Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Berrie rules ![]()
Jeugdspeler
Vak: -
Reg.: 20 oktober 2005
quote:Dank je wel New Kid! En natuurlijk zal ik me gedragen!
New Kid schreef:
(...)
Welkom Berrie, ik hoop dat je hier net zulke goede bijdragen zult leveren als op het PSV netwerk. Altijd goed om mensen met een goede bron te kunnen verwelkomen op dit forum. Hou het netjes en laat je niet frustreren.
P.s. Kijk ook even in de PSV topic. Die is wellicht nog leuker.
Revo Manucharyan
Legende
Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002
quote:Ach ik heb altijd een hekel aan dit soort berichten, geen kans. Ik zou het er misschien mee eens zijn geweest als er had gestaan dat Ajax niet veel kans zou hebben, maar dan nog.
Berrie rules schreef:
(...)
Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Realistisch gezien (en dat zijn er een heleboel hier) komen jullie tekort. Helaas, volgend seizoen beter!
joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002
Berrie rules ![]()
Jeugdspeler
Reg.: 20 oktober 2005
quote:Is het niet de bedoeling van voorbeschouwingen dat je voorbeschouwd???
Revo Manucharyan schreef:
(...)
Ach ik heb altijd een hekel aan dit soort berichten, geen kans. Ik zou het er misschien mee eens zijn geweest als er had gestaan dat Ajax niet veel kans zou hebben, maar dan nog.
Laat de wedstrijd eerst maar gespeeld worden, een ploeg zoals Ajax maakt altijd een kans tegen wie dan ook.
quote:En dit is natuurlijk ook weer een stukje pure zelfoverschatting. Op dit moment is Psv zeer zeker in betere vorm dan Ajax. Psv is daarom voor de wedstrijd van zondag duidelijk de favoriet ook gezien de stand op de ranglijst. Maar de kwaliteit van de selectie van Psv is lang niet goed genoeg om te zeggen dat er geen kans is voor Ajax. Sterker nog ik denk dat Ajax voetballend gezien nog steeds de betere selectie heeft. En Psv is fysiek weer een stuk sterker dan Ajax. Daarnaast natuurlijk nog een cliché dat dit soort wedstrijden altijd op zich staan.
Berrie rules schreef:
(...)
Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Realistisch gezien (en dat zijn er een heleboel hier) komen jullie tekort. Helaas, volgend seizoen beter!
sander_afca
Vedette
Reg.: 14 oktober 2003
quote:
New Kid schreef:
Maar Ajax zal toch verdedigent gaan spelen dus kan PSV het spel maken.
quote:Lees ook even de posting boven die van mij en vergelijk. Sarcasme, ironie, maar in ieder geval spot.
sander_afca schreef:
(...)
Revo Manucharyan
Legende
quote:*zucht*
Berrie rules schreef:
(...)
Is het niet de bedoeling van voorbeschouwingen dat je voorbeschouwd???
quote:Zondag verwacht ik Stekelenburg op doel en Trabelsi in de basis. Dat zijn dus al twee versterkingen met voorgaande confrontatie.
PSV: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Simons,
Lucius, Cocu, Farfán, Vennegoor of Hesselink
(Robert/46), Affelay
Coach: Guus Hiddink
Ajax: Vonk, Heitinga, Grygera, Escudé, Emanuelson,
De Jong (Rosales/82), Maduro, Boukhari, Pienaar (Galásek/89),
Charisteas, Babel
code:Stekelenburg
Trabelsi Grygera Maduro Emanuelson
De Jong Galasek Sneijder
Rosales Yannis Babel
code:Stekelenburg
Trabelsi Grygera Vermaelen Emanuelson
Maduro Sneijder Lindenbergh
Rosales Rosenberg/Yannis Boerrigter
sander_afca
Vedette
quote:Die heb ik ook gelezen, maar als je zo'n post aanpast, doe het dan goed. Er is maar één ploeg dat alleen maar verdedigend speelt en dat is p$v. De wedstrijd van gisteren was daar weer een mooi voorbeeld van.
New Kid schreef:
(...)
Lees ook even de posting boven die van mij en vergelijk. Sarcasme, ironie, maar in ieder geval spot.
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001
Revo Manucharyan
Legende
quote:De tweede lijn met Sneijder is een mogelijkheid om tot score te komen. Verder zou ik dus Boerrigter opstellen, dat is momenteel de enige linksbuiten die we hebben.
GangstaRiB schreef:
Gisteren psv-Milan gekeken en de duidelijke zwakke schakels zijn: Lameij en Simons. Simons wist echt niet waar hij het moest zoeken tegen Kaka. Nu hebben wij geen Kaka lopen, maar Sneijder is ook heel beweeglijk. Rosales tegenover Lameij, dan zie ik Rosales wel als winnaar uit de bus komen.
Het is alleen te hopen dat de verdediging zich staande houd. Vorig jaar hadden we ook niet echt veel moeite met Kone die toen voor Roda speelde.
Ik zie ons alleen niet scoren zondag. Geen enkele spits bij ons kan het Alex of Ooijer echt lastig maken, misschien is Babel nog wel de beste optie, omdat je nooit weet wat hij gaat doen.
quote:Weet ik ook wel. De gequote posting was echter zo dom dat ik het even niet kon laten.
sander_afca schreef:
(...)
Die heb ik ook gelezen, maar als je zo'n post aanpast, doe het dan goed. Er is maar één ploeg dat alleen maar verdedigend speelt en dat is p$v. De wedstrijd van gisteren was daar weer een mooi voorbeeld van.
quote:Het verschil is natuurlijk wel dat hij (lees: waarschijnlijk) een stuk vaker voor het doel komt van Ajax dan in zijn Roda tijd en dat die ballen vaak een stuk beter zijn. Vooral als jé weet dat ze ook nog Cocu hebben lopen die met passes blijft strooien.
GangstaRiB schreef:
Het is alleen te hopen dat de verdediging zich staande houd. Vorig jaar hadden we ook niet echt veel moeite met Kone die toen voor Roda speelde.
GangstaRiB
Legende
Chivu & Co
Vedette
Reg.: 1 januari 2001
quote:
GangstaRiB schreef:
Gisteren psv-Milan gekeken en de duidelijke zwakke schakels zijn: Lameij en Simons. Simons wist echt niet waar hij het moest zoeken tegen Kaka. Nu hebben wij geen Kaka lopen, maar Sneijder is ook heel beweeglijk. Rosales tegenover Lameij, dan zie ik Rosales wel als winnaar uit de bus komen.
Dan zal Rosales wel wat meer lef moeten tonen én bruikbare voorzetten moeten afleveren. Tegen Thun telde ik er welgeteld twee. Da's veel te weinig. Toch liggen daar de kansen; Lamey passeren over zijn zwakke linkerbeen
Nu wel, met de relatief trage achterhoede van Ajax. Trabelsi is de enige die hem op snelheid kan bijhouden. Houdt vooral m'n hart vast voor de duels tussen Farfan en Emanuelson.
Ik zie ons alleen niet scoren zondag. Geen enkele spits bij ons kan het Alex of Ooijer echt lastig maken, misschien is Babel nog wel de beste optie, omdat je nooit weet wat hij gaat doen.
Ja hoor, dat weten we bij Babel wel. Dreigen in een stilstaande situatie (!), balletje voor z'n rechter kappen en proberen uit te halen. Da's het enige dat Babel kan. Daarvoor moet hij wel eerst de bal onder controle zien te krijgen. Daar heeft Babel al de grootste moeite mee. Ik zou Rosenberg in de spits zetten en hem lekker laten zwerven in de voorhoede met als doel Ooijer en/of Alex uit het centrum weg te lokken. Daardoor moet er voor de komende middenvelders ruimte ontstaan om in de 16 te penetreren.
quote:Na Thun eergisteren gezien te hebben !!!!!!
19_AFCA_00 schreef:
na vanavond te hebben gezien hoop ik dat pisvee zondag niet zoveel geluk heeft.. De aanval hoeven we niet echt te vrezen als je af gaat op vanavond.. hoogstens 2 a 3 kansen gehad en de gevaarlijkste met 3 tegen 2 spelen ze niet uit![]()
Dus... Pisvee-Ajax 1-3 2x Yannis 1x sneijder
Yannis Yannis Yannis!
GangstaRiB
Legende
quote:Nou ik zie juist Emanuelson het wel goed doen tegen Farfan eigenlijk. Meestal speelt Farfan tegen lompere verdedigers, daarom gaat hij er zo makkelijk voorbij. En Urby moet hem proberen naar achteren te drijven.
Chivu & Co schreef:
(...)
sander_afca
Vedette
quote:Nee, dat kan niet. Manucharyan is geblesseerd.
EmBee schreef:
Manucharyan zou ook op de plek van Rosales kunnen spelen.
quote:Komt omdat we hier op een Ajax-forum zitten, weet je nog wel?
New Kid schreef:
(...)
Weet ik ook wel. De gequote posting was echter zo dom dat ik het even niet kon laten.
Het is overigens PSV. Wij moeten Ajax ook goed spellen anders krijgen we een kaart.
forevermeer
Lid 2de elftal
Uit: gorinchem
Vak: 420
Reg.: 6 september 2003
Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand AFC Ajax - PSV 4 - 1 De Jong Emanuelson Pantelic Suarez".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 81,7% dat Sevilla FC wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!