Ajax Netwerk
maandag 15 maart 2010 - 10:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

HR

Berrie rules Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 20 oktober 2005

quote:HR
New Kid schreef:

(...)

Welkom Berrie, ik hoop dat je hier net zulke goede bijdragen zult leveren als op het PSV netwerk. Altijd goed om mensen met een goede bron te kunnen verwelkomen op dit forum. Hou het netjes en laat je niet frustreren.

P.s. Kijk ook even in de PSV topic. Die is wellicht nog leuker.
HR
Dank je wel New Kid! En natuurlijk zal ik me gedragen!
HR
HR

Revo Manucharyan
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Berrie rules schreef:

(...)

Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Realistisch gezien (en dat zijn er een heleboel hier) komen jullie tekort. Helaas, volgend seizoen beter!
HR
Ach ik heb altijd een hekel aan dit soort berichten, geen kans. Ik zou het er misschien mee eens zijn geweest als er had gestaan dat Ajax niet veel kans zou hebben, maar dan nog.
Laat de wedstrijd eerst maar gespeeld worden, een ploeg zoals Ajax maakt altijd een kans tegen wie dan ook.
HR
HR

joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002

denk dat je anastaciou nie erin moet zette...tege alex heeftie lichamelijk nix in te brengen en qua snelheid oookniet...tege alex moet je een bewegelijke jongen zette...zoals rosenberg,hopen dat de goden is een x aan zijn kant staan :P
HR
HR

Berrie rules Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Revo Manucharyan schreef:

(...)

Ach ik heb altijd een hekel aan dit soort berichten, geen kans. Ik zou het er misschien mee eens zijn geweest als er had gestaan dat Ajax niet veel kans zou hebben, maar dan nog.
Laat de wedstrijd eerst maar gespeeld worden, een ploeg zoals Ajax maakt altijd een kans tegen wie dan ook.
HR
Is het niet de bedoeling van voorbeschouwingen dat je voorbeschouwd???

Waar je wel gelijk in hebt, is dat enige nuance op zijn plaats is.
HR
HR

RO1007
Vedette

Uit: Almere
Reg.: 6 februari 2004

Berrie rules schreef:

(...)

Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Realistisch gezien (en dat zijn er een heleboel hier) komen jullie tekort. Helaas, volgend seizoen beter!
HR
En dit is natuurlijk ook weer een stukje pure zelfoverschatting. Op dit moment is Psv zeer zeker in betere vorm dan Ajax. Psv is daarom voor de wedstrijd van zondag duidelijk de favoriet ook gezien de stand op de ranglijst. Maar de kwaliteit van de selectie van Psv is lang niet goed genoeg om te zeggen dat er geen kans is voor Ajax. Sterker nog ik denk dat Ajax voetballend gezien nog steeds de betere selectie heeft. En Psv is fysiek weer een stuk sterker dan Ajax. Daarnaast natuurlijk nog een cliché dat dit soort wedstrijden altijd op zich staan.

En misschien bedoel je het niet zo, maar je post komt op mij toch wel provocerend over, vooral die laatste zin met volgend seizoen beter kan verkeerd overkomen. ;)
HR
HR

sof
Vedette

Reg.: 1 augustus 2005

Ajax zal erop gebrand zijn te winnen. PSV denkt makkelijk te kunnen winnen door het resultaat tege AC Milan. Maar PSV zal toch verdedigent gaan spelen dus kan Ajax het spel maken. Als Greygera die Kone een paar schoppen verkoopt in het begin zal je van hem ook niet veel last meer hebben. Dan hoop ik dat Ajax met aanvallende middenvelders gaat spelen (de Jong, Sneijder) die goed doorjagen en zo de aanvoer naar de voorhoeden van PSV tegenhouden.

1-3

Sneijder
De Jong
Babel
HR
HR

New Kid
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 juli 2001

PSV zal erop gebrand zijn te winnen. Ajax denkt makkelijk te kunnen winnen door het resultaat tege FC Tonijn. Maar Ajax zal toch verdedigent gaan spelen dus kan PSV het spel maken. Als Alex die Ananas een paar schoppen verkoopt in het begin zal je van hem ook niet veel last meer hebben. Dan hoop ik dat PSV met aanvallende middenvelders gaat spelen (Afellay, Culina) die goed doorjagen en zo de aanvoer naar de voorhoeden van Ajax tegenhouden.

3-1

Koné
Culina
Farfan

:P :B
HR
HR

sander_afca
Vedette

Reg.: 14 oktober 2003

New Kid schreef:

Maar Ajax zal toch verdedigent gaan spelen dus kan PSV het spel maken.
HR
:denk
HR
HR

New Kid
Veelbelovend talent

sander_afca schreef:

(...)

:denk
HR
Lees ook even de posting boven die van mij en vergelijk. Sarcasme, ironie, maar in ieder geval spot.
HR
HR

Revo Manucharyan
Legende

Berrie rules schreef:

(...)

Is het niet de bedoeling van voorbeschouwingen dat je voorbeschouwd???

HR
*zucht*
Beetje zelfreflectie zou bij jou geen kwaad kunnen, beste Berrie

Voorlopig heeft Ajax een eerdere confrontatie tegen onze Eidnhovense vrienden nog altijd gewonnen.

PSV: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Simons,
Lucius, Cocu, Farfán, Vennegoor of Hesselink
(Robert/46), Affelay
Coach: Guus Hiddink

Ajax: Vonk, Heitinga, Grygera, Escudé, Emanuelson,
De Jong (Rosales/82), Maduro, Boukhari, Pienaar (Galásek/89),
Charisteas, BabelHR
Zondag verwacht ik Stekelenburg op doel en Trabelsi in de basis. Dat zijn dus al twee versterkingen met voorgaande confrontatie.

Waarschijnlijk zal Blind zo spelen

code:HR
          Stekelenburg

Trabelsi Grygera Maduro Emanuelson

De Jong Galasek Sneijder

Rosales Yannis Babel
HR

Een opstelling waarme Blind z'n kansen tegen Psv mijn inziens al minimaliseert.

Zelf zou ik zo spelen

code:HR
               Stekelenburg

Trabelsi Grygera Vermaelen Emanuelson

Maduro Sneijder Lindenbergh

Rosales Rosenberg/Yannis Boerrigter
HR
HR
HR

Ajax fan
Basisspeler

Reg.: 29 juli 2002

En weer is het de arrogantie van PSV-supporters die boven komt drijven. Na een degelijke 3-0 tegen AZ en een 0-0 tegen AC Milan waar het 4-0 voor Milan had moeten worden. Ajax zal gebrand om van PSV te winnen. Blind zal er ook aan alles doen. Maar het zal een spannende wedstrijd worden en ik weet denk dat PSV (helaas nipt zal winnen)
HR
HR

sander_afca
Vedette

New Kid schreef:

(...)

Lees ook even de posting boven die van mij en vergelijk. Sarcasme, ironie, maar in ieder geval spot.
HR
Die heb ik ook gelezen, maar als je zo'n post aanpast, doe het dan goed. Er is maar één ploeg dat alleen maar verdedigend speelt en dat is p$v. De wedstrijd van gisteren was daar weer een mooi voorbeeld van.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001

Gisteren psv-Milan gekeken en de duidelijke zwakke schakels zijn: Lameij en Simons. Simons wist echt niet waar hij het moest zoeken tegen Kaka. Nu hebben wij geen Kaka lopen, maar Sneijder is ook heel beweeglijk. Rosales tegenover Lameij, dan zie ik Rosales wel als winnaar uit de bus komen.

Het is alleen te hopen dat de verdediging zich staande houd. Vorig jaar hadden we ook niet echt veel moeite met Kone die toen voor Roda speelde.

Ik zie ons alleen niet scoren zondag. Geen enkele spits bij ons kan het Alex of Ooijer echt lastig maken, misschien is Babel nog wel de beste optie, omdat je nooit weet wat hij gaat doen.
HRHR
HR

Revo Manucharyan
Legende

GangstaRiB schreef:

Gisteren psv-Milan gekeken en de duidelijke zwakke schakels zijn: Lameij en Simons. Simons wist echt niet waar hij het moest zoeken tegen Kaka. Nu hebben wij geen Kaka lopen, maar Sneijder is ook heel beweeglijk. Rosales tegenover Lameij, dan zie ik Rosales wel als winnaar uit de bus komen.

Het is alleen te hopen dat de verdediging zich staande houd. Vorig jaar hadden we ook niet echt veel moeite met Kone die toen voor Roda speelde.

Ik zie ons alleen niet scoren zondag. Geen enkele spits bij ons kan het Alex of Ooijer echt lastig maken, misschien is Babel nog wel de beste optie, omdat je nooit weet wat hij gaat doen.
HR
De tweede lijn met Sneijder is een mogelijkheid om tot score te komen. Verder zou ik dus Boerrigter opstellen, dat is momenteel de enige linksbuiten die we hebben.
HR
HR

New Kid
Veelbelovend talent

sander_afca schreef:

(...)

Die heb ik ook gelezen, maar als je zo'n post aanpast, doe het dan goed. Er is maar één ploeg dat alleen maar verdedigend speelt en dat is p$v. De wedstrijd van gisteren was daar weer een mooi voorbeeld van.
HR
Weet ik ook wel. De gequote posting was echter zo dom dat ik het even niet kon laten.
Het is overigens PSV. Wij moeten Ajax ook goed spellen anders krijgen we een kaart.
HR
HR

psycot
Veelbelovend talent

Vak: 410
Reg.: 21 november 2003

GangstaRiB schreef:

HR
Het verschil is natuurlijk wel dat hij (lees: waarschijnlijk) een stuk vaker voor het doel komt van Ajax dan in zijn Roda tijd en dat die ballen vaak een stuk beter zijn. Vooral als jé weet dat ze ook nog Cocu hebben lopen die met passes blijft strooien.

Heb er een hard hoofd in zondag, het is zo lang geleden dat ik in Eindhoven de trein weer instapte met een goed gevoel.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

En zoals iemand al aangaf op een ander ajax-forum. Het lijkt voor psv altijd wel zonder moeite te gaan. Eerst een lullig 1-0 doelpuntje en ergens in de tweede helft de 2-0 en we praten nergens meer over. Terwijl Ajax zich helemaal het leplazerus loopt zonder overtuiging.
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

GangstaRiB schreef:

Dan zal Rosales wel wat meer lef moeten tonen én bruikbare voorzetten moeten afleveren. Tegen Thun telde ik er welgeteld twee. Da's veel te weinig. Toch liggen daar de kansen; Lamey passeren over zijn zwakke linkerbeen

Nu wel, met de relatief trage achterhoede van Ajax. Trabelsi is de enige die hem op snelheid kan bijhouden. Houdt vooral m'n hart vast voor de duels tussen Farfan en Emanuelson.

Ja hoor, dat weten we bij Babel wel. Dreigen in een stilstaande situatie (!), balletje voor z'n rechter kappen en proberen uit te halen. Da's het enige dat Babel kan. Daarvoor moet hij wel eerst de bal onder controle zien te krijgen. Daar heeft Babel al de grootste moeite mee. Ik zou Rosenberg in de spits zetten en hem lekker laten zwerven in de voorhoede met als doel Ooijer en/of Alex uit het centrum weg te lokken. Daardoor moet er voor de komende middenvelders ruimte ontstaan om in de 16 te penetreren.
HR
HR
HR

belu
Ballenjongen

19_AFCA_00 schreef:

na vanavond te hebben gezien hoop ik dat pisvee zondag niet zoveel geluk heeft.. De aanval hoeven we niet echt te vrezen als je af gaat op vanavond.. hoogstens 2 a 3 kansen gehad en de gevaarlijkste met 3 tegen 2 spelen ze niet uit :D
Dus... Pisvee-Ajax 1-3 2x Yannis 1x sneijder
Yannis Yannis Yannis! :B
HR
Na Thun eergisteren gezien te hebben !!!!!!
Sorry hoor.Op dit forum de reacties nog maar eens lezen na de wedstrijd tegen Heracles.Toen deugde er niets van het elftal, en Blind moest al helemaal oprotten.Maar na de wedstrijd tegen Thun is iedereen weer in een hosannastemming.
Gisteren stond er op Farfan na niet de aanvalslinie op het veld die je zondag kunt verwachtten.
Maar wel de verdedigers en keeper die je gisteren hebt zien uitblinken.
"SO,SEE YOU ON SUNDAY"
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Chivu & Co schreef:

(...)
HR
Nou ik zie juist Emanuelson het wel goed doen tegen Farfan eigenlijk. Meestal speelt Farfan tegen lompere verdedigers, daarom gaat hij er zo makkelijk voorbij. En Urby moet hem proberen naar achteren te drijven.

De voorhoede is het grote probleem. Maar ik zou denk ik als allerlaatste optie Rosenberg neerzetten. Rosenberg is snel, maar is totaal niet gevaarlijk! Hij doet namelijk niks met een bal! Dan heb ik nog liever Babel die misschien een keer de bal goed meeneemt zonder te struikelen ofzo. Tja.. zover zijn we al gezakt....
HR
HR

EmBee
Jeugdspeler

Ik zou met de volgende aanval spelen:

Harry - Babel
Rosales

Harry en Babel zijn 2 complementaire spitsen en Rosales heeft dan alle vrijheid om zijn actie te maken. Soms vanaf rechts, maar vaak vanachter de 2 spitsen penetrerend. Acties maken en zijn snelheid gebruiken. Daarnaast is hij perfect in de kaats en het geven van steekpasses, zodat Babel gelanceerd kan worden. Zo heb je veel variatie en toch nog een beetje 3 spitsenprobleem (voldoen aan het beleidsplan). Dit zo houden totdat er echte buitenspelers en een goede spits voorhanden is.

Manucharyan zou ook op de plek van Rosales kunnen spelen.
HR
HR

sander_afca
Vedette

EmBee schreef:

Manucharyan zou ook op de plek van Rosales kunnen spelen.
HR
Nee, dat kan niet. Manucharyan is geblesseerd.
HR
HR

Rich409
Idool

Reg.: 17 april 2002

New Kid schreef:

(...)

Weet ik ook wel. De gequote posting was echter zo dom dat ik het even niet kon laten.
Het is overigens PSV. Wij moeten Ajax ook goed spellen anders krijgen we een kaart.
HR
Komt omdat we hier op een Ajax-forum zitten, weet je nog wel?

Gaat moeilijk worden zondag. Koné voorin is levensgevaarlijk, ik hoop dat Grygera hem een beetje kan beteugelen. Op één of andere manier weet PSV ook zonder jongens als Park, Lee en Bouma toch een aardig elftal op de been te krijgen. Een goed georganiseerde ploeg die op de verdediging leunt, dat is PSV, en dat zijn de ploegen waar Ajax de meeste moeite mee heeft. Ik hoop dat we winnen, maar ben bang dat we tegen een zeperd lopen.
HR
HR

forevermeer
Lid 2de elftal

Uit: gorinchem
Vak: 420
Reg.: 6 september 2003

Het zal moeilijk zat worden. ik denk ten eerste dat galasek niet moet spelen vind hem zwaar tegenvallen op dit moment, het is niet dat ik hem niet goed vind vind hem een van de beste van ajax maar op dit moment valt hij mij zwaar tegen :\( ik denk dat ajax tegen P$V zn eigen spel moet spelen anders kun je net zo goed thuis blijven en een staandaar schorsings uitslag van 3-0 krijgen dat helpt beter. ik vind onze verdediging met grygera laatste paar wedstrijden uitstekend dus heb daar alle vertrouwen in.maar onze aanval baart me zorgen met De jong en pienhaar als onze targetmannen is het gedoemt te mislukken :denk ze krijgen niet eens serieus een bal op doel gemikt.

ik denk dat we het met de volgende opstelling wel redden

-------------------stekelenburg----------------------------

trabelsi-------grygera---------lindenberg--------emanuelson

----------------------Maduro-------------------------------

de jong--------------------------------------------sneijder

----------------------pienaar------------------------------

---------------harry---------babel-------------------------

op deze manier denk ik dat we het redden aangezien emauelson zijn tegenstander 10 meter de ruimte geeft kan dit een gevaar worden want ik denk dat emanuelson compleet weg gespeeld gaat worden door farfan en beasley. vandaar lindenberg in zijn rug! en maduro is te traag voor die jongens die gaat dus assisteren in de verdediging. in deze 4-4-2 denk iki dat ajax meer kans maakt maar ik gok toch op een 0-0
HR
HR

h6
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 11 augustus 2005

Niet omdat ik Rosenberg zo kut vind maar ik zou Babel opstellen.
Om het doodsimpele feit dat Babel geloof ik bij elke actie die die van plan is zelf niet weet wat ie gaat doen , en dat is zo gevaarlijk aan hem.. ;B
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand AFC Ajax - PSV 4 - 1 De Jong Emanuelson Pantelic Suarez".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 81,7% dat Sevilla FC wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!