Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Amsterdam-Oost
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 mei 2000
quote:Een nieuwe Vogel maakt nog geen lente. Er lijkt eindelijk weer eens een jeugdpikkie door te stromen bij PSV en er wordt al weer hoog van de toren geblazen.
Kalusha schreef:
Voor het geval jullie gister niet hebben gekeken, die nieuwe Vogel/van Bommel zijn alweer opgestaan. De 2 Marrokaanse A'tjes.
PienaarTovenaar
Veelbelovend talent
Vak: 426
Reg.: 23 juli 2002
quote:voor volgend seizoen misschien ja , op vdmeijde na want die komt niet..
PienaarTovenaar schreef:
--------- Steek --------
v.d. Borre -- Vlaar -- Grygera -- Maxwell
-- Galasek --- Maduro --- Sneijder --
Rosales -- Huntelaar -- vd. Meijde
;-)
Berrie rules ![]()
Jeugdspeler
Reg.: 20 oktober 2005
quote:Vlaar? Was dat niet die jongen die vorige week op een afzichtelijke manier door het ijs zakte??
PienaarTovenaar schreef:
--------- Steek --------
v.d. Borre -- Vlaar -- Grygera -- Maxwell
-- Galasek --- Maduro --- Sneijder --
Rosales -- Huntelaar -- vd. Meijde
;-)
quote:zal ik even voor um doen ;
New Kid schreef:
(...)
Leg mij even uit wat er dan off-topic was aan de post van Berrie.
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001
Pienaar op 10
Icoon
Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
quote:Galasek eruit ja. Eindelijk ook eens iemand, die dat ziet. Alleen als hij 100% zekerheid ziet om een bal vooruit te passen die ie dat.
GangstaRiB schreef:
Over de wedstrijd: Galasek is al een tijdje uit vorm. Hij speelt normaal al zeer defensief en traag, nu is het alleen maar erger. Rare ziekenhuisballetjes. Liever niet. In plaats van Tomas zou ik Lindenbergh willen zien die de hele wedstrijd Cocu uit de wedstrijd speelt. Volgens mij moet hem dat lukken. Maar als ik Blind op at5 hoor zeggen dat ie niet teveel wil wijzigen om vertrouwen te kweken, denk ik dat Galasek gewoon speelt. Alhoewel, Rosales op linksbuiten, Sneijder op linksbuiten, Pienaar op rechtsbuiten.... op Blind kan je ook niet echt een peil trekken.
quote:Ik zie liever de Jong dan Pienaar. de Jong gaat er wel vol in...de Jong heeft ook een betere schot en verdedigt beter.
Pienaar op 10 schreef:
(...)
Galasek eruit ja. Eindelijk ook eens iemand, die dat ziet. Alleen als hij 100% zekerheid ziet om een bal vooruit te passen die ie dat.
Blind moet terug naar een middenveld met Pienaar-Sneijder en Lindenbergh. Aub niet voortborduren om een systeem met een controlerende middenvelder en zeker niet met Galasek op die plek.
Pienaar op 10
Icoon
quote:De Jong gaat er inderdaad vol in maar op dit moment hoort hij niet in de basis. Allemaal leuk, dat hij zo graag wil maar dat is op dit moment ook zijn zwakte. Hij kiest steeds de verkeerde oplossing, gaat lopen als ie moet spelen en andersom.
Babelteas schreef:
Ik zie liever de Jong dan Pienaar. de Jong gaat er wel vol in...de Jong heeft ook een betere schot en verdedigt beter.
AFCA-4-Life
Basisspeler
Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005
Pienaar op 10
Icoon
quote:Ajax speelt momenteel niet hetzelfde spelletje als AZ...
AFCA-4-Life schreef:
Het zal echt een mirakel worden als Ajax met 3 punten uit eindhoven vertekt, we mogen bij zijn met 1 punt. Az ging al kansloos ten onder, ajax zal het zelfde spelletje spelen en dus kan Kone rustig door de verdediging van Ajax dartelen, hopelijk heeft hij zn vizier niet op scherp
denthemen
Bankzitter
Uit: nibbixwoud
Reg.: 5 april 2002
AJAXforever
International
Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002
quote:Het loopt mij nu al dun door de broek en ik weet niet of ik zondag nog wel durf te gaan.
Kalusha schreef:
...
Voor het geval jullie gister niet hebben gekeken, die nieuwe Vogel/van Bommel zijn alweer opgestaan. De 2 Marrokaanse A'tjes...
PS Knap hoor tegen FC Tonijn!
AFCA-4-Life
Basisspeler
Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005
quote:nee zoals AZ het uitvoert is te veel gevraagd, maar ik bedoel dat Ajax gaat aanvallen (proberen) en psv ze lekker laat komen en dan rustig te gaan counteren, of zoals ze in eindhoven zeggen reactief voetbal
Pienaar op 10 schreef:
(...)
Ajax speelt momenteel niet hetzelfde spelletje als AZ...
Het is eigenlijk te triest voor woorden maar zoals AZ speelt zou Ajax ook moeten spelen....
vandermeyde
Idool
Reg.: 19 september 2003
AJAXforever
International
Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002
quote:De vorige keer was er volgens mij nog zwart-wit tv.
vandermeyde schreef:
Sjongejonge, wat loop ik me te ergeren aan de nieuw aangemelde Psv'ertjes. Dragen niets bij aan het forum en lopen te pochen dat er eindelijk eens jeugd doorbreekt bij Psv. Die marokaan speelt 1 keer een redelijk half uurtje, en is nu al de grote man bij Psv. Applaus jongens!
...
vandermeyde
Idool
Reg.: 19 september 2003
quote:Prima, okidoki, weer over tot aanstaande zondag.
vandermeyde schreef:
Ik had ook eigenlijk het idee dat mijn post in de andere topic kwam (centrale Psv topic). Had ze allebei openstaan. Foutje dus. Maar ik loop hiet niet te provoceren, het overgrote deel van de nieuw aangemeldde Psv'ers juist wel. Maar goed, gelukkig zijn er een aantal Psv'ers waar wel mee valt te discussieren. Ok, on topic maar weer.
Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1630 uur AFC Ajax - PSV De ANC feliciteert Bob met zn verjaardag".
Wat te doen met Miralem Sulejmani?
Van de Ajax-fans denkt 72,7% dat Panathinaikos wint van Standard Luik. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!