Ajax Netwerk
zaterdag 4 juli 2009 - 06:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Danny de Ajacied
Vedette

Uit: Hoek van Holland (NL) en Schoten (Bel)
Vak: 424
Reg.: 6 juli 2003

forumillustratieforumillustratie

Volgende week Zondag 23 Oktober 2005 a.s. is het dan weer zo ver PSV - Ajax ik hoop niet dat we weer gaan verliezen van ze want dat hebben we de afgelopen jaren al vaak mee gemaakt, al zullen wij het niet gemakkelijk krijgen daar zo in dat Eindhoven ik hoop op een 1-2 winst voor Ajax en dan hoop ik echt dat dat gaat gebeuren of anders een 1-1 maar winst is beter voor ons !

[Dit bericht is veranderd door Warner (op 17 oktober 2005 11:18:40).]
HR
HR

JOHAN
Vedette

Vak: 414
Reg.: 13 april 2000

Ik hoop met je mee Danny! En je naamgenoot ook denk ik...
HR
HR

Danny de Ajacied
Vedette

quote:HR
JOHAN schreef:

Ik hoop met je mee Danny! En je naamgenoot ook denk ik...
HR
:D Ja we zullen het Beste er maar van hopen he dan ! :denk
HR
HR

JOHAN
Vedette

Vak: 414
Reg.: 13 april 2000

Danny de Ajacied schreef:
:D Ja we zullen het Beste er maar van hopen he dan ! :denk
HR
Zo is dat, gewoon 1000 euro inzetten op die pot en maar hopen he dat Oom Guus in Australie zit.

[Dit bericht is veranderd door JOHAN (op 16 oktober 2005 16:59:45).]
HR
HR

Aram18
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 17 april 2005

Als Ajax de verdediging goed dichthoud dan zie ik daar wel met een saaie 0-1 winnen.
HR
HR

1e ring
Lid 2de elftal

Vak: 118
Reg.: 18 december 2004

Denk een goed begin van de wedstrijd met 2 kansen voor Maria Rosenberg maar die mist ze. Daarna zet Psv aan en scoord Kone 1-0 net voor rust schiet Cocu psv naar 2-0, na de rus als Anastasiou voor Maria in de ploeg komt die deze wedstrijd eens een keer niet scoord veert ajax op, Nigel (ikspeel alleen als rechtshalf behalve bij Oranje en een andere club) mist een grote kans waarna VoH 3-0 maakt. Psv speeld tegen de middenmoter de wedstrijd rustig uit en maakt via Kone 4-0 (misschien een aardige spits voor ajax. In de 90e minuut beseft de arbitrage dat ze deze wedstrijd ajax nog niet genaaid hebben en besluit psv een penalty te geven, de 12 jarige invaller van psv d1 (in makkelijke wedstrijden kun je nog iemand laten debuteren) maakt er 5-0 van.
Danny braakt na de wedstrijd alle cliche's van de wereld uit en zegt ik kan er toch niets aan doen dat psv zo'n geweldige 12 jarige speler heeft.

[Dit bericht is veranderd door 1e ring (op 16 oktober 2005 17:49:54).]
HR
HR

Luutje
Idool

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003

0-1 Rosenberg

Nee zonder dollen, ik hoop op een gelijkspel, maar ik vrees het ergste. Zoals ze gisteren weer speelde....
HR
HR

Danny de Ajacied
Vedette

1e ring schreef:

Denk een goed begin van de wedstrijd met 2 kansen voor Maria Rosenberg maar die mist ze. Daarna zet Psv aan en scoord Kone 1-0 net voor rust schiet Cocu psv naar 2-0, na de rus als Anastasiou voor Maria in de ploeg komt die deze wedstrijd eens een keer niet scoord veert ajax op, Nigel (ikspeel alleen als rechtshalf behalve bij Oranje en een andere club) mist een grote kans waarna VoH 3-0 maakt. Psv speeld tegen de middenmoter de wedstrijd rustig uit en maakt via Kone 4-0 (misschien een aardige spits voor ajax. In de 90e minuut beseft de arbitrage dat ze deze wedstrijd ajax nog niet genaaid hebben en besluit psv een penalty te geven, de 12 jarige invaller van psv d1 (in makkelijke wedstrijden kun je nog iemand laten debuteren) maakt er 5-0 van.
Danny braakt na de wedstrijd alle cliche's van de wereld uit en zegt ik kan er toch niets aan doen dat psv zo'n geweldige 12 jarige speler heeft.
HR
Ja hoor !!! ... Ga eens verder Dromen en Slapen ! :\( :slaap
HR
HR

Voetballuh!
Veelbelovend talent

Reg.: 28 september 2005

1e ring schreef:

HR
Fraai stukje! In ieder geval een stuk realistischer dan de volstrekt onbegrijpelijke optimistische kreten hier.

Hallo! Iedereen wakker worden alstublieft!

Ajax heeft 9 jaar geleden (NEGEN JAAR!) voor het laatst gewonnen in Eihoven. Zo slecht als dit 'team' heb ik het de laatste 9 jaar nog niet gezien. Als er tegen FC Thun dinsdag ook weer geen hol van klopt, vrees ik het ergste voor Danny. Fijne jongen, fantastische voetballer. Maar het hoofdtrainerschap is voor hem écht nog een brug te ver. Het wordt minstens 3-1 en misschien nog veel erger. Ik zie geen enkele reden waarom ik optimistischer zou zijn!
HR
HR

Maarten Fortuyn
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005

De laatste winstpartij in eindhoven is inmiddels alweer 11 jaar geleden. Was in 1994 seizoen 94/95. Stonden we na een kwartier met 0-3 voor. Vandaag de dag scoren we pas na 2 wedstrijden 3x. Destijds deden we dat in een kwartier.

Maar genoeg historie opgesnoven.

Het wordt zeer moeilijk. Vooral als je al je eigen kansen niet afmaakt. Komt bij dat psv gewoon gevaarlijk is voorin met Kone en Farfan.

Ik hoop dat we wat vertrouwen opdoen tegen Thun door te winnen.
HR
HR

pppp
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 19 augustus 2004

Stekelenburg
Trabelsi - Maduro - Grygera - Emanuelsson

de Jong - Galasek - Lindenbergh - Sneijder

Rosales - Babel
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001

Als het 3-0 voor psv wordt, knijp ik m'n handen dicht. Heb het gevoel dat het een serieuze schiettent wordt volgende week. Als Ajax verliest van psv, doen ze het meestal met grote cijfers. Vorig jaar 0-4 in de Arena.

Wij gaan niet scoren tegen psv en ik denk niet dat onze verdediging anderhalf uur lang de nul houd.
HR
HR

devil1986
International

Reg.: 22 december 2002

Het wordt 0-1. Eigen doelpunt van PSV. ;)
HRHR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

Maarten Fortuyn schreef:

.....

Ik hoop dat we wat vertrouwen opdoen tegen Thun door te winnen.
HR
Dat vertrouwen hadden we gisteren al op moeten doen. :denk
HR
HR

freezl
Idool

Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Tegen alle verwachtingen in boekt Ajax een verrassende zege op Psv. Na de winstpartij tegen Thun hebben de spelers weer wat zelfvertrouwen opgedaan en spelen fris tegen het aangeslagen Psv die de flinke nederlaag bij Milan schijnbaar niet goed verwerkt hebben.

Beetje positiviteit kan geen kwaad bij het wel heel groot negativisme(je moet toch wat ? ;) )
HR
HR

lucianoHeitinga12
Vedette

Uit: Delft
Vak: 410
Reg.: 19 juli 2002

Ik heb er een hard hoofd in, wordt een heel moeilijke wedstrijd in Eindhoven. En als ze zo met de kansen omgan als gisteren dan wordt het helemaal niet veel bijzonders

Denk 2-0 voor Psv...
HR
HR

pppp
Talent

Reg.: 19 augustus 2004

freezl schreef:
Tegen alle verwachtingen in boekt Ajax een verrassende zege op Psv. Na de winstpartij tegen Thun hebben de spelers weer wat zelfvertrouwen opgedaan
HR
ik wil jou heel graag geloven....ware het niet dat wij spitsen hebben van amateur niveau
HR
HR

JesperOlsenFan
Regelmatige invaller
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Reg.: 30 augustus 2004

Zal ik eens optimistisch zijn....als we met 3-0 wegkomen, mogen we blij zijn.
Kone gaat onze verdediging helemaal gek spelen.
HR
HR

Peter
Administrator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Grygera de opdracht geven goed op Koné te letten als hij over de middellijn komt en Galásek de opdracht geven de toevoer naar Koné te verhinderen en het zou zomaar kunnen gebeuren dat hij uitgeschakeld is. Iets meer vertrouwein in het Tsjechisch blok mag ook wel. We hebben het hier over Koné, niet over een Ibrahimovic, een Van Basten of een Henry. Natuurlijk kan hij scoren en de verdediging zoekspelen, maar zullen we dat allemaal eerst even afwachten of zullen we de wedstrijd maar schriftelijk afdoen? Lijkt me niet echt des Ajax.

Goal: Stekelenburg
Verdediging: Trabelsi, Grygera, Maduro, Lindenbergh
Middenveld: Galásek, Pienaar, Sneijder
Aanval: Rosales, Rosenberg, Emanuelson

Ja, inderdaad, Emanuelson als valse linksbuiten. Hij heeft er namelijk de snelheid voor.
HR
HR

Mazetti
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 28 september 2004

Voetballuh! schreef:

(...)

Ajax heeft 9 jaar geleden (NEGEN JAAR!) voor het laatst gewonnen in Eihoven. Zo slecht als dit 'team' heb ik het de laatste 9 jaar nog niet gezien. Als er tegen FC Thun dinsdag ook weer geen hol van klopt, vrees ik het ergste voor Danny. Fijne jongen, fantastische voetballer. Maar het hoofdtrainerschap is voor hem écht nog een brug te ver. Het wordt minstens 3-1 en misschien nog veel erger. Ik zie geen enkele reden waarom ik optimistischer zou zijn!
HR
De afgelopen 9 jaar dachten we telkens Ajax is in vorm en Pisvee niet (blessures ed) en we kunnen eindelijk winnen. De rollen zijn nu omgedraaid; misschien nu eindelijk ook het resultaat.
Zo zie je : elk nadeel heb z'n voordeel.
we verwachten niets en krijgen waarschijnlijk ook niets....
HR
HR

appa
Basisspeler

Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is overigens deheer Pieter Vink.

Mocht Ajax dan ook redelijk met PSV mee kunnen doen, dan voorzie ik dat deheer Vink, die ik echt een van de slechtste nieuwe generatie scheidsrechters vindt vol met misplaatste autoriteit, een belangrijke rol gaat spelen. (Of dat nou positief of negatief is, maakt mij geen hol uit: het gaat mij erom dat ze deze man niet aan moeten stellen voor deze wedstrijd.)
HR
HR

FEYENOORD666 Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Uit: 020
Reg.: 31 augustus 2005

Ik hoop op 1-1 maar ik denk dat PSV te sterk blijkt omdat ajax zo moeilijk het net weet te vinden.
HR
HR

thetwins
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 425
Reg.: 23 oktober 2002

Dit ligt echt aan morgen. Winnen we morgen tegen Thun zie ik het zondag weer wat positiever in.
Als ze Rosenberg maar niet opstellen........jezus wat is hij slecht!

Of harry of anders Babel in het centrum. Dan geef je hem ook gelijk het vertrouwen wat hij nodig heeft.
HR
HR

Filipe Kasmirski
Vedette

Uit: het altijd mooie en gezellige Raalte
Reg.: 4 augustus 2001

Voetballuh! schreef:

(...)

Fraai stukje! In ieder geval een stuk realistischer dan de volstrekt onbegrijpelijke optimistische kreten hier.

Hallo! Iedereen wakker worden alstublieft!

HR
Het is volgens mij zelfs 11 jaar. In 1994-1995 werd er voor het laatst gewonnen.
HR
HR

h6
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 11 augustus 2005

11 jaar al zeg !
Das een tijd !
Maarja , aan elke reeks moet wel eens een einde komen toch? ;)
Waarom Zondag niet?PSV doet het nou ook niet geweldig , oke ze winnen van AZ (ook doord de rode kaart van Vlaar).
En bovendien hebben zei een erg zware partij in Milaan a.s. Woensdag.
Kortom ik zie het wel redelijk positief in ik gok op een 0-1 in de 89e minuut ..MARKUS ROSENBERG :P ;)

Maar eest is morgen Thun klop geven :B
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Oefenduel Vanmiddag 1600 uur AFC Ajax - Ajax Cape Town".

HR

Ajax Poll

Ga jij het nieuwe Ajax-thuisshirt kopen?

Ja
Nee
Weet ik nog niet

HR

VoVo

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.