Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 »
quote:Als je voorin de nul wil houden moet je vooral 4-5-1 gaan spelen...
Hessel schreef:
---------------------Stekelenburg------------------------
--Trabelsi-------Grygera-------Maduro---------Emanuelson-
------------------------Galasek--------------------------
---------------De Jong----------Lindenberg---------------
-----------Pienaar---------------------Sneijder----------
-----------------------Anastasiou------------------------
quote:Het slechtste wat je kunt doen tegen PSV is alles door het midden spelen...
Hessel schreef:
---------------------Stekelenburg------------------------
--Trabelsi-------Grygera-------Maduro---------Emanuelson-
------------------------Galasek--------------------------
---------------De Jong----------Lindenberg---------------
-----------Pienaar---------------------Sneijder----------
-----------------------Anastasiou------------------------
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 maart 2001
robert88
Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn
Reg.: 1 oktober 2005
Lederen Knikker
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005
Boy wonder
Ballenjongen
Uit: Tilburg
Reg.: 19 juni 2005
quote:pienaar op linksbuiten???? moet niet gekker worden...schot heeft pienaar niet dus daar heb je helemaal niks aan...Zou Charisteas in de spits zetten en babel moet hem vervangen...vind dat Babel veel gevaarlijker is als ie invalt...is ie veel gretiger. Ik zou kiezen voor Boerrigter op linksbuiten
Boy wonder schreef:
Ondanks de trefzekerheid van anastasiou lijkt het me logisch om zondag toch met ryan babel in de spits te beginnen....
denk dat het het een andere wedstrijd wordt dan gister. psv zal niet terug zakken zoals FC Thun. met een snelle counter heb je met Babel dan toch de gevaarlijkste spits denk ik. je zag gister goed hoe babel zijn directe tegenstander helemaal eruit liep en snelheid is nu net het zwakke punt van Bv. Alex
rosales op rechts heeft de actie buitenom en ik zou op links met pienaar in de zone spelen... hij kan actie naar binnen maken en het gat op links kan sneijder, de jong of emanuelson induiken.
verder Galasek voor de controle samen met de jong. achterin gewoon laten staan met grygera en maduro (in het begin niet te veel inschuiven, eerst zekerheid achterin)
en de voortreffelijk keepende Stekelenburg
Voor duidelijkheid DE OPSTELLING:
----------------------Stekelenburg-----------------------
-Trabelsi------Grygera-------Maduro-------Emanuelson-
-----------De jong---------------Galasek-----------------
----------------------Sneijder----------------------------
------Rosales----------Babel-----------pienaar-----------
Amsterdam-Oost
Vedette
Reg.: 3 mei 2000
the_beatboxman
Bankzitter
Uit: Straat
Vak: 127
Reg.: 7 januari 2003
Boy wonder
Ballenjongen
Uit: Tilburg
Reg.: 19 juni 2005
quote:pienaar Speelt geen echte linksbuiten maar meer naar binnen. een beetje in de rug van babel. er komt dan ruimte op links waar andere spelers in kunnen duiken.. zo werd er gister ook een tijdje gespeeld....
Babelteas schreef:
(...)
pienaar op linksbuiten???? moet niet gekker worden...schot heeft pienaar niet dus daar heb je helemaal niks aan...Zou Charisteas in de spits zetten en babel moet hem vervangen...vind dat Babel veel gevaarlijker is als ie invalt...is ie veel gretiger. Ik zou kiezen voor Boerrigter op linksbuiten
Lederen Knikker
Vedette
quote:Ik hoop ook op 0-2 maar ja.
Hitman_x2 schreef:
dat wordt hopelijk geen 0-0
Ceriliuz
Basisspeler
Uit: Nijmegen
Reg.: 18 februari 2003
freezl
Idool
Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
quote:Zou rosenberg ook op linksbuiten willen zien...alleen zal dat nooit gebeuren. Maar goed je zag dat de verdediging van PSV best te slopen is...en middenveld is ook niet super van hun...met Simons...Ajax krijgt zoiezo een paar kansen en het is aan de spits of middenvelders om de kansen af te maken...PSV scoort zoiezo...het is aan ons om er 1 meer te scoren.
freezl schreef:
Als Harry fit is moet hij gewoon spelen,zijn lengte is mi tegen Psv zeer bruikbaar .Ananas scoort 2 x en dat is mooi ,maar hij hoort simpelweg niet in de basis.Daarnaast speelde Harry tot nu toe zeer behoorlijk en lijkt me nu gewoon de beste keus om daar op voor te borduren.
Rosenberg kan best op links spelen,minder resultaat op die positie is bijna niet mogelijk en mi kan je best met een aanval Rosenberg,Harry,Rosales aantreden tegen Psv
Middenveld Sneijder,Galasek,Pienaar
Achter Urby,Grygera,Trabelsi en met Maduro als inschuivende middenvelder
Doel Stekel of Lobont
NickAjaxFan4Life
Idool
Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001
quote:Inderdaad, wedstrijden tegen PSV zijn voor Ajax in wezen wat wedstrijden tegen Ajax voor Feyenoord zijn: meestal lastig (maar ja, we weten wat Ajax - Feyenoord werd dit seizoen,dus laten we hopen dat PSV - Ajax een zelfde effect heeft
liam schreef:
Het zou toch wel geweldig uitkomen als we eens een keer bij PSV wisten te winnen. Op één of andere manier zit het Eindhoven echter altijd tegen. Dan duikelt er weer een keeper over een slap schotje heen, we krijgen een onterechte strafschop tegen……en daarna loopt het dan niet meer. En krijgt PSV weer voor de zoveelste keer de zege in de schoot geworpen.
Ajax zou daar best kunnen winnen maar het lijkt wel of het Ph.-stadion behekst is.
Normaal gezien zou ik zeggen dat Babel in de basis moet starten omdat je daar toch snelheid nodig hebt. Anastasiou lijkt me weinig nuttig want we spelen te ver van de goal af en hij is zo traag als dikke stront.
Mijn opstelling zou zijn (voor wat het waard is..niks he. Maar dat geldt voor alle gasten die hier een opstelling maken):
Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson, Galasek, Pienaar, Sneijder, Lindenbergh, Rosales, Babel .
Spelen we met 2 spitsen en opkomende middenvelders.
Rosales op rechts en Babel in een vrije rol. Pijnlijk zal het weer zijn als Koné de wedstrijd in het voordeel van PSV gaat beslissen.
the witch
Idool
Uit: Dyslexie !
Reg.: 6 augustus 2000
19_AFCA_00
Lid 2de elftal
Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: 410
Reg.: 16 juli 2003
quote:Maar ook jij weet dat dat niet de aanval van zondag is:
19_AFCA_00 schreef:
na vanavond te hebben gezien hoop ik dat pisvee zondag niet zoveel geluk heeft.. De aanval hoeven we niet echt te vrezen als je af gaat op vanavond.. hoogstens 2 a 3 kansen gehad en de gevaarlijkste met 3 tegen 2 spelen ze niet uit![]()
Dus... Pisvee-Ajax 1-3 2x Yannis 1x sneijder
Yannis Yannis Yannis!
Lederen Knikker
Vedette
quote:Voor Culina hoeven we niet bang te worden. Farfan is idd goed ja. En Koné...brilliant...en wisselvallig. Hopelijk heeft hij een off-day zondag. En dat kan zomaar bij hem gebeuren.
New Kid schreef:
Culina - Koné - Farfan
Berrie rules ![]()
Jeugdspeler
Reg.: 20 oktober 2005
quote:Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Lederen Knikker schreef:
(...)
Voor Culina hoeven we niet bang te worden. Farfan is idd goed ja. En Koné...brilliant...en wisselvallig. Hopelijk heeft hij een off-day zondag. En dat kan zomaar bij hem gebeuren.
quote:Welkom Berrie, ik hoop dat je hier net zulke goede bijdragen zult leveren als op het PSV netwerk. Altijd goed om mensen met een goede bron te kunnen verwelkomen op dit forum. Hou het netjes en laat je niet frustreren.
Berrie rules schreef:
(...)
Jullie maken geen kans zondag. En ja dit is mijn 1ste post en nee ik kom niet om te zeiken.
Realistisch gezien (en dat zijn er een heleboel hier) komen jullie tekort. Helaas, volgend seizoen beter!
Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Eindstand AFC Ajax - PSV 4 - 1 De Jong Emanuelson Pantelic Suarez".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 2,4% dat RKC Waalwijk wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!