Ajax Netwerk
vrijdag 12 maart 2010 - 04:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 »

HR

BetuwePSV Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Uit: Ophemert (Gld)
Vak: -
Reg.: 1 februari 2004

Kom op jongens! Ik zit al de hele avond naar dit forum te loeren en is er nu niet EEN van jullie die er een beetje vertrouwen in heeft??

(maar ik snap het wel hoor!!!)
HR
HR

jewpride
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 8 augustus 2005

Het verbaasd me nogal wat een pessimisme hier rond dwarrelt. Oke, Ajax speelt de laatste tijd zeer zwak, maar er zal tóch ooit een een ommekeer moeten komen. En wat voor moment is dat nou beter als uit bij onze lampenvrienden. Laten we met z'n allen positief blijven, ondanks de belabberde resultaten van de afgelopen weken. Tegen de lampen is in mijn ogen een belangrijke wedstrijd. Hier kunnen ze laten zien dat ze er nog steeds staan. En als Ajax wint zondag, zal dat een enorme positieve invloed geven denk ik op de spelersgroep en op ons; de supporters.
De lampen gaan eraan; 1-3
HR
HR

Maarten Fortuyn
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005

quote:HR
Het verbaasd me nogal wat een pessimisme hier rond dwarrelt. Oke, Ajax speelt de laatste tijd zeer zwak, maar er zal tóch ooit een een ommekeer moeten komenHR
Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in :)
HR
HR

Obl Nrd
Veelbelovend talent

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 juli 2005

Kone zit bij Gryg in de zak, Ajax kan zijn eigen spel spelen, we gaan er gewoon met de winst vandoor!
HR
HR

DaGalluchi
Jeugdspeler

Uit: Neijwieert
Reg.: 8 november 2001

'4 Farfan 1-0
'43 Rosales 1-1
'92 Sneijder 1-2
'93 eerste P$V Supporter op het veld, €25000 voor de boertjes!
HR
HR

X_AFCA_X
Regelmatige invaller

Uit: Dordrecht
Vak: 426
Reg.: 3 april 2004

Eerder 0-2 dan een boer op het veld!
HR
HR

jewpride
Regelmatige invaller

Maarten Fortuyn schreef:

(...)

Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in :)
HR
''Na het debacel van afgelopen zaterdagavond, weet ik het echt even niet meer. Het vertrouwen straalt er bij mij niet helemaal meer van af. Maar omdat ze morgen toch echt het een en ander goed te maken hebben, zie ik wel enige kansen. Ik gok het op een matige 2-1.''

Voortaan toch even beter lezen ;)

[Dit bericht is veranderd door jewpride (op 18 oktober 2005 11:20:30).]
HR
HR

figuur
Lid 2de elftal

Reg.: 22 mei 2003

Het kan wel eens een 50/50 wedstrijd worden, Deze wedstrijden staan altijd op zich en het is bijlange na niet zo dat diegene die het meest in vorm is altijd wint.
Ajax zit al een tijdje in een dal, vooral omdat het ze ontbeert aan vertrouwen en een (goeie) afmaker. PSV heeft voor het 2de achtereenvolgende jaar enkele pijnlijke mutaties moeten maken door een soort van wanbeleid.
Ajax zal moeten winnen willen ze niet nog verder achterop raken op de top van het klassement.
Spannende wedstrijd en hopen op het beste!

S6 boys!
HR
HR

BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003

jewpride schreef:

(...)

''Na het debacel van afgelopen zaterdagavond, weet ik het echt even niet meer. Het vertrouwen straalt er bij mij niet helemaal meer van af. Maar omdat ze morgen toch echt het een en ander goed te maken hebben, zie ik wel enige kansen. Ik gok het op een matige 2-1.''

Voortaan toch even beter lezen ;)
HR
tsja, maar de Pool van het netwerk heb je toch precies andersom ingevuld...
Ik zie toch echt duidelijk 1-2 staan onder je naam....

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door BoudStyle (op 18 oktober 2005 14:49:20).]
HR
HR

koeman de grootste
Talent

Uit: amsterdam
Reg.: 4 november 2004

Het antwoord over hoe deze topper wordt gespeeld ligt deze week in Europa. PSV is op het moment als collectief sterker dan AJAX. Individueel heeft AJAX meer klassespelers, maar voetbal is een teamsport. PSV staat op dinsdagmiddag op punten voor, maar in Europa kan veel gebeuren (blessures of een onverwachte uitslag). Donderdagochtend valt er serieus iets over deze wedstrijd te zeggen. Statistisch en na de 3-0 tegen AZ ( vooral de as Cocu-Kone)heeft AJAX dus weinig kans, maar een wedsrijd als deze staat altijd op zichzelf. Voor het kampioenschap moet AJAX winnen.

SUCCES AJAX
HR
HR

129 Gele kaart: waarschuwing
Icoon
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2008/2009

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Zondag voor de zoveelste keer tegen beter weten in naar 040. Maar goed, ooit zullen ze weer winnen, en daar moet je bij wezen.
HR
HR

pavel
Regelmatige invaller

Uit: den haag
Vak: 127
Reg.: 20 januari 2004

En dikke vette nederlaag wordt het. Rosenberg en oranje spits :B Babel gaan wel veel kansen krijgen maar ze stuk voor stuk verprutsen. Blind bedankt voor de sloeber aanval!
HR
HR

Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001

Een wedstrijd van erop of eronder.
Aanhaken of afhaken.

Danny, laat nu maar eens zien dat je een topcoach bent, zoals bijvoorbeeld Guus Hiddink, en verras je tegenstander! Nog belangrijker, neem gewoon drie punten mee naar Amsterdam.
Hoe? Geen idee, maar da's jouw probleem. Wij, als supporters hebben er recht op dat Ajax niet het lachertje van de competitie wordt. Daarvoor ben jij verantwoordelijk!

Veel plezier en sterkte de komende week
HRHR
HR

Scotus
Bankzitter

Vak: 127

129 schreef:

Zondag voor de zoveelste keer tegen beter weten in naar 040. Maar goed, ooit zullen ze weer winnen, en daar moet je bij wezen.
HR
Inderdaad dezelfde gedachte hier. Ik ga al 8 jaar zonder resultaat naar eindhoven. Maarja ooit zullen we er wel eens gaan winnen en daar moet je dan bij zijn. Dus toch maar weer zondagochtend om 915 uur in de rij staan. Waarschijnlijk weer tegen beter weten in.
HR
HR

Hitman_x2 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 5 augustus 2005

Chivu & Co schreef:

Een wedstrijd van erop of eronder.
Aanhaken of afhaken.

Danny, laat nu maar eens zien dat je een topcoach bent, zoals bijvoorbeeld Guus Hiddink, en verras je tegenstander! Nog belangrijker, neem gewoon drie punten mee naar Amsterdam.
Hoe? Geen idee, maar da's jouw probleem . Wij, als supporters hebben er recht op dat Ajax niet het lachertje van de competitie wordt. Daarvoor ben jij verantwoordelijk!

Veel plezier en sterkte de komende week
HR
Tja dat zal toch een probleem zijn die hij niet kan oplossen. een doelpunt afmaken kan je een speler gewoon niet leren.

[Dit bericht is veranderd door Hitman_x2 (op 18 oktober 2005 21:42:51).]
HR
HR

joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002

denk datie er zelf nog meer inschiet dan rosenberg;) maja let's hope dat jannus er weer paar inknald...iedere wedstrijd is eenw edstrijd opzich....zelfs heracles kan gelijk spelen tege ajax...dusja...
HR
HR

2mas
Lid 2de elftal

Uit: almere
Reg.: 30 juli 2004

joodseKIP schreef:

denk datie er zelf nog meer inschiet dan rosenberg;) maja let's hope dat jannus er weer paar inknald...iedere wedstrijd is eenw edstrijd opzich....zelfs heracles kan gelijk spelen tege ajax...dusja...
HR
en tegen psv....
HR
HR

jewpride
Regelmatige invaller

BoudStyle schreef:

(...)

tsja, maar de Pool van het netwerk heb je toch precies andersom ingevuld...
Ik zie toch echt duidelijk 1-2 staan onder je naam....

(plaatje)
HR
Jah dat is een vervelende zaak. Misschien zal ik dat dan maar eens omwisselen. Ieder mens maakt wel eens een foutje he. Maar er werd geverifieerd naar een andere post van me, dus helaas :denk
HR
HR

Maarten Fortuyn
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005

Nee hoor. Ik had het daadwerkelijk over je Poll. Daar stond 1-2 voor Fv Thun. Vandaar dat ik zei:

Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in

HR
Maar goed, je bedoelde dus 2-1 voor Ajax :)
HR
HR

RotterdamDeGrootsteStad Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Reg.: 16 oktober 2002

hoop op 1-4 maar zal denk ik 3-1 worden :\(
HR
HR

Daina
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 7 augustus 2002

RotterdamDeGrootsteStad schreef:

hoop op 1-4 maar zal denk ik 3-1 worden :\(
HR
Hallo, je bent voor fey hoor. Onze rivaal. Je kan en mag absoluut niet voor Ajax zijn zondag.

Winnen in eindhoven? Dat is het zelfde als dat fey 3 punten pakt van Ajax in de eigen kuip. M.A.W, moeilijk dus. Maar toch, als we een keer kunnen winnen in eindhoven dan is het zondag wel.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

Zie het erg somber in. Nog steeds geen scorend vermogen. Alex wordt echt niet bang van Yannis. Ik zie Cocu weer de wedstrijd van z'n leven spelen, hebben psv'ers wel vaker last van tegen Ajax. Koné is niet te houden voor onze verdediging. Als zelfs een ploeg als Thun zeer gevaarlijk kan zijn, dat lukt psv dat ook. Met als verschil dat psv ze er wel inschiet.
HR
HR

jewpride
Regelmatige invaller

Ik denk en hoop dat Ajax na gisteren weer een beetje zelfvertrouwen heeft gekregen. Met name Yannis, hij flikt het toch maar weer even. Hij laat zich niet kennen, en bewees zijn waarde weer even. Gister was een goed steuntje in de rug voor aanstaande zondag. Ik zie het zelf weer een beetje rooskleuriger in. We keren met de volle 3 punten terug naar Amsterdam! :)
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

Ik kreeg net een telefoontje dat mijn kaartje voor zondag in de bus ligt.

Vorig jaar was het volgens mij voor het eerst niet uitverkocht.
Ik verwacht echter dat het dit jaar nadat gisterenavond weer een beetje vertrouwen is opgedaan dat het wel weer uitverkocht zal zijn.
Hopenlijk is Charisteas zondag ook weer fit.
HR
HR

Hessel
Talent

Uit: Drachten
Reg.: 25 mei 2003

---------------------Stekelenburg------------------------
--Trabelsi-------Grygera-------Maduro---------Emanuelson-
------------------------Galasek--------------------------
---------------De Jong----------Lindenberg---------------
-----------Pienaar---------------------Sneijder----------
-----------------------Anastasiou------------------------
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat te doen met Miralem Sulejmani?

Gewoon in de basis opstellen, dan komt het zelf wel goed
Hard aan zijn conditie laten werken, langzaam brengen
Verhuren aan een andere club, en hopen dat hij in betere vorm terug komt
Verkopen aan een andere club, zijn tijd bij Ajax is geweest

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 55,6% dat NEC wint van Roda JC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!