Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 »
BetuwePSV ![]()
Ballenjongen
Uit: Ophemert (Gld)
Vak: -
Reg.: 1 februari 2004
Maarten Fortuyn
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
quote:Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in
Het verbaasd me nogal wat een pessimisme hier rond dwarrelt. Oke, Ajax speelt de laatste tijd zeer zwak, maar er zal tóch ooit een een ommekeer moeten komen
Obl Nrd
Veelbelovend talent
Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 juli 2005
DaGalluchi
Jeugdspeler
Uit: Neijwieert
Reg.: 8 november 2001
quote:''Na het debacel van afgelopen zaterdagavond, weet ik het echt even niet meer. Het vertrouwen straalt er bij mij niet helemaal meer van af. Maar omdat ze morgen toch echt het een en ander goed te maken hebben, zie ik wel enige kansen. Ik gok het op een matige 2-1.''
Maarten Fortuyn schreef:
(...)
Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in
quote:tsja, maar de Pool van het netwerk heb je toch precies andersom ingevuld...
jewpride schreef:
(...)
''Na het debacel van afgelopen zaterdagavond, weet ik het echt even niet meer. Het vertrouwen straalt er bij mij niet helemaal meer van af. Maar omdat ze morgen toch echt het een en ander goed te maken hebben, zie ik wel enige kansen. Ik gok het op een matige 2-1.''
Voortaan toch even beter lezen

koeman de grootste
Talent
Uit: amsterdam
Reg.: 4 november 2004
129 ![]()
Icoon
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Chivu & Co
Vedette
Reg.: 1 januari 2001
quote:Inderdaad dezelfde gedachte hier. Ik ga al 8 jaar zonder resultaat naar eindhoven. Maarja ooit zullen we er wel eens gaan winnen en daar moet je dan bij zijn. Dus toch maar weer zondagochtend om 915 uur in de rij staan. Waarschijnlijk weer tegen beter weten in.
129 schreef:
Zondag voor de zoveelste keer tegen beter weten in naar 040. Maar goed, ooit zullen ze weer winnen, en daar moet je bij wezen.
quote:Tja dat zal toch een probleem zijn die hij niet kan oplossen. een doelpunt afmaken kan je een speler gewoon niet leren.
Chivu & Co schreef:
Een wedstrijd van erop of eronder.
Aanhaken of afhaken.
Danny, laat nu maar eens zien dat je een topcoach bent, zoals bijvoorbeeld Guus Hiddink, en verras je tegenstander! Nog belangrijker, neem gewoon drie punten mee naar Amsterdam.
Hoe? Geen idee, maar da's jouw probleem . Wij, als supporters hebben er recht op dat Ajax niet het lachertje van de competitie wordt. Daarvoor ben jij verantwoordelijk!
Veel plezier en sterkte de komende week
joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002
quote:en tegen psv....
joodseKIP schreef:
denk datie er zelf nog meer inschiet dan rosenbergmaja let's hope dat jannus er weer paar inknald...iedere wedstrijd is eenw edstrijd opzich....zelfs heracles kan gelijk spelen tege ajax...dusja...
quote:Jah dat is een vervelende zaak. Misschien zal ik dat dan maar eens omwisselen. Ieder mens maakt wel eens een foutje he. Maar er werd geverifieerd naar een andere post van me, dus helaas
BoudStyle schreef:
(...)
tsja, maar de Pool van het netwerk heb je toch precies andersom ingevuld...
Ik zie toch echt duidelijk 1-2 staan onder je naam....
(plaatje)
Maarten Fortuyn
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
quote:Maar goed, je bedoelde dus 2-1 voor Ajax
Zie je eigen voorspelling van Ajax-Thun eens. 1-2. Erg veel vertrouwen heb je er zelf dus ook niet in
RotterdamDeGrootsteStad ![]()
Regelmatige invaller
Uit: rotterdam
Reg.: 16 oktober 2002
quote:Hallo, je bent voor fey hoor. Onze rivaal. Je kan en mag absoluut niet voor Ajax zijn zondag.
RotterdamDeGrootsteStad schreef:
hoop op 1-4 maar zal denk ik 3-1 worden
GangstaRiB
Legende
Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
AJAXforever
International
Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002
Hessel
Talent
Uit: Drachten
Reg.: 25 mei 2003
Deze topic is gesloten en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Wedstrijden en trainingen » [Voorbeschouwing] PSV - Ajax

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat te doen met Miralem Sulejmani?
Van de Ajax-fans denkt 55,6% dat NEC wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!