Ajax Netwerk
woensdag 10 maart 2010 - 13:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

HR

mystikal9
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 6 maart 2003

-----------------Stekelenburg--------------

Trabelsi-----------Grygera-------Emanuelson

-------------------Maduro------------------

----de Jong---------------------Galasek----

--------------Pienaar----------------------

------------------------------Sneijder-----

--Rosales-----------Babel------------------
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003

psv is aanvallend sterker dan met de jcs... maar verdedigend is het denk minder geworden.
Als de aanval van psv onschadelijk gemaakt kan worden, moet er toch een keer een bal invliegen aan de andere kant? :denk
HR
HR

aretta
Ballenjongen

Uit: Soest
Vak: 127
Reg.: 14 augustus 2001

Tegen PSV hebben we juist een beweeglijkse spits nodig dus voor mij vallen Harry en Ananas dan af..blijven over Babel en Rosenberg en dan geef ik toch de voorkeur aan Rosenberg omdat hij prima uit de voeten kan als counterspits.. gezien het huidige spel van Ajax verwacht ik dat we zondag flink teruggedrukt worden door PSV en dan is Rosenberg wel de ideale spits om in te zetten. Evt. Babel op links ernaast om zodoende 2 snellere spitsen te hebben... Of vinden we Boukhari snel :B
HR
HR

Amsterdam-Oost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

quote:HR
Kalusha schreef:

Voor het geval jullie gister niet hebben gekeken, die nieuwe Vogel/van Bommel zijn alweer opgestaan. De 2 Marrokaanse A'tjes. HR
Een nieuwe Vogel maakt nog geen lente. Er lijkt eindelijk weer eens een jeugdpikkie door te stromen bij PSV en er wordt al weer hoog van de toren geblazen.
Verder hoop ik dat je hier niet meer komt, je eerste twee bijdragen waren i.i.g. een slechte start.

[Dit bericht is veranderd door Amsterdam-Oost (op 20 oktober 2005 16:49:07).]
HR
HR

PienaarTovenaar
Veelbelovend talent

Vak: 426
Reg.: 23 juli 2002

--------- Steek --------
v.d. Borre -- Vlaar -- Grygera -- Maxwell
-- Galasek --- Maduro --- Sneijder --
Rosales -- Huntelaar -- vd. Meijde

;-)
HR
HR

h6
Basisspeler

Reg.: 11 augustus 2005

PienaarTovenaar schreef:

--------- Steek --------

;-)
HR
voor volgend seizoen misschien ja , op vdmeijde na want die komt niet..
HR
HR

Berrie rules Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 20 oktober 2005

PienaarTovenaar schreef:

--------- Steek --------

;-)
HR
Vlaar? Was dat niet die jongen die vorige week op een afzichtelijke manier door het ijs zakte??
Galasek zal weg zijn, vd Meijde komt niet (en dat is maar beter ook voor jullie) en Huntelaar: net zo'n gehypte jongen als half AZ.
HR
HR

h6
Basisspeler

New Kid schreef:

(...)

Leg mij even uit wat er dan off-topic was aan de post van Berrie.
HR
zal ik even voor um doen ;

Het doorgaan op een opstelling met vlaar van der meijde en vandeborre is niet echt met betrekking tot a.s. zondag of wel?
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001

Inderdaad, en verder het feit dat er ineens 10 nieuwe lampies zich binnen een dag aanmelden.

Over de wedstrijd: Galasek is al een tijdje uit vorm. Hij speelt normaal al zeer defensief en traag, nu is het alleen maar erger. Rare ziekenhuisballetjes. Liever niet. In plaats van Tomas zou ik Lindenbergh willen zien die de hele wedstrijd Cocu uit de wedstrijd speelt. Volgens mij moet hem dat lukken. Maar als ik Blind op at5 hoor zeggen dat ie niet teveel wil wijzigen om vertrouwen te kweken, denk ik dat Galasek gewoon speelt. Alhoewel, Rosales op linksbuiten, Sneijder op linksbuiten, Pienaar op rechtsbuiten.... op Blind kan je ook niet echt een peil trekken.
HR
HR

Pienaar op 10
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

GangstaRiB schreef:

Over de wedstrijd: Galasek is al een tijdje uit vorm. Hij speelt normaal al zeer defensief en traag, nu is het alleen maar erger. Rare ziekenhuisballetjes. Liever niet. In plaats van Tomas zou ik Lindenbergh willen zien die de hele wedstrijd Cocu uit de wedstrijd speelt. Volgens mij moet hem dat lukken. Maar als ik Blind op at5 hoor zeggen dat ie niet teveel wil wijzigen om vertrouwen te kweken, denk ik dat Galasek gewoon speelt. Alhoewel, Rosales op linksbuiten, Sneijder op linksbuiten, Pienaar op rechtsbuiten.... op Blind kan je ook niet echt een peil trekken.HR
Galasek eruit ja. Eindelijk ook eens iemand, die dat ziet. Alleen als hij 100% zekerheid ziet om een bal vooruit te passen die ie dat.

Blind moet terug naar een middenveld met Pienaar-Sneijder en Lindenbergh. Aub niet voortborduren om een systeem met een controlerende middenvelder en zeker niet met Galasek op die plek.
HR
HR

Babelteas
Regelmatige invaller

Reg.: 13 maart 2005

Pienaar op 10 schreef:

(...)

Galasek eruit ja. Eindelijk ook eens iemand, die dat ziet. Alleen als hij 100% zekerheid ziet om een bal vooruit te passen die ie dat.

Blind moet terug naar een middenveld met Pienaar-Sneijder en Lindenbergh. Aub niet voortborduren om een systeem met een controlerende middenvelder en zeker niet met Galasek op die plek.
HR
Ik zie liever de Jong dan Pienaar. de Jong gaat er wel vol in...de Jong heeft ook een betere schot en verdedigt beter.
HR
HR

Pienaar op 10
Icoon

Babelteas schreef:

Ik zie liever de Jong dan Pienaar. de Jong gaat er wel vol in...de Jong heeft ook een betere schot en verdedigt beter.
HR
De Jong gaat er inderdaad vol in maar op dit moment hoort hij niet in de basis. Allemaal leuk, dat hij zo graag wil maar dat is op dit moment ook zijn zwakte. Hij kiest steeds de verkeerde oplossing, gaat lopen als ie moet spelen en andersom.

De Jong moet veel rustiger worden en simpeler voetballen.
Pienaar is onze beste middenvelder en ik hoop, dat hij ook eens een reeks wedstrijden mag spelen als rechtermiddenvelder. Zijn schot(kracht) is inderdaad zwak maar zijn voetbalintelligentie maakt veel goed.

Ik hoop niet, dat Sneijder hangend op links gaat spelen want dat was ook niets. Het begint er steeds meer op te lijken, dat Blind een x-aantal spelers ten alle tijde wil laten spelen (keuzes maken Blind!!!). Een linkerkant bestaande uit Emanuelson-Pienaar en Sneijder is niets en wordt overlopen door PSV.
HR
HR

Hitman_x2 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 5 augustus 2005

Ik hoop iig op een hoop doelpunten.
HRHR
HR

AFCA-4-Life
Basisspeler

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Het zal echt een mirakel worden als Ajax met 3 punten uit eindhoven vertekt, we mogen bij zijn met 1 punt. Az ging al kansloos ten onder, ajax zal het zelfde spelletje spelen en dus kan Kone rustig door de verdediging van Ajax dartelen, hopelijk heeft hij zn vizier niet op scherp

Hopelijk haalt Ajax met een hoop kunst en vliegwerk een punt, want 3 punten verwachten is niet echt realistisch op dit moment (hoe spijtig ook te zeggen)
HR
HR

Pienaar op 10
Icoon

AFCA-4-Life schreef:

Het zal echt een mirakel worden als Ajax met 3 punten uit eindhoven vertekt, we mogen bij zijn met 1 punt. Az ging al kansloos ten onder, ajax zal het zelfde spelletje spelen en dus kan Kone rustig door de verdediging van Ajax dartelen, hopelijk heeft hij zn vizier niet op scherpHR
Ajax speelt momenteel niet hetzelfde spelletje als AZ...
Het is eigenlijk te triest voor woorden maar zoals AZ speelt zou Ajax ook moeten spelen.... :\(
HR
HR

denthemen
Bankzitter

Uit: nibbixwoud
Reg.: 5 april 2002

ik heb er een goed gevoel over, we gaan gewoon winnen, aangezien ik er ook weer bij ben gaat t helemaal lukken ;)
HR
HR

h6
Basisspeler

nogmaals me vraag ;)

Denken jullie dat supporterszaken mij kunnen vertellen hoeveel kaarten er zijn verkocht voor psv uit ?
In dat geval morgen ff bellen , ben wel benieuwd :D
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

Kalusha schreef:

...

Voor het geval jullie gister niet hebben gekeken, die nieuwe Vogel/van Bommel zijn alweer opgestaan. De 2 Marrokaanse A'tjes...

PS Knap hoor tegen FC Tonijn!
HR
Het loopt mij nu al dun door de broek en ik weet niet of ik zondag nog wel durf te gaan. :D

[Dit bericht is veranderd door AJAXforever (op 20 oktober 2005 21:42:49).]
HR
HR

AFCA-4-Life
Basisspeler

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Pienaar op 10 schreef:

(...)

Ajax speelt momenteel niet hetzelfde spelletje als AZ...
Het is eigenlijk te triest voor woorden maar zoals AZ speelt zou Ajax ook moeten spelen.... :\(
HR
nee zoals AZ het uitvoert is te veel gevraagd, maar ik bedoel dat Ajax gaat aanvallen (proberen) en psv ze lekker laat komen en dan rustig te gaan counteren, of zoals ze in eindhoven zeggen reactief voetbal :denk , aangezien ajax toch niet te psv verdediging kan kraken, moeten ze uitkijken met die kone, farfan en culina in de aanval
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Reg.: 25 februari 2003

Waarom zou dat niet kunnen...!?
De verdediging was aan het begin van het jaar beter hoor met Lee en Bouma nog in de gelederen en daar hadden we op zich niet zoveel problemen mee!
Koné is het enige gevaar... maar normaal liep daar altijd Veeltegoor of Elleboog die een of andere frommelgoal maakte door een keeper omver te duwen oid...
Mannetje op Koné... JOHNNY dan maar! :P En rugdekking van Grygera...
Voor die jongste marokkaan ben ik niet zo bang... die Appelvlaai is een leuke speler... maar daar hebben wij er ook genoeg van lopen.
Iedereen verwacht dat psv gaat winnen omdat ze az zo makkelijk wegzette... ik weet nog een wedstrijd begin dit jaar, waarin iedereen d8 dat Ajax een bepaalde tegenstander wel zou gaan wegzetten... (feyenoord) :denk

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 20 oktober 2005 23:30:47).]
HR
HR

vandermeyde
Idool

Reg.: 19 september 2003

Sjongejonge, wat loop ik me te ergeren aan de nieuw aangemelde Psv'ertjes. Dragen niets bij aan het forum en lopen te pochen dat er eindelijk eens jeugd doorbreekt bij Psv. Die marokaan speelt 1 keer een redelijk half uurtje, en is nu al de grote man bij Psv. Applaus jongens!

Man, rot toch op! Vorige week na het verlies tegen Fenerbache (of moet ik zeggen afslachtpartij?), zie je nauwelijks Psv'ers hier, en nu storten ze zich als een epidemie uit over dit forum. Over successupporters gesproken...
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

vandermeyde schreef:

Sjongejonge, wat loop ik me te ergeren aan de nieuw aangemelde Psv'ertjes. Dragen niets bij aan het forum en lopen te pochen dat er eindelijk eens jeugd doorbreekt bij Psv. Die marokaan speelt 1 keer een redelijk half uurtje, en is nu al de grote man bij Psv. Applaus jongens!

...
HR
De vorige keer was er volgens mij nog zwart-wit tv.
HR
HR

New Kid
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 juli 2001

Dit is een topic over PSV - Ajax van aanstaand weekend. Logisch dat je dan nu, en pas nu, PSV'ers op dit topic aantreft. Ik moet zeggen dat dit topic vorige week ook door Ajax supps nog niet echt frequent bezocht is.

In de centrale PSV topic had ik jullie opmerking kunnen begrijpen. Hier absoluut niet. Hier is het gewoon weer wat roepen om het roepen. Nou daar hebben wij serieuze posters een hekel aan. Ga maar ergens anders lopen provoceren.
HR
HR

vandermeyde
Idool

Reg.: 19 september 2003

Ik had ook eigenlijk het idee dat mijn post in de andere topic kwam (centrale Psv topic). Had ze allebei openstaan. Foutje dus. Maar ik loop hiet niet te provoceren, het overgrote deel van de nieuw aangemeldde Psv'ers juist wel. Maar goed, gelukkig zijn er een aantal Psv'ers waar wel mee valt te discussieren. Ok, on topic maar weer.
HR
HR

New Kid
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 juli 2001

vandermeyde schreef:

Ik had ook eigenlijk het idee dat mijn post in de andere topic kwam (centrale Psv topic). Had ze allebei openstaan. Foutje dus. Maar ik loop hiet niet te provoceren, het overgrote deel van de nieuw aangemeldde Psv'ers juist wel. Maar goed, gelukkig zijn er een aantal Psv'ers waar wel mee valt te discussieren. Ok, on topic maar weer.
HR
Prima, okidoki, weer over tot aanstaande zondag.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1630 uur AFC Ajax - PSV De ANC feliciteert Bob met zn verjaardag".

HR

Ajax Poll

Wat te doen met Miralem Sulejmani?

Gewoon in de basis opstellen, dan komt het zelf wel goed
Hard aan zijn conditie laten werken, langzaam brengen
Verhuren aan een andere club, en hopen dat hij in betere vorm terug komt
Verkopen aan een andere club, zijn tijd bij Ajax is geweest

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 72,7% dat Panathinaikos wint van Standard Luik. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!