessimist, of als doemdenker na (weer) een kutwedstrijd, maar als realist. Ik denk het gewoon. Ten Cate krijgt deze ploeg niet meer op de rails voor zondag. Vermoeiing hoort geen excuus te zijn. Frank Lampard heeft dit seizoen al 60 wedstrijden gespeeld. Die hoor ik ook niet klagen.
HR
HR

F-side
Bankzitter

Uit: Leiden
Vak: 129
Reg.: 26 augustus 2001

dit is denk ik over en sluiten heerenveen hoeft er maar 1 te maken .
zie het heel somber in :\(
HR
HR

Amsterhammer
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005

Met Perez en Mitea starten in plaats van die twee prutsers die nu (zogenaamd) op de vleugels spelen.

Trouwens, hoe zit dat met uit doelpunten in deze play-offs, zoals europeese competities?
HR
HR

Amsterdam Noord
Bankzitter

Reg.: 24 augustus 2006

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Met Perez en Mitea starten in plaats van die twee prutsers die nu (zogenaamd) op de vleugels spelen.

Trouwens, hoe zit dat met uit doelpunten in deze play-offs, zoals europeese competities?
HR
Ja 1 tegengoal en je moet er 3 maken.

Nb naar wat ik begreep zijn er maar 18.000 kaarten verkocht en dan hiervan nog veel aan heerenveeners ook.
Weet iemand hier iets meer over?

[Dit bericht is veranderd door Amsterdam Noord (op 9 mei 2007 23:05:04).]
HR
HR

Jorritinio
Talent

Uit: Gouda
Reg.: 4 februari 2007

Kramer schreef:

Hoe? Door Hiddink uit te nodigen om wat verdedigings-clinics te geven. Echt waar, ik ben het helemaal zat om altijd tegendoelpunten te krijgen. We moeten er verdomme eens voor zorgen dat dat doel schoon blijft!

Ik zie het somber in. 1 doelpuntje van Alves, en je bent weg zondag. En met de wetenschap dat wij altijd wel een doelpuntje tegen krijgen, is het denk ik over en sluiten. Dat zeg ik niet als pessimist, of als doemdenker na (weer) een kutwedstrijd, maar als realist. Ik denk het gewoon. Ten Cate krijgt deze ploeg niet meer op de rails voor zondag. Vermoeiing hoort geen excuus te zijn. Frank Lampard heeft dit seizoen al 60 wedstrijden gespeeld. Die hoor ik ook niet klagen.
HR
Lampard wat moet die kosten ?:P
HR
HR

Texas Rattlesnake Gele kaart: waarschuwing
Basisspeler

Reg.: 27 april 2004

Sorry, maar dit redden we niet meer denk ik.

Heerenveen met die gevaarlijke Alves hoeft maar n treffer te maken tegen ons heel vaak zwakke verdediging en vaan in de fout gaande doelman. Alhoewel Stekelenburg het nu wel redelijk doet.

---

1-1

Alves
Huntelaar
HR
HR

Swampman
Bankzitter

Reg.: 29 augustus 2003

Ben toch een stuk optimistischer dan de meeste hier. Ik denk dat we er inderdaad 3 moeten maken om verder te komen, Alves zal er wel eentje maken, maar dat moet toch echt te doen zijn. Gewoon met de juiste instelling het veld in (zie PSV-uit of de bekerfinale van zondag)en zorgen dat je Heerenveen zowel of mentaliteit en kwaliteit aftroeft. Ga zelf voor doelpuntrijk duel waarin Ajax aan langste eind zal trekken (4-2).
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002

Texas Rattlesnake schreef:

Sorry, maar dit redden we niet meer denk ik.

Heerenveen met die gevaarlijke Alves hoeft maar n treffer te maken tegen ons heel vaak zwakke verdediging en vaan in de fout gaande doelman. Alhoewel Stekelenburg het nu wel redelijk doet.

---

1-1

Alves
Huntelaar
HR
dat zou opzich niet moeten kunnen. je hebt Stam als rots en cordinator, daarvoor de vuurvreter bij tijd en wijlen Heitinga, pitbull Davids en ook niet verkeerd Vermaelen. en wanneer hij niet geschorst is de brommer / stofzuiger Gabri. toch niet de minste. wanneer dit goed staat gebeurd er dan ook niets achterin. tegen psv zelfs. dat moet alleen nog de hele wedstrijd zo blijven. en niet bij elkaar in de wedstrijd 2 minuten niet. dan vallen die goals.

nu is er tot zondag een goede rustperiode. Heerenveen kampte vandaag al met kramp en ik verwacht denk ik niet anders voor zondag. wanneer Ajax vandaag 1 a 2 tantjes kon bij schakelen was Heerenveen er niet meer bij. We waren gewoon niet bij machten dat te doen en We verloren. helaas, wedstrijd snel vergeten en zondag keihard erin. vanaf de start proberen die goal te maken en dan verder kijken. het is er maar 1. ik zie Ajax er zondag ook nog wel 3 maken eerlijk gezegd. dan is het toch allemaal wat beter hersteld en denk ik toch dat er meer uit de benen kan komen.
Heerenveen kan je echt wel op kwaliteit aftroeven. We hadden dat vandaag niet en ik denk dat het er zondag weer is.

2-0 of 3-1 zit er echt wel in. dr op en dr over. het MOET gewoon.
HR
HR

CSI_MIAMI
Regelmatige invaller

Uit: Nijmegen
Vak: 413
Reg.: 11 juli 2003

Red schreef:

(...)
wanneer hij niet geschorst is de brommer / stofzuiger Gabri. toch niet de minste.
HR
Hoezo niet op de hoogte?

Gabri is nog 2 wedstrijden geschorst.
HR
HR

KevinAFCA
Idool

Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2007 om 23:46:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 77374643  MSN: kevin_ajacied@hotmail.com
HR
2-0.

Met Perez in de basis neem ik aan Henk?

Perez maakte duidelijke het verschil vandaag.
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002

CSI_MIAMI schreef:

(...)

Hoezo niet op de hoogte?

Gabri is nog 2 wedstrijden geschorst.
HR
ik zeg duidelijk WANNEER HIJ NIET GESCHORST IS

moge toch wel duidelijk zijn dat ik daar naar verwijs dat ik dat wel weet dan.. of niet?
:denk
HR
HR

Floris Stempel
Regelmatige invaller

Reg.: 13 februari 2007

We starten zondag weer met Babel en De Mul. De vele doelpunten kunnen we dan wel weer vergeten want die blijven de eerste 85 minuten gewoon staan. 1 opleving van Alves en we zijn eraan. 20 punten voorsprong gewoon waardeloos dankzij het 'hoogtepunt' van de eredivisie, de play-offs.
HRHR
HR

Kramer
Internationale topspeler

Reg.: 6 augustus 2006

KevinAFCA schreef:

2-0.

Met Perez in de basis neem ik aan Henk?

Perez maakte duidelijke het verschil vandaag.
HR
Hoevaak heeft Perez het verschil gemaakt, en hoe vaak heeft hij in de basis gestaan?

Dat maakt duidelijk dat Babel en de Mul er weer staan zondag. En dat maakt ten Cate heel erg ongeloofwaardig. We gaan dan ook niet door. Onze verdediging en onze aanval breken ons op dit jaar. Het sterkste middenveld in jaren, en nog helemaal niks aan het eind van het seizoen.

1-2
HR
HR

witratje
Bankzitter

Uit: Mokum
Vak: 127
Reg.: 23 juli 2003

Denkdat het weer een jaartje UEFA-CUP wordt.
HR
HR

KevinAFCA
Idool

Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2007 om 00:53:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 77374643  MSN: kevin_ajacied@hotmail.com
HR

Kramer schreef:

(...)

Hoevaak heeft Perez het verschil gemaakt, en hoe vaak heeft hij in de basis gestaan?

Dat maakt duidelijk dat Babel en de Mul er weer staan zondag. En dat maakt ten Cate heel erg ongeloofwaardig. We gaan dan ook niet door. Onze verdediging en onze aanval breken ons op dit jaar. Het sterkste middenveld in jaren, en nog helemaal niks aan het eind van het seizoen.

1-2
HR
Heb je gezien hoe compact Heerenveen verdedigd en dat we vandaag geen enkele kans hebben kunnen creeeren? Zondag moeten we in ons eigen huis met twee buitenspelers spelen, buitenspelers die het spel zo breed mogelijk maken, zodat Huntelaar, Sneijder en Perez meer ruimte hebben om hun actie te maken in tegendeel tot vandaag.
HR
HR

MaassluisGekkenhuis
Lid 2de elftal
Winnaar Soccer.netwerk pokercup I

Reg.: 15 augustus 2005

Ik denk ook dat we het niet meer goedmaken, over 4 dagen hebben we nog steeds een achterstand in het herstel van de voorgaande wedstrijden, dus ik verwacht niet dat Ajax bij een tegentreffer van Heerenveen de spirit heeft om er drie te maken, ik hou het op 1-1.
HR
HR

stenly
Veelbelovend talent

Reg.: 22 september 2005

Wat een negatief gedoe zeg hier. Zondag wordt het gewoon 3-0 of 4-0. Dus kom op beetje positief graag!!!!!!!!!
HR
HR
Ik ben ook nog wel positief hoor.
Volgens mij heeft Alves nog steeds niet gescoord hoor tegen Ajax. Ajax moet toch gewoon kunnen winnen van Heerenveen thuis kom op zeg. We hebben absoluut de betere ploeg, maar het zal niet gemakkelijk worden. Gewoon in dezelfde opstelling spelen. Ik heb er zeker vertrouwen in.
HR
HR

Protasius
Internationale topspeler

Uit: Oudenbosch
Vak: 420
Reg.: 8 november 2005

Het moet zo'n begin worden als thuis tegen Bremen. Alleen een beter einde.
HR
HR

JapieAJAX
Ballenjongen

Uit: Leiden
Vak: 428
Reg.: 22 december 2006

Gewoon allemaal een kaartje kopen, voor wie er nog geen heeft en net zo'n sfeer maken als bij de bekerfinale. Dan komt het goed.
HR
HR

Aramz
International

Uit: Leeuwarden
Reg.: 24 oktober 2004

Als je tegen Werder Bremen bijna een 3-0 goed kan maken dan moet het tegen Heerenveen zeker ook lukken, gelukkig hebben ze nu rust tot zondag!
HR
HR

Nikki
Veelbelovend talent
Opper Chat Operator

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 oktober 2005

Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik heb toch maar vrij gevraagd voor de thuiswedstrijd in de tweede ronde, dus hoop dat ik het nodig heb (want het vrij vragen zelf was zo mogelijk nog moeilijker :P). Hopelijk kunnen we de boel dichthouden achterin en zelf twee keer scoren. Er mag wel stukken beter gespeeld worden, want afgelopen woensdag was zeer matig. En Henk, hou De Mul lekker eens een keertje op de bank zondag. Is Manu alweer fit?

2-0
HR
HR

Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

Peter schreef: 1-0 goedmaken. Moet te doen zijn. Hoe? Zeg het maar.HR
Door minimaal 3 keer te scoren en dat zal nog een heel karwei worden met deze voorhoede inclusief Sneijder.

Heerenveen zal vanuit de verdediging gaan spelen met de nodige fysieke kracht in de wetenschap, dat ze voorin makkelijk scoren. Dit laatste is bij Ajax een totaal ander verhaal.

Ik zou 3-4-3 gaan spelen met Ogararu op de plek van Gabri.
Heerenveen speelt met Alves als diepe spits en Nilsson daar omheen. Alves gewoon opvangen en Nilsson wordt gewoon opgevangen in de zone waar hij gaat lopen. Urby en Ogararu hebben voldoende loopvermogen om ook verdedigend te assiteren.

---------------stekelenburg---------------------
heiting--------------stam---------------vermaelen
--------------------davids----------------------
ogararu------------------------------------urby
--------------------perez-----------------------
de mul-------------huntelaar--------------mitea

Ik denk, dat Ajax het nog heel lastig gaat krijgen. Je moet gewoon 3 keer scoren!
HR
HR

Zij & Hij
Lid 2de elftal

Uit: Enkhuizen/Amsterdam
Vak: 121
Reg.: 23 juli 2006

Hopelijk wordt het weer zo'n fysiek harde wedstrijd. Dan zie ik de Friezen ook wel ondersneeuwen. Ik ben nog wel optimistisch als je nagaat dat Ajax zich amper heeft kunnen voorbereiden op de wedstrijd van gisteren. 3-1 moet te doen zijn.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] Ajax - Heerenveen [Play offs]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!