Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »
Danny de Ajacied
Vedette
Uit: Hoek van Holland (NL) en Schoten (Bel)
Vak: 424
Reg.: 6 juli 2003
Danny de Ajacied
Vedette
quote:
JOHAN schreef:
Ik hoop met je mee Danny! En je naamgenoot ook denk ik...
quote:Zo is dat, gewoon 1000 euro inzetten op die pot en maar hopen he dat Oom Guus in Australie zit.
Danny de Ajacied schreef:Ja we zullen het Beste er maar van hopen he dan !
Danny de Ajacied
Vedette
quote:Ja hoor !!! ... Ga eens verder Dromen en Slapen !
1e ring schreef:
Denk een goed begin van de wedstrijd met 2 kansen voor Maria Rosenberg maar die mist ze. Daarna zet Psv aan en scoord Kone 1-0 net voor rust schiet Cocu psv naar 2-0, na de rus als Anastasiou voor Maria in de ploeg komt die deze wedstrijd eens een keer niet scoord veert ajax op, Nigel (ikspeel alleen als rechtshalf behalve bij Oranje en een andere club) mist een grote kans waarna VoH 3-0 maakt. Psv speeld tegen de middenmoter de wedstrijd rustig uit en maakt via Kone 4-0 (misschien een aardige spits voor ajax. In de 90e minuut beseft de arbitrage dat ze deze wedstrijd ajax nog niet genaaid hebben en besluit psv een penalty te geven, de 12 jarige invaller van psv d1 (in makkelijke wedstrijden kun je nog iemand laten debuteren) maakt er 5-0 van.
Danny braakt na de wedstrijd alle cliche's van de wereld uit en zegt ik kan er toch niets aan doen dat psv zo'n geweldige 12 jarige speler heeft.
Voetballuh!
Veelbelovend talent
Vak: -
Reg.: 28 september 2005
quote:Fraai stukje! In ieder geval een stuk realistischer dan de volstrekt onbegrijpelijke optimistische kreten hier.
1e ring schreef:
Denk een goed begin van de wedstrijd met 2 kansen voor Maria Rosenberg maar die mist ze. Daarna zet Psv aan en scoord Kone 1-0 net voor rust schiet Cocu psv naar 2-0, na de rus als Anastasiou voor Maria in de ploeg komt die deze wedstrijd eens een keer niet scoord veert ajax op, Nigel (ikspeel alleen als rechtshalf behalve bij Oranje en een andere club) mist een grote kans waarna VoH 3-0 maakt. Psv speeld tegen de middenmoter de wedstrijd rustig uit en maakt via Kone 4-0 (misschien een aardige spits voor ajax. In de 90e minuut beseft de arbitrage dat ze deze wedstrijd ajax nog niet genaaid hebben en besluit psv een penalty te geven, de 12 jarige invaller van psv d1 (in makkelijke wedstrijden kun je nog iemand laten debuteren) maakt er 5-0 van.
Danny braakt na de wedstrijd alle cliche's van de wereld uit en zegt ik kan er toch niets aan doen dat psv zo'n geweldige 12 jarige speler heeft.
Maarten Fortuyn
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001
devil1986
International
Reg.: 22 december 2002
AJAXforever
International
Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002
quote:Dat vertrouwen hadden we gisteren al op moeten doen.
Maarten Fortuyn schreef:
.....
Ik hoop dat we wat vertrouwen opdoen tegen Thun door te winnen.
freezl
Idool
Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
lucianoHeitinga12
Vedette
Uit: Delft
Vak: 410
Reg.: 19 juli 2002
quote:ik wil jou heel graag geloven....ware het niet dat wij spitsen hebben van amateur niveau
freezl schreef:
Tegen alle verwachtingen in boekt Ajax een verrassende zege op Psv. Na de winstpartij tegen Thun hebben de spelers weer wat zelfvertrouwen opgedaan
JesperOlsenFan
Regelmatige invaller
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008
Reg.: 30 augustus 2004
Peter
Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
quote:De afgelopen 9 jaar dachten we telkens Ajax is in vorm en Pisvee niet (blessures ed) en we kunnen eindelijk winnen. De rollen zijn nu omgedraaid; misschien nu eindelijk ook het resultaat.
Voetballuh! schreef:
(...)
Ajax heeft 9 jaar geleden (NEGEN JAAR!) voor het laatst gewonnen in Eihoven. Zo slecht als dit 'team' heb ik het de laatste 9 jaar nog niet gezien. Als er tegen FC Thun dinsdag ook weer geen hol van klopt, vrees ik het ergste voor Danny. Fijne jongen, fantastische voetballer. Maar het hoofdtrainerschap is voor hem écht nog een brug te ver. Het wordt minstens 3-1 en misschien nog veel erger. Ik zie geen enkele reden waarom ik optimistischer zou zijn!
FEYENOORD666 ![]()
Ballenjongen
Uit: 020
Reg.: 31 augustus 2005
Filipe Kasmirski
Vedette
Uit: het altijd mooie en gezellige Raalte
Reg.: 4 augustus 2001
quote:Het is volgens mij zelfs 11 jaar. In 1994-1995 werd er voor het laatst gewonnen.
Voetballuh! schreef:
(...)
Fraai stukje! In ieder geval een stuk realistischer dan de volstrekt onbegrijpelijke optimistische kreten hier.
Hallo! Iedereen wakker worden alstublieft!
Ajax heeft 9 jaar geleden (NEGEN JAAR!) voor het laatst gewonnen in Eihoven. Zo slecht als dit 'team' heb ik het de laatste 9 jaar nog niet gezien. Als er tegen FC Thun dinsdag ook weer geen hol van klopt, vrees ik het ergste voor Danny. Fijne jongen, fantastische voetballer. Maar het hoofdtrainerschap is voor hem écht nog een brug te ver. Het wordt minstens 3-1 en misschien nog veel erger. Ik zie geen enkele reden waarom ik optimistischer zou zijn!
Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Oefenduel Vanmiddag 1600 uur AFC Ajax - Ajax Cape Town".
Ga jij het nieuwe Ajax-thuisshirt kopen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.